Ik gebruik 'em!quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:48 schreef Shirley het volgende:
Zijn er meer mensen hier die Coconut powder deo gebruiken? Ik heb het nl. vandaag binnengekregen, ruikt erg lekker, maar beetje onhandig aanbrengen. Iemand misschien een tip voor me?
je zou het ook op zo'n poeder sponsje/donsje/ding kunnen strooien, en dan daarmee onder je oksel deppenquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:48 schreef Shirley het volgende:
Zijn er meer mensen hier die Coconut powder deo gebruiken? Ik heb het nl. vandaag binnengekregen, ruikt erg lekker, maar beetje onhandig aanbrengen. Iemand misschien een tip voor me?
Verder heb ik nu kennis gemaakt met I Love Juicy, Rehab en Coolcaulin. De laatse vind ik niks qua geur, en werking is ook niet echt fantastisch, geef mij m'n vertrouwde American Cream maar. Rehab ruikt lekker fris naar kauwgom vind ik, en I love juicy is een nieuwe binnenkomer! Erg lekker luchtje en m'n haar is zacht als zijde. Heerlijk, weer even het oude enthousiasme terug...zolang het duurt.
Gaat het krullen door de Rehab?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:15 schreef Aarti het volgende:
Rehab werkt bij mij prima, alleen jammer dat het mn haar zo krult
Haha ja ik ben er net ook mee in bad geweest, man ik ben echt een discobal.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:00 schreef Guppyfriend het volgende:
net met mn Fairy Yasmin bruisbal in bad gezeten, nu zitten mn vriend en ik helemaal onder de glitters! (Y)
Dat vinden wij helemaal niet erg.quote:Op zondag 4 maart 2007 23:49 schreef Maeghan het volgende:
Ik ga verhuizen naar een huis zonder bad =( Ik ga nog proberen zo veel mogelijk te gebruiken de komende maanden, maar agz ik weinig thuis ben en zo zal ik wel het een en ander moeten gaan weg doen =/
ja, dat vond ik ook wel. maar hij was wel lekker! maar toch moet ik eerlijk zeggen dat ik de Youki Hi lekkerder vondquote:Op zondag 4 maart 2007 22:31 schreef Bob. het volgende:
[..]
Haha ja ik ben er net ook mee in bad geweest, man ik ben echt een discobal.![]()
En wat is zo'n bruisding snel "weg".Ik had al wel eerder bruisballen gehad die niet van de Lush waren en die lagen altijd hele tijden te pruttelen, maar deze hield ik even in het water en hij was haast weg joh.
![]()
Heb je een huisquote:Op zondag 4 maart 2007 23:49 schreef Maeghan het volgende:
Ik ga verhuizen naar een huis zonder bad =( Ik ga nog proberen zo veel mogelijk te gebruiken de komende maanden, maar agz ik weinig thuis ben en zo zal ik wel het een en ander moeten gaan weg doen =/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |