Ik reageerde op je msn naam, piemel!quote:
quote:
quote:Skaai - zegt:
Maak je msn dan, het was eenquote:
Speed of sound - Coldplayquote:Op zondag 15 mei 2005 14:55 schreef Skaai het volgende:
Dat klonk lekker, zo'n relatie uitmaken die er niet is.
Moet ik vaker doen!
Ik ga de Sims spelen
Bleh, verwarrendquote:Op zondag 15 mei 2005 15:08 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ruis heeft de avatar van Zhenar gejat!
Feedback - Deeltje 7
Nee, wel roséquote:Op zondag 15 mei 2005 15:11 schreef babette21 het volgende:
poeh he ff breakie breakie.... is er koffie?!
Daar zat dus rosé in babsiequote:Op zondag 15 mei 2005 15:14 schreef babette21 het volgende:
haha de rosé moet nog even wachten hoor.... dan komt m'n verf straks zo beroerd op de muur...
maar de koffie is van harte welkom, dank je....![]()
Liever je vinger in iemands snee, dan een snee in je vinger.quote:Op zondag 15 mei 2005 15:49 schreef Svensational het volgende:
Jezelf in je vinger snijden is niet leuk
Dat moet je ook anders aanpakken, Svurno.quote:Op zondag 15 mei 2005 15:49 schreef Svensational het volgende:
Jezelf in je vinger snijden is niet leuk
Dat was toch die dikke van ONM he? Ik weet niet. Ik heb al een tijdje geen foto's gezien.quote:Op zondag 15 mei 2005 16:04 schreef Svensational het volgende:
Hee Tom, vind je Fem Patreaus nog steeds een lekker ding?
Volslank bedoel jequote:Op zondag 15 mei 2005 16:05 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dat was toch die dikke van ONM he? Ik weet niet. Ik heb al een tijdje geen foto's gezien.. Pourquoi?
Nou ja, ze was niet lelijk, toch?quote:Op zondag 15 mei 2005 16:08 schreef Svensational het volgende:
Volslank bedoel jeJij was de eerste die ik dat oot heb horen zeggen en ik vraag me af of je het wel echt meende
quote:
dus ik ga 'm niet nog een keer kijkenquote:hehe
leuk om 1 keer te zien
maar dit zal wel weer de nieuwe ringtone / tmf hitclip worden dus ik wil 'm NOOIT meer zien
http://news.bbc.co.uk/1/hi/magazine/4210407.stmquote:Op zondag 15 mei 2005 16:22 schreef Bupatih het volgende:
Rmmmm, dmmmmm, rmmmm, beemmmm, bemmmm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |