quote:Op maandag 13 juni 2005 14:26 schreef Doffy het volgende:
Misschien wel, maar dan zonder spellingsvout
Dan laten we mijn grapje dus gewoon staanquote:
quote:Op maandag 13 juni 2005 14:35 schreef Doffy het volgende:![]()
![]()
Bijna eenderde Europeanen: zon draait om aarde
De Index heeft toch geholpen, blijkbaarquote:Op maandag 13 juni 2005 14:35 schreef Doffy het volgende:![]()
![]()
quote:Op maandag 13 juni 2005 14:35 schreef Doffy het volgende:![]()
![]()
Succes ququote:Op maandag 13 juni 2005 14:33 schreef qu63 het volgende:
* qu63 gaat het nog maar een keer proberen bij het CWI!
tot over een uur of 2!
ben alweer terug.. de bus rijdt nu nietquote:
quote:Op maandag 13 juni 2005 14:53 schreef qu63 het volgende:
ben alweer terug.. de bus rijdt nu niet
morgen nog een keer proberen
Staking oid?quote:Op maandag 13 juni 2005 14:53 schreef qu63 het volgende:
[..]
ben alweer terug.. de bus rijdt nu niet
morgen nog een keer proberen
Die jonge vogel verdiende dat dus.quote:Op maandag 13 juni 2005 15:00 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
De honden hadden tot twee keer toe bijna een jonge vogel te pakken.
nee, dienstregelingquote:
Hoezo? Geloof je in karma? Het waren twee verschillende vogels, hoor. Een spreeuw en een koolmees.quote:
Een vogel hoort weg te kunnen vluchten voor honden, dat bedoelde ik meer.quote:Op maandag 13 juni 2005 15:04 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Hoezo? Geloof je in karma? Het waren twee verschillende vogels, hoor. Een spreeuw en een koolmees.
Jonge vogels kunnen niet vliegen. Als ze uit het nest gaan verblijven ze een tijd lang op de grond en dan komen pa en ma eten brengen.quote:Op maandag 13 juni 2005 15:04 schreef Alicey het volgende:
Een vogel hoort weg te kunnen vluchten voor honden, dat bedoelde ik meer.
quote:Op maandag 13 juni 2005 15:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Jonge vogels kunnen niet vliegen. Als ze uit het nest gaan verblijven ze een tijd lang op de grond en dan komen pa en ma eten brengen.
Stadsmensen.
De katten van mn ouders vangen heel af en toe ook wel eens een vogeltje. Daar heb ik dan geen medelijden mee; een vogel die zich laat pakken door die beesten moet wel zó debiel zijn, dat niemand 'm zal missen.quote:Op maandag 13 juni 2005 15:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Jonge vogels kunnen niet vliegen. Als ze uit het nest gaan verblijven ze een tijd lang op de grond en dan komen pa en ma eten brengen.
quote:Stadsmensen.
Ik heb zelfs al voorzichtig gereageerd.quote:Op maandag 13 juni 2005 15:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ongelofelijk slecht orrientatievermogen...
Een topic speciaal voor Alicey!
Het is ook gewoon de natuur. Maar mijn honden weten niet wat ze met zo'n beest moeten. En dan mag ik 'm uit zijn lijden verlossen en dat vind ik dan weer minder fijn.quote:Op maandag 13 juni 2005 15:09 schreef Doffy het volgende:
De katten van mn ouders vangen heel af en toe ook wel eens een vogeltje. Daar heb ik dan geen medelijden mee; een vogel die zich laat pakken door die beesten moet wel zó debiel zijn, dat niemand 'm zal missen.
Ah het zijn gedomesticeerde dieren.quote:Op maandag 13 juni 2005 15:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Het is ook gewoon de natuur. Maar mijn honden weten niet wat ze met zo'n beest moeten. En dan mag ik 'm uit zijn lijden verlossen en dat vind ik dan weer minder fijn.
quote:
Ik heb wel eens met een vriend een film zitten kijken, terwijl zijn kat met een muis zat te spelen. Steeds erop meppen enzo, maar doodmaken ho maar. Op het laatst waren we flauw van het gepiep en hebben we de muis gevangen en naar buiten gedaan. Kat had het niet door en bleef zoeken.quote:Op maandag 13 juni 2005 15:15 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ah het zijn gedomesticeerde dieren.
Nouja, heb je een kat wel eens een prooi zien opeten? Dat gaat er ook heel gemeen aan toe.
Mijn kat vangt regelmatig langpootmuggen, maar zelfs met die beesten krijg ik medelijden.. Steeds er tegenaan tikken, een stukje in bijten en weer neerleggen, tot het beestje weer beweegt, dan weer een beetje slaan en tikken. Tot het echt niet meer beweegt.quote:Op maandag 13 juni 2005 15:17 schreef Maethor het volgende:
[..]
Ik heb wel eens met een vriend een film zitten kijken, terwijl zijn kat met een muis zat te spelen. Steeds erop meppen enzo, maar doodmaken ho maar. Op het laatst waren we flauw van het gepiep en hebben we de muis gevangen en naar buiten gedaan. Kat had het niet door en bleef zoeken.
Lijkt die kat daarin op jou, of is het meer iets algemeens wat katten hebben?quote:Op maandag 13 juni 2005 15:19 schreef Alicey het volgende:
[..]
Mijn kat vangt regelmatig langpootmuggen, maar zelfs met die beesten krijg ik medelijden.. Steeds er tegenaan tikken, een stukje in bijten en weer neerleggen, tot het beestje weer beweegt, dan weer een beetje slaan en tikken. Tot het echt niet meer beweegt.
Op dat gebied lijkt die kat niet op mij. Ikzelf martel niet.quote:Op maandag 13 juni 2005 15:21 schreef Reya het volgende:
[..]
Lijkt die kat daarin op jou, of is het meer iets algemeens wat katten hebben?
Nee, jij wordt liever gemarteld.quote:Op maandag 13 juni 2005 15:21 schreef Alicey het volgende:
Op dat gebied lijkt die kat niet op mij. Ikzelf martel niet.
quote:Op maandag 13 juni 2005 15:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nee, jij wordt liever gemarteld.
Beste remedie tegen irritante opmerkingen. Gewoon negeren.quote:Op maandag 13 juni 2005 15:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik ben echt in een relbui. Helaas hebben mijn flamerige opmerkingen her en der weinig effect.
Ik ga gewoon net zo lang door tot er wel iemand intrapt.quote:Op maandag 13 juni 2005 16:00 schreef Maethor het volgende:
Beste remedie tegen irritante opmerkingen. Gewoon negeren.
Daar zou ze wel heen gaan jaquote:Op maandag 13 juni 2005 16:25 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Is Alicey nu naar haar eventuele toekomstige huis aan het kijken eigenlijk?
Dan moeten we NU met zijn alleen heel hard gaan hopen dat ze de woning krijgt!quote:Op maandag 13 juni 2005 16:28 schreef qu63 het volgende:
Daar zou ze wel heen gaan ja
ja klopt, hij wordt gehost op http://www.qu63.nl en dat ligt tijdelijk platquote:
quote:Op maandag 13 juni 2005 16:23 schreef qu63 het volgende:
Zijn er nog mensen met leuke muziek ideeën?
Je kunt 'm ook op Fok uploaden toch?quote:Op maandag 13 juni 2005 16:32 schreef qu63 het volgende:
ja klopt, hij wordt gehost op http://www.qu63.nl en dat ligt tijdelijk plat
Heb nog geen idee wat het is..
Als het maar snel opgelost is!
Ik was net bezig met wat dingen aanpassen en toen ik wilde opslaan was er een database error. als je naar http://status.websspace.com gaat en dan naar beneden naar dorado.websspace.com dan zie je wat er on en offline is..quote:Op maandag 13 juni 2005 16:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Je kunt 'm ook op Fok uploaden toch?
Misschien heeft iemand je gehackt!
quote:Op maandag 13 juni 2005 16:34 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nee. Ik heb nooit dergelijke ideeën.
Rellen!quote:Op maandag 13 juni 2005 16:37 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Er is hier verder niemand. We zijn gans alleen!
ik heb dr ook geen zin anquote:Op maandag 13 juni 2005 16:40 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik probeer al de hele dag te rellen, maar niemand doet mee.
suc6!!!quote:Op maandag 13 juni 2005 17:14 schreef miss_sly het volgende:
Iemand hier om me succes te wensen?
* miss_sly zodadelijk examen doen gaat
ik heb al veel keltische muziekquote:
mss neemt ze alle tijd voor dr nwe stekjequote:Op maandag 13 juni 2005 18:12 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ja. Ik ga zo maar eens boodschappen doen. Ik ben zo nieuwsgierig of Alicey haar huisje heeft gekregen, maar ze laat op zich wachten.
Inderdaad.quote:Op maandag 13 juni 2005 15:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nee, jij wordt liever gemarteld.
RC!quote:
Ja dat was ik dus aan het doenquote:Op maandag 13 juni 2005 16:25 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Is Alicey nu naar haar eventuele toekomstige huis aan het kijken eigenlijk?
Het heeft geholpen!quote:Op maandag 13 juni 2005 16:30 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dan moeten we NU met zijn alleen heel hard gaan hopen dat ze de woning krijgt!
okquote:Op maandag 13 juni 2005 18:51 schreef Alicey het volgende:
[..]
Komen wel nadat het opgeknapt is
Sowieso heb ik nog niet de sleutel
Nu wel hoorquote:Op maandag 13 juni 2005 18:50 schreef qu63 het volgende:
begreep je mijn mail van gisteravond trouwens?
gelukkig dat die er nog zijn hequote:Op maandag 13 juni 2005 18:53 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Nu wel hoor. Er moesten weer wat apen en beren van de weg gehaald worden door een lieve geduldige medeaardbewoner
.
Je doet niet aan multi-tasken?quote:Op maandag 13 juni 2005 18:56 schreef Schorpioen het volgende:
Zo is er alweer een topic vol, jullie moeten niet zo snel gaan want dat hou ik niet bij! Nu heb ik het gevoel dat ik de enige ben die vandaag hard moest werken.
Ik heb de hele dag mensen getraind, en het staat zo raar om tijdens het trainen te zeggen "sorry even wachten want ik moet even fokken!" Je moet de druk erop houden anders verslappen die mannetjes en gaan ze kwekken en probeer er dan nog maar eens kennis in te stampen.quote:
Wat droog weer. "Het politieonderzoek is gestopt"quote:Op maandag 13 juni 2005 19:04 schreef qu63 het volgende:
[upd] Dode vrouw bij Hanzehogeschool Groningen
laatste update..
Groepsfokkenquote:Op maandag 13 juni 2005 19:05 schreef Schorpioen het volgende:
[..]
Ik heb de hele dag mensen getraind, en het staat zo raar om tijdens het trainen te zeggen "sorry even wachten want ik moet even fokken!" Je moet de druk erop houden anders verslappen die mannetjes en gaan ze kwekken en probeer er dan nog maar eens kennis in te stampen.
En de enige computer die er in de ruimte was was trouwens aangesloten op een beamer.
Kan je ze laten zien wat dus NIET mag tijdens het werkquote:Op maandag 13 juni 2005 19:05 schreef Schorpioen het volgende:
[..]
Ik heb de hele dag mensen getraind, en het staat zo raar om tijdens het trainen te zeggen "sorry even wachten want ik moet even fokken!" Je moet de druk erop houden anders verslappen die mannetjes en gaan ze kwekken en probeer er dan nog maar eens kennis in te stampen.
En de enige computer die er in de ruimte was was trouwens aangesloten op een beamer.
