Jij blijft voor je tv zitten wachten totdat je demo klaar is met downloaden?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:41 schreef koentje.k het volgende:
Ze kunnen Xbox live demo's wel toevoegen aan zo'n lijst met dingen waaraan je je lever verspeelt.
een mens slaap Ongeveer 36 jaar van z'n leven
een mens staat 7 jaar in de rij te wachten.
een mens eet gemiddeld 4 jaar.
een mens wacht gemiddeld 3 jaar voor demo's van xbox live
Wij wel, we hebben net een polonaise gelopen toen de 76% veranderde in 77%quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:44 schreef Tain het volgende:
[..]
Jij blijft voor je tv zitten wachten totdat je demo klaar is met downloaden?
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:45 schreef starbuck het volgende:
[..]
Wij wel, we hebben net een polonaise gelopen toen de 76% veranderde in 77%![]()
Je kan toch zelf muziek aanzetten danquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:06 schreef =HellFire= het volgende:
Haha die muziek van SR is alvast superirritant te noemen.
Jaaa.. de eerste hebben we... nou kom maar weer op met al je negativiteit tov van deze demo dan .quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:09 schreef Gamedemon het volgende:
Framedrops, pop in, pop up, geen connectie met live kunnen hebben, kutdemo, slotje
na 10 minuten mensen overrijden kwam de politie pasquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:12 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Jaaa.. de eerste hebben we... nou kom maar weer op met al je negativiteit tov van deze demo dan .![]()
![]()
Demo van voor de E3 kneusquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:17 schreef Gamedemon het volgende:
net eindelijk een politie shoot out, verdwijnen die autos waar ze achter schuilenvervolgens jat ik zo'n politie bak, rijd ik tegen een muur en val ik door de grond van het spel heen, wat een game
![]()
kneus het is gewoon een kutgame, De polite heeft geen AI man, ik sta voor zo'n wout te wachten tot hij me raakt, na 5 schoten presteerde hij het om me te rakenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:23 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Demo van voor de E3 kneus
Zo goed als al die glitches zijn allang opgelost
Nou bedankt voor je bijdrage.. verwijder de demo maar... klaar.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:26 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
kneus het is gewoon een kutgame, De polite heeft geen AI man, ik sta voor zo'n wout te wachten tot hij me raakt, na 5 schoten presteerde hij het om me te raken!!! ik sta point blank voor em niks te doen.
1 explosie in beeld en de xbox loopt zowat vast, echt dikke framedrop issues
en demo voor de E3 of niet, zo'n demo hoort je over te halen om die game te kopen, breng geen kut demo uit dan
a broeliebroelie ik vind een game niet leuk en mag er niks over zeggen, schattigquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:28 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Nou bedankt voor je bijdrage.. verwijder de demo maar... klaar.
Tuurlijk, lul maar een eind weg.. echter als er weer verkiezingen zijn sta jij bovenaan mn lijstje bij "meest kleinzierige gamer" . Gewoon omdat het wel lijkt alsof ieder spel wat je in je handen krijgt niet voldoet aan jou standaard.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:30 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
a broeliebroelie ik vind een game niet leuk en mag er niks over zeggen, schattig
De stad is overgens ook fucking saai, nergens geen ramps of andere dingen die je kan gebruiken om mooie sprongen mee te maken met je auto, als je dan toch een goede GTA kloon wil maken kopieer die ramps dan ook even mee
Ah en de muziek is ook om te janken, wat een troep
Hij is een expert, hij doet de hele dag niets anders dan gamen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:33 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Tuurlijk, lul maar een eind weg.. echter als er weer verkiezingen zijn sta jij bovenaan mn lijstje bij "meest kleinzierige gamer" . Gewoon omdat het wel lijkt alsof ieder spel wat je in je handen krijgt niet voldoet aan jou standaard.
joh speel die demo anders zelf even, als die game nog meer frame drops heeft dan GTA:SA op de PS2 dan doen ze iets fout, dit is next gen daar verwacht ik geen frame drops meer.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:33 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Tuurlijk, lul maar een eind weg.. echter als er weer verkiezingen zijn sta jij bovenaan mn lijstje bij "meest kleinzierige gamer" . Gewoon omdat het wel lijkt alsof ieder spel wat je in je handen krijgt niet voldoet aan jou standaard.
Dat dit een demo is en je door een hoop zaken heen moet kijken, en dat er vast wel leuke dingen zijn zullen we niet horen uit jou mond.. euh toetsenbord. Klaag klaag klaag
Prima hoor.. had het gewoon verwacht![]()
Vind wel als een demo dit soort storende fouten bevat dat ze dan de demo in de huidige vorm niet moeten vrijgeven, dan vraag je er al om dat mensen een slechte indruk van je spel krijgen terwijl dat niet echt de bedoeling isquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:33 schreef Atuniel het volgende:
Dat dit een demo is en je door een hoop zaken heen moet kijken, en dat er vast wel leuke dingen zijn zullen we niet horen uit jou mond.. euh toetsenbord. Klaag klaag klaag
Prima hoor.. had het gewoon verwacht![]()
tis echt super lastig politie achter je aan te krijgen, je bent er te lang mee bezig om ze achter je aan te krijgenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:38 schreef =HellFire= het volgende:
Ik krijg uberhaupt geen politie achter me aan.
De A.I. in GTA is beter, die raken je tenminste nogquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:40 schreef BMH het volgende:
Aan de A.I. problemen te horen is het een echte GTA kloon
Raken heeft niet veel met A.I. te maken.. Een game waarin de vijanden mis schieten heeft een complexere A.I. (fouten zijn menselijk).quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:41 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
De A.I. in GTA is beter, die raken je tenminste nog
Gamedemon kan zo aan de slag bedoel je?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:46 schreef Sjotime het volgende:
Tering.... wat ben ik blij met objectieve game preview sites![]()
Ja hequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:35 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
joh speel die demo anders zelf even, als die game nog meer frame drops heeft dan GTA:SA op de PS2 dan doen ze iets fout, dit is next gen daar verwacht ik geen frame drops meer.
de PS2 had pop up, Saints row nog erger dat kan imo echt niet.
Bovendien is het hele hip hop sfeertje gewoon zuigend.
Enige wat ze goed hebben gedaan zijn de ragdolls.
En bovendien wil ik niet 10 minuten non stop mensen overrijden om politie achter me aan te krijgen, dat gaat gewoon nergens over
Nee,.... moet altijd wel lachen om hem maar hij heeft altijd wel wat. Heb een aantal sites gelezen die ook de fouten in de demo meldde, maar daar toch anders mee omgaan. Over het algemeen zijn de previews best goed en soms lovend.... ik bedoel.... GTA zit ook VOL fouten en kijk naar het resultaat.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:47 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Gamedemon kan zo aan de slag bedoel je?
omdat ik het in GTA SA wel trok, en die demo mischien wel zo goed was om me over te halen die game te halen? daar zijn demo's voorquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:48 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ja he
Overigs.. als het hele hipperdiehop wereldje je niet trekt, wat doe je dan met die demo![]()
Dus je haalt m niet?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:52 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
omdat ik het in GTA SA wel trok, en die demo mischien wel zo goed was om me over te halen die game te halen? daar zijn demo's voor
Jawel ik heb onderzetters nodig voor mijn uitzetquote:
Demo's worden tegenwoordig gebruikt als een goedkope manier van playtesting. Meeste PC game demo's hebben complete bugreport systemen ingebouwd.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:52 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
omdat ik het in GTA SA wel trok, en die demo mischien wel zo goed was om me over te halen die game te halen? daar zijn demo's voor
ik heb die hele game niet gevolgt, geen previews gelezen niks.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:54 schreef Atuniel het volgende:
Maar goed, ergens geef ik je ook wel gelijk.. als je een demo releast wil je dat je volk lekker maakt voor een game.
Echter bij deze demo was allang bekend dat er 'foutjes' in zaten.. beetje maf dat je dat niet wist dan.
Hmm.. ik vond geen enkele demo tot nu toe goed genoeg eigenlijk... het geeft je een indruk.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:56 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik heb die hele game niet gevolgt, geen previews gelezen niks.
alleen met de E3 een filmpje gezien ofzo.
En imo moeten ze bij demo's je gewoon zo lekker maken dat je gelijk verliefd bent op het spel.
Vaak gooien ze het vetste, mooiste level in een demo waardoor je verkocht bent, dan kan het uiteindelijk product alsnog stinken maar die demo heeft er toch voor gezorgd dat je em kocht
Kutspel iddquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:49 schreef Sjotime het volgende:
ik bedoel.... GTA zit ook VOL fouten en kijk naar het resultaat.
N3 zoogquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:58 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Hmm.. ik vond geen enkele demo tot nu toe goed genoeg eigenlijk... het geeft je een indruk.
Ben wel blij dat ze er zijn.. zo kon ik eens zien wat N3 nou was bijvoorbeeld, en nu weet ik dat het niks voor mij is.
ook mee eens, simpel button bashen, geen toffe omgevingquote:
Het was echt verschrikkelijk vond ik.... heel simpel button bashen.... best onrealistisch die moves met al die ventjes daar omheenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:59 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ook mee eens, simpel button bashen, geen toffe omgeving
Hij zat op de WC geloof ik.... ja wil je realisme of realismequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:07 schreef Legendkiller het volgende:
Vaag moment in de demo: je moet al vrij in het begin zo'n gunshop in voor een geweer. Ik loop erin en die eigenaar staat er niet. Nadat ik zo'n tien keer in en uit die shop ben gelopen stond hij er ineens.
Mis ik iets of is het een fout in die demo?
tsja dat niet het niet realistisch is boeit verders niet, als het maar tof isquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:07 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Het was echt verschrikkelijk vond ik.... heel simpel button bashen.... best onrealistisch die moves met al die ventjes daar omheen
Dat is ons trouwens niet geheel ontgaan.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:09 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
tsja dat niet het niet realistisch is boeit verders niet, als het maar tof is
Ninja gaiden was ook niet bepaald realistisch maar wel verschrikkelijk genoten van die game
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |