Tuuk wel.quote:Op zondag 15 mei 2005 10:43 schreef karoltje het volgende:
Nu ik geen GeeTee meer kijk kan ik hier natuurlijk al helemaal niet meer terecht.
Zelf een eigen TTquote:
Ze komen allemaal weer terug johquote:Op zondag 15 mei 2005 11:10 schreef BVO het volgende:
Meer dan één naamTT zelfs..
ShowChat #83 met Karoltje als discussieleidster. *O*.
Zou Riann hier ooit nog gaan komen?!.
Ik wil slapen, maar daar is het nu al een beetje te laat voor.quote:Op zondag 15 mei 2005 11:55 schreef karoltje het volgende:
Waarom heb je die niet Q?
Idd, opstaan opstaanquote:Op zondag 15 mei 2005 11:58 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik wil slapen, maar daar is het nu al een beetje te laat voor.
Wat doe je wel niet voor werk dat je nu al klaar bentquote:
Voedingsassistent in ziekenhuis. Het was niet zo druk op de afdeling, iedereen weekendverlof enzo. De verpleegsters zouden het zelf doen, middageten delen.quote:Op zondag 15 mei 2005 12:15 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Wat doe je wel niet voor werk dat je nu al klaar bent
Mohammed Aliquote:Op zondag 15 mei 2005 10:26 schreef BVO het volgende:
Wie is dat in de PI?
quote:
Vanmorgen om 6.04 in mijn foboquote:Riann zei :
ik heb het ook zo druk
Ik vind hem eerder Egbert Jan Weeber, maar hij is het geen van beide denk ikquote:Op zondag 15 mei 2005 12:57 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[afbeelding]
Dit is toch net Geert Hoes of ben ik nou scheel ?![]()
wie?quote:Op zondag 15 mei 2005 12:57 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[afbeelding]
Dit is toch net Geert Hoes of ben ik nou scheel ?![]()
Watquote:
Hij lijkt er wel een beetje op toch ?quote:Op zondag 15 mei 2005 13:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik vind hem eerder Egbert Jan Weeber, maar hij is het geen van beide denk ik
Dat icoontjequote:
Nee !quote:Op zondag 15 mei 2005 13:14 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Hij lijkt er wel een beetje op toch ?
Welquote:
Nou, ik zat in het Meiden van de Wit-topic en daar zag ik Riann posten, die hier al een hele tijd niet meer gepost heeft. En toen bedacht ik me dat jij ook alweer een hele tijkd foetsie wasquote:
Dat heeft Bupa uitgelegd in de vorige SCquote:
Ooh toen was ik bezig met me raad de verborgen user spelquote:Op zondag 15 mei 2005 13:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat heeft Bupa uitgelegd in de vorige SC
Dat staat er tochquote:
Jij had toch "vroeger" zo'n engeltje in je avater?quote:
Dit is jouw leukste bericht sinds jarenquote:
quote:Op zondag 15 mei 2005 13:26 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Jij had toch "vroeger" zo'n engeltje in je avater?
Nee, je moet die gele weer terug doen.quote:Op zondag 15 mei 2005 13:28 schreef karoltje het volgende:
[..]. Ik zit er net aan te denken die weer terug te zetten
. Doen?
Ik ben ook een Noorderling hequote:Op zondag 15 mei 2005 13:26 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat staat er toch. En hoe weet je dat het Jannes is
! En je weet toch wel dat Jannes uit hetzelfde dorp komt als ik he?
Ik vind deze ook welquote:Op zondag 15 mei 2005 13:28 schreef karoltje het volgende:
[..]. Ik zit er net aan te denken die weer terug te zetten
. Doen?
Ach Sven, krijg toch de kangaroeziekte!quote:Op zondag 15 mei 2005 13:27 schreef Svensational het volgende:
Dit is jouw leukste bericht sinds jaren!
Zijn zoontje komt altijd bij de plaatselijke kinderdisco hierquote:Op zondag 15 mei 2005 13:29 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ik ben ook een Noorderling he
Hij heeft bij ons wel s een bakkie gedaanHeel lang verhaal enzo, maar het was afgelopen zomer
Hij ging weg en toen dachten we "Hey,... was dat niet Jannes" en later bleek het ook nog zo te zijn
Met z'n klompen
Leuk he, zo'n grote ster vlak bij de deurquote:Op zondag 15 mei 2005 13:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zijn zoontje komt altijd bij de plaatselijke kinderdisco hier
En je houdt je er nog niet eens aanquote:Op zondag 15 mei 2005 13:30 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ach Sven, krijg toch de kangaroeziekte!.
Nou en of, ik voelde me ook heel speciaal toenquote:Op zondag 15 mei 2005 13:30 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Leuk he, zo'n grote ster vlak bij de deur![]()
Dat heb ik nou ook altijd als ik moet lerenquote:Op zondag 15 mei 2005 13:32 schreef mark_03 het volgende:
Bleh... wou net ff wat gaan leren... ineens zo'n verrekte irritante hoofdpijn
Jij kent hemquote:Op zondag 15 mei 2005 13:32 schreef Bupatih het volgende:
Jannes.
Tsja, net ff een hybroprophen (zo schrijf je dat toch) ingenomen... zakt 't zo weer weg,... gaak ff leren en als ik dan klaar ben met leren is de hoofdpijn weer terug.quote:Op zondag 15 mei 2005 13:33 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dat heb ik nou ook altijd als ik moet leren
Wat een Noorderlingen hierquote:Op zondag 15 mei 2005 13:33 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Jannesdaar heeft me moeder het ook steeds over maarja me moeder is dan ook een veendamer
Haha ik ben geboren Stadskanaalquote:
quote:Op zondag 15 mei 2005 13:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, je moet die gele weer terug doen.![]()
haha cool ken je Rob of Tim Snijders?quote:
Hou die avater maar die je nu hebtquote:Op zondag 15 mei 2005 13:36 schreef karoltje het volgende:
[..]
[afbeelding] Die is toch echt fout.
[afbeelding]
[afbeelding] Kennen jullie deze nog (nog nog nog)?.
De middelstequote:Op zondag 15 mei 2005 13:36 schreef karoltje het volgende:
[..]
[afbeelding]
Nee, geloof 't niet ... denk wel van gezicht, maar van naam i.e.g. nietquote:Op zondag 15 mei 2005 13:37 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
haha cool ken je Rob of Tim Snijders?
Heel verstandigquote:
quote:Op zondag 15 mei 2005 13:38 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Natuurlijk kennen we die nog!
Daardoor dacht ik altijd dat je een negerinnetje was..
Wij zijn niet meer te redden ... maar jij nog welquote:
Nee die isquote:
Ik wil niks te maken hebben met Fransjes, Wolters of Jannesen.quote:
Laat ik daar maar niet op reagerenquote:Op zondag 15 mei 2005 13:39 schreef karoltje het volgende:
Waarom schrik ik me toch elke dag opnieuw weer de pleuris als het brood uit het broodrooster springt?
Whehequote:Op zondag 15 mei 2005 13:39 schreef karoltje het volgende:
Waarom schrik ik me toch elke dag opnieuw weer de pleuris als het brood uit het broodrooster springt?
Zijn neefjes van mij 18 en 15 jaar ofzo spelen bij FC Stadskanaalquote:Op zondag 15 mei 2005 13:38 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Nee, geloof 't niet ... denk wel van gezicht, maar van naam i.e.g. niet
Je plaatst hem wel direct in het goede genrequote:Op zondag 15 mei 2005 13:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik wil niks te maken hebben met Fransjes, Wolters of Jannesen.
SC Stadskanaalquote:Op zondag 15 mei 2005 13:41 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Zijn neefjes van mij 18 en 15 jaar ofzo spelen bij FC Stadskanaal
Anders ken je Jan en Martha wel die werken daar in de kantinequote:Op zondag 15 mei 2005 13:42 schreef mark_03 het volgende:
[..]
SC StadskanaalZe hebben vandaag een toernooi in Nieuw Buinen
Niks mis met Fransjes hoor.quote:Op zondag 15 mei 2005 13:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik wil niks te maken hebben met Fransjes, Wolters of Jannesen.
Janquote:
Jan is niet van de meisjes in iedergeval als ik hem daar zo ziequote:
Is gewoon Jantje met lang haar en tietenquote:
Echt nietquote:Op zondag 15 mei 2005 13:49 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Is gewoon Jantje met lang haar en tieten![]()
En toch weer heel andersquote:Op zondag 15 mei 2005 13:53 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Die mond
Die neus
die wangen
gewoon precies het zelfde
quote:Op zondag 15 mei 2005 13:36 schreef karoltje het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zondag 15 mei 2005 13:54 schreef Modus het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Dezedoendezedoendezedoendezedoendezedoendezedoendezedoen!,
.
Je moet er toch niet aan denken dat als je dan met haar zoent dat je dan eigenlijk de zelfde lippen zoent als die van Jantjequote:
quote:Op zondag 15 mei 2005 13:56 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Je moet er toch niet aan denken dat als je dan met haar zoent dat je dan eigenlijk de zelfde lippen zoent als die van Jantje![]()
Je gaat toch ook niet nadenken als je de zus van Jantje Smit zoentquote:Op zondag 15 mei 2005 13:56 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Je moet er toch niet aan denken dat als je dan met haar zoent dat je dan eigenlijk de zelfde lippen zoent als die van Jantje![]()
Tuurlijk wel zoenen is een leuke bezigheid om je gedachten effe op een rijtje te zettenquote:Op zondag 15 mei 2005 13:58 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Je gaat toch ook niet nadenken als je de zus van Jantje Smit zoent
dat heb ik nou tijdens de :quote:Op zondag 15 mei 2005 14:00 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Tuurlijk wel zoenen is een leuke bezigheid om je gedachten effe op een rijtje te zetten
in sexy latex pakje ?quote:
euhm, omdat Hind net zo homo is als Jantje?quote:Op zondag 15 mei 2005 14:05 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Waarom doet die Jan mij eigenlijk zo aan Hind denken![]()
karoltje is eenquote:Op zondag 15 mei 2005 14:25 schreef Skaai het volgende:
Ik ben een beetje verliefd op Karoltje.
Get in line, missy.quote:Op zondag 15 mei 2005 14:25 schreef Skaai het volgende:
Ik ben een stille bewonderaar, ik duik niet als een hitsige puber in haar nek.quote:
chick.quote:
Ja do'h.quote:
Doe eens niet zo vaag op MSNquote:
Ik reageerde op je msn naam, piemel!quote:
quote:
quote:Skaai - zegt:
Maak je msn dan, het was eenquote:
Speed of sound - Coldplayquote:Op zondag 15 mei 2005 14:55 schreef Skaai het volgende:
Dat klonk lekker, zo'n relatie uitmaken die er niet is.
Moet ik vaker doen!
Ik ga de Sims spelen
Bleh, verwarrendquote:Op zondag 15 mei 2005 15:08 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ruis heeft de avatar van Zhenar gejat!
Feedback - Deeltje 7
Nee, wel roséquote:Op zondag 15 mei 2005 15:11 schreef babette21 het volgende:
poeh he ff breakie breakie.... is er koffie?!
Daar zat dus rosé in babsiequote:Op zondag 15 mei 2005 15:14 schreef babette21 het volgende:
haha de rosé moet nog even wachten hoor.... dan komt m'n verf straks zo beroerd op de muur...
maar de koffie is van harte welkom, dank je....![]()
Liever je vinger in iemands snee, dan een snee in je vinger.quote:Op zondag 15 mei 2005 15:49 schreef Svensational het volgende:
Jezelf in je vinger snijden is niet leuk
Dat moet je ook anders aanpakken, Svurno.quote:Op zondag 15 mei 2005 15:49 schreef Svensational het volgende:
Jezelf in je vinger snijden is niet leuk
Dat was toch die dikke van ONM he? Ik weet niet. Ik heb al een tijdje geen foto's gezien.quote:Op zondag 15 mei 2005 16:04 schreef Svensational het volgende:
Hee Tom, vind je Fem Patreaus nog steeds een lekker ding?
Volslank bedoel jequote:Op zondag 15 mei 2005 16:05 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dat was toch die dikke van ONM he? Ik weet niet. Ik heb al een tijdje geen foto's gezien.. Pourquoi?
Nou ja, ze was niet lelijk, toch?quote:Op zondag 15 mei 2005 16:08 schreef Svensational het volgende:
Volslank bedoel jeJij was de eerste die ik dat oot heb horen zeggen en ik vraag me af of je het wel echt meende
quote:
dus ik ga 'm niet nog een keer kijkenquote:hehe
leuk om 1 keer te zien
maar dit zal wel weer de nieuwe ringtone / tmf hitclip worden dus ik wil 'm NOOIT meer zien
http://news.bbc.co.uk/1/hi/magazine/4210407.stmquote:Op zondag 15 mei 2005 16:22 schreef Bupatih het volgende:
Rmmmm, dmmmmm, rmmmm, beemmmm, bemmmm
quote:it has earned an estimated £10m, and according to the company selling it, is the most successful ringtone in the world
quote:The frog is irritating to the point of distraction and back again.
quote:It was Daniel who, as a 17-year-old in 1997, sat down in front of his computer and recorded himself imitating his friends' souped-up mopeds
Dat klopt. Die site heb ik wel eens gezien.quote:From there, it was used on various websites, particularly on one called the Insanity Test, which had the sound playing alongside a picture of a racing car, with the challenge for people to listen without laughing.
Mn eerste (les)bi aanbidder!quote:Op zondag 15 mei 2005 14:25 schreef Skaai het volgende:
Ja Bupaquote:
*topic doorleest*quote:
Moet jij niet leren??quote:Op zondag 15 mei 2005 16:57 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik verveel me.
Ja, zat er een briefje bij dat er te weinig postzegels op zaten ofzo?quote:Op zondag 15 mei 2005 17:03 schreef babette21 het volgende:
ik heb 'm persoonlijk bij 't postkantoor afgegeven gisteren, zodat ze ook even konden wegen enzo
dus er moet wel wat vreemds gebeuren mocht ie er niet bijzitten.....
en nu ga ik maar 's een doesje plegen.............
what's up sis?!?quote:Op zondag 15 mei 2005 17:03 schreef Airelle het volgende:
*zucht.
Bij ons (Haarlem) was het vanmorgen ook niks maar toen we er eenmaal zaten was het hartstikke lekker!quote:Op zondag 15 mei 2005 17:00 schreef Tom_Tom- het volgende:
Zon? Waar? Hier is het grijs, grauw, kil en koud.
Nou ja, ik moet Het Bernini Mysterie nog uitgelezen hebben voor ik naar Rome ga. Maar ik ben niet zo'n boekenwurm en ik heb nu ook geen zin om te lezen omdat ik de hele middag al met m'n neus in de boeken heb gezeten.quote:Op zondag 15 mei 2005 17:05 schreef karoltje het volgende:
Bij ons (Haarlem) was het vanmorgen ook niks maar toen we er eenmaal zaten was het hartstikke lekker!
Ga anders eens lekker lezen. Of ben je niet zo'n boekenwurm?
nee 't was gewoon aangekomen....quote:Op zondag 15 mei 2005 17:04 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ja, zat er een briefje bij dat er te weinig postzegels op zaten ofzo?.
Ga jij op vakantie naar Rome??quote:Op zondag 15 mei 2005 17:06 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nou ja, ik moet Het Bernini Mysterie nog uitgelezen hebben voor ik naar Rome ga. Maar ik ben niet zo'n boekenwurm en ik heb nu ook geen zin om te lezen omdat ik de hele middag al met m'n neus in de boeken heb gezeten.
Ik ga maar gewoon wat chillen met muziek.
Niks meer.quote:
Deal.quote:Op zondag 15 mei 2005 17:10 schreef karoltje het volgende:
En daarna Da Vinci Code lezen, gaan we samen naar Parijs.
Mien Dobbelsteen?quote:Op zondag 15 mei 2005 17:29 schreef karoltje het volgende:
Bjork, Tori Amos en ...?
Peujeu Herviequote:Op zondag 15 mei 2005 17:29 schreef karoltje het volgende:
Bjork, Tori Amos en ...?
Why?quote:Op zondag 15 mei 2005 17:30 schreef Skaai het volgende:
Mijn buurmeisje meet de omtrek van mijn hoofd op het moment.
PJ Harvey, inderdaad!quote:Op zondag 15 mei 2005 17:31 schreef Tranceptor het volgende:
Peujeu Hervie
Heyquote:Op zondag 15 mei 2005 17:07 schreef Tom_Tom- het volgende:
Niet zo veel, zou je zeggen.
Rare mensen bij de TPG.
ik ben kapot!quote:Op zondag 15 mei 2005 17:04 schreef babette21 het volgende:
[..]
what's up sis?!?
* draait kraan weer dicht...
Ik heb ook om 8uur feest.quote:Op zondag 15 mei 2005 18:32 schreef mark_03 het volgende:
Ik ga
Straks naar de feesttent, en dan schuimparty
Sport, bewegen, moe, volhouden, knap.quote:Op zondag 15 mei 2005 18:29 schreef Airelle het volgende:
Ik ben kapot!
twee wedstrijden gespeeld, allebei driesetters!
eentje gewonnen, eentje verloren.
ons team heeft nu 4-2 gemaakt.
terwijl we tot vandaag nog ongeslagen waren.
grrr
[ja ik ben nogal fanatiek, begrijp je...]
Gepaneerde kip in pestosausquote:Op zondag 15 mei 2005 18:38 schreef babette21 het volgende:
oh wat dan??????
ik eet nu boterhammen met pindakaas....
klinkt goedquote:Op zondag 15 mei 2005 18:40 schreef Svensational het volgende:
[..]
Gepaneerde kip in pestosausMet kokosmelk
oh ik lust geen kokos...quote:Op zondag 15 mei 2005 18:40 schreef Svensational het volgende:
Gepaneerde kip in pestosausMet kokosmelk
geen kokos lustenquote:Op zondag 15 mei 2005 18:46 schreef babette21 het volgende:
[..]
oh ik lust geen kokos...maar het eerste deel klinkt echt briljant
![]()
warm weer enzoquote:Op zondag 15 mei 2005 18:33 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Sport, bewegen, moe, volhouden, knap.
Wie?quote:Op zondag 15 mei 2005 18:46 schreef babette21 het volgende:
ik ben er eindelijk uit: ik wil 'n Karla&Sophie-avatar.....
ik ben namelijk groot fan van de dames en vanavond is 't toch eropof eronder
is geen grapje.....quote:
Zingen?quote:Op zondag 15 mei 2005 18:49 schreef Timmai het volgende:
Whehe, dat KUS zag ik net bij TOTP maar er zijn maar 2 van die mutsen die zingen, de andere 2 lopen er maar een beetje bij
Ik ben ook geen fan van cola, ik ben meer van de sinas (en rivella en gingerale enz).quote:Op zondag 15 mei 2005 18:49 schreef babette21 het volgende:
[..]
is geen grapje.....
ik ben echt een chocolade-eter, kan niks laten liggen als er choco opzit...
maar 'n bounty krijg ik dus bijv. echt niet door m'n strot....
maar ik weet 't, ik ben raar... ik lust ook geen thee en geen cola......
van Peking Expres [maar dat kijk je kennelijk niet haha]quote:Op zondag 15 mei 2005 18:47 schreef Airelle het volgende:
Wie?
Cocosquote:Op zondag 15 mei 2005 18:49 schreef babette21 het volgende:
is geen grapje.....
ik ben echt een chocolade-eter, kan niks laten liggen als er choco opzit...
maar 'n bounty krijg ik dus bijv. echt niet door m'n strot....
maar ik weet 't, ik ben raar... ik lust ook geen thee en geen cola......
Nee ik kijk niets meer op zondagavond.quote:Op zondag 15 mei 2005 18:50 schreef babette21 het volgende:
[..]
van Peking Expres [maar dat kijk je kennelijk niet haha]
* is ook van de sinasquote:Op zondag 15 mei 2005 18:50 schreef Airelle het volgende:
Ik ben ook geen fan van cola, ik ben meer van de sinas (en rivella en gingerale enz).
quote:Op zondag 15 mei 2005 18:53 schreef babette21 het volgende:
[..]
* is ook van de sinas[en chaufontaine en spa-fruit maar vooral: van 't water
]
maar eigenlijk, dat heb ik laatst tot m'n grote schrik ontdekt: drink ik vrijwel alleen maar koffie... [en wijn]
ik overweg nu serieus in therapie te gaan..........
de zondagavond is echt heilig, da's echt m'n Net5-avondquote:Op zondag 15 mei 2005 18:51 schreef Airelle het volgende:
Nee ik kijk niets meer op zondagavond.
Zelfs geen RG&WL meer.
Ja maar ik ben er bijna nooit.quote:Op zondag 15 mei 2005 18:54 schreef babette21 het volgende:
[..]
de zondagavond is echt heilig, da's echt m'n Net5-avond
en R&WL kijk ik op woensdag
Je behoort wel tot de ultieme doelgroep van Net5quote:Op zondag 15 mei 2005 18:54 schreef babette21 het volgende:
[..]
de zondagavond is echt heilig, da's echt m'n Net5-avond
en R&WL kijk ik op woensdag
Hoogopgeleide mannen van middelbare leeftijdquote:Op zondag 15 mei 2005 18:56 schreef Airelle het volgende:
Je behoort wel tot de ultieme doelgroep van Net5.
en waar bestaat die doelgroep uit??? hoog-opgeleiden???quote:Op zondag 15 mei 2005 18:56 schreef Airelle het volgende:
Je behoort wel tot de ultieme doelgroep van Net5.
ja 'de vrouw' ( en dan ongeveer van jouw leeftijd ).quote:Op zondag 15 mei 2005 18:57 schreef babette21 het volgende:
[..]
en waar bestaat die doelgroep uit??? hoog-opgeleiden???
Zondag- en dinsdagavond van Net5 zijn dus echt NIET voor mannenquote:Op zondag 15 mei 2005 18:57 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Hoogopgeleide mannen van middelbare leeftijd
Dan verwar ik het met RTL5.quote:Op zondag 15 mei 2005 18:59 schreef Airelle het volgende:
Zondag- en dinsdagavond van Net5 zijn dus echt NIET voor mannen.
"van mijn leeftijd".... klinkt alsof ik al heel oud ben....quote:Op zondag 15 mei 2005 18:58 schreef Airelle het volgende:
ja 'de vrouw' ( en dan ongeveer van jouw leeftijd ).
Ze had een meetlint bij de hand.quote:
Ohquote:Op zondag 15 mei 2005 19:08 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ze had een meetlint bij de hand.
Ze is zelf ook nogal bijdehand.
quote:Op zondag 15 mei 2005 18:59 schreef Airelle het volgende:
[..]
Zondag- en dinsdagavond van Net5 zijn dus echt NIET voor mannen.
quote:Op zondag 15 mei 2005 19:47 schreef Bupatih het volgende:
ER
PE
BB
IDO
TVKAPPER
BB IN DE B
SCHIJTZIEK WORD IK ER VAN!!!
Peking Express?quote:Op zondag 15 mei 2005 19:43 schreef _ELMaikel_ het volgende:
ER is voor vrouwen hooren PE waar staat dat voor ?
ik hoop van welquote:Op zondag 15 mei 2005 19:55 schreef karoltje het volgende:
ER de ziekenhuisserie is vet. Maar die bedoelen jullie vast niet.
nja, je weet wat ik bedoelquote:Op zondag 15 mei 2005 18:50 schreef Airelle het volgende:
[..]
Zingen?
Dat doen artiesten tegenwoordig niet meer hoor bij TOTP.
Alles is playback.
Muziek barbaar!quote:Op zondag 15 mei 2005 20:02 schreef Bupatih het volgende:
Eels?
Oh diequote:Op zondag 15 mei 2005 20:09 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Muziek barbaar!![]()
http://www.eelstheband.com/![]()
wat een schijtnummer is dat, nog slechter dan Kus - Lekker Dingquote:Op zondag 15 mei 2005 20:11 schreef karoltje het volgende:
Watsekeburt
ja veel erger kan het niet worden zegquote:Op zondag 15 mei 2005 20:13 schreef Timmai het volgende:
[..]
wat een schijtnummer is dat, nog slechter dan Kus - Lekker Ding
Lala Lekker, Iemand moet het doen
Zijn allereerste zoen, Iemand moet het doen
Lala Lekker, Zijn allereerste zoen, Lala Lekker
Mijn vriendin gaf een heel groot feest, Met een DJ en een bar, leuke jongens bij de vreet
Haar broer hielp een handje mee en wat bleek, Hij was de DJ, Hij was zwaar Oke
refrein:
Ik vond hem altijd super irritant
Maar dat is veranderd want
Het broertje van mijn beste vriendin
Oh het broertje van mijn beste vriendin
Ja de broer van mijn beste vriendin
Is op eens een Lekker Ding
Dingen die ik nu met hem kan doen
Zijn er toch ineens veel meer dan toen
Ik geef hem zijn allereerste zoen
Het is een Lekker Ding daar kan hij niks aan doen
Lala Lekker, Iemand moet het doen (2 keer)
Zo gek dat ik hem al heel lang ken
Nu ik voel dat ik verliefd aan het worden ben
De meiden staan al in de rij
Maar he wacht is ff, hij is nu van mij
refrein
Lala Lekker, Iemand moet het doen
Lala Lekker, Zijn allereerste zoen
Dingen die ik nu met hem kan doen
Zijn er toch ineens veel meer dan toen
Ik geef hem zijn allereerste zoen
Het is een Lekker Ding daar kan hij niks aan doen
Vond hem altijd super irritant
Maar dat is veranderd want
Het broertje van mijn beste vriendin
Oh het broertje van mijn beste vriendin
Ja de broer van mijn beste vriendin
Is opeens een Lekker Ding
Iemand moet het doen, Zijn allereerste zoen (4 keer)
Ja maar jij hebt, een zere arm tegen jou zeur ik nietquote:Op zondag 15 mei 2005 20:18 schreef Skaai het volgende:
En ik heb hem nu opstaan Spook. En ik zing hem mee.
Tof, die onthou ik.quote:Op zondag 15 mei 2005 20:19 schreef SPK het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt, een zere arm tegen jou zeur ik niet
Wat al vrij uniek is opzich
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |