Ontzettend erg.quote:Op donderdag 12 mei 2005 18:28 schreef MissBliss het volgende:
Ik snap de TT niet. Is dat erg?
Kijk eens boven je, schatquote:Op donderdag 12 mei 2005 18:28 schreef MissBliss het volgende:
Ja he alleen moet het nog gaan lopenquote:
Hey listen, we will conquerquote:
Een schande !quote:Op donderdag 12 mei 2005 18:28 schreef MissBliss het volgende:
geen idee, iemand uit Buffy... de leukste v/d heren, als ik de plaatjes [zie vorig topic] ziequote:
Ik dacht het niet, meneertje!quote:Op donderdag 12 mei 2005 18:31 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Een schande !![]()
Ik bel gelijk de politie![]()
Ik heb zo het idee dat het een kuikentje voor moet stellenquote:
sstquote:Op donderdag 12 mei 2005 18:36 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb zo het idee dat het een kuikentje voor moet stellen![]()
je editte! er stond iets veel grappigers
3FMquote:
KOFFIE!!!!quote:= ik heb zin in thee?
da's dhr. Freudquote:![]()
ja dat zal dan wel 'n cliënt van Freud zijn..........quote:= Ik ben een debiel met stokjes en gras op mijn hoofd?
ik heb ook werkelijk geen idee wat dit moet voorstellenquote:= God zei met ons ?
nee da's Sven die z'n schoffel heeft ingeruild voor 'n hark..........quote:= Lekker eten
3FM kuiken jaquote:Op donderdag 12 mei 2005 18:34 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ik snap deze smillies niet :
= tok ?
= ik heb zin in thee?
![]()
= Ik ben een debiel met stokjes en gras op mijn hoofd?
= God zei met ons ?
= Lekker eten
Ha!quote:Op donderdag 12 mei 2005 18:42 schreef BVO het volgende:is de Ha!
. smilie.
Vaak gebruikt door schatje..
quote:Op donderdag 12 mei 2005 18:45 schreef Timmai het volgende:
Welkom Timmai
quote:Op donderdag 12 mei 2005 18:49 schreef babette21 het volgende:
oke bezigheidstherapietje....
als je aan elke sho-chatter 1 smiley moet toewijzen, máár:
je mag elke smiley maar voor 1 iemand gebruiken.....
hoe komt de lijst er dan uit te zien?????????
Ik weet er al zowat.quote:Op donderdag 12 mei 2005 18:49 schreef babette21 het volgende:
oke bezigheidstherapietje....
als je aan elke sho-chatter 1 smiley moet toewijzen, máár:
je mag elke smiley maar voor 1 iemand gebruiken.....
hoe komt de lijst er dan uit te zien?????????
haha dan hebben we hier al verschillen...quote:Op donderdag 12 mei 2005 18:55 schreef Airelle het volgende:
Ik weet er al zowat.
Zowiee:
niksan:
BVO:![]()
timbob:
quote:Op donderdag 12 mei 2005 18:55 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik weet er al zowat.
Zowiee:![]()
Bupatih:
Dizer:![]()
timbob:
babette=quote:Op donderdag 12 mei 2005 18:57 schreef babette21 het volgende:
[..]
haha dan hebben we hier al verschillen...
= bar_rel en
= (de hark van) Sven.....
Ik had ze ook gekozen op bais van wat ik typerend voor ze vond.quote:
Met:quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:07 schreef Tom_Tom- het volgende:
Met welke smiley associeren jullie mij?.
quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:07 schreef Tom_Tom- het volgende:
Met welke smiley associeren jullie mij?.
Hij is verliefd op je maar durft het niet te zeggenquote:
quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:12 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Hij is verliefd op je maar durft het niet te zeggen![]()
Je bent ook een goede user.quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:15 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik doe geen drugs hoor, Babette..
En ik vind. een goede smiley.
.
weet ik schat, maar veel alternatiever heb ik ze niet...quote:
die was bij mij al vergeven...quote:En ik vind. een goede smiley.
.
zelfportret:quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:16 schreef Airelle het volgende:
Ik zoek er nog een voor babette.
Even denken hoor...
Beevje van mequote:Op donderdag 12 mei 2005 18:58 schreef BVO het volgende:
Tania:.
Bupatih:.
niksan:.
_ELMaikel_:.
Duiveltja:.
ZOWIEE:.
Ik heb eigenlijk helemaal geen losbandig beeld van je.quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:18 schreef babette21 het volgende:
[..]
zelfportret: [afbeelding] [samen met Bupi]
![]()
Deze waren als in "welke smilies vind ik typerend voor de posts van de users".quote:
Nou ja...ik houd nog steeds van jou hoorquote:Op donderdag 12 mei 2005 19:20 schreef BVO het volgende:
[..]
Deze waren als in "welke smilies vind ik typerend voor de posts van de users"..
Niet over hoe ik die users zie..
quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:19 schreef BVO het volgende:
Tom_Tom-:.
Airelle:.
Bupa:.
Tania:.
ZOWIEE:.
Christine:.
keep that thought....quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:20 schreef Airelle het volgende:
Ik heb eigenlijk helemaal geen losbandig beeld van je.
Het kan ook aan mij liggen hoor.
Ja oke... gezelligheidquote:Op donderdag 12 mei 2005 19:24 schreef babette21 het volgende:
[..]
keep that thought....
maar eh, ik ben m'n wilde haren wel 'n beetje kwijt inmiddels hoor [jaja ik ben 'n oma...]
grappig trouwens, want ik associeer die smiley weer niet met losbandigheid... eerder met lol/gezelligheid en ja.... drank ook wel
Hahaquote:Op donderdag 12 mei 2005 19:26 schreef babette21 het volgende:
[..]
oh die is ook wel tof.... al is die meer voor bij de goede gesprekken
Whehe, sorryquote:
Correctie:quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:35 schreef Tom_Tom- het volgende:
Toetatoet, wiesda?
Waar staat die smiley uberhaupt voor?quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Whehe, sorry
Maar tsja...wat moet ik over je zeggen...
Je bent oké, maar deof de
was al gebruikt
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is Nick uit gtst met een brilquote:Op donderdag 12 mei 2005 19:39 schreef Timmai het volgende:
[..]
Waar staat die smiley uberhaupt voor?![]()
Weet ik ook nietquote:Op donderdag 12 mei 2005 19:39 schreef Timmai het volgende:
[..]
Waar staat die smiley uberhaupt voor?![]()
quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:42 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..].
Ik vindleuk. Denk ik. Maar dan moet het wel
. thee. c_\. zijn, en geen
. koffie.
.
Ja, en dan stink je ook nog uit je kont.quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:43 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Koffie is vies ga je van uit je mond stinken
En een bruine kont!quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:45 schreef _ELMaikel_ het volgende:
En je krijgt er bruine tanden van
Ja raak je aan de diaree van koffie ?quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:45 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
En een bruine kont!
Wat een gelijkenissen.
Als jij dat wil.quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:47 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ja raak je aan de diaree van koffie ?![]()
Barendrecht is leuk moet je daarna wat gaan eten bij Barend Beerquote:Op donderdag 12 mei 2005 19:48 schreef BVO het volgende:
Tommerd! Ga je nog naar de Hindtheatertour?!.
Ik ga denk ik 2 keer.. Kan namelijk niet kiezen tussen 9-2 in Barendrecht en 22-2 in Zuidpleintheater.
.
Barend Beer.quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:50 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Barendrecht is leuk moet je daarna wat gaan eten bij Barend Beer![]()
Oh, een zondag.quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:52 schreef BVO het volgende:
Je gaat in het weekend toch wel naar huis?! Of niet?.
12-2 is een zondag namelijk.
In Amsterdam zal ze ook wel komen ja.. de agenda op hindfansite.com is nog niet helemaal volledig.
quote:De actrice droomt van een grotere voorgevel. Zelfs als dat zou betekenen dat ze zwanger moet worden.
"Ik heb altijd problemen gehad om op gewicht te blijven. Mijn hele leven lang droom ik al van vrouwelijke rondingen. Maar dat zit er helaas niet in," aldus Nicole. "Als ik zwanger word dan worden mijn borsten denk ik wel wat groter. Dat zie ik als één van de grootste voordelen van een zwangerschap."
Dat kind later aan der vader vragen: 'Papa, waarom wou mama toch nog kinderen?' Die vader: 'Omdat ze grotere borsten wilde'quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:55 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Oh, een zondag.
Nou ja, kweenie.
Kidman..
.
[..]
Foto - soep.quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:56 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
Waarom is Hind daar aan het doen alsof ze rent?
Ja, da's best erg.quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:57 schreef Airelle het volgende:
Dat kind later aan der vader vragen: 'Papa, waarom wou mama toch nog kinderen?' Die vader: 'Omdat ze grotere borsten wilde'.
Photoshopquote:Op donderdag 12 mei 2005 19:58 schreef BVO het volgende:
Ze rent ook echt..
Stond een stuke over op hind.nl..
Oké.quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:59 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja, da's best erg.
Maar ik wil Nicole best aan een vollere boezem helpen hoor.. Als ik daarna ook met haar grotere borsten in de weer mag.
.
quote:
Geloof er geen bal van.quote:Op donderdag 12 mei 2005 20:01 schreef BVO het volgende:
[..]. Die achtergrond is er achter geplakt ja.
.
Maar voor de rest zijn die foto's helemaal echt..
Ja dat is altijd jammer.quote:Op donderdag 12 mei 2005 20:02 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ze is de laatste tijd alleen een beetje aan het doorslaan met botox enzo.. Da's zonde van zo'n heerlijke vrouw.
.
quote:
Ik zag het nu net jaquote:Op donderdag 12 mei 2005 20:25 schreef babette21 het volgende:
[..]
wel opletten he Svennie, jij had van mij de harkgekregen [want de schoffels waren op]
Graag, kunnen we eenquote:
Ik heb hem nog niet echt goed kunnen beluisterenquote:
Zitten we weer een uur zonder jequote:Op donderdag 12 mei 2005 20:58 schreef Skaai het volgende:
Ik moet plassen, tot zo!
Ik ben er weer!quote:
quote:
Nee hoorquote:Op donderdag 12 mei 2005 20:50 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik zag het nu net ja
En Bupa vind mij een clowntje!! Ik dacht dat hij mij alleen maar irritant vond
![]()
Ja, dat merkte ik ookquote:Op donderdag 12 mei 2005 20:53 schreef Svensational het volgende:
Hee, als je nu op een smiley klikt dan komt ie op de plek van de cursor te staan!
. Eerder kwam hij altijd helemaal aan het eind
Ik heb Mario Kart op de SNESquote:Op donderdag 12 mei 2005 21:05 schreef mark_03 het volgende:
Heb nu een SNES met Mario Allstars ... want Mario Kart hadden ze niet meer
Nu dus maar ff ergens anders zoeken ...
Lekker dansen johquote:Op donderdag 12 mei 2005 21:19 schreef Skaai het volgende:
Vamos a bailar esta vida nueva
Vamos a bailar na na na
Vamos a bailar esta vida nueva
Vamos a bailar
Ik had hem ooit. Maar ik heb een paar jaar geleden de SNES geruild voor een paar (stomme) N64-spelletjes.quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:22 schreef MissBliss het volgende:
Hey![]()
![]()
Wat een leuke smileys associëren jullie mij mee zeg
[..]
Ik heb Mario Kart op de SNES
Nu wel jaquote:Op donderdag 12 mei 2005 21:24 schreef QyRoZ het volgende:
Is het hier nog gezellig?
Jammer dat ie er niet meer was. In de winkel zeiden ze al dat 't een collectors item aan 't worden was en dat hij 'm binnenkort weer binnenkreeg maar dan ¤ 29,90 zou gaan kostenquote:Op donderdag 12 mei 2005 21:22 schreef MissBliss het volgende:
Hey![]()
![]()
Wat een leuke smileys associëren jullie mij mee zeg
[..]
Ik heb Mario Kart op de SNES
The horrorquote:Op donderdag 12 mei 2005 21:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik had hem ooit. Maar ik heb een paar jaar geleden de SNES geruild voor een paar (stomme) N64-spelletjes.
Uiteraard męnquote:Op donderdag 12 mei 2005 21:24 schreef QyRoZ het volgende:
Is het hier nog gezellig?
SNESquote:Op donderdag 12 mei 2005 21:25 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Jammer dat ie er niet meer was. In de winkel zeiden ze al dat 't een collectors item aan 't worden was en dat hij 'm binnenkort weer binnenkreeg maar dan ¤ 29,90 zou gaan kosten. Dat is me iets te veel
Kijk wel ff op marktplaats
Console alleen al 29,- en nog wat kabeltjes enzo en heb nog om wat korting gezeurd... en dat lukte ook nogNaja, tis wel superstoer natuurlijk... en zo staat 't ook mooi op m'n kamer
Je kunt toch niet met beide tegelijk spelen... gewoon die scartkabel eruit flikkeren ... of gooi die Gamecube het raam uitquote:Op donderdag 12 mei 2005 21:27 schreef MissBliss het volgende:
[..]
SNES![]()
Mijne staat al een tijdje in een kastmoet hem weer eens aansluiten, maar vraag me af of dat naast een Gamecube kan...
Maar die scart-kabel zit zo onhandig achter de tv, als ik dan wil wisselen is het zo'n gedoequote:Op donderdag 12 mei 2005 21:28 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Je kunt toch niet met beide tegelijk spelen... gewoon die scartkabel eruit flikkeren ... of gooi die Gamecube het raam uit![]()
![]()
quote:
Mark, wil je met me trouwen?!??quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:27 schreef mark_03 het volgende:
Ik slinger m'n alltime favourite liedje nog ff aan
LOU REED - PERFECT DAY
Goeie slowchatcombinatie. Oeh! Mooi scrabblewoord. Toch niet, maar ik vind het altijd leuk om dat te roepen.quote:
OMG, de Backstreet Boys hebben best wel leuke nummers, The Call was een favoriet van mequote:Op donderdag 12 mei 2005 21:30 schreef Skaai het volgende:
BACKSTREETS BACK ALLRIGHT!
Ja, dat heb ik ook, maar dan met m'n DVD spelerquote:Op donderdag 12 mei 2005 21:30 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Maar die scart-kabel zit zo onhandig achter de tv, als ik dan wil wisselen is het zo'n gedoe
Naja, ik zet hem er iig wel naast, staat stoer
Een Nick Carter die zich afvraagd, of hij 'sexual' is.quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:30 schreef Skaai het volgende:
BACKSTREETS BACK ALLRIGHT!
Ik vroeger altijdquote:Op donderdag 12 mei 2005 21:32 schreef Skaai het volgende:
[..]
Een Nick Carter die zich afvraagd, of hij 'sexual' is.![]()
Shut the fuck up.quote:
Tofquote:
Up the shut fuck!quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:35 schreef Nano het volgende:
[..]
Fuck the shut op
Hallo,ik wist geen betere binnenkomer!
Ja, doen we dat maarquote:Op donderdag 12 mei 2005 21:35 schreef babette21 het volgende:
[..]
Tof
de enige "maar" is dat ik al met 'n ander aan 't verkeren ben, en weer van 'n ander 'n kind krijg
maar met jou wil ik de rest van m'n leven plaatjes draaien
beter danquote:Op donderdag 12 mei 2005 21:35 schreef Nano het volgende:
[..]
Fuck the shut op
The fuck up shut!quote:
Ik heb ook een dvd-speler erop zitten maar dat kan dus wel allebei tegelijkquote:Op donderdag 12 mei 2005 21:31 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook, maar dan met m'n DVD speler![]()
Als ze die scart-aansluiting nu gewoon s aan de voorkant maken
quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:35 schreef Nano het volgende:
[..]
Fuck the shut op
Post dit topic dan even snel vol!quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:33 schreef QyRoZ het volgende:
Tong erg dichtbij nummer 2-positie: aan de kant, Q!
Ja, draden en snoerenquote:Op donderdag 12 mei 2005 21:39 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb ook een dvd-speler erop zitten maar dat kan dus wel allebei tegelijk
Ik hoef iig nooit iets te wissen..
Aan de voorkant heb ik ook wel een ingang, maar dat staat zo lelijk met die gekleurde draden
Waarom ben ik zo dirty minded?quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:39 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Aan de voorkant heb ik ook wel een ingang, maar dat staat zo lelijk met die gekleurde draden
Ja! Dan is het ook makkelijker aan te sluitenquote:Op donderdag 12 mei 2005 21:40 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ja, draden en snoerenWat heb ik daar een hekel aan. Als het aan mij ligt is alles draadloos
![]()
Nee hoor, gewoon een bitchslap omdat je geen betere openingszin wistquote:
Whaha, ik dacht er ook al aanquote:
Wat doe jij met gekleurde draden?quote:
Ook voor jou:quote:
Ik vraag me eerder af wat jij met gekleurde draadjes moet bij je ingang.quote:
Ja ik ook van jouquote:Op donderdag 12 mei 2005 21:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon een bitchslap omdat je geen betere openingszin wist![]()
Vibrators zijn toch draadloos?quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:44 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik vraag me eerder af wat jij met gekleurde draadjes moet bij je ingang.
Maar die is niet á la FOK!. Deze wel:quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:43 schreef babette21 het volgende:
[..]
deze klapt leuker: [afbeelding]
vind ik![]()
Hier!quote:
Ik snap die zin niet...quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:42 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Maarja, je praat toch geen MB heDan kan dat niet
Naja, die gaan dan van mn Gamecube naar de ingang aan de voorkant van de tv...quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:44 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik vraag me eerder af wat jij met gekleurde draadjes moet bij je ingang.
quote:
Oh my, ze geeft haar punani zelfs koosnaampjesquote:Op donderdag 12 mei 2005 21:46 schreef MissBliss het volgende:
[..]
[..]
Naja, die gaan dan van mn Gamecube naar de ingang aan de voorkant van de tv...
Maar dat bedoelde je niet he?
oh ja, da's 'n goeie...quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:36 schreef mark_03 het volgende:
Ja, doen we dat maar![]()
Kan ik ook nog lekker rond slettebakken, nu kan het nog
Ik slinger Dennie Christaan nog s aanquote:Op donderdag 12 mei 2005 21:48 schreef babette21 het volgende:
[..]
oh ja, da's 'n goeie...kunnen we lekker blijven sletten maar muzikaal gezien zijn we 'n
-item
Punani heb ik dan weer nooit van gehoordquote:Op donderdag 12 mei 2005 21:46 schreef Skaai het volgende:
[..]
Oh my, ze geeft haar punani zelfs koosnaampjes
Uh, ik weet ook niet meer wat ik bedoeldequote:Op donderdag 12 mei 2005 21:46 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik snap die zin niet...
[..]
Naja, die gaan dan van mn Gamecube naar de ingang aan de voorkant van de tv...
Maar dat bedoelde je niet he?
Ja hoor, dag Skaaiquote:
Girl, in welke tijdzone leef jij?quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:49 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Punani heb ik dan weer nooit van gehoord
Maak maar een tekening in Paintquote:Op donderdag 12 mei 2005 21:50 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Uh, ik weet ook niet meer wat ik bedoeldeWeet 't wel, maar kan t niet beter uitleggen... kom maar s langs, misschien kan ik 't dan beter uitleggen
![]()
Met tekeningetjes enzo
Haar playstationquote:Op donderdag 12 mei 2005 21:46 schreef Skaai het volgende:
[..]
Oh my, ze geeft haar punani zelfs koosnaampjes
Punani is een surinaams woord voorquote:Op donderdag 12 mei 2005 21:49 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Punani heb ik dan weer nooit van gehoord
Apufhhhquote:Op donderdag 12 mei 2005 21:53 schreef Svensational het volgende:
Ik ben m'n avatar zat.En die van bar_rel ook
Ik de mijne ookquote:Op donderdag 12 mei 2005 21:53 schreef Svensational het volgende:
Ben ik zó oud?quote:
Out of my Head is een mooi nummerquote:
da's waar... deze is idd ook mooi!!!quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:45 schreef Svensational het volgende:
Maar die is niet á la FOK!. Deze wel: [afbeelding]
Tekening! Paint! Nu!quote:
3FM-kuiken?quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:53 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Punani is een surinaams woord voor![]()
Ik die van mij ookquote:Op donderdag 12 mei 2005 21:53 schreef Svensational het volgende:
Lekker origineelquote:Op donderdag 12 mei 2005 21:58 schreef bar_rel het volgende:
Ik ga weg heir ik heb het gehadmet jullie dan!!!
Ik kom nooit meer terug !!
Luister maar naar deze woorden meissie!!!
Want je krijgt er spijt van!!!
joh!!!
Afpuhhhhhhhffff!
Ik was niet de enige hoorquote:Op donderdag 12 mei 2005 21:58 schreef bar_rel het volgende:
Luister maar naar deze woorden meissie!!!
Mama help mequote:Op donderdag 12 mei 2005 22:00 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Neem je me niet seriues!nou let maar op!!!!!
Bleigh. zwart-witquote:Op donderdag 12 mei 2005 22:01 schreef babette21 het volgende:
mag ik mijn ava nog wel even houden dan?!?!?
Ja, en doe wat aan al die rare gekleurde dradenquote:Op donderdag 12 mei 2005 22:01 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Mag ik voor je kuikentje komen zorgen dan?![]()
quote:
waarom noem je Mark?! ik dacht het ook.....quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:03 schreef bar_rel het volgende:
Ik ga nog eventjes mijn dagelijkse voor-het-slapen-gaan dingen doen
Nee niet dat soort dingen Mark
Mark denkt altijd dat zoort dingen jij dus ookquote:Op donderdag 12 mei 2005 22:06 schreef babette21 het volgende:
[..]
waarom noem je Mark?! ik dacht het ook.....![]()
![]()
Wat denk je wel niet johquote:Op donderdag 12 mei 2005 22:03 schreef bar_rel het volgende:
Ik ga nog eventjes mijn dagelijkse voor-het-slapen-gaan dingen doen
Nee niet dat soort dingen Mark
Nou tsuschs![]()
OMGquote:Op donderdag 12 mei 2005 22:07 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Wat denk je wel niet joh
TIP: kun je beter wel doen, anders heb je vannacht zomaar vieze lakens
ervaring mee, Knul?quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:07 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Wat denk je wel niet joh
TIP: kun je beter wel doen, anders heb je vannacht zomaar vieze lakens
Sounds like a planquote:Op donderdag 12 mei 2005 22:05 schreef babette21 het volgende:
[..]ik wilde net zeggen: die van barrel is wel mooi, want die's zwart/wit en staat stil
we kunnen natuurlijk ook elkaar's ava's nemen....
da's lekker verwarrend voor degene die dan later, na die masterplan- binnen komen vallen....
Ja!quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:13 schreef Bupatih het volgende:
Wat een kneuzen bij die reportage op nederland 3 ( of 2? )
Jeez... en ik ben 17quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:14 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja!
Toen ik 13 was, was dat echt allemaal wel anders
Ik heb 't gemist... maar ga binnenkort maar ff op uitzendinggemist.nl kijken.quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:14 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja!
Toen ik 13 was, was dat echt allemaal wel anders
VMBO-niveautjequote:Op donderdag 12 mei 2005 22:15 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ik heb 't gemist... maar ga binnenkort maar ff op uitzendinggemist.nl kijken.Wat een volk als ik dat zo allemaal lees
Het is toch verschrikkelijk...quote:
shit Zembla he?! dat wilde ik zien... nou ja, ga ik ook maar voor uitzending gemist....quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:13 schreef Bupatih het volgende:
Wat een kneuzen bij die reportage op nederland 3 ( of 2? )
Ja ik OOK!quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:18 schreef babette21 het volgende:
[..]
shit Zembla he?! dat wilde ik zien... nou ja, ga ik ook maar voor uitzending gemist....
geloof dat ik nu maar 's verstandig ga doen ofwel vroeg 't bed in....
Ik van de backstreet boysquote:Op donderdag 12 mei 2005 22:18 schreef Tom_Tom- het volgende:
Toen ik 13 was, was ik nog fan van de Spice Girls..
Jouw generatiequote:Op donderdag 12 mei 2005 22:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jeez... en ik ben 17Maar dan nog niet zó triest als die lui
ik speelde nog met playmobiel...quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:17 schreef mark_03 het volgende:
Het is toch verschrikkelijk...
Die tijden zijn zo veranderd de afgelopen paar jaar... ik zat toen ik 13 was Flippo's te sparen
Mijn generatie?quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:20 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jouw generatie
Ooh, nu klink ik wel heel oud
Maar idd, zulke trieste mensen
Die zijn weer terug he?quote:
Ik ben naar 3 concerten geweest.quote:
Ik zeg toch niet dat jij zo bentquote:Op donderdag 12 mei 2005 22:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Mijn generatie?
Ik distantieer me van deze generatie
bye tante babsquote:Op donderdag 12 mei 2005 22:23 schreef babette21 het volgende:
en nu.................. is het bedtijd...........
bye kiddo's......
Heb jij ook al een SNES?quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:23 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Die! Heb! Ik! Ook! Een! En! Daar! Speel! Ik! Nog! Regelmatig! Mee!
Ik snap je ook welquote:Op donderdag 12 mei 2005 22:24 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat jij zo bent
Alleen die leeftijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |