En die zijn er?quote:Op maandag 13 juni 2005 19:37 schreef Reya het volgende:
Ik ga morgen de hele dag weg met mijn vader, dus mooi weer tijd wat conflicten bij te leggen
Ik heb er alle hoop op dat het goedkomtquote:
Gefeliciteerd!quote:
Wanneer krijg je de sleutel? Wat is het voor huis? moet je er veel aan doen?quote:
Niet zo negatief denkenquote:Op maandag 13 juni 2005 20:11 schreef miss_sly het volgende:
Eerste examenonderdeel zit er weer op
Ik heb op alles behalve een klein dingetje een antwoord...of dat ook werkelijk iets goeds betekent kan ik nog niet zeggen. Misschien dat degene die het nakijkt wel schuddebuikend van het lachen rode strepen zet om mijn onzin
Soms krijg je daar juist extra punten voorquote:Op maandag 13 juni 2005 20:11 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb op alles behalve een klein dingetje een antwoord...of dat ook werkelijk iets goeds betekent kan ik nog niet zeggen. Misschien dat degene die het nakijkt wel schuddebuikend van het lachen rode strepen zet om mijn onzin
Ik krijg de 24e de sleutel, het is een kleine benedenwoning met tuin, en mijn lekenoog zegt dat er heeel veel te doen is.quote:Op maandag 13 juni 2005 20:10 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wanneer krijg je de sleutel? Wat is het voor huis? moet je er veel aan doen?
Vertel eens wat meer
Wat voor onzin heb je neergezet dan?quote:Op maandag 13 juni 2005 20:11 schreef miss_sly het volgende:
Maar da's juist gevaarlijk.. Da's praktische ervaring..quote:Op maandag 13 juni 2005 20:12 schreef miss_sly het volgende:
Bedrijfsadministratie van SPD-propedeuse.
Ik werk pas 15 jaar ofzo op financiele administraties, dus ik weet er natuurlijk ook helemaal niets van
Nou ja, het leken mij wel mogelijke journaalposten, maar of zij er ook zo over denken is maar de vraagquote:
Zeker!quote:Op maandag 13 juni 2005 20:13 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar da's juist gevaarlijk.. Da's praktische ervaring..
Dat is natuurlijk de vraag.. Hoewel ik denk dat er in de praktijk best creatief jmee omgegaan wordtquote:Op maandag 13 juni 2005 20:14 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nou ja, het leken mij wel mogelijke journaalposten, maar of zij er ook zo over denken is maar de vraag
Dat is snel!!quote:Op maandag 13 juni 2005 20:12 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik krijg de 24e de sleutel, het is een kleine benedenwoning met tuin, en mijn lekenoog zegt dat er heeel veel te doen is.
Dat was ook het grote punt bij mij, ik snapte de tussenstappen niet meerquote:Op maandag 13 juni 2005 20:15 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Zeker!
Heel lastig, want in de praktijk wordt het toch anders gedaan dan ze volgens de stof proberen ons wijs te maken. Bovendien werk ik zoveel met ERP-pakketten die volledig ingericht zijn, dat je niet eens meer precies weet welke journaalposten gemaakt worden, alleen hoe je ze moet lezen.
Die zie je ook nooit als je met die geautomatiseerde systemen werkt. En dat kan ik dan wel weer erg goedquote:Op maandag 13 juni 2005 20:19 schreef qu63 het volgende:
[..]
Dat was ook het grote punt bij mij, ik snapte de tussenstappen niet meer
Het weekend heb ik wel hulp genoeg.quote:Op maandag 13 juni 2005 20:18 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat is snel!!
In het weekend had je hulp genoeg, toch? Want het weekend van 25 en 26 ben ik druk
Doordeweeks kan ik wel hoor
Schilderen kan ik welquote:Op maandag 13 juni 2005 20:25 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het weekend heb ik wel hulp genoeg.
Nogmaals bedankt voor je aanbod!
In de week er na komt het waarschijnlijk aan op witten en schilderen als ik het zo inschat.
Nee, nog niet, maar daar wil ik me dit weekend op gaan orienteren.quote:Op maandag 13 juni 2005 20:27 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Schilderen kan ik wel
Weet je al hoe en wat je gaat doen? Kleurtjes of niet?
Dank je, Geartsjuhquote:
Jaquote:Op maandag 13 juni 2005 21:37 schreef qu63 het volgende:
--- betekend dat het volgende gedicht begint?
Ga je ook naar de Sagrada Familia?quote:Op maandag 13 juni 2005 21:54 schreef het_fokschaap het volgende:
hier even een snellevanuit Madrid !
het is mooi weer buiten, maar ik zit in een computerruimte
quote:Op maandag 13 juni 2005 21:54 schreef het_fokschaap het volgende:
Geeft nietquote:Op maandag 13 juni 2005 21:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Oeps.Ik haal die twee altijd doorelkaar.
Schaap!!quote:Op maandag 13 juni 2005 21:54 schreef het_fokschaap het volgende:
Wil je complimenten omdat je geen oriėntatievormogen hebt?quote:Op maandag 13 juni 2005 22:10 schreef Alicey het volgende:
Ongelofelijk slecht orientatievermogen...
Breng hier een ode aan Alicey!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |