LIF/GC?quote:Op maandag 13 juni 2005 01:03 schreef Beroepsgokker het volgende:
Ja het staat misschien niet helemaal goed in R&P tussen de zelfmoord-types, maar waar hadie anders gemoeten?
En ik blow niet.
Ik ben dan ook op zoek naar een vrouw MET orrientatievermogen. Zijn lastig te vinden kan ik je vertellenquote:Op maandag 13 juni 2005 01:04 schreef Xennia het volgende:
Ik heb het ook, maar ik ben een vrouw. Jij hebt geen excuus
Hehe, toch eens een keer gaan kerel. Als je het je hele leven al hebt. Och, gewoon afwijkinkje, niet zo erg, je bent gewoon wat meer vrouw.quote:Op maandag 13 juni 2005 01:07 schreef Beroepsgokker het volgende:
Dokter haahah hallo ik ben niet ziek zeg![]()
.
Ik zei de laatste tijd, maar tis mn hele leven al hoor. Maar de laatste tijd heb ik er meer last van omdat ik vaker naar grotere steden ga .
Gewoon wat minder kijken naar die lekkere chicks die je in je dorp niet ziet en wat meer letten op de weg.quote:Op maandag 13 juni 2005 01:12 schreef Beroepsgokker het volgende:
Gelukkig wel 100% hetero dan.
Dokter vind ik echt overdreven zeg. Ik hoopte het eigenlijk op te kunnen lossen door bepaalde oefeningen ofzo, ik probeer me de laatste tijd wel erg te concentreren op waar ik loop als ik met een groep loop, en k ga expres alleen naar een andere stad toe.
K ben trouwens ook ontzettend snel afgeleid en kan me ook super slecht concentreren.
Ik weet niet wat het is.. waarschijnlijk heb ik nooit geleerd te beseffen waar ik loop ofzoquote:Op maandag 13 juni 2005 01:11 schreef FritsVanEgters het volgende:
Let je er gewoon niet op dan, waar je langs gaat?
haha ja zit wat in dan. Hoewel bertha 255 ook wel lekker ding is hoorquote:Op maandag 13 juni 2005 01:13 schreef Klasse het volgende:
[..]
Gewoon wat minder kijken naar die lekkere chicks die je in je dorp niet ziet en wat meer letten op de weg.![]()
Liep je altijd bij je moeder aan de hand zeker?quote:Op maandag 13 juni 2005 01:13 schreef Beroepsgokker het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het is.. waarschijnlijk heb ik nooit geleerd te beseffen waar ik loop ofzo.
google ff (of bel de dokter) want misschien zijn er wel trainingen die je kan doen om je orientatievermogen te vergroten.quote:Op maandag 13 juni 2005 01:07 schreef Beroepsgokker het volgende:
Dokter haahah hallo ik ben niet ziek zeg![]()
.
Ik zei de laatste tijd, maar tis mn hele leven al hoor. Maar de laatste tijd heb ik er meer last van omdat ik vaker naar grotere steden ga .
quote:Op maandag 13 juni 2005 01:14 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Liep je altijd bij je moeder aan de hand zeker?![]()
Maargoed, zonder gein, cruise gewoon ff langs de dokter. Misschien kan hij je doorverwijzen of wijzen op de mogelijkheden. Trainingen dus inderdaad, bepaalde concentratiezooi etc.quote:Op maandag 13 juni 2005 01:14 schreef Beroepsgokker het volgende:
[..]
haha ja zit wat in dan. Hoewel bertha 255 ook wel lekker ding is hoor.
Via de psycho?? Dan liever mn leven lang verdwalenquote:Op maandag 13 juni 2005 01:15 schreef releaze het volgende:
[..]
google ff (of bel de dokter) want misschien zijn er wel trainingen die je kan doen om je orientatievermogen te vergroten.
Ik word ook altijd "licht" in mn hoofd als ik in een drukke winkelstraat loop en er is veel beweging van mensen enz. Ben geen autist ofzo, juist heel extrovert en sociaal persoon.quote:Op maandag 13 juni 2005 01:17 schreef Klasse het volgende:
[..]
Maargoed, zonder gein, cruise gewoon ff langs de dokter. Misschien kan hij je doorverwijzen of wijzen op de mogelijkheden. Trainingen dus inderdaad, bepaalde concentratiezooi etc.
Want kan je je bijvoorbeeld voor de rest wel goed concentreren? Of is drukte bijvoorbeeld verwarrend voor je?
Dan denk ik eerlijk gezegd dat het probleem is. Slecht concentratievermogen, snel afgeleid, minder goed tegen drukte kunnen etc.quote:Op maandag 13 juni 2005 01:17 schreef Beroepsgokker het volgende:
Ik word ook altijd "licht" in mn hoofd als ik in een drukke winkelstraat loop en er is veel beweging van mensen enz. Ben geen autist ofzo, juist heel extrovert en sociaal persoon.
Concentreren is met alles een ramp, hoewel dat de laatste tijd wel wat beter gaan, vooral met huiswerk.
quote:Op maandag 13 juni 2005 01:24 schreef Xennia het volgende:
Ik ben twee keer op weg naar mijn werk verdwaald en kwam veels te laat. Ze vonden het maar een kutsmoes
Ik moest naar me stage toe ongeveer 10 min. vanaf de bushalte lopen naar het bedrijf. Pas na 2 maanden kwam ik erachter (tip door n collega die m n keer zag lopen) dat ik al die tijd een halte verder uit had kunnen stappen om er binnen 2 min. te komen. T was gewoon dezelfde weg die parralel aan mn stageadres liep, maar ik dacht altijd dat het 2 wegen waren die evenredig liepenquote:Op maandag 13 juni 2005 01:24 schreef Xennia het volgende:
Ik ben twee keer op weg naar mijn werk verdwaald en kwam veels te laat. Ze vonden het maar een kutsmoes
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |