Klinkt wel aannemelijk.quote:They Are Getting Ready To Murder Saddam
By Binyamin Dershowits, London
'They' are ready to assassinate Saddam, there is no doubt in my mind
about it.
The standard procedure to eliminate Saddam would be IMHO the same as in
Dr. Kellys assassination, Saddam will 'commit suicide'.
A. 'They' must kill Saddam before his trial as they can not allow Saddam
to expose details about his partnership with the Bush family and the
American administration. Like Churchill had Mussolini and Himmler
murdered, 'they' won't spare Saddam.
B. 'They' must remove him for that reason, if he is the real Saddam.
They definitely must kill him if he is not the real Saddam, in order to
hide the fact that he is a double.
C. All the above is 'elementary my dear Jeff', but when I saw thousands
of articles on Google posted by the Neocons this week, informing us
that Saddam is depressed, I immediately knew that 'they' are preparing
us for the eventuality that Saddam will 'commit suicide' or, perhaps,
die of a rapid disease of some sort.
D. Since when did the Neocons have concern about Saddam's morale ?
E. And today, the BBC - which is a 'mouth peace' for the Neocons - had
the audacity to tell us, that "Saddams lawyers say they have none of the
estimated eight million documents relating to the case, and have not
been formally told of the charges."
If that is not a clear admission that 'they' are not even preparing a
trial, I do not know what it is.
F. The Neocons are spitting in our faces by making a mockery of American
Justice, by not letting Saddam even see his lawyers! "Saddam Hussein has
been allowed two meetings with his lawyers since his capture in December
2003."
If Michael Jackson can see his lawyers everyday, why not Saddam? Saddam
was never even accused of being a paedophile! Saddam never paid millions
to parents of little children!
G. And the Neocon BBC continues to make it perfectly clear to us NOT TO
EXPECT A SADDAM TRIAL! "The complaints from his Jordan-based lawyers
cast serious doubts on the claim that his trial could begin on schedule,
says the BBC's John Leyne in Amman."
H. And just to make it clear to us that the Neocons are war criminals,
the Neocons repeatedly remind us: "A spokesman for the legal team, Issam
Ghazzawi, said recent pictures of Saddam Hussein in his underwear that
appeared in the British Sun newspaper showed that the former Iraqi
leader's basic human rights were being violated."
This is particularly alarming, since the Sun never showed us Michael
Jackson naked!
G. And just in case some of us lemmings are extremely stupid, the
Neocons keep reminding us every day, that they do not have any plans to
start Saddam,s trial.
Michael Jackson trial is almost finished, we need something top replace
Jackson on TV. Saddam would be just perfect, should we allow the Neocons
to deprive us of that ?
ELEMENTARY MY DEAR JEFF, 'they' must eliminate Saddam fast before his
trial, and before the Downing St Memo make it perfectly clear that
Bush & Blair should be on trial with Saddam, too.
neo cons = neo conservatievenquote:Op maandag 13 juni 2005 03:21 schreef mcintosh het volgende:
Wie/wat zijn de Neocons? En waar zijn die artikelen gepubliceerd dat Saddam depressief zou zijn?
Op zich is het wel opmerkelijk dat er zoiets gepubliceerd wordt, als dat door een bron van 'formaat' is gedaan, aangezien het vrij logisch is dat hij zich niet top voelt...
Hulde voor dit sterke staaltje onderbuikgevoel-argumentatie.quote:If Michael Jackson can see his lawyers everyday, why not Saddam? Saddam
was never even accused of being a paedophile! Saddam never paid millions
to parents of little children!
Ja, en als je het leest snap je het.quote:Op maandag 13 juni 2005 08:34 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Saddam op het punt om te worden gezelfmoord?![]()
Titel klopt niet... To Be Suicided bestaat niet... To commit suicide doe je in je eentje..quote:Saddam About To Be Suicided?
Joehoe, woordspeling anyone?quote:Op maandag 13 juni 2005 09:04 schreef SpikeAlike het volgende:
[..]
Titel klopt niet... To Be Suicided bestaat niet... To commit suicide doe je in je eentje..
To Be Suicided by someone .. bestaat niet.
moet zijn : To Be Assasinated...
![]()
Let's wait and see.........quote:Op maandag 13 juni 2005 09:58 schreef Chewie het volgende:
Als de BBC een "mouth piece" voor de neocons is dan is Fox dat voor Micheal Moore zeker.
Wat een onzinnig stukje zeg.
Ik denk zelf dat Frankrijk en Rusland meer te vrezen hebben van eventuele onthullingen van Saddam, de steun die de VS in het verleden gegeven heeft aan Irak valt in het niet bij de steun van deze 2 landen. De VS doet er ook niet geheimzinnig over dat ze Irak gesteund hebben tegen Iran net zoals heel west-Europa.quote:Op maandag 13 juni 2005 10:26 schreef MDF het volgende:
[..]
Let's wait and see.........
Hij heeft erg veel gevoelige info over onze huidige leiders........
We zullen zien of hij het proces overleeft.
Veel landen zullen belang bij zijn dood hebben.quote:Op maandag 13 juni 2005 10:38 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ik denk zelf dat Frankrijk en Rusland meer te vrezen hebben van eventuele onthullingen van Saddam, de steun die de VS in het verleden gegeven heeft aan Irak valt in het niet bij de steun van deze 2 landen. De VS doet er ook niet geheimzinnig over dat ze Irak gesteund hebben tegen Iran net zoals heel west-Europa.
Pfff, nog zo'n 'slimmerik' die te dom is om te lezenquote:Op maandag 13 juni 2005 09:04 schreef SpikeAlike het volgende:
[..]
Titel klopt niet... To Be Suicided bestaat niet... To commit suicide doe je in je eentje..
To Be Suicided by someone .. bestaat niet.
moet zijn : To Be Assasinated...
![]()
Doen ze wel vaker in het NOS journaal, wel de beelden uitzenden maar zonder commentaar of alleen die van hun zelf, met Bush hebben ze dit ook wel eens gedaan.quote:Op maandag 13 juni 2005 16:53 schreef MDF het volgende:
Net in het NOS journaal........
Videobeelden van een rechter die Saddam ondervraagd.
Geen GELUID erbij.
-Mogen we niet horen wat Saddam te zeggen heeft?
-Of mogen we zijn stem niet horen?
Als die banden er geweest waren dan had Saddam dat veel eerder naar buiten gebracht.quote:A. 'They' must kill Saddam before his trial as they can not allow Saddam
to expose details about his partnership with the Bush family and the
American administration. Like Churchill had Mussolini and Himmler
murdered, 'they' won't spare Saddam.
Alsof we Al Sahaf zouden gelovenquote:Op maandag 13 juni 2005 17:07 schreef LostFormat het volgende:
Als die banden er geweest waren dan had Saddam dat veel eerder naar buiten gebracht.
Maar als saddam het zelf verteld op een tribunaal dan wel? Waarom zou hij het voor zich houden op het moment dat hij door z'n 'maatje' binnengevallen wordt?quote:
Saddam had sinds de eerste golfoorlog genoeg redenen om de eventuele banden te vertellen en kansen had hij ook genoeg, er zijn genoeg journalisten bij hem langs geweest sinds die tijd waaronder een Nederlander die ook niet vies was van complottheorien.quote:Op maandag 13 juni 2005 17:14 schreef BaajGuardian het volgende:
natuurlijk niet , eerst werd hij vetgemest door de us , toen in gevangenschap , eerst had hij geen reden om het te vertellen , toen geen kans , maar met een tribunaal krijgt hij wel de kans , en dat is het probleem
Kansen zat IMO. Als er info is waarmee hij Bush echt schade mee had kunnen doen, waarom heeft hij dat dan nooit ergens vastgelegd? Daar moeten toch bewijzen voor zijn.. Saddam lijkt mij sluw genoeg om dat in z'n voordeel te kunnen gebruiken.quote:Op maandag 13 juni 2005 17:14 schreef BaajGuardian het volgende:
natuurlijk niet , eerst werd hij vetgemest door de us , toen in gevangenschap , eerst had hij geen reden om het te vertellen , toen geen kans , maar met een tribunaal krijgt hij wel de kans , en dat is het probleem
Ze zeiden expliciet dat er geen geluid was.quote:Op maandag 13 juni 2005 17:02 schreef Chewie het volgende:
[..]
Doen ze wel vaker in het NOS journaal, wel de beelden uitzenden maar zonder commentaar of alleen die van hun zelf, met Bush hebben ze dit ook wel eens gedaan.
Volgens mij zou 'ie in Irak berecht worden (meen me te herinneren dat een maand of wat geleden in het nieuws gezien te hebben).quote:Op maandag 13 juni 2005 08:32 schreef Toeps het volgende:
Wat ik me trouwens wel afvraag:
Hoe willen ze Saddam eigenlijk berechten? Wat hij in Irak deed is hun zaak niet, aangezien Irak een soevereine staat was.
Voor het internationale strafhof brengen zal ook lastig worden, aangezien de VS dat niet erkent.
Saddam kleineren is een belangrijke psychologische slag tegen de rebellen.quote:Op maandag 13 juni 2005 20:52 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Volgens mij zou 'ie in Irak berecht worden (meen me te herinneren dat een maand of wat geleden in het nieuws gezien te hebben).
En als ze hem zo graag dood wilden hebben, hadden ze 'm dan niet beter meteen bij zijn gevangenneming kunnen doodschieten. Er dan erbij vertellen dat 'ie wilde vluchten en klaar is Kees. Of George in dit geval.
Ik ben ook tegen de doodstraf, maar voor Saddam wil ik graag een uitzondering makenquote:Op maandag 13 juni 2005 21:26 schreef displission het volgende:
Ze willen een snel proces daarna volgt de doodstraf..ben IK ECHT ABSOLUUT OP TEGEN!
Hij moet vrijuit kunnen spreken.............. en daarna mag hij opgehangen worden.quote:Op maandag 13 juni 2005 21:26 schreef displission het volgende:
Ze willen een snel proces daarna volgt de doodstraf..ben IK ECHT ABSOLUUT OP TEGEN!
Beter dat we hem nooit zouden kunnen horen over zijn relatie met het westen?quote:Op maandag 13 juni 2005 22:44 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik ben ook tegen de doodstraf, maar voor Saddam wil ik graag een uitzondering maken
wat niet wegneemt dat ik de hele oorlog tegen Irak nog steeds vanuit valse voorwendselen en onrechtmatig gevoerd vind
Waar ik ergens ook wel wat moeite mee heb, is dat ze zo nodig een snel proces willen hebben.
aan de andere kant kan ik me ook wel voorstellen dat bv. de processen van Neurenberg ook niet over tien jaar verspreid hadden moeten worden, dit is wel net zoiets
Eigenijk was het misschien wel beter geweest als Saddam nooit (of door) gevonden was, of zelfmoord had gepleegd.
maar ja, wat doe je eraan
Als de Sun dat gedaan heeft, dan moeten ze de Sun aanklagen, niet de overheid.quote:And just to make it clear to us that the Neocons are war criminals,
the Neocons repeatedly remind us: "A spokesman for the legal team, Issam
Ghazzawi, said recent pictures of Saddam Hussein in his underwear that
appeared in the British Sun newspaper showed that the former Iraqi
leader's basic human rights were being violated."
This is particularly alarming, since the Sun never showed us Michael
Jackson naked!
Wat een onzin, net zoals Saddam tijd genoeg (ongeveer vanaf de eerste golfoorlog tot nu) had om een boekje open te doen over de eventuele banden met de VS en familie Bush zo had de VS ook tijd genoeg om Saddam sinds die gevonden is buiten werking te stellen.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:27 schreef Krisso het volgende:
zal me niks verbazen, alles om hun land heilig te houden van connecties met terroristische leiders.
ze hebben er alles maar dan ook alles voor over om niet in een kwaad daglicht worden gesteld door de waarheid, amerika is een grote zwarte bladzijde waar we de gruwelen niet van kennen vanwege deze soort 'zelfmoorden' door de overheidsinstellingen en de zogenaamde new world order
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |