Ja, draden en snoerenquote:Op donderdag 12 mei 2005 21:39 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb ook een dvd-speler erop zitten maar dat kan dus wel allebei tegelijk
Ik hoef iig nooit iets te wissen..
Aan de voorkant heb ik ook wel een ingang, maar dat staat zo lelijk met die gekleurde draden
Waarom ben ik zo dirty minded?quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:39 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Aan de voorkant heb ik ook wel een ingang, maar dat staat zo lelijk met die gekleurde draden
Ja! Dan is het ook makkelijker aan te sluitenquote:Op donderdag 12 mei 2005 21:40 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ja, draden en snoerenWat heb ik daar een hekel aan. Als het aan mij ligt is alles draadloos
![]()
Nee hoor, gewoon een bitchslap omdat je geen betere openingszin wistquote:
Whaha, ik dacht er ook al aanquote:
Wat doe jij met gekleurde draden?quote:
Ook voor jou:quote:
Ik vraag me eerder af wat jij met gekleurde draadjes moet bij je ingang.quote:
Ja ik ook van jouquote:Op donderdag 12 mei 2005 21:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon een bitchslap omdat je geen betere openingszin wist![]()
Vibrators zijn toch draadloos?quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:44 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik vraag me eerder af wat jij met gekleurde draadjes moet bij je ingang.
Maar die is niet á la FOK!. Deze wel:quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:43 schreef babette21 het volgende:
[..]
deze klapt leuker: [afbeelding]
vind ik![]()
Hier!quote:
Ik snap die zin niet...quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:42 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Maarja, je praat toch geen MB heDan kan dat niet
Naja, die gaan dan van mn Gamecube naar de ingang aan de voorkant van de tv...quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:44 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik vraag me eerder af wat jij met gekleurde draadjes moet bij je ingang.
quote:
Oh my, ze geeft haar punani zelfs koosnaampjesquote:Op donderdag 12 mei 2005 21:46 schreef MissBliss het volgende:
[..]
[..]
Naja, die gaan dan van mn Gamecube naar de ingang aan de voorkant van de tv...
Maar dat bedoelde je niet he?
oh ja, da's 'n goeie...quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:36 schreef mark_03 het volgende:
Ja, doen we dat maar![]()
Kan ik ook nog lekker rond slettebakken, nu kan het nog
Ik slinger Dennie Christaan nog s aanquote:Op donderdag 12 mei 2005 21:48 schreef babette21 het volgende:
[..]
oh ja, da's 'n goeie...kunnen we lekker blijven sletten maar muzikaal gezien zijn we 'n
-item
Punani heb ik dan weer nooit van gehoordquote:Op donderdag 12 mei 2005 21:46 schreef Skaai het volgende:
[..]
Oh my, ze geeft haar punani zelfs koosnaampjes
Uh, ik weet ook niet meer wat ik bedoeldequote:Op donderdag 12 mei 2005 21:46 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik snap die zin niet...
[..]
Naja, die gaan dan van mn Gamecube naar de ingang aan de voorkant van de tv...
Maar dat bedoelde je niet he?
Ja hoor, dag Skaaiquote:
Girl, in welke tijdzone leef jij?quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:49 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Punani heb ik dan weer nooit van gehoord
Maak maar een tekening in Paintquote:Op donderdag 12 mei 2005 21:50 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Uh, ik weet ook niet meer wat ik bedoeldeWeet 't wel, maar kan t niet beter uitleggen... kom maar s langs, misschien kan ik 't dan beter uitleggen
![]()
Met tekeningetjes enzo
Haar playstationquote:Op donderdag 12 mei 2005 21:46 schreef Skaai het volgende:
[..]
Oh my, ze geeft haar punani zelfs koosnaampjes
Punani is een surinaams woord voorquote:Op donderdag 12 mei 2005 21:49 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Punani heb ik dan weer nooit van gehoord
Apufhhhquote:Op donderdag 12 mei 2005 21:53 schreef Svensational het volgende:
Ik ben m'n avatar zat.En die van bar_rel ook
Ik de mijne ookquote:Op donderdag 12 mei 2005 21:53 schreef Svensational het volgende:
Ben ik zó oud?quote:
Out of my Head is een mooi nummerquote:
da's waar... deze is idd ook mooi!!!quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:45 schreef Svensational het volgende:
Maar die is niet á la FOK!. Deze wel: [afbeelding]
Tekening! Paint! Nu!quote:
3FM-kuiken?quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:53 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Punani is een surinaams woord voor![]()
Ik die van mij ookquote:Op donderdag 12 mei 2005 21:53 schreef Svensational het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |