Lekker origineelquote:Op donderdag 12 mei 2005 21:58 schreef bar_rel het volgende:
Ik ga weg heir ik heb het gehadmet jullie dan!!!
Ik kom nooit meer terug !!
Luister maar naar deze woorden meissie!!!
Want je krijgt er spijt van!!!
joh!!!
Afpuhhhhhhhffff!
Ik was niet de enige hoorquote:Op donderdag 12 mei 2005 21:58 schreef bar_rel het volgende:
Luister maar naar deze woorden meissie!!!
Mama help mequote:Op donderdag 12 mei 2005 22:00 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Neem je me niet seriues!nou let maar op!!!!!
Bleigh. zwart-witquote:Op donderdag 12 mei 2005 22:01 schreef babette21 het volgende:
mag ik mijn ava nog wel even houden dan?!?!?
Ja, en doe wat aan al die rare gekleurde dradenquote:Op donderdag 12 mei 2005 22:01 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Mag ik voor je kuikentje komen zorgen dan?![]()
quote:
waarom noem je Mark?! ik dacht het ook.....quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:03 schreef bar_rel het volgende:
Ik ga nog eventjes mijn dagelijkse voor-het-slapen-gaan dingen doen
Nee niet dat soort dingen Mark
Mark denkt altijd dat zoort dingen jij dus ookquote:Op donderdag 12 mei 2005 22:06 schreef babette21 het volgende:
[..]
waarom noem je Mark?! ik dacht het ook.....![]()
![]()
Wat denk je wel niet johquote:Op donderdag 12 mei 2005 22:03 schreef bar_rel het volgende:
Ik ga nog eventjes mijn dagelijkse voor-het-slapen-gaan dingen doen
Nee niet dat soort dingen Mark
Nou tsuschs![]()
OMGquote:Op donderdag 12 mei 2005 22:07 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Wat denk je wel niet joh
TIP: kun je beter wel doen, anders heb je vannacht zomaar vieze lakens
ervaring mee, Knul?quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:07 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Wat denk je wel niet joh
TIP: kun je beter wel doen, anders heb je vannacht zomaar vieze lakens
Sounds like a planquote:Op donderdag 12 mei 2005 22:05 schreef babette21 het volgende:
[..]ik wilde net zeggen: die van barrel is wel mooi, want die's zwart/wit en staat stil
we kunnen natuurlijk ook elkaar's ava's nemen....
da's lekker verwarrend voor degene die dan later, na die masterplan- binnen komen vallen....
Ja!quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:13 schreef Bupatih het volgende:
Wat een kneuzen bij die reportage op nederland 3 ( of 2? )
Jeez... en ik ben 17quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:14 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja!
Toen ik 13 was, was dat echt allemaal wel anders
Ik heb 't gemist... maar ga binnenkort maar ff op uitzendinggemist.nl kijken.quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:14 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja!
Toen ik 13 was, was dat echt allemaal wel anders
VMBO-niveautjequote:Op donderdag 12 mei 2005 22:15 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ik heb 't gemist... maar ga binnenkort maar ff op uitzendinggemist.nl kijken.Wat een volk als ik dat zo allemaal lees
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |