Maar je wordt dan zelf bekeken door een zon.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik ga zometeen lekker mijn balkon bekijken.

Hehe ja er zijn er meer niet echt blij meequote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:10 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik krijg de pip van die stomme meldingen als je het plaatje al kleiner hebt gemaakt. Is dat al ergens gemeld als bug?

Van lopen word je juist wakker.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:09 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ja zeg, dan moet ik een uur eerder weg...en ik sliep pas om half 4 ofzo...

Daar is 't warmer hoorquote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:08 schreef het_fokschaap het volgende:
is het een keer mooi weer in NL zit ik in het buitenland

Je bent niet de enige hoor. Getuige dat ik een post van gister quote in dit topicquote:Op maandag 13 juni 2005 18:56 schreef Schorpioen het volgende:
Zo is er alweer een topic vol, jullie moeten niet zo snel gaan want dat hou ik niet bij! Nu heb ik het gevoel dat ik de enige ben die vandaag hard moest werken.

dat is waar. nou ja, wie weet ben ik vandaag beetje op tijd klaar en kan ik lekker op een terrasje tapas eten.quote:
alsof dat erg is, komen die mensen ook nog eens uit Almerequote:Zeikerd. Er zijn mensen die elke dag in de file Almere-Amsterdam-ZO staan![]()
ja, één KLM Bertolli sandwichquote:En jij mag tenminste dat heerlijke vliegtuigvoedsel regelmatig eten![]()
en dan thuis mixen met colaquote:En langs de duty-free shops, om leuke whiskies te halen

Jij wel ja!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:23 schreef het_fokschaap het volgende:
dat is waar. nou ja, wie weet ben ik vandaag beetje op tijd klaar en kan ik lekker op een terrasje tapas eten.

quote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:23 schreef het_fokschaap het volgende:
dat is waar. nou ja, wie weet ben ik vandaag beetje op tijd klaar en kan ik lekker op een terrasje tapas eten.
Da's ook weer waar. Zij het dat ze altijd in hun achterhoofd weten dat ze ook weer terug moeten!quote:alsof dat erg is, komen die mensen ook nog eens uit Almere
Da's tenminste één KLM Bertolli sandwichquote:ja, één KLM Bertolli sandwich
quote:en dan thuis mixen met cola

Nu breng je me wel aan het twijfelen Doffy. Whisky met cola mengen geeft me een slecht geweten, maar zo'n pak slaag..quote:

Ik sla geen vrouwenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:38 schreef Alicey het volgende:
Nu breng je me wel aan het twijfelen Doffy. Whisky met cola mengen geeft me een slecht geweten, maar zo'n pak slaag..![]()

Hangt van de whisky af, met beroemde kip (famous grouse) is het niet meer dan terecht.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:38 schreef Alicey het volgende:
[..]
Whisky met cola mengen geeft me een slecht geweten,

quote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:41 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ik sla geen vrouwen
mannen ook uitsluitend virtueel, btw

quote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:45 schreef Karboenkeltje het volgende:
Hangt van de whisky af, met beroemde kip (famous grouse) is het niet meer dan terecht.

quote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Doffy is veel te liev om te slaan.

jij kan het weten !quote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

Ik vrees het ook.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

Niet allemaal. Sommigen zijn hetero maar zijn getrouwd enzo.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:52 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Alle leuke mannen zijn homo. Het is weer eens bewezen.

Ja, die heb je ook ja.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:52 schreef Alicey het volgende:
Niet allemaal. Sommigen zijn hetero maar zijn getrouwd enzo.

quote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:52 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Alle leuke mannen zijn homo. Het is weer eens bewezen.

Zal ik maar niet zeggen wat ik op mn kamer heb staanquote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:45 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Hangt van de whisky af, met beroemde kip (famous grouse) is het niet meer dan terecht.

Zolang er maar een fles cola naast staatquote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:57 schreef Haushofer het volgende:
Zal ik maar niet zeggen wat ik op mn kamer heb staan

Nu ben ik nieuwsgierig. Wat heb je op je kamer staan?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:57 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Zal ik maar niet zeggen wat ik op mn kamer heb staan

Have fun!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ben nu echt weg, doei!

Hier is het gelukkig nog niet echt heet aan het worden.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:27 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Rustig hier, met dat mooie weer.Ik ook weer naar buiten.

Op mijn balkon is het wel erg warm. Uit de wind, in de zon.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:10 schreef Alicey het volgende:
Hier is het gelukkig nog niet echt heet aan het worden.

Hier is nog een beetje wind en de zon gaat zo nu en dan effies weg.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Op mijn balkon is het wel erg warm. Uit de wind, in de zon.

Alicey.quote:

Ik zal maar geen duit in het zakje gooien.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:29 schreef Doffy het volgende:
The American Taliban. Als het niet zo intens triest was, was het hilarisch

iddquote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:29 schreef Doffy het volgende:
The American Taliban. Als het niet zo intens triest was, was het hilarisch

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |