Ja, het is alweer een tijdje geleden dat ik een complimentje heb gehad.quote:Op maandag 13 juni 2005 22:15 schreef Reya het volgende:
[..]
Wil je complimenten omdat je geen oriėntatievormogen hebt?![]()
nou ja, daar ga ik dus niet heenquote:Op maandag 13 juni 2005 21:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ga je ook naar de Sagrada Familia?
Je aanwezigheid weet een foto van mij alsnog op te vrolijkenquote:Op maandag 13 juni 2005 22:15 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ja, het is alweer een tijdje geleden dat ik een complimentje heb gehad.
quote:Op maandag 13 juni 2005 22:20 schreef Reya het volgende:
[..]
Je aanwezigheid weet een foto van mij alsnog op te vrolijken
quote:Op maandag 13 juni 2005 22:18 schreef miss_sly het volgende:
De zon en Zijn aarde.
Denk je dat je alles gehad hebt
Er lopen heel wat rare mensen rond, maar dit spant de kroonquote:
ik heb wel eens gekkere gezien, maar die was dan gestart door een relkloon van iemand..quote:Op maandag 13 juni 2005 22:43 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Er lopen heel wat rare mensen rond, maar dit spant de kroon
was dit niet die relkloon van jou ?quote:Op maandag 13 juni 2005 22:44 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik heb wel eens gekkere gezien, maar die was dan gestart door een relkloon van iemand..
Ik hoop het niet nee!quote:
iedereen is bezig met MJ, dus die ligt er n uuit geloof ikquote:
Werken. En veel bellen.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 09:04 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Dag Alice. Wat gaat U doen op deze mooie dag?
Mooi weer inderdaad.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 09:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Mōgguh. Vandaag mooi weer, ik ga straks lekker buiten mijn boek lezen.
Ja.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 09:21 schreef Doffy het volgende:
Lupje!Alicey!
Reya schrijft mooie gedichtjes!
Hmmm.... Kan lekker zijn..quote:Op dinsdag 14 juni 2005 09:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Het wordt dit weekend tropisch warm.
Slowchatquote:Op dinsdag 14 juni 2005 09:31 schreef Alicey het volgende:
Deze topic leeft trouwens al langer dan 12 uur
Mogguh!quote:
Hier is 't mooi weer, maar heb alleen nog maar mijn kamer, mijn auto en mijn kantoor van binnen gezienquote:ik zit in Madrid, prachtig weer...maar heb alleen nog maar een hotelkamer, een computerruimte en een taxi van binnen gezien
is het een keer mooi weer in NL zit ik in het buitenlandquote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:05 schreef Doffy het volgende:
Dus geniet een beetje van het feit dat jij iets nieuws ziet, ja?![]()
ja zeg, dan moet ik een uur eerder weg...en ik sliep pas om half 4 ofzo...quote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ga dan lopen in plaats van met de taxi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |