Maar die scart-kabel zit zo onhandig achter de tv, als ik dan wil wisselen is het zo'n gedoequote:Op donderdag 12 mei 2005 21:28 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Je kunt toch niet met beide tegelijk spelen... gewoon die scartkabel eruit flikkeren ... of gooi die Gamecube het raam uit![]()
![]()
quote:
Mark, wil je met me trouwen?!??quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:27 schreef mark_03 het volgende:
Ik slinger m'n alltime favourite liedje nog ff aan
LOU REED - PERFECT DAY
Goeie slowchatcombinatie. Oeh! Mooi scrabblewoord. Toch niet, maar ik vind het altijd leuk om dat te roepen.quote:
OMG, de Backstreet Boys hebben best wel leuke nummers, The Call was een favoriet van mequote:Op donderdag 12 mei 2005 21:30 schreef Skaai het volgende:
BACKSTREETS BACK ALLRIGHT!
Ja, dat heb ik ook, maar dan met m'n DVD spelerquote:Op donderdag 12 mei 2005 21:30 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Maar die scart-kabel zit zo onhandig achter de tv, als ik dan wil wisselen is het zo'n gedoe
Naja, ik zet hem er iig wel naast, staat stoer
Een Nick Carter die zich afvraagd, of hij 'sexual' is.quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:30 schreef Skaai het volgende:
BACKSTREETS BACK ALLRIGHT!
Ik vroeger altijdquote:Op donderdag 12 mei 2005 21:32 schreef Skaai het volgende:
[..]
Een Nick Carter die zich afvraagd, of hij 'sexual' is.![]()
Shut the fuck up.quote:
Tofquote:
Up the shut fuck!quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:35 schreef Nano het volgende:
[..]
Fuck the shut op
Hallo,ik wist geen betere binnenkomer!
Ja, doen we dat maarquote:Op donderdag 12 mei 2005 21:35 schreef babette21 het volgende:
[..]
Tof
de enige "maar" is dat ik al met 'n ander aan 't verkeren ben, en weer van 'n ander 'n kind krijg
maar met jou wil ik de rest van m'n leven plaatjes draaien
beter danquote:Op donderdag 12 mei 2005 21:35 schreef Nano het volgende:
[..]
Fuck the shut op
The fuck up shut!quote:
Ik heb ook een dvd-speler erop zitten maar dat kan dus wel allebei tegelijkquote:Op donderdag 12 mei 2005 21:31 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook, maar dan met m'n DVD speler![]()
Als ze die scart-aansluiting nu gewoon s aan de voorkant maken
quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:35 schreef Nano het volgende:
[..]
Fuck the shut op
Post dit topic dan even snel vol!quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:33 schreef QyRoZ het volgende:
Tong erg dichtbij nummer 2-positie: aan de kant, Q!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |