En toch weer heel andersquote:Op zondag 15 mei 2005 13:53 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Die mond
Die neus
die wangen
gewoon precies het zelfde
quote:Op zondag 15 mei 2005 13:36 schreef karoltje het volgende:
[afbeelding] Die is toch echt fout.
[afbeelding]
[afbeelding] Kennen jullie deze nog (nog nog nog)?.
quote:Op zondag 15 mei 2005 13:54 schreef Modus het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Dezedoendezedoendezedoendezedoendezedoendezedoendezedoen!,
.
Je moet er toch niet aan denken dat als je dan met haar zoent dat je dan eigenlijk de zelfde lippen zoent als die van Jantjequote:
quote:Op zondag 15 mei 2005 13:56 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Je moet er toch niet aan denken dat als je dan met haar zoent dat je dan eigenlijk de zelfde lippen zoent als die van Jantje![]()
Je gaat toch ook niet nadenken als je de zus van Jantje Smit zoentquote:Op zondag 15 mei 2005 13:56 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Je moet er toch niet aan denken dat als je dan met haar zoent dat je dan eigenlijk de zelfde lippen zoent als die van Jantje![]()
Tuurlijk wel zoenen is een leuke bezigheid om je gedachten effe op een rijtje te zettenquote:Op zondag 15 mei 2005 13:58 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Je gaat toch ook niet nadenken als je de zus van Jantje Smit zoent
dat heb ik nou tijdens de :quote:Op zondag 15 mei 2005 14:00 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Tuurlijk wel zoenen is een leuke bezigheid om je gedachten effe op een rijtje te zetten
in sexy latex pakje ?quote:
euhm, omdat Hind net zo homo is als Jantje?quote:Op zondag 15 mei 2005 14:05 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Waarom doet die Jan mij eigenlijk zo aan Hind denken![]()
karoltje is eenquote:Op zondag 15 mei 2005 14:25 schreef Skaai het volgende:
Ik ben een beetje verliefd op Karoltje.
Get in line, missy.quote:Op zondag 15 mei 2005 14:25 schreef Skaai het volgende:
Ik ben een beetje verliefd op Karoltje.
Ik ben een stille bewonderaar, ik duik niet als een hitsige puber in haar nek.quote:
chick.quote:
Ja do'h.quote:
Doe eens niet zo vaag op MSNquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |