de lobby was het leukste altijdquote:Op maandag 31 juli 2006 11:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
*Flashbang gooit
*Zelf ook niets meer ziet
*Sterft
*Hey, jullie ook hier in de lobby?
Shit Friendly Fire stond dus aanquote:
Ik las damequote:Op maandag 31 juli 2006 11:55 schreef =HellFire= het volgende:
Tussen al dit wonderschoons van converstaties kan ik mededelen dat ik weer terug ben gekeerd van vakantie en een hele mooie game heb mogen ontvangen voor de debug, te weten: Snooker championship.
Tof mén.
laat die grenade launchers uitquote:
Een dame genaamd snookerquote:
Stiekem vind ik snooker best leuk.quote:Op maandag 31 juli 2006 12:18 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Een dame genaamd snooker?
![]()
Geen idee nog of het leuk is, nog niet geprobeerd. Ik had alleen gehoopt op iets beters, hihi.
![]()
quote:
We zullen zien... eerst maar eens Prey spelen op m'n eigen 360...quote:Op maandag 31 juli 2006 12:22 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Stiekem vind ik snooker best leuk.
Wij mochten thuis nooit een snookertafel. Vader wilde die niet van zolder halen met Kerstmis....
Heb jij nog batterijen in je controllerquote:Op maandag 31 juli 2006 13:34 schreef Jasza het volgende:
Hoe krijg je die batterijen uit je controller, of gaat dat niet
Edit:
Al gelukt![]()
doe maar nietquote:Op maandag 31 juli 2006 13:38 schreef BMH het volgende:
Eigenlijk wil ik Splinter cell 4 wel op de 360 spelen.. Net als ik SC2 & 3 op de Xbox speelde... mhhh... We zien wel
Je kunt niet negeren dat wij samen ook veel leuke uurtjes hebben doorgebracht op livequote:
Ahh echte liefdequote:Op maandag 31 juli 2006 13:43 schreef BMH het volgende:
[..]
Je kunt niet negeren dat wij samen ook veel leuke uurtjes hebben doorgebracht op live
360 dus als je Test Drive Unlimited wilt spelenquote:Op maandag 31 juli 2006 13:53 schreef Slasher het volgende:
Test Drive Unlimited lijkt me wel de moeite waard, nu nog een XBOX360 (of ps3)
dat vraag ik me ook af ja (over mezelf dan)quote:Op maandag 31 juli 2006 14:15 schreef Erwtensoep het volgende:
Ben benieuwd of de SR demo mij op de hype-train kan krijgen.
Ook hierzoquote:Op maandag 31 juli 2006 14:17 schreef Morthill het volgende:
[..]
dat vraag ik me ook af ja (over mezelf dan)
quote:Op maandag 31 juli 2006 14:32 schreef =HellFire= het volgende:
Ik denk dat het gruwelijk gaat tegenvallen.
jij hebt een preview code of wat?quote:Op maandag 31 juli 2006 14:32 schreef =HellFire= het volgende:
Ik denk dat het gruwelijk gaat tegenvallen.
zijn allemaal betaald, Hellfire weet dit soort dingen nu eenmaalquote:Op maandag 31 juli 2006 14:33 schreef MMaRsu het volgende:
[..]![]()
. En al die positieve hands on impressies dan?
Zowel van pers als bv Xboxyde's Blim.
quote:Op maandag 31 juli 2006 14:50 schreef Morthill het volgende:
[..]
zijn allemaal betaald, Hellfire weet dit soort dingen nu eenmaal
Werd ik maar betaald, dan was ik 24/7 op vakantie.quote:Op maandag 31 juli 2006 14:50 schreef Morthill het volgende:
[..]
zijn allemaal betaald, Hellfire weet dit soort dingen nu eenmaal
Hoef je mij niet te vertellenquote:Op maandag 31 juli 2006 14:59 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Werd ik maar betaald, dan was ik 24/7 op vakantie.Seriously, een beetje stukjes schrijven kan OVERAL ter wereld. Mits je maar stroom en internet hebt.
En de wil om te schrijven terwijl je vakantie hebt natuurlijk... maar goed, in dit tijdperk boeit dat niet meer. Iedereen MSNt terwijl hij of zij op vakantie is, hoort er tegenwoordig gewoon bij.
Doe het nou niet, voor ons beide. Jij gaat namelijk continu zeiken dat het een kut console is waar wij last van hebben en jij baalt enorm dat je hem gekocht hebt.quote:Op maandag 31 juli 2006 15:05 schreef BMH het volgende:
Ik heb geld teveel. Dat betekend dat ik nog een stoffige console in mijn gamekamer krijg..
Stof valt misschien wel mee aangezien ik de 360 ook wel eens op men 480p plasma wil proberen
Consoles zijn niet kut, games zijn kut.quote:Op maandag 31 juli 2006 15:08 schreef Morthill het volgende:
[..]
Doe het nou niet, voor ons beide. Jij gaat namelijk continu zeiken dat het een kut console is waar wij last van hebben en jij baalt enorm dat je hem gekocht hebt.
De Xbox was ook een tegenvaller eigenlijkquote:Op maandag 31 juli 2006 15:08 schreef Morthill het volgende:
[..]
Doe het nou niet, voor ons beide. Jij gaat namelijk continu zeiken dat het een kut console is waar wij last van hebben en jij baalt enorm dat je hem gekocht hebt.
quote:Op maandag 31 juli 2006 15:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De Xbox was ook een tegenvaller eigenlijk
Het is niet mijn dag om vrienden te maken denk ikquote:
I know that you knew! Maar ik dacht van, werd ik maar betaald, kon ik lekker op vakantie (en dan alsnog m'n stukjes doen, wat ik ook tijdens deze vakantie had gedaanquote:Op maandag 31 juli 2006 15:07 schreef Morthill het volgende:
[..]
Hoef je mij niet te vertellen
Ik zei ook niet dat jij betaald werd, ik zei dat die andere sites betaald werden door de ontwikkelaar.
Moraalridder.quote:Op maandag 31 juli 2006 15:23 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
I know that you knew! Maar ik dacht van, werd ik maar betaald, kon ik lekker op vakantie (en dan alsnog m'n stukjes doen, wat ik ook tijdens deze vakantie had gedaan).
Gaat wel ten koste van je geloofwaardigheid als je geld aanneemt van een ontwikkelaar terwijl de game ruk zou zijn though..... maar zo ben ik niet!
.
May you burn in hell for all eternity!quote:Op maandag 31 juli 2006 15:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Niet alles draait om geld my pedigree chum! Het loont op andere manieren wanneer je eerlijk doch oprecht je stukjes schrijftquote:
Bad karma he!quote:Op maandag 31 juli 2006 15:56 schreef Fliepke het volgende:
Ik zwijg nu nog maar even over alle savegames die ik kwijt ben.
bijvoorbeeld een nog niet uitgespeelde save van oblivion waar +- 100 uur in zit..
Goeie tip, laat ik die ook maar eens gaan uitspelen danquote:Op maandag 31 juli 2006 15:56 schreef Fliepke het volgende:
Ik zwijg nu nog maar even over alle savegames die ik kwijt ben.
bijvoorbeeld een nog niet uitgespeelde save van oblivion waar +- 100 uur in zit..
Net alsof mn hd het dan opeens wel doet.quote:Op maandag 31 juli 2006 15:57 schreef Sjotime het volgende:
Hoe laat zou de demo komen dan? Morgen toch pas?
Ja voor ons is het denk ik 9 uur s'ochtendsquote:Op maandag 31 juli 2006 15:57 schreef Sjotime het volgende:
Werd je ff gek?quote:Op maandag 31 juli 2006 15:57 schreef Sjotime het volgende:
quote:Op maandag 31 juli 2006 15:58 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Net alsof mn hd het dan opeens wel doet.
Twee/drie weken terug gaf hij ook een keer de melding. Los gehaald en toen weer vastgemaakt en toen deed hij het weer prima. Nu is hij helemaal dood.quote:Op maandag 31 juli 2006 15:59 schreef =HellFire= het volgende:
Das kut Fliep.per ongeluk aangestoten tijdens het aanzetten of zoiets dergelijke? Stof? Warmte? Twas dan ook ondoenlijk weer voor electronica.
Die niet meer op de 360 komt...quote:Op maandag 31 juli 2006 16:02 schreef -scorpione- het volgende:
En straks lekker genieten van Scarface![]()
![]()
In principe werkt Fliepke's Launch 360 nog steedsquote:Op maandag 31 juli 2006 16:03 schreef Retuobak het volgende:
ff zien hoeveel mensen die de Xbox 360 direct bij launch kochten al een defecte hebben
Werkt je launch 360 nog?
» Ja
» Nee, iets vervangen
» Ik heb geen launch360
[afbeelding]
maak je eigen FOK! poll zelf!
Eigenlijk niet, de HDD is net zo zeer een onderdeel van z'n console als de rest imho.quote:Op maandag 31 juli 2006 16:05 schreef Tain het volgende:
[..]
In principe werkt Fliepke's Launch 360 nog steeds
Yeahquote:Op maandag 31 juli 2006 16:05 schreef Tain het volgende:
[..]
Dus als zijn controller gaat is z'n 360 kapot? ><quote:Op maandag 31 juli 2006 16:06 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Eigenlijk niet, de HDD is net zo zeer een onderdeel van z'n console als de rest imho.
Hij heeft immers een premium.
Niet als het een premium betreft. De HDD is een essentieel onderdeel van de Premium launch 360.quote:Op maandag 31 juli 2006 16:05 schreef Tain het volgende:
[..]
Nee,... meer voor mezelf... je HD boeit me niet zoquote:Op maandag 31 juli 2006 15:58 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Net alsof mn hd het dan opeens wel doet.
Nee.quote:Op maandag 31 juli 2006 16:07 schreef BMH het volgende:
Komt BMH in je friendslist?
» Ja
» Nee
[afbeelding]
maak je eigen FOK! poll zelf!
Ik meen het honderd procent. En jij moet je sarcasme nog iets aanscherpen, je kwam onwetend over.quote:
quote:Op maandag 31 juli 2006 16:06 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Eigenlijk niet, de HDD is net zo zeer een onderdeel van z'n console als de rest imho.
Hij heeft immers een premium.
Mjah, ik vind de premium meer een pakket met extra's waar de HDD ook een onderdeel van is. Dan is het hetzelfde zoals MMaRsu al zegt met de controller of de afstandsbediening, etc.quote:Op maandag 31 juli 2006 16:06 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Niet als het een premium betreft. De HDD is een essentieel onderdeel van de Premium launch 360.
Op de HDD staan arcade games, saves, het wordt gebruikt voor caching etc.quote:Op maandag 31 juli 2006 16:11 schreef Tain het volgende:
[..]
[..]
Mjah, ik vind de premium meer een pakket met extra's waar de HDD ook een onderdeel van is. Dan is het hetzelfde zoals MMaRsu al zegt met de controller of de afstandsbediening, etc.
Gefrustreerde Core tardquote:Op maandag 31 juli 2006 16:07 schreef Fliepke het volgende:
zeg, kunnen we weer screens posten ofzo. Ik vind het zo al bagger genoeg
Maar iemand met een core console met een stukke HDD heeft geen kapotte 360 op deze manier, terwijl de premium dat wel heeftquote:Op maandag 31 juli 2006 16:14 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Op de HDD staan arcade games, saves, het wordt gebruikt voor caching etc.
Ga me niet vertellen dat dat gelijk staat aan een remote
Stel ik heb een mok & een glas.. Mijn glas gaat kapot... Dan is mijn glas niet kapot?quote:Op maandag 31 juli 2006 16:16 schreef Tain het volgende:
[..]
Maar iemand met een core console met een stukke HDD heeft geen kapotte 360 op deze manier, terwijl de premium dat wel heeftZou een kapotte memory card ook een kapotte 360 betekenen
Je arcade games zijn wel gelinkt aan je profiel, dus als Fliepke een nieuwe HDD koopt vandaag kan hij weer z'n arcade games spelenquote:Op maandag 31 juli 2006 16:14 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Op de HDD staan arcade games, saves, het wordt gebruikt voor caching etc.
Ga me niet vertellen dat dat gelijk staat aan een remote
je praat als iemand in the matrix 2, wazige shitquote:Op maandag 31 juli 2006 16:16 schreef Tain het volgende:
[..]
Maar iemand met een core console met een stukke HDD heeft geen kapotte 360 op deze manier, terwijl de premium dat wel heeftZou een kapotte memory card ook een kapotte 360 betekenen
garantiequote:Op maandag 31 juli 2006 16:20 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Je arcade games zijn wel gelinkt aan je profiel, dus als Fliepke een nieuwe HDD koopt vandaag kan hij weer z'n arcade games spelen![]()
![]()
Serieus? Wie is er nu zo dom om een Nederlandse dub van The matrix 2 te gaan kijken?quote:Op maandag 31 juli 2006 16:21 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
je praat als iemand in the matrix 2, wazige shit
Ja, met een wifi adapter. Zo'n ding kost 70 euroquote:Op maandag 31 juli 2006 16:22 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik heb van het weekend een xbox360 gekocht (2de hands) en nu wil ik eigenlijk ook wel live hebben, maar dan moet ik wel eerst het internet op kunnen met mijn xbox.
Het liefst doe ik dat draadloos, als het echt niet anders kan pak ik wel een kabeltje.
Hoe kan ik mijn 360 aansluiten op mijn draadloze router?
Door een 80 euro kostende WiFi dongle van MS te kopen, dus trek een kabel en bespaar je 80 euro en je hebt nog een stabielere verbinding ookquote:Op maandag 31 juli 2006 16:22 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik heb van het weekend een xbox360 gekocht (2de hands) en nu wil ik eigenlijk ook wel live hebben, maar dan moet ik wel eerst het internet op kunnen met mijn xbox.
Het liefst doe ik dat draadloos, als het echt niet anders kan pak ik wel een kabeltje.
Hoe kan ik mijn 360 aansluiten op mijn draadloze router?
Of je gebruikt je PS3 als hub.quote:Op maandag 31 juli 2006 16:23 schreef Tain het volgende:
[..]
Door een 80 euro kostende WiFi dongle van MS te kopen, dus trek een kabel en bespaar je 80 euro en je hebt nog een stabielere verbinding ook
quote:Op maandag 31 juli 2006 16:23 schreef BMH het volgende:
[..]
Ja, met een wifi adapter. Zo'n ding kost 70 euro![]()
Naar je zin?quote:
Je hoeft alleen te betalen als je online wilt spelen (of premium content wilt downen). Demo's zijn gratisch.quote:Op maandag 31 juli 2006 16:26 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Thx, ik leg wel een kabeltje
Hoe werkt dat live eigenlijk, kun je standaard die demo's downloaden of moet je altijd betalen.
Ook premium content is beschikbaar voor Silver members. Hoe komen die anders aan hun Arcade games?quote:Op maandag 31 juli 2006 16:29 schreef BMH het volgende:
[..]
Je hoeft alleen te betalen als je online wilt spelen (of premium content wilt downen). Demo's zijn gratisch.
Hij doelt op betalen voor die content zelfquote:Op maandag 31 juli 2006 16:45 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ook premium content is beschikbaar voor Silver members. Hoe komen die anders aan hun Arcade games?
Ben ik nu leesblind of snap ik je niet? Je kan als Silver member toch voor premium content betalen?quote:Op maandag 31 juli 2006 16:46 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Hij doelt op betalen voor die content zelf
Ja, mits je betaald.quote:Op maandag 31 juli 2006 16:48 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ben ik nu leesblind of snap ik je niet? Je kan als Silver member toch voor premium content betalen?
Maar met Gold kun je meer, ik kan ze zo 1,2,3 niet opnoemen, maar doordat je een jaarlijkse Gold Member bent, krijg je meer voorgeschoteld dan een silver member...quote:
Dat zegt ie tochquote:Op maandag 31 juli 2006 16:48 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ben ik nu leesblind of snap ik je niet? Je kan als Silver member toch voor premium content betalen?
quote:Je hoeft alleen te betalen als je online wilt spelen (of premium content wilt downen). Demo's zijn gratisch.
Idd, op die 25 games na waar ik me heerlijk mee vermaakt heb was het een dieptepunt in de gameindustriequote:Op maandag 31 juli 2006 15:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
quote:Op maandag 31 juli 2006 17:05 schreef Morthill het volgende:
[..]
Idd, op die 25 games na waar ik me heerlijk mee vermaakt heb was het een dieptepunt in de gameindustrie
Toch welquote:Op maandag 31 juli 2006 18:35 schreef =HellFire= het volgende:
binnnekort Saint's Row en Just Cause binnen.
*meldtquote:Op maandag 31 juli 2006 18:28 schreef gijsje79 het volgende:
Vanavond nog iemand Halo 2?
Voor zover ik weet zijn ze nu alleen maar bezig met de Wii versie. Beetje dom om nu screenshots te gaan plaatsen van ( Wii versie notabene ) een game die pas over een jaar of wat dan ook uitkomt imo.quote:Op maandag 31 juli 2006 18:43 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als launchtitel en timed exclusive. Hij komt gewoon verder op alle platforms uit.
Oh ik was net eigenlijk bezig...quote:Op maandag 31 juli 2006 18:28 schreef gijsje79 het volgende:
Vanavond nog iemand Halo 2?
Ziet er goed uitquote:Op maandag 31 juli 2006 19:36 schreef Retuobak het volgende:
GTA goes Caribbean HellFire.
Sounds like fun matey!quote:Op maandag 31 juli 2006 19:36 schreef Retuobak het volgende:
GTA goes Caribbean HellFire.
Ik vond de filmpjes echt een drama om te zien... Frogger met auto'squote:
Vandaag.quote:Op maandag 31 juli 2006 23:03 schreef jorienvdherik het volgende:
Morgen Saints Row demo, ff stuk van de stad verkennen
lolololol wat ben jjij grappigquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:07 schreef Erwtensoep het volgende:
Ah vet hij staat online!
erm jah ik zat op xbox live arcade..haha wat ben je grappigquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:14 schreef Erwtensoep het volgende:
Je keek wel!
even voor de duidelijkheid, ik ben een gozert, dus probeer geen toegang te krijgen tot mijn anus door te zeggen dat mijn avatar mooi isquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:20 schreef Erwtensoep het volgende:
Dank je. Jij niet.
Maar je hebt wel een mooie avater.
dat bedoel ik dus....quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:23 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
even voor de duidelijkheid, ik ben een gozert, dus probeer geen toegang te krijgen tot mijn anus door te zeggen dat mijn avatar mooi is
LOL! That's some funny shit!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:23 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
even voor de duidelijkheid, ik ben een gozert, dus probeer geen toegang te krijgen tot mijn anus door te zeggen dat mijn avatar mooi is
Ik denk dat je er wel van uit moet gaan omdat we totaal geen gerucht hebben gehoord dat het niet zo zou zijn..quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 07:44 schreef Woutervn het volgende:
Ben benieuwd of de saints row demo vandaag ook echt komt. Hoop het wel
tsja bij prey ging het etzelfde werd ook op het laatste moment uitgesteldquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 08:21 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ik denk dat je er wel van uit moet gaan omdat we totaal geen gerucht hebben gehoord dat het niet zo zou zijn..
true..quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 08:35 schreef MMaRsu het volgende:
Alleen deze demo bestaat al maanden ><
tsja ik neem het gewoon niet zo nauw meer met MS en demo's uitbrengen, tis nog nooit op tijd geweestquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 08:35 schreef MMaRsu het volgende:
Alleen deze demo bestaat al maanden ><
SSssstquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 08:31 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
tsja bij prey ging het etzelfde werd ook op het laatste moment uitgesteld
als je alles negatief bekijkt kan het alleen maar meevallenquote:
WHAHAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 08:43 schreef Atuniel het volgende:
Nou ja goed, ergens zal het mij ook een reet oxideren of die demo er vanavond opstaat.. ik zou liever vrijdagavond hebben ofzo.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 08:43 schreef Atuniel het volgende:
Nou ja goed, ergens zal het mij ook een reet oxideren of die demo er vanavond opstaat..
erg relevante info voor dit topicquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 08:43 schreef MMaRsu het volgende:
Ik ga slapen, zie jullie rond 7 uur wel ( kom net terug van Schiphol, zusje weggebracht gaat een jaar in Amerika highschool doen).
quote:De langverwachte demo van Xbox 360 game Saints Row zal vanavond rond 7 uur online verschijnen op Xbox Live Marketplace. Amerikaanse gamers konden al, mits ze het spel in de pre-order hadden staan, genieten van de demo, maar vanavond kan iedereen met een Xbox 360 ronddwalen in de wereld van Saints Row. Het volledige spel ligt begin september in de winkels, dus heb je nog ruim een maand om het uit te proberen. Mocht de demo wat eerder online staan dan laten we het zo snel mogelijk weten, of hou anders gewoon Xbox Live in de gaten.
Oh zeker welquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:07 schreef =HellFire= het volgende:
En de échte next-gen games zijn niet leuk over de beamer?
Gun is een van de lelijkste 360 gamesquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:45 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Oh zeker wel![]()
Ben nu Gun aan het spelen.
Welk spel is nu grafisch het beste voor de 360? De intro van Gun is heel mooi, maar ingame is het allemaal wat minder.
Kom net kijken in xbox360-land en voorlopig bevalt het me prima![]()
PGR3 en NFS: MW zien er wel leuk uit. Verder zijn het de grafisch iets mindere games die je hebtquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:11 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Oblivion heb ik, maar ik hou er totaal niet van. Zal toch eens in mijn 360 doen dan.
DOA 4 heb ik ook en zag er erg lekker uit
Ghost Recon heb ik ook en dat zag er inderdaad erg goed uit.
Gun is inderdaad 1 van mijn minst mooie spelletjes, maar het speelt wel leuk.
Verder heb ik nog:
PGR3
NFS: MW
Final Fantasy XI (deze is te ruil)
CoD2
Blazing Angels
Precies, ik ben ook pas rond 7 uur thuis vanavond dus hoop dat het dan sneller gaat dan dat ik hier leesquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:14 schreef Sjotime het volgende:
Ga maar allemaal downloaden graag,... gaat het vanavond hopelijk wat sneller
Nou dan wacht ik nog even voor ik die ook te ruil aan ga bieden en ga ik hem toch maar even spelen, wie weet bevalt het mij ook.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:17 schreef devv05 het volgende:
[..]
PGR3 en NFS: MW zien er wel leuk uit. Verder zijn het de grafisch iets mindere games die je hebtBehalve Oblivion dan. Ik hield ook totaal niet van RPG's, maar vind Oblivion toch een van de beste games aller tijden.
Oblivion vind ik ook geen flikker aan, en ja, gamen vind ik leukquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:31 schreef =HellFire= het volgende:
Kom op, als je Oblivion niet leuk vindt, houd je dan uberhaupt wel van gaming?
Maar... tis zo mooi... en sprookjesachtig... en die sfeer... die muziek... die omgevingen....quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:34 schreef Kremers het volgende:
[..]
Oblivion vind ik ook geen flikker aan, en ja, gamen vind ik leukIk hou helemaal niet van RPG's en soortgenoten.
Jij blijft voor je tv zitten wachten totdat je demo klaar is met downloaden?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:41 schreef koentje.k het volgende:
Ze kunnen Xbox live demo's wel toevoegen aan zo'n lijst met dingen waaraan je je lever verspeelt.
een mens slaap Ongeveer 36 jaar van z'n leven
een mens staat 7 jaar in de rij te wachten.
een mens eet gemiddeld 4 jaar.
een mens wacht gemiddeld 3 jaar voor demo's van xbox live
Wij wel, we hebben net een polonaise gelopen toen de 76% veranderde in 77%quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:44 schreef Tain het volgende:
[..]
Jij blijft voor je tv zitten wachten totdat je demo klaar is met downloaden?
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:45 schreef starbuck het volgende:
[..]
Wij wel, we hebben net een polonaise gelopen toen de 76% veranderde in 77%![]()
Je kan toch zelf muziek aanzetten danquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:06 schreef =HellFire= het volgende:
Haha die muziek van SR is alvast superirritant te noemen.
Jaaa.. de eerste hebben we... nou kom maar weer op met al je negativiteit tov van deze demo dan .quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:09 schreef Gamedemon het volgende:
Framedrops, pop in, pop up, geen connectie met live kunnen hebben, kutdemo, slotje
na 10 minuten mensen overrijden kwam de politie pasquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:12 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Jaaa.. de eerste hebben we... nou kom maar weer op met al je negativiteit tov van deze demo dan .![]()
![]()
Demo van voor de E3 kneusquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:17 schreef Gamedemon het volgende:
net eindelijk een politie shoot out, verdwijnen die autos waar ze achter schuilenvervolgens jat ik zo'n politie bak, rijd ik tegen een muur en val ik door de grond van het spel heen, wat een game
![]()
kneus het is gewoon een kutgame, De polite heeft geen AI man, ik sta voor zo'n wout te wachten tot hij me raakt, na 5 schoten presteerde hij het om me te rakenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:23 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Demo van voor de E3 kneus
Zo goed als al die glitches zijn allang opgelost
Nou bedankt voor je bijdrage.. verwijder de demo maar... klaar.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:26 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
kneus het is gewoon een kutgame, De polite heeft geen AI man, ik sta voor zo'n wout te wachten tot hij me raakt, na 5 schoten presteerde hij het om me te raken!!! ik sta point blank voor em niks te doen.
1 explosie in beeld en de xbox loopt zowat vast, echt dikke framedrop issues
en demo voor de E3 of niet, zo'n demo hoort je over te halen om die game te kopen, breng geen kut demo uit dan
a broeliebroelie ik vind een game niet leuk en mag er niks over zeggen, schattigquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:28 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Nou bedankt voor je bijdrage.. verwijder de demo maar... klaar.
Tuurlijk, lul maar een eind weg.. echter als er weer verkiezingen zijn sta jij bovenaan mn lijstje bij "meest kleinzierige gamer" . Gewoon omdat het wel lijkt alsof ieder spel wat je in je handen krijgt niet voldoet aan jou standaard.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:30 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
a broeliebroelie ik vind een game niet leuk en mag er niks over zeggen, schattig
De stad is overgens ook fucking saai, nergens geen ramps of andere dingen die je kan gebruiken om mooie sprongen mee te maken met je auto, als je dan toch een goede GTA kloon wil maken kopieer die ramps dan ook even mee
Ah en de muziek is ook om te janken, wat een troep
Hij is een expert, hij doet de hele dag niets anders dan gamen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:33 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Tuurlijk, lul maar een eind weg.. echter als er weer verkiezingen zijn sta jij bovenaan mn lijstje bij "meest kleinzierige gamer" . Gewoon omdat het wel lijkt alsof ieder spel wat je in je handen krijgt niet voldoet aan jou standaard.
joh speel die demo anders zelf even, als die game nog meer frame drops heeft dan GTA:SA op de PS2 dan doen ze iets fout, dit is next gen daar verwacht ik geen frame drops meer.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:33 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Tuurlijk, lul maar een eind weg.. echter als er weer verkiezingen zijn sta jij bovenaan mn lijstje bij "meest kleinzierige gamer" . Gewoon omdat het wel lijkt alsof ieder spel wat je in je handen krijgt niet voldoet aan jou standaard.
Dat dit een demo is en je door een hoop zaken heen moet kijken, en dat er vast wel leuke dingen zijn zullen we niet horen uit jou mond.. euh toetsenbord. Klaag klaag klaag
Prima hoor.. had het gewoon verwacht![]()
Vind wel als een demo dit soort storende fouten bevat dat ze dan de demo in de huidige vorm niet moeten vrijgeven, dan vraag je er al om dat mensen een slechte indruk van je spel krijgen terwijl dat niet echt de bedoeling isquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:33 schreef Atuniel het volgende:
Dat dit een demo is en je door een hoop zaken heen moet kijken, en dat er vast wel leuke dingen zijn zullen we niet horen uit jou mond.. euh toetsenbord. Klaag klaag klaag
Prima hoor.. had het gewoon verwacht![]()
tis echt super lastig politie achter je aan te krijgen, je bent er te lang mee bezig om ze achter je aan te krijgenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:38 schreef =HellFire= het volgende:
Ik krijg uberhaupt geen politie achter me aan.
De A.I. in GTA is beter, die raken je tenminste nogquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:40 schreef BMH het volgende:
Aan de A.I. problemen te horen is het een echte GTA kloon
Raken heeft niet veel met A.I. te maken.. Een game waarin de vijanden mis schieten heeft een complexere A.I. (fouten zijn menselijk).quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:41 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
De A.I. in GTA is beter, die raken je tenminste nog
Gamedemon kan zo aan de slag bedoel je?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:46 schreef Sjotime het volgende:
Tering.... wat ben ik blij met objectieve game preview sites![]()
Ja hequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:35 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
joh speel die demo anders zelf even, als die game nog meer frame drops heeft dan GTA:SA op de PS2 dan doen ze iets fout, dit is next gen daar verwacht ik geen frame drops meer.
de PS2 had pop up, Saints row nog erger dat kan imo echt niet.
Bovendien is het hele hip hop sfeertje gewoon zuigend.
Enige wat ze goed hebben gedaan zijn de ragdolls.
En bovendien wil ik niet 10 minuten non stop mensen overrijden om politie achter me aan te krijgen, dat gaat gewoon nergens over
Nee,.... moet altijd wel lachen om hem maar hij heeft altijd wel wat. Heb een aantal sites gelezen die ook de fouten in de demo meldde, maar daar toch anders mee omgaan. Over het algemeen zijn de previews best goed en soms lovend.... ik bedoel.... GTA zit ook VOL fouten en kijk naar het resultaat.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:47 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Gamedemon kan zo aan de slag bedoel je?
omdat ik het in GTA SA wel trok, en die demo mischien wel zo goed was om me over te halen die game te halen? daar zijn demo's voorquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:48 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ja he
Overigs.. als het hele hipperdiehop wereldje je niet trekt, wat doe je dan met die demo![]()
Dus je haalt m niet?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:52 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
omdat ik het in GTA SA wel trok, en die demo mischien wel zo goed was om me over te halen die game te halen? daar zijn demo's voor
Jawel ik heb onderzetters nodig voor mijn uitzetquote:
Demo's worden tegenwoordig gebruikt als een goedkope manier van playtesting. Meeste PC game demo's hebben complete bugreport systemen ingebouwd.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:52 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
omdat ik het in GTA SA wel trok, en die demo mischien wel zo goed was om me over te halen die game te halen? daar zijn demo's voor
ik heb die hele game niet gevolgt, geen previews gelezen niks.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:54 schreef Atuniel het volgende:
Maar goed, ergens geef ik je ook wel gelijk.. als je een demo releast wil je dat je volk lekker maakt voor een game.
Echter bij deze demo was allang bekend dat er 'foutjes' in zaten.. beetje maf dat je dat niet wist dan.
Hmm.. ik vond geen enkele demo tot nu toe goed genoeg eigenlijk... het geeft je een indruk.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:56 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik heb die hele game niet gevolgt, geen previews gelezen niks.
alleen met de E3 een filmpje gezien ofzo.
En imo moeten ze bij demo's je gewoon zo lekker maken dat je gelijk verliefd bent op het spel.
Vaak gooien ze het vetste, mooiste level in een demo waardoor je verkocht bent, dan kan het uiteindelijk product alsnog stinken maar die demo heeft er toch voor gezorgd dat je em kocht
Kutspel iddquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:49 schreef Sjotime het volgende:
ik bedoel.... GTA zit ook VOL fouten en kijk naar het resultaat.
N3 zoogquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:58 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Hmm.. ik vond geen enkele demo tot nu toe goed genoeg eigenlijk... het geeft je een indruk.
Ben wel blij dat ze er zijn.. zo kon ik eens zien wat N3 nou was bijvoorbeeld, en nu weet ik dat het niks voor mij is.
ook mee eens, simpel button bashen, geen toffe omgevingquote:
Het was echt verschrikkelijk vond ik.... heel simpel button bashen.... best onrealistisch die moves met al die ventjes daar omheenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:59 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ook mee eens, simpel button bashen, geen toffe omgeving
Hij zat op de WC geloof ik.... ja wil je realisme of realismequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:07 schreef Legendkiller het volgende:
Vaag moment in de demo: je moet al vrij in het begin zo'n gunshop in voor een geweer. Ik loop erin en die eigenaar staat er niet. Nadat ik zo'n tien keer in en uit die shop ben gelopen stond hij er ineens.
Mis ik iets of is het een fout in die demo?
tsja dat niet het niet realistisch is boeit verders niet, als het maar tof isquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:07 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Het was echt verschrikkelijk vond ik.... heel simpel button bashen.... best onrealistisch die moves met al die ventjes daar omheen
Dat is ons trouwens niet geheel ontgaan.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:09 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
tsja dat niet het niet realistisch is boeit verders niet, als het maar tof is
Ninja gaiden was ook niet bepaald realistisch maar wel verschrikkelijk genoten van die game
Kan je dan niet gewoon de tent leegroven?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:08 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Hij zat op de WC geloof ik.... ja wil je realisme of realisme
Comeback +9quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:16 schreef Woutervn het volgende:
[..]
Kan je dan niet gewoon de tent leegroven?
HD meegeven en dan melden dat je console kwijt is geraakt tijdens vervoerquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:46 schreef Fliepke het volgende:
Zeg, er was net al een mannetje aan de deur voor mijn kapotte 360.
Gisteren zeiden ze tegen mij dat ik alleen de hd hoefde op te sturen, want het ging hier immers om een kapotte hd.
De man van UPS keek mij al een beetje vreemd aan met dat kleine doosje en vroeg of ik het wel zeker wist. Ik kijk nu ook op het briefje van UPS:
Package contents: Video games console
Heb ik nu een probleem?
Ik zou bellen ipv posten op fok..quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:46 schreef Fliepke het volgende:
Zeg, er was net al een mannetje aan de deur voor mijn kapotte 360.
Gisteren zeiden ze tegen mij dat ik alleen de hd hoefde op te sturen, want het ging hier immers om een kapotte hd.
De man van UPS keek mij al een beetje vreemd aan met dat kleine doosje en vroeg of ik het wel zeker wist. Ik kijk nu ook op het briefje van UPS:
Package contents: Video games console
Heb ik nu een probleem?
Huilie kneusquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:26 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
kneus het is gewoon een kutgame, De polite heeft geen AI man, ik sta voor zo'n wout te wachten tot hij me raakt, na 5 schoten presteerde hij het om me te raken!!! ik sta point blank voor em niks te doen.
1 explosie in beeld en de xbox loopt zowat vast, echt dikke framedrop issues
en demo voor de E3 of niet, zo'n demo hoort je over te halen om die game te kopen, breng geen kut demo uit dan
Gast dan moeten ze die demo niet uitbrengen?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:03 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Huilie kneus
Framerate issues zijn in de full versie opgelost, net zoals glitches en de moeilijkheid van de politie. Als je je ook maar enigzins bezig zou houden met deze game zou je dat weten.
Check anders het developer's forum van Volition. Of de vele hands on previews. Of vraag het Hellfire deze week.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:14 schreef MMaRsu het volgende:
Ik merk trouwens niks van pop up e.d ?
En die gangs raken me ook vol in m'n poppetje
Ja dan komt de demo dus na de release. Kiezen of delen...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:09 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Gast dan moeten ze die demo niet uitbrengen?
Die demo moet mij een goede indruk geven van het spel, ik heb geen zin om forums af te zoeken of het toevallig in de full version wel gefixed is, die demo moet goed zijn, klaar
ik ga niks nalezen op forums omdat het zogenaamd dan wel goed is, dan heb ik het wel gehad
Wijze post... doe die eens in het SR topicquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:21 schreef Woutervn het volgende:
[..]
Ja dan komt de demo dus na de release. Kiezen of delen...
Ik let er iig niet zo op. Zie ook op forums dat mensen klagen over screen tearing, dat zie ik nooit?quote:
Waarom pas na de release dan?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:21 schreef Woutervn het volgende:
[..]
Ja dan komt de demo dus na de release. Kiezen of delen...
Je bent zelf programmeur, zal je toch ook wel weten dat alle bugs er pas uit zijn net voor de release.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:56 schreef Tain het volgende:
Waarom pas na de release dan?
er mogen best bugs inzitten (anders komt er nooit een demo), maar je bent nu gewoon een beta build aan het draaien onder de noemer demoquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:08 schreef Woutervn het volgende:
[..]
Als jij een perfecte demo verwacht zal je toch moeten wachten totdat het bedrijf zelf alle bugs eruit
heeft gehaald. Dus een demo na de release, want dan gaan ze dus pas aan de demo beginnen. Want dan zijn alle bugs eruit.
Mijn poppetje wordt ook goed geraakt, maar die kun je dan ook niet missenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:14 schreef MMaRsu het volgende:
Ik merk trouwens niks van pop up e.d ?
En die gangs raken me ook vol in m'n poppetje
Ja daar heb je gelijk in. Conclusie is dus dat ze eigenlijk geen demo gemaakt hebben. Als ze een demo hadden moeten maken had deze dus na de release gekomen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:10 schreef Tain het volgende:
[..]
er mogen best bugs inzitten (anders komt er nooit een demo), maar je bent nu gewoon een beta build aan het draaien onder de noemer demo
Ze hadden gewoon nog zo'n beta moeten uitgeven met een nieuwere versie van de engine erin. Overigens hoeft een goede demo echt niet alleen na de release te komen. De demo van Lost Planet is in mijn ogen gewoon af en er is weinig op aan te merken qua bugs/etcquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:14 schreef Woutervn het volgende:
[..]
Ja daar heb je gelijk in. Conclusie is dus dat ze eigenlijk geen demo gemaakt hebben. Als ze een demo hadden moeten maken had deze dus na de release gekomen.
The horror... the horror... the horror....quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:11 schreef Erwtensoep het volgende:
Mij poppeke lijkt op Marlon Brando in Apocalypse Now![]()
Kwam anders genoeg bugs tegen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:20 schreef Tain het volgende:
[..]
Ze hadden gewoon nog zo'n beta moeten uitgeven met een nieuwere versie van de engine erin. Overigens hoeft een goede demo echt niet alleen na de release te komen. De demo van Lost Planet is in mijn ogen gewoon af en er is weinig op aan te merken qua bugs/etc
lolquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:14 schreef MMaRsu het volgende:
Ik denk dat als er van San Andreas een demo was uitgebracht dat die ook zeker meer framerate problemen enz had gehad.
Neequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:52 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ga zo ook even Saints Row proberen.
Maar ik wilde net kijken of ik wat video's kon afspelen vanaf mijn pc naar de xbox, maar dan heb ik media center nodig, kan het ook zonder?
..quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:03 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Huilie kneus
Framerate issues zijn in de full versie opgelost, net zoals glitches en de moeilijkheid van de politie. Als je je ook maar enigzins bezig zou houden met deze game zou je dat weten.
Check anders het developer's forum van Volition. Of de vele hands on previews. Of vraag het Hellfire deze week.
Dus als je Windows Media Center installeerd kan je wel videos kijken via je Xbox?quote:
Precies, zo'n demo geeft je toch de eerste indruk van die game.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:55 schreef Cheiron het volgende:
[..]
..
De gemiddelde gamer houdt zich niet zoveel met een game bezig, die weet dat dus niet. Dus als je een slechte demo uitbrengt is DAT je visitekaartje. Als die bagger is heb je een probleem. Opgelost in de full version of niet, een hoop gamers haken af.
Kun je iemand wel een huillie noemen..
Idd. Alsof elke demo vlekkeloos is, en dan kan vaak het eindproduct ook nog goed zijnquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:58 schreef Atuniel het volgende:
Maar hier zitten bovengemiddelde gamers.. en daar reken ik Gamedemoon ook bij eerlijk gezegd, had van hem dan wel meer kennis van een spel verwacht.
ik heb die game niet gevolgt voorderest, alleen de demo gespeeld dus dat is in dit geval het visitekaartje..en ik haak afquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:58 schreef Atuniel het volgende:
Maar hier zitten bovengemiddelde gamers.. en daar reken ik Gamedemoon ook bij eerlijk gezegd, had van hem dan wel meer kennis van een spel verwacht.
Yups, en daardoor kun je je filmpjes (WMV) op je tv/x360 weergeven...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:56 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Dus als je Windows Media Center installeerd kan je wel videos kijken via je Xbox?
Is Media Center eigenlijk gewoon Windows XP + Media Center gebeuren?
Yups, staat op gamer, ze verwachten binnen een week...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:13 schreef Kremers het volgende:
Binnenkort komt er een demo van Dead Rising uit lees ik net
Gaat wel goed zo, met die demo's
Duurde hier ongeveer 20 min.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:11 schreef koentje.k het volgende:
Pff downloaden van SR gaat wel als dikke strond zeg...
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:24 schreef MMaRsu het volgende:
Trouwens als je bij het SR demo menu gewoon een tijdje niks doe gaat het schermpje weg en zie je gewoon game footage die boven de 30 fps draait
YES YOU WERE!!!!quote:G Demon's Xbox - 7/21/2006
Well, I didn't get to game yesterday, but at least I am not sitting in a Microsoft repair shop... So that is something... | permalink
G Demon's Xbox - 7/20/2006
Well, I didn't get to game yesterday, but at least I am not sitting in a Microsoft repair shop... So that is something... | permalink
ai dat ziet er lekker uitquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:32 schreef Tain het volgende:
Lost Planet
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Cool,... vond de demo echter niet zo !quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:32 schreef Tain het volgende:
Lost Planet
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ja maar de retail versie is wel goeD!!!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:09 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Cool,... vond de demo echter niet zo !
Ik kijk niet naar eventuele bugs of framerate shit.... meer of de game me wat lijkt.... en dat was niet zo.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:13 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ja maar de retail versie is wel goeD!!!
PI enzoquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:20 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ik kijk niet naar eventuele bugs of framerate shit.... meer of de game me wat lijkt.... en dat was niet zo.
quote:Iedere woensdag is het voortaan arcadewoensdag bij Microsoft. Dit houdt in dat er die dag iedere week een nieuwe arcadegame te downloaden zal zijn. Voorheen was het nog een kleine verrassing welke het zou worden, maar de komende maanden hoeven we ons niet meer af te vragen wat het wordt.
Het is een hele lijst, maar hieronder kun je alle arcadegames in alfabetische volgorde vinden die de komende tijd nog uit gaan komen:
• Alien Hominid
• Assault Heroes
• Castle Crashers
• Contra
• Cyberball
• Defender
• Dig Dug
• Diner Dash
• Heavy Weapon
• HoopWorld
• Lumines Live!
• Mad Tracks
• Mega Force
• Mini Golf
• Ms. Pac-Man
• Mutant Storm Empire
• Novadrome
• Paperboy
• Pinball FX
• Rally-X
• RoboBlitz
• Root Beer Tapper
• Scramble
• Small Arms
• Sonic the Hedgehog: High Speed
• Super Contra
• Texas Hold ‘Em
• Time Pilot
• Totem Ball
• Track & Field
• Ultimate Mortal Kombat 3
Er staan veel bekende en minder bekende tussen. Hoewel eerst door menigeen gedacht werd dat iedere woensdag een arcadegame releasen wat te hoog gegrepen was, blijkt nu dat het wel degelijk mogelijk is. Deze lijst is overigens nu betrouwbaar bevonden waar hij eerder als nep werd gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |