quote:it has earned an estimated £10m, and according to the company selling it, is the most successful ringtone in the world
quote:The frog is irritating to the point of distraction and back again.
quote:It was Daniel who, as a 17-year-old in 1997, sat down in front of his computer and recorded himself imitating his friends' souped-up mopeds
Dat klopt. Die site heb ik wel eens gezien.quote:From there, it was used on various websites, particularly on one called the Insanity Test, which had the sound playing alongside a picture of a racing car, with the challenge for people to listen without laughing.
Mn eerste (les)bi aanbidder!quote:Op zondag 15 mei 2005 14:25 schreef Skaai het volgende:
Ik ben een beetje verliefd op Karoltje.
Ja Bupaquote:
*topic doorleest*quote:
Moet jij niet leren??quote:Op zondag 15 mei 2005 16:57 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik verveel me.
Ja, zat er een briefje bij dat er te weinig postzegels op zaten ofzo?quote:Op zondag 15 mei 2005 17:03 schreef babette21 het volgende:
ik heb 'm persoonlijk bij 't postkantoor afgegeven gisteren, zodat ze ook even konden wegen enzo
dus er moet wel wat vreemds gebeuren mocht ie er niet bijzitten.....
en nu ga ik maar 's een doesje plegen.............
what's up sis?!?quote:Op zondag 15 mei 2005 17:03 schreef Airelle het volgende:
*zucht.
Bij ons (Haarlem) was het vanmorgen ook niks maar toen we er eenmaal zaten was het hartstikke lekker!quote:Op zondag 15 mei 2005 17:00 schreef Tom_Tom- het volgende:
Zon? Waar? Hier is het grijs, grauw, kil en koud.
Nou ja, ik moet Het Bernini Mysterie nog uitgelezen hebben voor ik naar Rome ga. Maar ik ben niet zo'n boekenwurm en ik heb nu ook geen zin om te lezen omdat ik de hele middag al met m'n neus in de boeken heb gezeten.quote:Op zondag 15 mei 2005 17:05 schreef karoltje het volgende:
Bij ons (Haarlem) was het vanmorgen ook niks maar toen we er eenmaal zaten was het hartstikke lekker!
Ga anders eens lekker lezen. Of ben je niet zo'n boekenwurm?
nee 't was gewoon aangekomen....quote:Op zondag 15 mei 2005 17:04 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ja, zat er een briefje bij dat er te weinig postzegels op zaten ofzo?.
Ga jij op vakantie naar Rome??quote:Op zondag 15 mei 2005 17:06 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nou ja, ik moet Het Bernini Mysterie nog uitgelezen hebben voor ik naar Rome ga. Maar ik ben niet zo'n boekenwurm en ik heb nu ook geen zin om te lezen omdat ik de hele middag al met m'n neus in de boeken heb gezeten.
Ik ga maar gewoon wat chillen met muziek.
Niks meer.quote:
Deal.quote:Op zondag 15 mei 2005 17:10 schreef karoltje het volgende:
En daarna Da Vinci Code lezen, gaan we samen naar Parijs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |