Oh ik was net eigenlijk bezig...quote:Op maandag 31 juli 2006 18:28 schreef gijsje79 het volgende:
Vanavond nog iemand Halo 2?
Ziet er goed uitquote:Op maandag 31 juli 2006 19:36 schreef Retuobak het volgende:
GTA goes Caribbean HellFire.
Sounds like fun matey!quote:Op maandag 31 juli 2006 19:36 schreef Retuobak het volgende:
GTA goes Caribbean HellFire.
Ik vond de filmpjes echt een drama om te zien... Frogger met auto'squote:
Vandaag.quote:Op maandag 31 juli 2006 23:03 schreef jorienvdherik het volgende:
Morgen Saints Row demo, ff stuk van de stad verkennen
lolololol wat ben jjij grappigquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:07 schreef Erwtensoep het volgende:
Ah vet hij staat online!
erm jah ik zat op xbox live arcade..haha wat ben je grappigquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:14 schreef Erwtensoep het volgende:
Je keek wel!
even voor de duidelijkheid, ik ben een gozert, dus probeer geen toegang te krijgen tot mijn anus door te zeggen dat mijn avatar mooi isquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:20 schreef Erwtensoep het volgende:
Dank je. Jij niet.
Maar je hebt wel een mooie avater.
dat bedoel ik dus....quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:23 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
even voor de duidelijkheid, ik ben een gozert, dus probeer geen toegang te krijgen tot mijn anus door te zeggen dat mijn avatar mooi is
LOL! That's some funny shit!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:23 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
even voor de duidelijkheid, ik ben een gozert, dus probeer geen toegang te krijgen tot mijn anus door te zeggen dat mijn avatar mooi is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |