quote:
Vanmorgen om 6.04 in mijn foboquote:Riann zei :
ik heb het ook zo druk
Ik vind hem eerder Egbert Jan Weeber, maar hij is het geen van beide denk ikquote:Op zondag 15 mei 2005 12:57 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[afbeelding]
Dit is toch net Geert Hoes of ben ik nou scheel ?![]()
wie?quote:Op zondag 15 mei 2005 12:57 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[afbeelding]
Dit is toch net Geert Hoes of ben ik nou scheel ?![]()
Watquote:
Hij lijkt er wel een beetje op toch ?quote:Op zondag 15 mei 2005 13:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik vind hem eerder Egbert Jan Weeber, maar hij is het geen van beide denk ik
Dat icoontjequote:
Nee !quote:Op zondag 15 mei 2005 13:14 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Hij lijkt er wel een beetje op toch ?
Welquote:
Nou, ik zat in het Meiden van de Wit-topic en daar zag ik Riann posten, die hier al een hele tijd niet meer gepost heeft. En toen bedacht ik me dat jij ook alweer een hele tijkd foetsie wasquote:
Dat heeft Bupa uitgelegd in de vorige SCquote:
Ooh toen was ik bezig met me raad de verborgen user spelquote:Op zondag 15 mei 2005 13:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat heeft Bupa uitgelegd in de vorige SC
Dat staat er tochquote:
Jij had toch "vroeger" zo'n engeltje in je avater?quote:
Dit is jouw leukste bericht sinds jarenquote:
quote:Op zondag 15 mei 2005 13:26 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Jij had toch "vroeger" zo'n engeltje in je avater?
Nee, je moet die gele weer terug doen.quote:Op zondag 15 mei 2005 13:28 schreef karoltje het volgende:
[..]. Ik zit er net aan te denken die weer terug te zetten
. Doen?
Ik ben ook een Noorderling hequote:Op zondag 15 mei 2005 13:26 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat staat er toch. En hoe weet je dat het Jannes is
! En je weet toch wel dat Jannes uit hetzelfde dorp komt als ik he?
Ik vind deze ook welquote:Op zondag 15 mei 2005 13:28 schreef karoltje het volgende:
[..]. Ik zit er net aan te denken die weer terug te zetten
. Doen?
Ach Sven, krijg toch de kangaroeziekte!quote:Op zondag 15 mei 2005 13:27 schreef Svensational het volgende:
Dit is jouw leukste bericht sinds jaren!
Zijn zoontje komt altijd bij de plaatselijke kinderdisco hierquote:Op zondag 15 mei 2005 13:29 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ik ben ook een Noorderling he
Hij heeft bij ons wel s een bakkie gedaanHeel lang verhaal enzo, maar het was afgelopen zomer
Hij ging weg en toen dachten we "Hey,... was dat niet Jannes" en later bleek het ook nog zo te zijn
Met z'n klompen
Leuk he, zo'n grote ster vlak bij de deurquote:Op zondag 15 mei 2005 13:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zijn zoontje komt altijd bij de plaatselijke kinderdisco hier
En je houdt je er nog niet eens aanquote:Op zondag 15 mei 2005 13:30 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ach Sven, krijg toch de kangaroeziekte!.
Nou en of, ik voelde me ook heel speciaal toenquote:Op zondag 15 mei 2005 13:30 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Leuk he, zo'n grote ster vlak bij de deur![]()
Dat heb ik nou ook altijd als ik moet lerenquote:Op zondag 15 mei 2005 13:32 schreef mark_03 het volgende:
Bleh... wou net ff wat gaan leren... ineens zo'n verrekte irritante hoofdpijn
Jij kent hemquote:Op zondag 15 mei 2005 13:32 schreef Bupatih het volgende:
Jannes.
Tsja, net ff een hybroprophen (zo schrijf je dat toch) ingenomen... zakt 't zo weer weg,... gaak ff leren en als ik dan klaar ben met leren is de hoofdpijn weer terug.quote:Op zondag 15 mei 2005 13:33 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dat heb ik nou ook altijd als ik moet leren
Wat een Noorderlingen hierquote:Op zondag 15 mei 2005 13:33 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Jannesdaar heeft me moeder het ook steeds over maarja me moeder is dan ook een veendamer
Haha ik ben geboren Stadskanaalquote:
quote:Op zondag 15 mei 2005 13:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, je moet die gele weer terug doen.![]()
haha cool ken je Rob of Tim Snijders?quote:
Hou die avater maar die je nu hebtquote:Op zondag 15 mei 2005 13:36 schreef karoltje het volgende:
[..]
[afbeelding] Die is toch echt fout.
[afbeelding]
[afbeelding] Kennen jullie deze nog (nog nog nog)?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |