Het is toch verschrikkelijk...quote:

shit Zembla he?! dat wilde ik zien... nou ja, ga ik ook maar voor uitzending gemist....quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:13 schreef Bupatih het volgende:
Wat een kneuzen bij die reportage op nederland 3 ( of 2? )

Ja ik OOK!quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:18 schreef babette21 het volgende:
[..]
shit Zembla he?! dat wilde ik zien... nou ja, ga ik ook maar voor uitzending gemist....
geloof dat ik nu maar 's verstandig ga doen ofwel vroeg 't bed in....

Ik van de backstreet boysquote:Op donderdag 12 mei 2005 22:18 schreef Tom_Tom- het volgende:
Toen ik 13 was, was ik nog fan van de Spice Girls..

Jouw generatiequote:Op donderdag 12 mei 2005 22:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jeez... en ik ben 17Maar dan nog niet zó triest als die lui

ik speelde nog met playmobiel...quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:17 schreef mark_03 het volgende:
Het is toch verschrikkelijk...
Die tijden zijn zo veranderd de afgelopen paar jaar... ik zat toen ik 13 was Flippo's te sparen

Mijn generatie?quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:20 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jouw generatie
Ooh, nu klink ik wel heel oud
Maar idd, zulke trieste mensen

Die zijn weer terug he?quote:

Ik ben naar 3 concerten geweest.quote:

Ik zeg toch niet dat jij zo bentquote:Op donderdag 12 mei 2005 22:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Mijn generatie?
Ik distantieer me van deze generatie

bye tante babsquote:Op donderdag 12 mei 2005 22:23 schreef babette21 het volgende:
en nu.................. is het bedtijd...........
bye kiddo's......

Heb jij ook al een SNES?quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:23 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Die! Heb! Ik! Ook! Een! En! Daar! Speel! Ik! Nog! Regelmatig! Mee!

Ik snap je ook welquote:Op donderdag 12 mei 2005 22:24 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat jij zo bent
Alleen die leeftijd

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |