Tsja, net ff een hybroprophen (zo schrijf je dat toch) ingenomen... zakt 't zo weer weg,... gaak ff leren en als ik dan klaar ben met leren is de hoofdpijn weer terug.quote:Op zondag 15 mei 2005 13:33 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dat heb ik nou ook altijd als ik moet leren
Wat een Noorderlingen hierquote:Op zondag 15 mei 2005 13:33 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Jannesdaar heeft me moeder het ook steeds over maarja me moeder is dan ook een veendamer
Haha ik ben geboren Stadskanaalquote:
quote:Op zondag 15 mei 2005 13:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, je moet die gele weer terug doen.![]()
haha cool ken je Rob of Tim Snijders?quote:
Hou die avater maar die je nu hebtquote:Op zondag 15 mei 2005 13:36 schreef karoltje het volgende:
[..]
[afbeelding] Die is toch echt fout.
[afbeelding]
[afbeelding] Kennen jullie deze nog (nog nog nog)?.
De middelstequote:Op zondag 15 mei 2005 13:36 schreef karoltje het volgende:
[..]
[afbeelding] Die is toch echt fout.
[afbeelding]
[afbeelding] Kennen jullie deze nog (nog nog nog)?.
Nee, geloof 't niet ... denk wel van gezicht, maar van naam i.e.g. nietquote:Op zondag 15 mei 2005 13:37 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
haha cool ken je Rob of Tim Snijders?
Heel verstandigquote:
quote:Op zondag 15 mei 2005 13:38 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Natuurlijk kennen we die nog!
Daardoor dacht ik altijd dat je een negerinnetje was..
Wij zijn niet meer te redden ... maar jij nog welquote:
Nee die isquote:
Ik wil niks te maken hebben met Fransjes, Wolters of Jannesen.quote:
Laat ik daar maar niet op reagerenquote:Op zondag 15 mei 2005 13:39 schreef karoltje het volgende:
Waarom schrik ik me toch elke dag opnieuw weer de pleuris als het brood uit het broodrooster springt?
Whehequote:Op zondag 15 mei 2005 13:39 schreef karoltje het volgende:
Waarom schrik ik me toch elke dag opnieuw weer de pleuris als het brood uit het broodrooster springt?
Zijn neefjes van mij 18 en 15 jaar ofzo spelen bij FC Stadskanaalquote:Op zondag 15 mei 2005 13:38 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Nee, geloof 't niet ... denk wel van gezicht, maar van naam i.e.g. niet
Je plaatst hem wel direct in het goede genrequote:Op zondag 15 mei 2005 13:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik wil niks te maken hebben met Fransjes, Wolters of Jannesen.
SC Stadskanaalquote:Op zondag 15 mei 2005 13:41 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Zijn neefjes van mij 18 en 15 jaar ofzo spelen bij FC Stadskanaal
Anders ken je Jan en Martha wel die werken daar in de kantinequote:Op zondag 15 mei 2005 13:42 schreef mark_03 het volgende:
[..]
SC StadskanaalZe hebben vandaag een toernooi in Nieuw Buinen
Niks mis met Fransjes hoor.quote:Op zondag 15 mei 2005 13:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik wil niks te maken hebben met Fransjes, Wolters of Jannesen.
Janquote:
Jan is niet van de meisjes in iedergeval als ik hem daar zo ziequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |