Ik heb hem nog niet echt goed kunnen beluisterenquote:
Zitten we weer een uur zonder jequote:Op donderdag 12 mei 2005 20:58 schreef Skaai het volgende:
Ik moet plassen, tot zo!
Ik ben er weer!quote:
quote:
Nee hoorquote:Op donderdag 12 mei 2005 20:50 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik zag het nu net ja
En Bupa vind mij een clowntje!! Ik dacht dat hij mij alleen maar irritant vond
![]()
Ja, dat merkte ik ookquote:Op donderdag 12 mei 2005 20:53 schreef Svensational het volgende:
Hee, als je nu op een smiley klikt dan komt ie op de plek van de cursor te staan!
. Eerder kwam hij altijd helemaal aan het eind
Ik heb Mario Kart op de SNESquote:Op donderdag 12 mei 2005 21:05 schreef mark_03 het volgende:
Heb nu een SNES met Mario Allstars ... want Mario Kart hadden ze niet meer
Nu dus maar ff ergens anders zoeken ...
Lekker dansen johquote:Op donderdag 12 mei 2005 21:19 schreef Skaai het volgende:
Vamos a bailar esta vida nueva
Vamos a bailar na na na
Vamos a bailar esta vida nueva
Vamos a bailar
Ik had hem ooit. Maar ik heb een paar jaar geleden de SNES geruild voor een paar (stomme) N64-spelletjes.quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:22 schreef MissBliss het volgende:
Hey![]()
![]()
Wat een leuke smileys associėren jullie mij mee zeg
[..]
Ik heb Mario Kart op de SNES
Nu wel jaquote:Op donderdag 12 mei 2005 21:24 schreef QyRoZ het volgende:
Is het hier nog gezellig?
Jammer dat ie er niet meer was. In de winkel zeiden ze al dat 't een collectors item aan 't worden was en dat hij 'm binnenkort weer binnenkreeg maar dan ¤ 29,90 zou gaan kostenquote:Op donderdag 12 mei 2005 21:22 schreef MissBliss het volgende:
Hey![]()
![]()
Wat een leuke smileys associėren jullie mij mee zeg
[..]
Ik heb Mario Kart op de SNES
The horrorquote:Op donderdag 12 mei 2005 21:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik had hem ooit. Maar ik heb een paar jaar geleden de SNES geruild voor een paar (stomme) N64-spelletjes.
Uiteraard mźnquote:Op donderdag 12 mei 2005 21:24 schreef QyRoZ het volgende:
Is het hier nog gezellig?
SNESquote:Op donderdag 12 mei 2005 21:25 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Jammer dat ie er niet meer was. In de winkel zeiden ze al dat 't een collectors item aan 't worden was en dat hij 'm binnenkort weer binnenkreeg maar dan ¤ 29,90 zou gaan kosten. Dat is me iets te veel
Kijk wel ff op marktplaats
Console alleen al 29,- en nog wat kabeltjes enzo en heb nog om wat korting gezeurd... en dat lukte ook nogNaja, tis wel superstoer natuurlijk... en zo staat 't ook mooi op m'n kamer
Je kunt toch niet met beide tegelijk spelen... gewoon die scartkabel eruit flikkeren ... of gooi die Gamecube het raam uitquote:Op donderdag 12 mei 2005 21:27 schreef MissBliss het volgende:
[..]
SNES![]()
Mijne staat al een tijdje in een kastmoet hem weer eens aansluiten, maar vraag me af of dat naast een Gamecube kan...
Maar die scart-kabel zit zo onhandig achter de tv, als ik dan wil wisselen is het zo'n gedoequote:Op donderdag 12 mei 2005 21:28 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Je kunt toch niet met beide tegelijk spelen... gewoon die scartkabel eruit flikkeren ... of gooi die Gamecube het raam uit![]()
![]()
quote:
Mark, wil je met me trouwen?!??quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:27 schreef mark_03 het volgende:
Ik slinger m'n alltime favourite liedje nog ff aan
LOU REED - PERFECT DAY
Goeie slowchatcombinatie. Oeh! Mooi scrabblewoord. Toch niet, maar ik vind het altijd leuk om dat te roepen.quote:
OMG, de Backstreet Boys hebben best wel leuke nummers, The Call was een favoriet van mequote:Op donderdag 12 mei 2005 21:30 schreef Skaai het volgende:
BACKSTREETS BACK ALLRIGHT!
Ja, dat heb ik ook, maar dan met m'n DVD spelerquote:Op donderdag 12 mei 2005 21:30 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Maar die scart-kabel zit zo onhandig achter de tv, als ik dan wil wisselen is het zo'n gedoe
Naja, ik zet hem er iig wel naast, staat stoer
Een Nick Carter die zich afvraagd, of hij 'sexual' is.quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:30 schreef Skaai het volgende:
BACKSTREETS BACK ALLRIGHT!
Ik vroeger altijdquote:Op donderdag 12 mei 2005 21:32 schreef Skaai het volgende:
[..]
Een Nick Carter die zich afvraagd, of hij 'sexual' is.![]()
Shut the fuck up.quote:
Tofquote:
Up the shut fuck!quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:35 schreef Nano het volgende:
[..]
Fuck the shut op
Hallo,ik wist geen betere binnenkomer!
Ja, doen we dat maarquote:Op donderdag 12 mei 2005 21:35 schreef babette21 het volgende:
[..]
Tof
de enige "maar" is dat ik al met 'n ander aan 't verkeren ben, en weer van 'n ander 'n kind krijg
maar met jou wil ik de rest van m'n leven plaatjes draaien
beter danquote:Op donderdag 12 mei 2005 21:35 schreef Nano het volgende:
[..]
Fuck the shut op
The fuck up shut!quote:
Ik heb ook een dvd-speler erop zitten maar dat kan dus wel allebei tegelijkquote:Op donderdag 12 mei 2005 21:31 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook, maar dan met m'n DVD speler![]()
Als ze die scart-aansluiting nu gewoon s aan de voorkant maken
quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:35 schreef Nano het volgende:
[..]
Fuck the shut op
Post dit topic dan even snel vol!quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:33 schreef QyRoZ het volgende:
Tong erg dichtbij nummer 2-positie: aan de kant, Q!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |