Ja, en dan stink je ook nog uit je kont.quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:43 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Koffie is vies ga je van uit je mond stinken
En een bruine kont!quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:45 schreef _ELMaikel_ het volgende:
En je krijgt er bruine tanden van
Ja raak je aan de diaree van koffie ?quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:45 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
En een bruine kont!
Wat een gelijkenissen.
Als jij dat wil.quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:47 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ja raak je aan de diaree van koffie ?![]()
Barendrecht is leuk moet je daarna wat gaan eten bij Barend Beerquote:Op donderdag 12 mei 2005 19:48 schreef BVO het volgende:
Tommerd! Ga je nog naar de Hindtheatertour?!.
Ik ga denk ik 2 keer.. Kan namelijk niet kiezen tussen 9-2 in Barendrecht en 22-2 in Zuidpleintheater.
.
Barend Beer.quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:50 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Barendrecht is leuk moet je daarna wat gaan eten bij Barend Beer![]()
Oh, een zondag.quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:52 schreef BVO het volgende:
Je gaat in het weekend toch wel naar huis?! Of niet?.
12-2 is een zondag namelijk.
In Amsterdam zal ze ook wel komen ja.. de agenda op hindfansite.com is nog niet helemaal volledig.
quote:De actrice droomt van een grotere voorgevel. Zelfs als dat zou betekenen dat ze zwanger moet worden.
"Ik heb altijd problemen gehad om op gewicht te blijven. Mijn hele leven lang droom ik al van vrouwelijke rondingen. Maar dat zit er helaas niet in," aldus Nicole. "Als ik zwanger word dan worden mijn borsten denk ik wel wat groter. Dat zie ik als één van de grootste voordelen van een zwangerschap."
Dat kind later aan der vader vragen: 'Papa, waarom wou mama toch nog kinderen?' Die vader: 'Omdat ze grotere borsten wilde'quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:55 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Oh, een zondag.
Nou ja, kweenie.
Kidman..
.
[..]
Foto - soep.quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:56 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
Waarom is Hind daar aan het doen alsof ze rent?
Ja, da's best erg.quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:57 schreef Airelle het volgende:
Dat kind later aan der vader vragen: 'Papa, waarom wou mama toch nog kinderen?' Die vader: 'Omdat ze grotere borsten wilde'.
Photoshopquote:Op donderdag 12 mei 2005 19:58 schreef BVO het volgende:
Ze rent ook echt..
Stond een stuke over op hind.nl..
Oké.quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:59 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja, da's best erg.
Maar ik wil Nicole best aan een vollere boezem helpen hoor.. Als ik daarna ook met haar grotere borsten in de weer mag.
.
quote:
Geloof er geen bal van.quote:Op donderdag 12 mei 2005 20:01 schreef BVO het volgende:
[..]. Die achtergrond is er achter geplakt ja.
.
Maar voor de rest zijn die foto's helemaal echt..
Ja dat is altijd jammer.quote:Op donderdag 12 mei 2005 20:02 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ze is de laatste tijd alleen een beetje aan het doorslaan met botox enzo.. Da's zonde van zo'n heerlijke vrouw.
.
quote:
Ik zag het nu net jaquote:Op donderdag 12 mei 2005 20:25 schreef babette21 het volgende:
[..]
wel opletten he Svennie, jij had van mij de harkgekregen [want de schoffels waren op]
Graag, kunnen we eenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |