quote:Op maandag 13 juni 2005 14:26 schreef Doffy het volgende:
Misschien wel, maar dan zonder spellingsvout
Dan laten we mijn grapje dus gewoon staanquote:
quote:Op maandag 13 juni 2005 14:35 schreef Doffy het volgende:![]()
![]()
Bijna eenderde Europeanen: zon draait om aarde
De Index heeft toch geholpen, blijkbaarquote:Op maandag 13 juni 2005 14:35 schreef Doffy het volgende:![]()
![]()
quote:Op maandag 13 juni 2005 14:35 schreef Doffy het volgende:![]()
![]()
Succes ququote:Op maandag 13 juni 2005 14:33 schreef qu63 het volgende:
* qu63 gaat het nog maar een keer proberen bij het CWI!
tot over een uur of 2!
ben alweer terug.. de bus rijdt nu nietquote:
quote:Op maandag 13 juni 2005 14:53 schreef qu63 het volgende:
ben alweer terug.. de bus rijdt nu niet
morgen nog een keer proberen
Staking oid?quote:Op maandag 13 juni 2005 14:53 schreef qu63 het volgende:
[..]
ben alweer terug.. de bus rijdt nu niet
morgen nog een keer proberen
Die jonge vogel verdiende dat dus.quote:Op maandag 13 juni 2005 15:00 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
De honden hadden tot twee keer toe bijna een jonge vogel te pakken.
nee, dienstregelingquote:
Hoezo? Geloof je in karma? Het waren twee verschillende vogels, hoor. Een spreeuw en een koolmees.quote:
Een vogel hoort weg te kunnen vluchten voor honden, dat bedoelde ik meer.quote:Op maandag 13 juni 2005 15:04 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Hoezo? Geloof je in karma? Het waren twee verschillende vogels, hoor. Een spreeuw en een koolmees.
Jonge vogels kunnen niet vliegen. Als ze uit het nest gaan verblijven ze een tijd lang op de grond en dan komen pa en ma eten brengen.quote:Op maandag 13 juni 2005 15:04 schreef Alicey het volgende:
Een vogel hoort weg te kunnen vluchten voor honden, dat bedoelde ik meer.
quote:Op maandag 13 juni 2005 15:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Jonge vogels kunnen niet vliegen. Als ze uit het nest gaan verblijven ze een tijd lang op de grond en dan komen pa en ma eten brengen.
Stadsmensen.
De katten van mn ouders vangen heel af en toe ook wel eens een vogeltje. Daar heb ik dan geen medelijden mee; een vogel die zich laat pakken door die beesten moet wel zó debiel zijn, dat niemand 'm zal missen.quote:Op maandag 13 juni 2005 15:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Jonge vogels kunnen niet vliegen. Als ze uit het nest gaan verblijven ze een tijd lang op de grond en dan komen pa en ma eten brengen.
quote:Stadsmensen.
Ik heb zelfs al voorzichtig gereageerd.quote:Op maandag 13 juni 2005 15:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ongelofelijk slecht orrientatievermogen...
Een topic speciaal voor Alicey!
Het is ook gewoon de natuur. Maar mijn honden weten niet wat ze met zo'n beest moeten. En dan mag ik 'm uit zijn lijden verlossen en dat vind ik dan weer minder fijn.quote:Op maandag 13 juni 2005 15:09 schreef Doffy het volgende:
De katten van mn ouders vangen heel af en toe ook wel eens een vogeltje. Daar heb ik dan geen medelijden mee; een vogel die zich laat pakken door die beesten moet wel zó debiel zijn, dat niemand 'm zal missen.
Ah het zijn gedomesticeerde dieren.quote:Op maandag 13 juni 2005 15:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Het is ook gewoon de natuur. Maar mijn honden weten niet wat ze met zo'n beest moeten. En dan mag ik 'm uit zijn lijden verlossen en dat vind ik dan weer minder fijn.
quote:
Ik heb wel eens met een vriend een film zitten kijken, terwijl zijn kat met een muis zat te spelen. Steeds erop meppen enzo, maar doodmaken ho maar. Op het laatst waren we flauw van het gepiep en hebben we de muis gevangen en naar buiten gedaan. Kat had het niet door en bleef zoeken.quote:Op maandag 13 juni 2005 15:15 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ah het zijn gedomesticeerde dieren.
Nouja, heb je een kat wel eens een prooi zien opeten? Dat gaat er ook heel gemeen aan toe.
Mijn kat vangt regelmatig langpootmuggen, maar zelfs met die beesten krijg ik medelijden.. Steeds er tegenaan tikken, een stukje in bijten en weer neerleggen, tot het beestje weer beweegt, dan weer een beetje slaan en tikken. Tot het echt niet meer beweegt.quote:Op maandag 13 juni 2005 15:17 schreef Maethor het volgende:
[..]
Ik heb wel eens met een vriend een film zitten kijken, terwijl zijn kat met een muis zat te spelen. Steeds erop meppen enzo, maar doodmaken ho maar. Op het laatst waren we flauw van het gepiep en hebben we de muis gevangen en naar buiten gedaan. Kat had het niet door en bleef zoeken.
Lijkt die kat daarin op jou, of is het meer iets algemeens wat katten hebben?quote:Op maandag 13 juni 2005 15:19 schreef Alicey het volgende:
[..]
Mijn kat vangt regelmatig langpootmuggen, maar zelfs met die beesten krijg ik medelijden.. Steeds er tegenaan tikken, een stukje in bijten en weer neerleggen, tot het beestje weer beweegt, dan weer een beetje slaan en tikken. Tot het echt niet meer beweegt.
Op dat gebied lijkt die kat niet op mij. Ikzelf martel niet.quote:Op maandag 13 juni 2005 15:21 schreef Reya het volgende:
[..]
Lijkt die kat daarin op jou, of is het meer iets algemeens wat katten hebben?
Nee, jij wordt liever gemarteld.quote:Op maandag 13 juni 2005 15:21 schreef Alicey het volgende:
Op dat gebied lijkt die kat niet op mij. Ikzelf martel niet.
quote:Op maandag 13 juni 2005 15:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nee, jij wordt liever gemarteld.
Beste remedie tegen irritante opmerkingen. Gewoon negeren.quote:Op maandag 13 juni 2005 15:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik ben echt in een relbui. Helaas hebben mijn flamerige opmerkingen her en der weinig effect.
Ik ga gewoon net zo lang door tot er wel iemand intrapt.quote:Op maandag 13 juni 2005 16:00 schreef Maethor het volgende:
Beste remedie tegen irritante opmerkingen. Gewoon negeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |