abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27874838
Ik merk vooral de laatste tijd dat ik een ontzettend slecht orrientatievermogen heb op de weg enz. Ik onthoud ook gewoon niet waar ik langs loop ofzo, kan ergens 10x komen (met vrienden bijv) en bij de 11e keer nog niet weten waar het is.. . K denk zelf dat het te maken heeft met het feit dat ik in een dorp woon die bestaat uit 1 lange weg en een kerk, super simpel dus eigenlijk.

Maar nu heb ik er wel erg veel hinder van eigenlijk en ik zou dit graag willen verbeteren. Iemand die dit bekend voorkomt of op een andere manier kan helpen?
pi_27874861
Mja, dat is wel een groot probleem. Ik zou er eens mee naar de psycho gaan want dit gaat natuurlijk niet meer!

Of wat minder blowen.
Wie anders?
Een legende.
pi_27874877
Ja het staat misschien niet helemaal goed in R&P tussen de zelfmoord-types, maar waar hadie anders gemoeten?

En ik blow niet.
pi_27874890
Ik heb het ook, maar ik ben een vrouw. Jij hebt geen excuus
pi_27874904
Precies, dat dilemma had ik dus ook kerel. Vandaar dat ik ook zo reageer.

Maar vooral de laatste tijd? Ingrijpende veranderingen, verhuizing, extreem gebruik van bepaalde middelen of bijvoorbeeld weinig slaap?
Kunnen allemaal redenen zijn dat je op die manier je kop er niet zo goed bij kan houden.
Wie anders?
Een legende.
pi_27874922
quote:
Op maandag 13 juni 2005 01:03 schreef Beroepsgokker het volgende:
Ja het staat misschien niet helemaal goed in R&P tussen de zelfmoord-types, maar waar hadie anders gemoeten?

En ik blow niet.
LIF/GC?

Anyhoe, naar de dokter jij, als je de weg kunt vinden.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_27874938
Dokter haahah hallo ik ben niet ziek zeg .

Ik zei de laatste tijd, maar tis mn hele leven al hoor . Maar de laatste tijd heb ik er meer last van omdat ik vaker naar grotere steden ga .
pi_27874954
quote:
Op maandag 13 juni 2005 01:04 schreef Xennia het volgende:
Ik heb het ook, maar ik ben een vrouw. Jij hebt geen excuus
Ik ben dan ook op zoek naar een vrouw MET orrientatievermogen. Zijn lastig te vinden kan ik je vertellen .
pi_27874972
quote:
Op maandag 13 juni 2005 01:07 schreef Beroepsgokker het volgende:

Ik zei de laatste tijd, maar tis mn hele leven al hoor . Maar de laatste tijd heb ik er meer last van omdat ik vaker naar grotere steden ga .
Hehe, toch eens een keer gaan kerel. Als je het je hele leven al hebt. Och, gewoon afwijkinkje, niet zo erg, je bent gewoon wat meer vrouw.
Wie anders?
Een legende.
pi_27874994
Let je er gewoon niet op dan, waar je langs gaat?
pi_27875016
Gelukkig wel 100% hetero dan .

Dokter vind ik echt overdreven zeg. Ik hoopte het eigenlijk op te kunnen lossen door bepaalde oefeningen ofzo, ik probeer me de laatste tijd wel erg te concentreren op waar ik loop als ik met een groep loop, en k ga expres alleen naar een andere stad toe.
K ben trouwens ook ontzettend snel afgeleid en kan me ook super slecht concentreren.
pi_27875028
quote:
Op maandag 13 juni 2005 01:12 schreef Beroepsgokker het volgende:
Gelukkig wel 100% hetero dan .

Dokter vind ik echt overdreven zeg. Ik hoopte het eigenlijk op te kunnen lossen door bepaalde oefeningen ofzo, ik probeer me de laatste tijd wel erg te concentreren op waar ik loop als ik met een groep loop, en k ga expres alleen naar een andere stad toe.
K ben trouwens ook ontzettend snel afgeleid en kan me ook super slecht concentreren.
Gewoon wat minder kijken naar die lekkere chicks die je in je dorp niet ziet en wat meer letten op de weg.
Wie anders?
Een legende.
pi_27875032
quote:
Op maandag 13 juni 2005 01:11 schreef FritsVanEgters het volgende:
Let je er gewoon niet op dan, waar je langs gaat?
Ik weet niet wat het is.. waarschijnlijk heb ik nooit geleerd te beseffen waar ik loop ofzo .

Damn dit klinkt wel erg ernstig zeg
pi_27875039
quote:
Op maandag 13 juni 2005 01:13 schreef Klasse het volgende:

[..]

Gewoon wat minder kijken naar die lekkere chicks die je in je dorp niet ziet en wat meer letten op de weg.
haha ja zit wat in dan. Hoewel bertha 255 ook wel lekker ding is hoor .
pi_27875043
quote:
Op maandag 13 juni 2005 01:13 schreef Beroepsgokker het volgende:

[..]

Ik weet niet wat het is.. waarschijnlijk heb ik nooit geleerd te beseffen waar ik loop ofzo .
Liep je altijd bij je moeder aan de hand zeker?
  maandag 13 juni 2005 @ 01:15:13 #16
81237 releaze
best of both worlds
pi_27875051
quote:
Op maandag 13 juni 2005 01:07 schreef Beroepsgokker het volgende:

google ff (of bel de dokter) want misschien zijn er wel trainingen die je kan doen om je orientatievermogen te vergroten.
pi_27875067
quote:
Op maandag 13 juni 2005 01:14 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

Liep je altijd bij je moeder aan de hand zeker?
pi_27875075
quote:
Op maandag 13 juni 2005 01:14 schreef Beroepsgokker het volgende:

[..]

haha ja zit wat in dan. Hoewel bertha 255 ook wel lekker ding is hoor .
Maargoed, zonder gein, cruise gewoon ff langs de dokter. Misschien kan hij je doorverwijzen of wijzen op de mogelijkheden. Trainingen dus inderdaad, bepaalde concentratiezooi etc.

Want kan je je bijvoorbeeld voor de rest wel goed concentreren? Of is drukte bijvoorbeeld verwarrend voor je?
Wie anders?
Een legende.
pi_27875083
quote:
Op maandag 13 juni 2005 01:15 schreef releaze het volgende:

[..]

google ff (of bel de dokter) want misschien zijn er wel trainingen die je kan doen om je orientatievermogen te vergroten.
Via de psycho?? Dan liever mn leven lang verdwalen .
quote:
Op maandag 13 juni 2005 01:17 schreef Klasse het volgende:

[..]

Maargoed, zonder gein, cruise gewoon ff langs de dokter. Misschien kan hij je doorverwijzen of wijzen op de mogelijkheden. Trainingen dus inderdaad, bepaalde concentratiezooi etc.

Want kan je je bijvoorbeeld voor de rest wel goed concentreren? Of is drukte bijvoorbeeld verwarrend voor je?
Ik word ook altijd "licht" in mn hoofd als ik in een drukke winkelstraat loop en er is veel beweging van mensen enz. Ben geen autist ofzo, juist heel extrovert en sociaal persoon.

Concentreren is met alles een ramp, hoewel dat de laatste tijd wel wat beter gaan, vooral met huiswerk.
pi_27875168
Ik raak zelfs de weg in de Efteling kwijt terwijl ik een plattegrond bij me heb. Gooi me vijf straten verderop neer en ik kan de weg naar mijn eigen huis niet meer terugvinden.

Ik ben altijd en overal de weg kwijt. Daarom ga ik voor afspraken op onbekend terrein altijd eerst een hele route uitvogelen en die hele route schrijf ik op. Om zeker te zijn dat ik op tijd aankom, ga ik altijd uren te vroeg van huis weg.
En ja, dit geldt ook voor de trein, want daar krijg ik het zelfs voor elkaar om compleet de verkeerde kant op te gaan. Ik check daarom altijd bij mede-passagiers of het wel echt de trein naar *vul in* is.

Ik ben beyond help. .
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_27875185
Ik ben twee keer op weg naar mijn werk verdwaald en kwam veels te laat. Ze vonden het maar een kutsmoes
pi_27875186
Het doet me goed te weten dat het altijd erger kan . Maar wat heb jij eraan gedaan dan MUUS?
pi_27875191
quote:
Op maandag 13 juni 2005 01:17 schreef Beroepsgokker het volgende:
Ik word ook altijd "licht" in mn hoofd als ik in een drukke winkelstraat loop en er is veel beweging van mensen enz. Ben geen autist ofzo, juist heel extrovert en sociaal persoon.

Concentreren is met alles een ramp, hoewel dat de laatste tijd wel wat beter gaan, vooral met huiswerk.
Dan denk ik eerlijk gezegd dat het probleem is. Slecht concentratievermogen, snel afgeleid, minder goed tegen drukte kunnen etc.

Zo zie je maar weer, zelf de oorzaak zoeken is niet zo moeilijk.
Wie anders?
Een legende.
  maandag 13 juni 2005 @ 01:25:39 #24
38758 SwOoSh
Bert en Bin laden
pi_27875209
quote:
Op maandag 13 juni 2005 01:24 schreef Xennia het volgende:
Ik ben twee keer op weg naar mijn werk verdwaald en kwam veels te laat. Ze vonden het maar een kutsmoes
♠ ▪ ♣ ▪ ♥ ▪ ♦ ™
pi_27875222
quote:
Op maandag 13 juni 2005 01:24 schreef Xennia het volgende:
Ik moest naar me stage toe ongeveer 10 min. vanaf de bushalte lopen naar het bedrijf. Pas na 2 maanden kwam ik erachter (tip door n collega die m n keer zag lopen) dat ik al die tijd een halte verder uit had kunnen stappen om er binnen 2 min. te komen. T was gewoon dezelfde weg die parralel aan mn stageadres liep, maar ik dacht altijd dat het 2 wegen waren die evenredig liepen

Op een andere stage moest ik ongeveer 15 min. lopen en pas na 3 weken kon ik het vinden zonder de weg te hoeven vragen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')