En die zijn er?quote:Op maandag 13 juni 2005 19:37 schreef Reya het volgende:
Ik ga morgen de hele dag weg met mijn vader, dus mooi weer tijd wat conflicten bij te leggen
Ik heb er alle hoop op dat het goedkomtquote:
Gefeliciteerd!quote:
Wanneer krijg je de sleutel? Wat is het voor huis? moet je er veel aan doen?quote:
Niet zo negatief denkenquote:Op maandag 13 juni 2005 20:11 schreef miss_sly het volgende:
Eerste examenonderdeel zit er weer op
Ik heb op alles behalve een klein dingetje een antwoord...of dat ook werkelijk iets goeds betekent kan ik nog niet zeggen. Misschien dat degene die het nakijkt wel schuddebuikend van het lachen rode strepen zet om mijn onzin
Soms krijg je daar juist extra punten voorquote:Op maandag 13 juni 2005 20:11 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb op alles behalve een klein dingetje een antwoord...of dat ook werkelijk iets goeds betekent kan ik nog niet zeggen. Misschien dat degene die het nakijkt wel schuddebuikend van het lachen rode strepen zet om mijn onzin
Ik krijg de 24e de sleutel, het is een kleine benedenwoning met tuin, en mijn lekenoog zegt dat er heeel veel te doen is.quote:Op maandag 13 juni 2005 20:10 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wanneer krijg je de sleutel? Wat is het voor huis? moet je er veel aan doen?
Vertel eens wat meer
Wat voor onzin heb je neergezet dan?quote:Op maandag 13 juni 2005 20:11 schreef miss_sly het volgende:
Maar da's juist gevaarlijk.. Da's praktische ervaring..quote:Op maandag 13 juni 2005 20:12 schreef miss_sly het volgende:
Bedrijfsadministratie van SPD-propedeuse.
Ik werk pas 15 jaar ofzo op financiele administraties, dus ik weet er natuurlijk ook helemaal niets van
Nou ja, het leken mij wel mogelijke journaalposten, maar of zij er ook zo over denken is maar de vraagquote:
Zeker!quote:Op maandag 13 juni 2005 20:13 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar da's juist gevaarlijk.. Da's praktische ervaring..
Dat is natuurlijk de vraag.. Hoewel ik denk dat er in de praktijk best creatief jmee omgegaan wordtquote:Op maandag 13 juni 2005 20:14 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nou ja, het leken mij wel mogelijke journaalposten, maar of zij er ook zo over denken is maar de vraag
Dat is snel!!quote:Op maandag 13 juni 2005 20:12 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik krijg de 24e de sleutel, het is een kleine benedenwoning met tuin, en mijn lekenoog zegt dat er heeel veel te doen is.
Dat was ook het grote punt bij mij, ik snapte de tussenstappen niet meerquote:Op maandag 13 juni 2005 20:15 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Zeker!
Heel lastig, want in de praktijk wordt het toch anders gedaan dan ze volgens de stof proberen ons wijs te maken. Bovendien werk ik zoveel met ERP-pakketten die volledig ingericht zijn, dat je niet eens meer precies weet welke journaalposten gemaakt worden, alleen hoe je ze moet lezen.
Die zie je ook nooit als je met die geautomatiseerde systemen werkt. En dat kan ik dan wel weer erg goedquote:Op maandag 13 juni 2005 20:19 schreef qu63 het volgende:
[..]
Dat was ook het grote punt bij mij, ik snapte de tussenstappen niet meer
Het weekend heb ik wel hulp genoeg.quote:Op maandag 13 juni 2005 20:18 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat is snel!!
In het weekend had je hulp genoeg, toch? Want het weekend van 25 en 26 ben ik druk
Doordeweeks kan ik wel hoor
Schilderen kan ik welquote:Op maandag 13 juni 2005 20:25 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het weekend heb ik wel hulp genoeg.
Nogmaals bedankt voor je aanbod!
In de week er na komt het waarschijnlijk aan op witten en schilderen als ik het zo inschat.
Nee, nog niet, maar daar wil ik me dit weekend op gaan orienteren.quote:Op maandag 13 juni 2005 20:27 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Schilderen kan ik wel
Weet je al hoe en wat je gaat doen? Kleurtjes of niet?
Dank je, Geartsjuhquote:
Jaquote:Op maandag 13 juni 2005 21:37 schreef qu63 het volgende:
--- betekend dat het volgende gedicht begint?
Ga je ook naar de Sagrada Familia?quote:Op maandag 13 juni 2005 21:54 schreef het_fokschaap het volgende:
hier even een snellevanuit Madrid !
het is mooi weer buiten, maar ik zit in een computerruimte
quote:Op maandag 13 juni 2005 21:54 schreef het_fokschaap het volgende:
Geeft nietquote:Op maandag 13 juni 2005 21:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Oeps.Ik haal die twee altijd doorelkaar.
Schaap!!quote:Op maandag 13 juni 2005 21:54 schreef het_fokschaap het volgende:
Wil je complimenten omdat je geen oriëntatievormogen hebt?quote:Op maandag 13 juni 2005 22:10 schreef Alicey het volgende:
Ongelofelijk slecht orientatievermogen...
Breng hier een ode aan Alicey!
Ja, het is alweer een tijdje geleden dat ik een complimentje heb gehad.quote:Op maandag 13 juni 2005 22:15 schreef Reya het volgende:
[..]
Wil je complimenten omdat je geen oriëntatievormogen hebt?![]()
nou ja, daar ga ik dus niet heenquote:Op maandag 13 juni 2005 21:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ga je ook naar de Sagrada Familia?
Je aanwezigheid weet een foto van mij alsnog op te vrolijkenquote:Op maandag 13 juni 2005 22:15 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ja, het is alweer een tijdje geleden dat ik een complimentje heb gehad.
quote:Op maandag 13 juni 2005 22:20 schreef Reya het volgende:
[..]
Je aanwezigheid weet een foto van mij alsnog op te vrolijken
quote:Op maandag 13 juni 2005 22:18 schreef miss_sly het volgende:
De zon en Zijn aarde.
Denk je dat je alles gehad hebt
Er lopen heel wat rare mensen rond, maar dit spant de kroonquote:
ik heb wel eens gekkere gezien, maar die was dan gestart door een relkloon van iemand..quote:Op maandag 13 juni 2005 22:43 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Er lopen heel wat rare mensen rond, maar dit spant de kroon
was dit niet die relkloon van jou ?quote:Op maandag 13 juni 2005 22:44 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik heb wel eens gekkere gezien, maar die was dan gestart door een relkloon van iemand..
Ik hoop het niet nee!quote:
iedereen is bezig met MJ, dus die ligt er n uuit geloof ikquote:
Werken. En veel bellen.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 09:04 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Dag Alice. Wat gaat U doen op deze mooie dag?
Mooi weer inderdaad.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 09:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Môgguh. Vandaag mooi weer, ik ga straks lekker buiten mijn boek lezen.
Ja.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 09:21 schreef Doffy het volgende:
Lupje!Alicey!
Reya schrijft mooie gedichtjes!
Hmmm.... Kan lekker zijn..quote:Op dinsdag 14 juni 2005 09:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Het wordt dit weekend tropisch warm.
Slowchatquote:Op dinsdag 14 juni 2005 09:31 schreef Alicey het volgende:
Deze topic leeft trouwens al langer dan 12 uur
Mogguh!quote:
Hier is 't mooi weer, maar heb alleen nog maar mijn kamer, mijn auto en mijn kantoor van binnen gezienquote:ik zit in Madrid, prachtig weer...maar heb alleen nog maar een hotelkamer, een computerruimte en een taxi van binnen gezien
is het een keer mooi weer in NL zit ik in het buitenlandquote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:05 schreef Doffy het volgende:
Dus geniet een beetje van het feit dat jij iets nieuws ziet, ja?![]()
ja zeg, dan moet ik een uur eerder weg...en ik sliep pas om half 4 ofzo...quote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ga dan lopen in plaats van met de taxi.
Maar je wordt dan zelf bekeken door een zon.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik ga zometeen lekker mijn balkon bekijken.
Hehe ja er zijn er meer niet echt blij meequote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:10 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik krijg de pip van die stomme meldingen als je het plaatje al kleiner hebt gemaakt. Is dat al ergens gemeld als bug?
Van lopen word je juist wakker.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:09 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ja zeg, dan moet ik een uur eerder weg...en ik sliep pas om half 4 ofzo...
Daar is 't warmer hoorquote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:08 schreef het_fokschaap het volgende:
is het een keer mooi weer in NL zit ik in het buitenland
Je bent niet de enige hoor. Getuige dat ik een post van gister quote in dit topicquote:Op maandag 13 juni 2005 18:56 schreef Schorpioen het volgende:
Zo is er alweer een topic vol, jullie moeten niet zo snel gaan want dat hou ik niet bij! Nu heb ik het gevoel dat ik de enige ben die vandaag hard moest werken.
dat is waar. nou ja, wie weet ben ik vandaag beetje op tijd klaar en kan ik lekker op een terrasje tapas eten.quote:
alsof dat erg is, komen die mensen ook nog eens uit Almerequote:Zeikerd. Er zijn mensen die elke dag in de file Almere-Amsterdam-ZO staan![]()
ja, één KLM Bertolli sandwichquote:En jij mag tenminste dat heerlijke vliegtuigvoedsel regelmatig eten![]()
en dan thuis mixen met colaquote:En langs de duty-free shops, om leuke whiskies te halen
Jij wel ja!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:23 schreef het_fokschaap het volgende:
dat is waar. nou ja, wie weet ben ik vandaag beetje op tijd klaar en kan ik lekker op een terrasje tapas eten.
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:23 schreef het_fokschaap het volgende:
dat is waar. nou ja, wie weet ben ik vandaag beetje op tijd klaar en kan ik lekker op een terrasje tapas eten.
Da's ook weer waar. Zij het dat ze altijd in hun achterhoofd weten dat ze ook weer terug moeten!quote:alsof dat erg is, komen die mensen ook nog eens uit Almere
Da's tenminste één KLM Bertolli sandwichquote:ja, één KLM Bertolli sandwich
quote:en dan thuis mixen met cola
Nu breng je me wel aan het twijfelen Doffy. Whisky met cola mengen geeft me een slecht geweten, maar zo'n pak slaag..quote:
Ik sla geen vrouwenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:38 schreef Alicey het volgende:
Nu breng je me wel aan het twijfelen Doffy. Whisky met cola mengen geeft me een slecht geweten, maar zo'n pak slaag..![]()
Hangt van de whisky af, met beroemde kip (famous grouse) is het niet meer dan terecht.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:38 schreef Alicey het volgende:
[..]
Whisky met cola mengen geeft me een slecht geweten,
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:41 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ik sla geen vrouwen
mannen ook uitsluitend virtueel, btw
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:45 schreef Karboenkeltje het volgende:
Hangt van de whisky af, met beroemde kip (famous grouse) is het niet meer dan terecht.
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Doffy is veel te liev om te slaan.
jij kan het weten !quote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik vrees het ook.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Niet allemaal. Sommigen zijn hetero maar zijn getrouwd enzo.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:52 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Alle leuke mannen zijn homo. Het is weer eens bewezen.
Ja, die heb je ook ja.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:52 schreef Alicey het volgende:
Niet allemaal. Sommigen zijn hetero maar zijn getrouwd enzo.
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:52 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Alle leuke mannen zijn homo. Het is weer eens bewezen.
Zal ik maar niet zeggen wat ik op mn kamer heb staanquote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:45 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Hangt van de whisky af, met beroemde kip (famous grouse) is het niet meer dan terecht.
Zolang er maar een fles cola naast staatquote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:57 schreef Haushofer het volgende:
Zal ik maar niet zeggen wat ik op mn kamer heb staan
Nu ben ik nieuwsgierig. Wat heb je op je kamer staan?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:57 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Zal ik maar niet zeggen wat ik op mn kamer heb staan
Have fun!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ben nu echt weg, doei!
Hier is het gelukkig nog niet echt heet aan het worden.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:27 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Rustig hier, met dat mooie weer.Ik ook weer naar buiten.
Op mijn balkon is het wel erg warm. Uit de wind, in de zon.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:10 schreef Alicey het volgende:
Hier is het gelukkig nog niet echt heet aan het worden.
Hier is nog een beetje wind en de zon gaat zo nu en dan effies weg.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Op mijn balkon is het wel erg warm. Uit de wind, in de zon.
Alicey.quote:
Ik zal maar geen duit in het zakje gooien.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:29 schreef Doffy het volgende:
The American Taliban. Als het niet zo intens triest was, was het hilarisch
iddquote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:29 schreef Doffy het volgende:
The American Taliban. Als het niet zo intens triest was, was het hilarisch
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:31 schreef Doffy het volgende:
Maar er is ook licht aan het eind van de tunnel! Zoals gebruikelijk kan je elke draai aan de bijbel geven die je wilt
Creatief, erg creatief.quote:The first reason is practical: having conventional vaginal intercourse can lead to unwanted pregnancies.
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:31 schreef Doffy het volgende:
Maar er is ook licht aan het eind van de tunnel! Zoals gebruikelijk kan je elke draai aan de bijbel geven die je wilt
God zal het zelf intussen ook wel geprobeerd hebben mag ik verwachten.quote:
Ik meende mij te herinneren dat jij dat niet wilde?quote:
Nee, maar het mág wel! Altijd goed om te weten, toch?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:35 schreef qu63 het volgende:
Ik meende mij te herinneren dat jij dat niet wilde?
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:44 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Mijn evangelische huisgenoot heeft porno zitten kijken op mijn computer.![]()
![]()
Ik opende de player voor een filmpje over Dawkins en er stond nog een of andere lesbopornoscène in, die ik zeker niet heb gedowned.
![]()
![]()
So much for Jesus.
Okquote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:46 schreef Doffy het volgende:
[..]
Nee, maar het mág wel! Altijd goed om te weten, toch?
Wat zei hij er van toen je hem er naar vroeg?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:44 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Mijn evangelische huisgenoot heeft porno zitten kijken op mijn computer.![]()
![]()
Ik opende de player voor een filmpje over Dawkins en er stond nog een of andere lesbopornoscène in, die ik zeker niet heb gedowned.
![]()
![]()
So much for Jesus.
Mijnquote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:48 schreef Doffy het volgende:
[..]
Mijnliet me ondanks weten dat-ie best een trio'tje wil, zolang hij maar één van de drie is. "Dan kan ik tenminste die derde met m'n eigen handen wurgen".
![]()
Dat genoegen komt nog.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:48 schreef Alicey het volgende:
Wat zei hij er van toen je hem er naar vroeg?
Wat liefquote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:48 schreef Doffy het volgende:
[..]
Mijnliet me ondanks weten dat-ie best een trio'tje wil, zolang hij maar één van de drie is. "Dan kan ik tenminste die derde met m'n eigen handen wurgen".
![]()
Neem het opquote:
Ik wilde me al aanbieden, maar laat dan maar.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:48 schreef Doffy het volgende:
![]()
Zo zie je maar dat jouw verderfelijke invloed niet beperkt is tot de slowchat, Lupa...quote:
Als zelfs christenen al niet meer zuiver zijn, wie dan nog wel?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:55 schreef Doffy het volgende:
[..]
Zo zie je maar dat jouw verderfelijke invloed niet beperkt is tot de slowchat, Lupa...
ikquote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:55 schreef Alicey het volgende:
[..]
Als zelfs christenen al niet meer zuiver zijn, wie dan nog wel?
Dat kunnen we experimenteel bepalen. We stellen gewoon een moslim, een jood, een christen, etc bloot aan Lupa (letterlijk of figuurlijk, nader te bepalen). 'ns Kijken welke er overeind blijft (mentaal dan). De christen valt dus nu al af...quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:55 schreef Alicey het volgende:
Als zelfs christenen al niet meer zuiver zijn, wie dan nog wel?
Ik heb het al vol gehouden! Jij ook trouwens!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:58 schreef Doffy het volgende:
[..]
Dat kunnen we experimenteel bepalen. We stellen gewoon een moslim, een jood, een christen, etc bloot aan Lupa (letterlijk of figuurlijk, nader te bepalen). 'ns Kijken welke er overeind blijft (mentaal dan). De christen valt dus nu al af...
Ok, maar wij zijn makkelijk. En daarbij al van tevoren verpest, dus...quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:59 schreef qu63 het volgende:
Ik heb het al vol gehouden! Jij ook trouwens!
De WFL-er overleefd het dus !
Ik denk dat het einde van de wereld nabij is.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:58 schreef Doffy het volgende:
[..]
Dat kunnen we experimenteel bepalen. We stellen gewoon een moslim, een jood, een christen, etc bloot aan Lupa (letterlijk of figuurlijk, nader te bepalen). 'ns Kijken welke er overeind blijft (mentaal dan). De christen valt dus nu al af...
volgens dit topic niet hoorquote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:02 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik denk dat het einde van de wereld nabij is.
Ik zou me best vereerd voelen. Satan is machtig en slaagt er niet in om christenen van het pad af te brengen, maar 1 ontmoeting met Lupa daarentegenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Jullie zeggen gemene dingen over mij.![]()
![]()
Hmph.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:19 schreef Alicey het volgende:
Ik zou me best vereerd voelen. Satan is machtig en slaagt er niet in om christenen van het pad af te brengen, maar 1 ontmoeting met Lupa daarentegen
Als ik jou was zou ik lekker in Friesland blijven!quote:
Ik zou het wel doen ja, een origineel kost namelijk 11 euro. Beetje zonde.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Alicey, mag dat uittreksel van de KvK een kopie zijn?
Ik was het dit keer nietquote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Jullie zeggen gemene dingen over mij.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:59 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik heb het al vol gehouden! Jij ook trouwens!
De WFL-er overleefdoverleeft het dus !
Bijna 13 eeuwen na de moord op Bonifatius zijn christenen nog steeds niet veilig in Fryslânquote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:21 schreef qu63 het volgende:
Als ik jou was zou ik lekker in Friesland blijven!
Dan gaan we hen maar eens leren hoe ze heeeeeele hoge dijken moeten maken!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:23 schreef Doffy het volgende:
[..]
Bijna 13 eeuwen na de moord op Bonifatius zijn christenen nog steeds niet veilig in Fryslân
Foei, gij zult niet downloadenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:24 schreef qu63 het volgende:
Doffy, ik heb nog meer White Stripes muziek gevonden!
Ik heb nu alle albums
9 in totaalquote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:24 schreef qu63 het volgende:
Doffy, ik heb nog meer White Stripes muziek gevonden!
Ik heb nu alle albums
9 dusquote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:26 schreef Doffy het volgende:
[..]
Foei, gij zult niet downloaden![]()
goed zijn ze he? alle 5?
Daarin ontbreekt het debuut 'White Stripes'. Die met (*) zijn bootlegs oid?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:29 schreef qu63 het volgende:
9 dus
De Stijl
Elephant
Life of the flipsides (*)
Seven nation army (*)
the legendary lost tapes (*)
white blood cells
get behind me satan
peel sessions 1&2 (*)
sympathy for the recording industry (*)
die laatste is hun debuutquote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:30 schreef Doffy het volgende:
[..]
Daarin ontbreekt het debuut 'White Stripes'. Die met (*) zijn bootlegs oid?
Maar wat vind je ervan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |