zucht......quote:En op het slechtst mogelijke moment draait Yvonne door.
mja 't moest eigenlijk zijn: ONM # 123 - Wachten op het Massa Ontslag #01....quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:46 schreef Wup het volgende:
haha dit topic gaat vele delen krijgen denk ik zo.....
't wordt met de dag paarser! wat denk je, gaat ze voor Alto of uiteindelijk toch voor Gothic?!quote:wtf hadden ze Bettina Berger in haar haar gesmeerd.... het leek wel een bos touw.....
ik vond 'm niet zo slecht, maar kijk in dit lijntje sowieso iets meer naar het inhoudelijke dan 't acteerwerkquote:en wat was die scene tussen Sabine Koning en Petra van Hartskamp verkloot zeg.
ze zijn best wel eens vaker een beetje slordig maar dit was echt geen gezicht....
zo lok je dus geen stoere gastrolspelers naar ONM he.......
en in onze spannende vervolgserie, de dode vogeltjes........ [...]
zucht......
mee eens!!! ze is tevens de enige die mag blijven..... [al 'n Award op zich]quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:51 schreef Wup het volgende:
ik vond de scene tussen Shirina en Yvonne trouwens wel weer helemaal top
Katarina Justic verdient zo langzamerhand wel een soort van held-van-de-nieuwe-lichting-Award...
En Iris? Die mag toch zeker ook blijven?????quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:59 schreef babette21 het volgende:
mee eens!!! ze is tevens de enige die mag blijven..... [al 'n Award op zich]
HEREN:quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:30 schreef babette21 het volgende:
Suggestie voor nieuwe ONM-helden zijn welkom, maar pas op:
het opperen van Costa-typjes leidt tot een ban!!!
wow....... daar was ik nog niet opgekomen maar dat zou ze zo perfect doen...quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:53 schreef Iwan1976 het volgendeEsmee de la Bretonière als Tara van Walsum ; 3x is scheepsrecht
Diederick van Halderen is de zoon van Gabriëla van Halderen en de beste vriend van Chris Vroman. Chris en Diederick delen een geheim dat, mocht het ooit uitkomen, veel stof zou doen opwaaien...quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:58 schreef weet_ik_veel het volgende:
Vraagje: wie is Diederick van Halderen? Heb ik wat gemist bij ONM?
quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:53 schreef Iwan1976 het volgende:
nou uhm... ik zie echt geen enkele reden om heel Chris zijn familie op te laten draven aangezien Chris zelf ook mag wieberenquote:Bram van der Vlugt als Arjo Vroman; vader van Chris Vroman (recast) (gastrol!)
rol is afgekeurd... Roeland verdient een koningsrol, Hugo is het speeltje voor Chrisquote:Roeland Fernhout als Diederick van Halderen; de (meer dan) jeugdvriend van Chris Vroman
die jongen is allang in rook opgegaan....quote:Koen Smit als Jasper Klein; zoon van Marnix Klein;
hmz... ik weet het niet zo.....ik ben wel ernstig op hem afgeknapt in Westenwind... een saaie rol speelt hij iets te overtuigend zeg maar dus het risico is te groot.....quote:Jules Hamel als Olivier de Ridder; nieuwe vlam van Bettina (gastrol!)
hij doet wel een leuke reclame nu maar ik heb iets tegen die kop van dat joch, ik kan er niet te lang naar kijken....acteert trouwens niet slechtquote:Vincent Lodder als Robert Richter; halfbroer van Niels Richter
ze is meer dan welkom maar je moet echt ophouden met die Vromannetjes ......quote:Renée Fokker als Agnes Vroman; de moeder van Chris Vroman (gastrol!)
doe dan maar meteen Carine Cruzen;)quote:rijke Veugelers als Caroline van Walsum[/b]; de ex-vrouw van Arthur van Walsum (gastrol!)
dat snoepmens komt er niet in hoorquote:Ella Snoep als Dora Klein; de moeder van Marnix Klein (gastrol!)
nein, geen Iepenburg in ONM, sorry maar dat kan echt niet.quote:Inge Ipenburg als Gabriëla van Halderen; 'de engel des doods'; moeder van Diederick van Halderen (gastrol!)
diepe Amenquote:Esmee de la Bretonière als Tara van Walsum; 3x is scheepsrecht
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 00:33 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wup, mag Sophie Klein ook op de proppen komen? Voor die rol casten we Caro Lenssen.
quote:Viviënne van den Assem als Sophie Klein
Geen Vivienne, want dat is te verwarrend, omdat ze al de rol van Lizzy heeft gespeeld. Ik ga voor Caro.quote:
okequote:Op vrijdag 25 maart 2005 00:36 schreef weet_ik_veel het volgende:
Geen Vivienne, want dat is te verwarrend, omdat ze al de rol van Lizzy heeft gespeeld. Ik ga voor Caro.
Zo lang Caro's moeder Renée Soutendijk maar met een wijde boog om de set heen gaat, want die hangt na 5 minuten al mijn keel uit.quote:
dat zou ik hier dan maar niet te hard roepen want ze is net weer werkloos:)quote:Op vrijdag 25 maart 2005 00:47 schreef weet_ik_veel het volgende:
Zo lang Caro's moeder Renée Soutendijk maar met een wijde boog om de set heen gaat, want die hangt na 5 minuten al mijn keel uit.
Pa en ma Vroman blijven een gastrol, maar ze vormen een essentieel onderdeel van de verhaallijn die Chris heet.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 00:27 schreef Wup het volgende:
[quote]nou uhm... ik zie echt geen enkele reden om heel Chris zijn familie op te laten draven aangezien Chris zelf ook mag wieberen
Het karakter dat Roeland gaat spelen is het oude speeltje van Chris, maar het grote geheim dat ze delen (dus niet hun relatie!) verhindert dat ze ooit nog hun relatie nieuw leven in blazen. Roelands karakter heeft een bizarre relatie met z'n 'moeder' en zijn geestelijke gesteldheid is niet bepaald stabiel te noemen.quote:rol is afgekeurd... Roeland verdient een koningsrol, Hugo is het speeltje voor Chris
Zijn rol wordt allesbehalve saai. Jules Hamel speelt een studiegenoot van Arthur... en zoals je weet heeft Arthur nog een appeltje te schillen met Bettina. Ze wordt helemaal uitgekleed (figuurlijk dan heh!) door heer Olivier.quote:hmz... ik weet het niet zo.....ik ben wel ernstig op hem afgeknapt in Westenwind... een saaie rol speelt hij iets te overtuigend zeg maar dus het risico is te groot.....
Dat was de eerste bejaarde die bij me opkwam... Bij nader inzien is Ellen Vogel toch geschikter voor de rol.quote:dat snoepmens komt er niet in hoor
Ik wist dat deze keuze weerstand op zou roepen... Maar de hoge heren van Yorin wilden een prominente ex-GTST-er erin hebben. Misschien kan ik ze nog overhalen om Henriëtte Tol deze gastrol te laten spelen.quote:nein, geen Iepenburg in ONM, sorry maar dat kan echt niet.
Ik zat nog even te twijfelen of ze niet beter een nieuwe Simons-telg zou kunnen spelen, maar de rol van Tara leek me op haar lijf geschreven.quote:diepe Amen
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:00 schreef Wup het volgende:
Ghislaine Pierie verdient nog wat extra promotie hier.....
leuk geprobeerd, maar ik heb het niet zo op Chris en al helemaal niet op Chris-verhaalllijntjes......quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:16 schreef Iwan1976 het volgende:
[quote]
Pa en ma Vroman blijven een gastrol, maar ze vormen een essentieel onderdeel van de verhaallijn die Chris heet.
Roeland kan alles spelen maar hoe meer labieltjes hoe beter natuurlijk, nogmaals elke link met Chris mag vermeden wordenquote:Het karakter dat Roeland gaat spelen is het oude speeltje van Chris, maar het grote geheim dat ze delen (dus niet hun relatie!) verhindert dat ze ooit nog hun relatie nieuw leven in blazen. Roelands karakter heeft een bizarre relatie met z'n 'moeder' en zijn geestelijke gesteldheid is niet bepaald stabiel te noemen.
nou het voordeel van de twijfel dan maar:)quote:Zijn rol wordt allesbehalve saai. Jules Hamel speelt een studiegenoot van Arthur... en zoals je weet heeft Arthur nog een appeltje te schillen met Bettina. Ze wordt helemaal uitgekleed (figuurlijk dan heh!) door heer Olivier.
Kitty Courboisquote:Dat was de eerste bejaarde die bij me opkwam... Bij nader inzien is Ellen Vogel toch geschikter voor de rol.
met dat Tolmens dreigen is idd. een heel sterk argument om toch maar voor Iepenburg te gaan...quote:Ik wist dat deze keuze weerstand op zou roepen... Maar de hoge heren van Yorin wilden een prominente ex-GTST-er erin hebben. Misschien kan ik ze nog overhalen om Henriëtte Tol deze gastrol te laten spelen.
de herleving van de Simons familie is wel weer een super ideequote:Ik zat nog even te twijfelen of ze niet beter een nieuwe Simons-telg zou kunnen spelen, maar de rol van Tara leek me op haar lijf geschreven.
Hoe kon ik die nu vergeten?!quote:
Ik ben er nog niet helemaal uit wat de link is tussen de oude Simonsjes en de nieuwe Simons... een dochter van Daphne of Claire, die afgestaan is (tienerzwangerschap)... of een mannelijke Simons (Bobje) ... of toch weer een halfzusje.quote:de herleving van de Simons familie is wel weer een super idee
dan blijft niemand in leven....quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:47 schreef weet_ik_veel het volgende:
Zeg Wup, zullen wij tweeën eens bij ScriptStudio solliciteren? Jouw verhaal vs het mijne. Spanningen tussen de schrijvers levert ook spanning bij het publiek op.
Die speel ik wel, hik! Burrp!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:59 schreef Wup het volgende:
er moet trouwens ook nog een nieuwe zatlap worden aangerukt....
leukquote:Op donderdag 24 maart 2005 23:53 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
HEREN:Bram van der Vlugt als Arjo Vroman; vader van Chris Vroman (recast) (gastrol!) Hidde Maas als Arthur van Walsum Roeland Fernhout als Diederick van Halderen; de (meer dan) jeugdvriend van Chris Vroman Maiko Kemper als Gilles Klein; broer van Marnix Klein Tim Zweije als Jannes Reitsema; afgestudeerd advocaat (evt. recast) Koen Smit als Jasper Klein; zoon van Marnix Klein; Jules Hamel als Olivier de Ridder; nieuwe vlam van Bettina (gastrol!) Vincent Lodder als Robert Richter; halfbroer van Niels Richter
DAMES:Renée Fokker als Agnes Vroman; de moeder van Chris Vroman (gastrol!) Tamara Brinkman als Babette Reitsema; eindelijk afgestudeerd! Marijke Veugelers als Caroline van Walsum; de ex-vrouw van Arthur van Walsum (gastrol!) Lieke Antonisen als Christel van Walsum; dochter van Caroline & Arthur van Walsum Ella Snoep als Dora Klein; de moeder van Marnix Klein (gastrol!) Inge Ipenburg als Gabriëla van Halderen; 'de engel des doods'; moeder van Diederick van Halderen (gastrol!) Viviënne van den Assem als Sophie Klein; het jongere zusje van Sanne Klein Marianne Vloetgraven als Sylvia de Hondt; de ex-vrouw van Marnix Klein Esmee de la Bretonière als Tara van Walsum; 3x is scheepsrecht
zijn ex heet toch Karin?!?!?quote:Marianne Vloetgraven als Sylvia de Hondt; de ex-vrouw van Marnix Klein
omdat ze zich via Renee omhoog kan likken....quote:Op vrijdag 25 maart 2005 09:29 schreef pberends het volgende:
Waarom doet die Marjolein eigenlijk zo moeilijk, ik snap er niets van, ze liegt en draait overal omheen.
En waarom valt ze op een tutje als Reneetoch helemaal niets voor haar.
quote:
Een crimineel?quote:38. A van D. uit Gouda
hij heeft toch al 'n gastrol in onm gehad?!?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:25 schreef Wup het volgende:
in het kader van liefdadigheid wil ik Tom Pompert ook wel weer een gastrolletje aanbieden
de keukenreclame waarmee hij nu aan zijn geld probeert te komen is werkelijk te genant voor woorden.
geen lijk = niet doodquote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:41 schreef Hilary het volgende:
wil je weer een geest in ONM (moeder van Chris is best wel dood)
Daaromquote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:46 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
geen lijk = niet dood
Chris kan het hele verhaal over ma Vroman uit z'n duim hebben gezogen. Als de schrijvers echt willen, vinden ze wel een manier om haar erin te schrijven.
Dat heeft ie toch!? Het Staircaseverhaal.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:46 schreef Iwan1976 het volgende:
Chris kan het hele verhaal over ma Vroman uit z'n duim hebben gezogen.
Ikke kan niet zien???quote:Op vrijdag 25 maart 2005 09:01 schreef Iwan1976 het volgende:
* Het zal je dokter maar wezen:
[[url=http://members.lycos.nl/soapupdate/pic/onm_dokter_duwel_01.jpg]afbeelding][/url]Joyce krijgt een spuitje van dokter Walibi... (3,38MB)
de stille vennoot van Stephan?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:46 schreef Iwan1976 het volgende:
JP zal toch wel zo slim zijn geweest om die cheque voor zichzelf te innen.
Kan ie z'n geheime kelder mooi opknappen.
Dan krijgt Endemol minder boze fanmail als hij er uit wordt geschreven.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:02 schreef Wup het volgende:
Niels is al net zo een lafbek als Hugo geworden..... waarom doen ze dat nou.....
een zoom-in van 3 minuten vond ik toch wel een beetje al te veel van het goede.......quote:
ow, tjee je hebt nog gelijk ookquote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:10 schreef weet_ik_veel het volgende:
Dan krijgt Endemol minder boze fanmail als hij er uit wordt geschreven.
die kans is al verkeken, met dank aan meiske Overbeek...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:22 schreef Wup het volgende:
wel nog een wereld-exit natuurlijk
Ja Niels zei over Renee: "Het is familie!!!!!!quote:
Dikke LOL, soko soko!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:54 schreef babette21 het volgende:
vanavond trouwens Gürkän Huppeldepup in "Raymann is laat"
zei die dat maar, want dat is ook zo. maar hij zei letterlijk: "t is mijn zus en da's niet de eerste keerquote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:54 schreef pberends het volgende:
Ja Niels zei over Renee: "Het is familie!!!!!!".
Gebruik dan wel een spellingscorrector.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:54 schreef babette21 het volgende:
... ik overweg inmiddels serieus een boze brief te schrijven....
De Lelijke Wikser Award?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:32 schreef Wup het volgende:
nieuwe mededinger LWA.......
ah nee toch... zeg dat het niet waar is:(quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:30 schreef Iwan1976 het volgende:
KIM PIETERS bij VERMIST !
Het had erger gekund... keuken *kuch* commercial *kuch*.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:34 schreef Wup het volgende:
ah nee toch... zeg dat het niet waar is:(
haha je hebt hem dus ook gezien:)........quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:38 schreef Iwan1976 het volgende:
Het had erger gekund... keuken *kuch* commercial *kuch*.
Hallo! Claire is dood! Die introduceert niks meer.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:40 schreef Iwan1976 het volgende:
Gaan we haar babydiefstal-uit-ziekenhuis-gadget binnenkort ook in ONM zien?
praat niet in raadselen vrouw, waar gáát dit over?!??!?!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:39 schreef Wup het volgende:
haha je hebt hem dus ook gezien:)........
ik kreeg ernstige medelijden met hem...
de radioversie gaat over verhuizen, is dit 'n teken?! [nieuwe buren?]quote:maar......... waar blijft essent met een nieuwe versie.....
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:42 schreef babette21 het volgende:
praat niet in raadselen vrouw, waar gáát dit over?!??!?!
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:25 schreef Wup het volgende:
in het kader van liefdadigheid wil ik Tom Pompert ook wel weer een gastrolletje aanbieden
de keukenreclame waarmee hij nu aan zijn geld probeert te komen is werkelijk te genant voor woorden.
nietus nietus nietusquote:de radioversie gaat over verhuizen, is dit 'n teken?! [nieuwe buren?]
mja dat lijkt me nou echt de moeite waard om te gaan herhalen...quote:wordt dat Vermist trouwens herhaald? want al zou ik 't willen zien: tv is al bezet...
Familie van Stee.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:52 schreef Wup het volgende:
nietus nietus nietus
of die familie versteeg [?] gaat verhuizen en buurvrouw neemt de show over
De vorige keer werd het herhaald op zaterdagavond op BVN (satelliet). Volgens mij wordt het ook op Nederland 1 herhaald, maar dat weet ik niet zeker. Je kunt ook oude afleveringen kijken op de website van Vermist.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:42 schreef babette21 het volgende:
wordt dat Vermist trouwens herhaald? want al zou ik 't willen zien: tv is al bezet...
als je het maar laat!quote:[b]Op vrijdag 25 maart 2005 22:21 schreef Iwan1976 het volgende:
Misschien zet ik een clipje op internet, want de dvd-recorder draait nu op volle toeren:)
ow!!! dat vind ik nou een goed idee!!!!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:52 schreef Wup het volgende:
nietus nietus nietus
of die familie versteeg [?] gaat verhuizen en buurvrouw neemt de show over
en door wie wordt Chris[tus] straks gekust?!!?!??!??!quote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:50 schreef babette21 het volgende:
en door wie wordt Chris[tus] straks gekust?!!?!??!??!
* Niet Vermist, Wel Gemist:quote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:23 schreef Wup het volgende:
als je het maar laat!
he, praat 's een beetje leuker over cadeautjes jij!!! ondankbaar nest......quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:04 schreef weet_ik_veel het volgende:
Die zooi doet het niet!
Wat heb ik aan cadeautjes als ze stuk zijn?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:06 schreef babette21 het volgende:
he, praat 's een beetje leuker over cadeautjes jij!!! ondankbaar nest......![]()
Wat info over het bestandsformaat:quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:04 schreef weet_ik_veel het volgende:
Die zooi doet het niet!
1 2 | VIDEO: DivX 5 384x288 25.00fps 754Kbps AUDIO: MPEG Audio Layer 3 44100Hz stereo 192Kbps |
Je moet een gegeven Marjolein niet in de bek kijken.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:10 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wat heb ik aan cadeautjes als ze stuk zijn?
LOLquote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:16 schreef Iwan1976 het volgende:
Je moet een gegeven Marjolein niet in de bek kijken.![]()
Ik heb WMP 10, met de nieuwste codecs en dan doen jouw avi's het nog niet.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:14 schreef Iwan1976 het volgende:
Wellicht biedt het downloaden en installeren van de nieuwste codecs uitkomst.
Ik kan hem probleemloos afspelen in Media Player Classic.
Liever in d'r bek dan in d'r muts.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:16 schreef Iwan1976 het volgende:
Je moet een gegeven Marjolein niet in de bek kijken.![]()
Ja, de ontwikkeling van DivX blijft doorgaan... nog sneller, beter en vernieuwder (het lijkt ONM wel:) ... en ik heb de nare gewoonte om m'n pc up-to-date te houden.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:16 schreef babette21 het volgende:
weer nieuwe trucjes?! wat is er mis met 't oude... ik blijf niet aan de gang...
[sorry, 't is niet mijn pc en ik download me desondanks al suf... 't filmpje zal aan me voorbij moeten gaan]
Waarom moet je Renée er nou weer in betrekken?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:26 schreef weet_ik_veel het volgende:
Liever in d'r bek dan in d'r muts.
Zal ik niet meer doen als jij de avatar met die uit alle knoopsgaten stinkende zuipmuts weghaal.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:28 schreef Iwan1976 het volgende:
Waarom moet je Renée er nou weer in betrekken?![]()
da's niet naar maar logisch, jij bent veel meer met die dingen bezig... ik klooi maar watquote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:27 schreef Iwan1976 het volgende:
Ja, de ontwikkeling van DivX blijft doorgaan... nog sneller, beter en vernieuwder (het lijkt ONM wel:) ... en ik heb de nare gewoonte om m'n pc up-to-date te houden.
jij haalt twee dingen door elkaar, Hugo ís nl Judas.....quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:33 schreef weet_ik_veel het volgende:
Op Net5 heeft Huug net de ex van Kyra verdreven. Romeo Judas.
Hugochrist Superstar, do you think you're what they say you are?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:36 schreef babette21 het volgende:
jij haalt twee dingen door elkaar, Hugo ís nl Judas.....
[en ja, in deze versie toevallig 'n neger...]
Ik bewaar hem... vraag hem nog maar een keer aan als je pc op orde is. RealPlayer ben ik allergisch voor, die heeft bij mij altijd kuren gehad. Media Player Classic is wat mij betreft het beste programma om filmpjes af te spelen... klein, multi-functioneel en ook heel belangrijk: het is niet zo'n geheugenvreter als de Windows Media Player. WMP & RealPlayer proberen ook altijd de standaardafspeler te worden:( Voor RealPlayer zijn er trouwens ook codecs te downloaden die de player overbodig maken... dan kun je Realaudio bestanden gewoon in Media Player Classic afspelen... maar nu ben je vast al in slaap gevallen;)quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:33 schreef babette21 het volgende:
da's niet naar maar logisch, jij bent veel meer met die dingen bezig... ik klooi maar wat
als ik straks verhuisd ben en online, zal ik wel wat meer updaten enzo...
ik heb hier trouwens wel DivX, maar filmpjes worden desondanks altijd in RealPlayer geopend...
voor zover het offtopic-deel.... ik ga pitten [bewaar je 'm wel?! mag je 'm over 'n tijdje nog 's plaatsen!!]...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dat meende ik ook gehoord te hebben.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:52 schreef weet_ik_veel het volgende:
Btw.: Niels zei: "Ze is familie" .....
Op wie wil Antonie's karakter invloed krijgen?quote:Antonie vanaf 22 april a.s. te zien in ONM...
ONM krijgt er een nieuwe ster bij in de vorm van een oude soaprot. Antonie Kamerling komt tijdelijk het ONM-team versterken. Na ruim tien jaar maakt hij zijn soaprentree en is hij vanaf 22 april te zien als onderdeel van de ONM-cast.
Over zijn rol liet Antonie in De Telegraaf weten: ‘Het is iemand die anderen onder zijn invloed probeert te krijgen. Een machtswellusteling zeg maar.’ Op wie hij precies invloed wil krijgen en waarom? Dat zie je over een paar weken in ONM!
BRON: www.antoniekamerling.nl
Carlo, die actrice heet Caroline Olde Rikkert !quote:Jolanda Noomen
Carloline Olde Rikkert
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:00 schreef Iwan1976 het volgende:
Maandag: Ra ra wie ben ik...
[[url=http://www.rtl.nl/components/soaps/onm/seizoen20042005/home/images/sneak_280305_162x66.jpg]afbeelding][/url]
Als Hugo het lef heeft om net als Kyra 'Theo van Gogh' te zeggen lig ik in een deuk.Hij zegt vast ''weet ik niet, Tara misschien''SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bron?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 14:23 schreef Snake2005 het volgende:
* Slecht nieuws voor de fans van de Yorin soap ONM (Onderweg Naar Morgen). Zoals het er nu uitziet komt de soap naar de zomerstop niet meer terug. Komt er na 1 juli een definitief einde aan ONM? We houden je op de hoogte!
![]()
![]()
![]()
![]()
=
haha da's nou al je tweede leuke grapje deze week Iwan.........quote:Op zaterdag 26 maart 2005 10:20 schreef Iwan1976 het volgende:
Carlo is ontslagen bij ONM en doet nu de aftiteling van 'Grijpstra & De Gier':
Hallo??? Ik ben hier degene die de lulverhalen mag verkondigen!!!!!!quote:Op zaterdag 26 maart 2005 14:23 schreef Snake2005 het volgende:
* Slecht nieuws voor de fans van de Yorin soap ONM (Onderweg Naar Morgen). Zoals het er nu uitziet komt de soap naar de zomerstop niet meer terug. Komt er na 1 juli een definitief einde aan ONM? We houden je op de hoogte!
![]()
![]()
![]()
![]()
BRON: tvvrouwenonline.web-log.nlquote:
Mijn duim is nog altijd beter dan jouw grote oren.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 16:29 schreef Wup het volgende:
'n weblog is nog minder bron dan wiv zijn duim
kan best, dat ie dat zei.... maar hij zei ook "ze is m'n zus".... ik weet 't zekerquote:Op zaterdag 26 maart 2005 09:03 schreef Iwan1976 het volgende:
Ja, dat meende ik ook gehoord te hebben.![]()
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 17:06 schreef Orginial het volgende:
Voor de fans nog condoleerd met het verlies van ONM.![]()
quote:
Opzouten!!!quote:
Ik ga het ff nakijken...quote:Op zaterdag 26 maart 2005 17:13 schreef babette21 het volgende:
kan best, dat ie dat zei.... maar hij zei ook "ze is m'n zus".... ik weet 't zeker
[het was vlak voor de break of vlak voor het einde....]
Babette heeft gelijk.quote:MARJOLEIN: Renée is meteen naar je toe gehold.
NIELS: Ja, mag ze, ze is familie. Door dat rotsmoesje van jou sta ik ineens te liegen tegen m'n bloedeigen zus.
MARJOLEIN: Oh, liegen gaat te ver, maar met mij naar bed gaan, dat was geen enkel probleem.
NIELS: Och, daar gaat het toch helemaal niet om.
wat een desillusie zou dat zijn.....Victor zou zich kapotschamen als hij zo een druif geworden wasquote:Op zaterdag 26 maart 2005 18:04 schreef Iwan1976 het volgende:
Het kan natuurlijk ook zo zijn dat Niels eigenlijk Victor in vermomming is... en dan hebben de schrijvertjes wel weer gelijk. Want zeg nou zelf... het is wel heel toevallig dat halfbroer Niels ook neuroloog is.
Het zou een spraakmakende zomercliffhanger zijn. Aan het einde van dit seizoen zet Victor eindelijk z'n Niels-masker af!
weinig kans dusquote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:28 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Als VIV weer in ONM gaat spelen ga ik kijken
quote:'IDOL' ERIC WIL BLIJVEN KNALLEN
Eric Bouwman, die zesde werd in Idols, is nu al bijna een heel seizoen te zien als Tonnie de Vries in de soap ONM. Er is heel veel op zijn pad gekomen dat hij niet had verwacht. "Het is ongelooflijk wat je ineens meemaakt als onbenul."
"Ik zie mezelf als iemand die de kansen die hij heeft gekregen, heeft gepakt", zegt zanger, sportman en nu vooral acteur Eric Bouwman (22). Na zijn deelname aan Idols is er zóveel op zijn pad gekomen dat hij niet had verwacht. "Alles is anders dan ik voor ogen had."
Bouwman had net als de andere Idols-finalisten wel een eigen plaat willen maken. "Nu ik er van had geproefd, wilde ik de muziek in. Het was zo'n hype. Het is ongelooflijk wat je ineens meemaakt als onbenul." Ook dat is anders gelopen. "Ik was net uit Idols toen het rolletje van Tonnie de Vries in ONM, dat toen nog Onderweg naar morgen heette, klaarlag en ze mij vroegen auditie te doen. Ze waren tevreden en toen moest ik kiezen tussen muziek en acteren.
Eerst wilde ik niet, maar omdat het slechts om drie maanden zou gaan, zag ik ONM als een rustpuntje na al die optredens en feestjes. Ik kon me op één ding focussen. Maar het was wel hard werken om te leren acteren. Na die drie maanden vond ik het leuk en er zat vooruitgang in mijn spel. Dus waarom niet verdergaan?"
Goede keuze
Eric Bouwman speelt inmiddels al bijna een heel seizoen de ex-bajesklant en taxichauffeur Tonnie de Vries in de Yorin-soapserie. Hij behoort zelfs tot de vaste rolbezetting. Er zitten veel trekjes van hemzelf in Tonnie. Niet zo verwonderlijk, vindt Bouwman. "Ik had nog nooit geacteerd. Ik kon moeilijk gaan doen, of vanuit mezelf werken en de rol vervolgens meer diepte geven. Dat is gelukkig de goede keuze gebleken."
Toch zijn er verschillen. "Als Tonnie iets voor ogen heeft, is er niemand die hem kan tegenhouden, terwijl Eric het compromis zou zoeken. Maar ik leer daar zelf ook van. Ik leer mezelf door mijn rol beter kennen. Soms denk ik: waarom niet wat pittiger, wat harder. Als ik mezelf terugzag op televisie in Idols vond ik dat al gek. Nu zie ik mezelf coke verhandelen. Dat is zeker in het begin heel vreemd geweest, maar ik ben eraan gewend geraakt en ook daar leer ik weer van. Weet je, de allereerste scène die ik moest spelen was meteen al spannend. Ik moest als Tonnie de gevangenis uitlopen. We hebben dat buiten de gevangenishekken opgenomen, je kon de torens op de achtergrond zien."
Op dit moment is zijn rol even naar de achtergrond geschoven, maar dat verandert binnenkort weer. "Nu heb ik dus wat vaker vrij, maar het liefst knal ik vijf dagen achter elkaar. Het is spannend, het script is alsof je een boek leest. En ik kan het meemaken, want tien minuten later speel ik het." Het feit dat de scènes niet altijd in chronologische volgorde worden opgenomen, doet daar volgens hem niets aan af.
Bouwman is zijn rol nog lang niet zat en net als de rest van de vaste bezetting hoopt hij dat ONM na dit seizoen gewoon doorgaat. Daarover is echter nog geen beslissing genomen. Na de bijna letterlijke 'verjonging' van de reeks, waarvan het voortbestaan ook vorig jaar al ter discussie is gesteld, zijn de kijkercijfers stabiel gebleven. Er kijken nu gemiddeld zo'n 750.000 mensen naar de serie. Ter vergelijking: Goede tijden, slechte tijden, dat ook door Endemol wordt geproduceerd, weet elke avond tussen 1,8 en 2,3 miljoen kijkers aan het scherm te krijgen.
Workshops
Bouwman is er blij mee dat hij in de gelegenheid wordt gesteld zich verder in het vak te bekwamen. "Een keer per maand krijgen we bij ONM workshops. Soms vanuit het theater. Er wordt geïnvesteerd in ons. Dat voelt heel bevrijdend. Je kan zoveel doen met acteren. Daar dacht ik vroeger heel anders over, maar ik weet nu dat ik het mis had. Acteren is fantastisch. Ik héb de motivatie en ben er nog lang niet op uitgekeken. Ik zou zelfs overwegen een toneelopleiding te doen, want als ik iets doe, doe ik het voor de volle honderd procent. Toen ik meedeed aan Idols wist ik dat ik niet de beste zanger was, maar ik ben er wel helemaal voor gegaan."
Als tiener is Eric al zanger geweest van de schoolband The Jack-ills. "Een coverbandje. We speelden alles, van populair en jazz, dat heb ik altijd heerlijk gevonden, tot rocknummers." Vanuit die muzikale achtergrond heeft hij zich opgegeven voor Idols.
"Uiteindelijk ben ik zesde geworden van de 16.731 kandidaten. Ik kan me niet voorstellen dat zoveel anderen het hebben afgelegd tegen mij. Het is in elk geval een snelle manier geweest om bekend te worden."
Er is kritiek geuit op zijn zangstem, maar Bouwman was volgens de Idols-jury zeker behept met de X-factor. "Qua gevoel zat het goed. Tijdens mijn optredens ging ik helemaal in de muziek op. Als ik op het podium sta, maak ik me nergens druk om. Het maakt me niet uit of ik voor drie mensen zing, maar als er zoveel mensen in de zaal zitten geeft dat wel extra adrenaline." Zijn vertolking van Mr. Bojangles heeft indruk gemaakt en is iedereen bijgebleven. Sommigen mensen noemen hem zelfs zo. "Ik vind het een eer dat ze me die bijnaam geven. Hoeveel bekende mensen hebben dat nummer wel niet gezongen? Heel veel!"
Wat er verder gaat gebeuren? Wensen heeft Eric genoeg. "Ik zat toen het Idols-avontuur begon op de Haagse Academie voor Lichamelijke Opvoeding. Na Idols heb ik gelukkig nog wel mijn propedeuse gehaald, zodat ik de studie - en dat ben ik vast van plan - altijd nog kan oppakken. Ik moet nog twee jaar. Intussen probeer ik zoveel mogelijk aan sport te doen, want sport is voor mij ontspanning."
Ook op artistiek gebied weet Bouwman wat hij wil. "Musical zou ik zeker willen doen. Zang, acteren en bewegen komen daarin samen. Alles wat ik leuk vind. In een film spelen lijkt me ook ontzettend gaaf.
BRON: rtlnl.web-log.nl
Wel een goed acteur.quote:
Ja maar niet echt voor dramaseries als Meiden van de Wit of Baantjer.quote:
puhquote:Op zondag 27 maart 2005 21:41 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ach ja, voor jouw niveau moet er ook wat zijn.
jaja, je kent me nog niet dus.quote:Op maandag 28 maart 2005 00:14 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Voor 12-jarige goedgelovigen als jij moet er zoiets zijn.
Kappen met het gekibbel dus.quote:Op maandag 28 maart 2005 13:39 schreef haagse_elfje het volgende:
ontopic alsjeblieft weer.........
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:14 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik kan hem probleemloos afspelen in Media Player Classic.
Waarom vermoordt Stephan Sanne, i.p.v. Joyce? Waren we die ouwe taart ook eens kwijt.quote:Op maandag 28 maart 2005 13:39 schreef haagse_elfje het volgende:
ontopic alsjeblieft weer.........
quote:Op maandag 28 maart 2005 19:29 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Waarom vermoordt Stephan Sanne, i.p.v. Joyce? Waren we die ouwe taart ook eens kwijt.
Nee Sanne is een aanwinst voor de serie.....quote:Op maandag 28 maart 2005 19:29 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Waarom vermoordt Stephan Sanne, i.p.v. Joyce? Waren we die ouwe taart ook eens kwijt.
als nou zijn achternaam Reitsema was, dan was het dubbel feestquote:
absoluut niet dus, hij mocht Iris er ook naast ontvoerenquote:Op maandag 28 maart 2005 19:46 schreef soapie het volgende:
[..]
Nee Sanne is een aanwinst voor de serie.....![]()
Vreemd.quote:Op maandag 28 maart 2005 17:58 schreef soapie het volgende:
![]()
![]()
Ik heb de hele bende geupdate en nog doen ze het niet.
Dus? Sanne moet alles maar met een korreltje zout nemen?quote:Op maandag 28 maart 2005 20:00 schreef haagse_elfje het volgende:
Op Sanne haar infuuszak stond NatriumChloride......dat is geen slaapmiddel maar gewoon water met opgelost zout, wordt meestal gebruikt als neusdruppels, of als extra zak voor zuivering naast de andere infuuszakken...
Ga jij dan met haar mee? Blijft allen van mijn Iris af!quote:Op maandag 28 maart 2005 19:48 schreef haagse_elfje het volgende:
absoluut niet dus, hij mocht Iris er ook naast ontvoeren
En we moeten ONM zeker met een zak zout nemen!!!! Wat een drama weer vandaag.....quote:Op maandag 28 maart 2005 20:03 schreef weet_ik_veel het volgende:
Dus? Sanne moet alles maar met een korreltje zout nemen?
Misschien is Costa iets voor jou?quote:Op maandag 28 maart 2005 20:10 schreef soapie het volgende:
En we moeten ONM zeker met een zak zout nemen!!!! Wat een drama weer vandaag.....
Ja vast!!!quote:Op maandag 28 maart 2005 20:11 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Misschien is Costa iets voor jou?
Hij heet Frank Wilders.quote:Op maandag 28 maart 2005 19:47 schreef haagse_elfje het volgende:
als nou zijn achternaam Reitsema was, dan was het dubbel feest
Alsof die onzin wat voorstelt!quote:Op maandag 28 maart 2005 20:21 schreef Orginial het volgende:
Tip: Als jullie ONM niet meer leuk vinden (heb hetzelfde) ga dan GTST volgen.![]()
Ik ben na het eerste seizoen van GTST al afgehaakt. Zo kut was 't.quote:Op maandag 28 maart 2005 20:26 schreef soapie het volgende:
Ik blijf hoop houden!!!!
Ja, maar dan moet ik nog ff sparen voor een paar kilo cassettes of een dvd-recorder.quote:Op maandag 28 maart 2005 20:40 schreef soapie het volgende:
Ze kunnen beter eens beginnen met ONM te herhalen vanaf het begin!!!!!
Op DVD uitbrengen mag ook, scheelt een hoop moeite!!!!quote:Op maandag 28 maart 2005 20:45 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet ik nog ff sparen voor een paar kilo cassettes of een dvd-recorder.
Ehhh ... een dvd-recorder is toch iets goedkoper, geloof ik. 6 Seizoenen kopen lijkt me erg prijzig.....quote:Op maandag 28 maart 2005 20:47 schreef soapie het volgende:
Op DVD uitbrengen mag ook, scheelt een hoop moeite!!!!![]()
Ik ook!quote:Op maandag 28 maart 2005 20:52 schreef soapie het volgende:
6 seizoenen maar??? Ik wil ze allemaal!!!![]()
![]()
waarom ga jij niet gauw hier weg met je gezeikquote:Op maandag 28 maart 2005 20:21 schreef Orginial het volgende:
Tip: Als jullie ONM niet meer leuk vinden (heb hetzelfde) ga dan GTST volgen.![]()
als ze zoop op dvd kunnen uitbrengen kunnen ze het met onm ook wel doen....quote:Op maandag 28 maart 2005 20:47 schreef soapie het volgende:
[..]
Op DVD uitbrengen mag ook, scheelt een hoop moeite!!!!![]()
Dat is tegen uitdroging. Stephan heeft verleden week al een slaapinjectie in d'r boksbal gezet.quote:Op maandag 28 maart 2005 20:00 schreef haagse_elfje het volgende:
Op Sanne haar infuuszak stond NatriumChloride......dat is geen slaapmiddel maar gewoon water met opgelost zout, wordt meestal gebruikt als neusdruppels, of als extra zak voor zuivering naast de andere infuuszakken...
Wat een grove taal voor zo'n mooie meid als jij!quote:Op maandag 28 maart 2005 21:13 schreef haagse_elfje het volgende:
waarom ga jij niet gauw hier weg met je gezeik![]()
![]()
kijk dat heb ik idd gemist en NHCL 5% wordt idd gebruikt tegen uitdroging...quote:Op maandag 28 maart 2005 21:39 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Dat is tegen uitdroging. Stephan heeft verleden week al een slaapinjectie in d'r boksbal gezet.
Zie je? Je kunt het dus wel?quote:Op maandag 28 maart 2005 21:44 schreef Iwan1976 het volgende:
In de herkansing:Claire & Ellen (s11) (XVID/AVI) Joyce & Dokter Walibi (s11) (XVID/AVI) Joost sloopt tv #1 (s12) (XVID/AVI) Joost sloopt tv #2 (s12) (XVID/AVI)
Ik vinDT????? Foei!quote:Op maandag 28 maart 2005 21:47 schreef haagse_elfje het volgende:
kijk dat heb ik idd gemist en NHCL 5% wordt idd gebruikt tegen uitdroging...
Ik vindt dat het wel tijd is dat Tanja Jess haar biezen pakt en verdwijnt want ik begin mezelf nu steeds meer te ergeren aan haar..... was vroeger nooit
Misschien heeft Renée nog wat aan dat zakmes van Gyman als ze er achter komt dat Marjolein met Niels heeft liggen krikken. Als ze slim is wacht ze nog even met prikken totdat Gyman verlof heeft. Dan kan ze hem voor de moord op laten draaien.quote:Op maandag 28 maart 2005 21:47 schreef haagse_elfje het volgende:
Ik vindt dat het wel tijd is dat Tanja Jess haar biezen pakt en verdwijnt want ik begin mezelf nu steeds meer te ergeren aan haar..... was vroeger nooit
dan kan ze bij Niels ook een operatie doen zodat hij een echte Ghita wordtquote:Op maandag 28 maart 2005 22:08 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Misschien heeft Renée nog wat aan dat zakmes van Gyman als ze er achter komt dat Marjolein met Niels heeft liggen krikken. Als ze slim is wacht ze nog even met prikken totdat Gyman verlof heeft. Dan kan ze hem voor de moord op laten draaien.
En als verjaardagscadeautje mag Stephan assisteren.quote:Op maandag 28 maart 2005 22:10 schreef haagse_elfje het volgende:
dan kan ze bij Niels ook een operatie doen zodat hij een echte Ghita wordt
Hebben we die Ghieter of hoe ze dan ook heet al gezien? Mis ik iets?quote:Op maandag 28 maart 2005 22:10 schreef haagse_elfje het volgende:
dan kan ze bij Niels ook een operatie doen zodat hij een echte Ghita wordt
Die gaat Sanne een lul aannaaien. Blijkt ie toch gay te zijn....quote:Op maandag 28 maart 2005 22:20 schreef Iwan1976 het volgende:
En als verjaardagscadeautje mag Stephan assisteren.
zo cool.... toch nog de beschonken Ellen die Claire's kookkunsten "tof" vindt....quote:Op maandag 28 maart 2005 21:44 schreef Iwan1976 het volgende:
In de herkansing:Claire & Ellen (s11) (XVID/AVI)
Morgen 17.00 uur Yorin.quote:Op maandag 28 maart 2005 22:41 schreef babette21 het volgende:
Was 't nog wat vandaag?!
quote:Op maandag 28 maart 2005 22:34 schreef Wup het volgende:
alhier Tanja Jess zonder make-up;)
dan wordt er gewerkt.....quote:Op maandag 28 maart 2005 22:42 schreef weet_ik_veel het volgende:
Morgen 17.00 uur Yorin.
Mja... Wat zal ik zeggen? De aflevering van vandaag was wel oké.quote:Op maandag 28 maart 2005 22:41 schreef babette21 het volgende:
Was 't nog wat vandaag?!
Hugo had zelfs een redelijk goede scène vandaag (die ene met Joost, de rest was bagger as usual).quote:Marnix is behoorlijk bezorgd en overstuur nu zijn dochter Sanne nog steeds niet terecht is. Hij besluit om haar als vermist bij de politie op te geven, maar zij doen er helemaal niks mee. Pas over twee dagen willen ze haar gaan zoeken, omdat ze dan officieel vermist is. Als Marnix dat hoort, gaat hij door het lint. Hij bedenkt de meest vreselijke dingen die met Sanne kunnen zijn gebeurd. Ondertussen ligt Sanne in een donkere, vreemde kamer buiten bewustzijn op een bed. Stephan zoekt haar op en zegt tegen zichzelf dat hij haar nog 2 dagen laat slapen. Het lijkt erop dat hij Sanne op zijn verjaardag wil gaan opereren...!!
Yvonne is woedend nu haar kind is afgepakt en in een pleeggezin is gezet. Er volgt een zware rechtzaak. Samen met Shirina neemt ze een advocaat in handen, maar daar heeft ze niet veel vertrouwen in. Ze irriteert zich ook vreselijk aan Bettina's laconieke houding. Ze gedraagt zich tegenover Yvonne alsof ze er zeker van is dat zij de rechtzaak wint.
Joost is ten einde raad nu hij Lizzy niet terug kan krijgen. Inmiddels heeft hij een tv gemold, Hugo's auto vernield en zijn broer een gekneuste hand bezorgd. Hugo is het zat en gaat met Joost praten. Echter verloopt dat weer niet goed.
Die avond gaan Hugo en Lizzy uiteten. Het onderwerp "Joost" kan Hugo beter vermijden, want dan flipt Lizzy helemaal. Hugo concludeert hieruit dat Lizzy nog niet over Joost heen is en besluit hun relatie te beëindigen.
BRON: soapmail
Vanwege de consequentloosheid van de seriekillers.quote:Op maandag 28 maart 2005 22:57 schreef babette21 het volgende:
thanx.....
waarom dacht ik dat Stephan heeft gezegd dat zijn verjaardag op 13 april is??!??!
ipv 30 maart dus....?!?
Nou! Dan wil ik het niet voor je bederven, maar het schijnt dat Stephan eigenlijk de insane Victor is en dat hij Sanne voor een levensgevaarlijk experiment gaat gebruiken.quote:Op maandag 28 maart 2005 23:04 schreef babette21 het volgende:
Victor komt niet terug...
daarmee zouden ze de serie echt om zeep helpen, kan toch alleen maar tegenvallen
ik heb geleerd van de terugkomst van Hafkamp in gtst....
Ik denk 't niet, maar je mekt het wel als Sanne straks het geheugen van een olifant heeft.quote:
Btw.: Pamela gaat oktober weer op de planken staan, in Shakepears The Tamed Shrew. Dit maal is Pamela vier maanden niet op de set. Ze wordt dan zo als reeds eerder voorkwam door Guuske Kotte vervangen.quote:Op maandag 28 maart 2005 23:10 schreef babette21 het volgende:
haha deal.... mocht dát gebeuren dan weten we genoeg!!!
Als ONM dan nog bestaat!quote:Op maandag 28 maart 2005 23:22 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Btw.: Pamela gaat oktober weer op de planken staan, in Shakepears The Tamed Shrew. Dit maal is Pamela vier maanden niet op de set. Ze wordt dan zo als reeds eerder voorkwam door Guuske Kotte vervangen.
Victor kan weer terugkomen om verder te werken aan z'n stamcelonderzoek.quote:Hair is good source of stem cells
US scientists say they found a good source of stem cells - hair follicles.
The fact that hair grows quickly and is continually replenished makes it an attractive source to harvest the amount of stem cells needed for treatments.
This has been a major stumbling block of stem cell research, as well as controversy surrounding the ethics of harvesting cells from embryos.
The Proceedings of the National Academy of Science study shows nerve cells can be grown from hair follicle stem cells.
Stem cells are immature cells that have the ability to become any kind of tissue in the body.
De grote vraag is natuurlijk wie wil er aan dat haar zitten????quote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:56 schreef Iwan1976 het volgende:
I.p.v. embryo's kan hij nu haar gebruiken... en aan haar had Victor geen gebrek.
[afbeelding]
ik ik ikquote:Op dinsdag 29 maart 2005 13:04 schreef soapie het volgende:
[..]
De grote vraag is natuurlijk wie wil er aan dat haar zitten????![]()
volgende keer iets beter formulerenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:01 schreef soapie het volgende:
[..]Ik wilde weten van wie die hand is op die foto.....
Je hebt gelijk!!quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:44 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
volgende keer iets beter formulren![]()
ik denk de hand van merel
Stom natuurlijk, Ik wist dat het niet Julia was, maar Merel bedoelde ik!!! (ze lijken ook zo op elkaarquote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:10 schreef soapie het volgende:
Madelief is toch niet zo lang geleden. Ik bedoel dat het een opname van Veronica was?? Madelief was later dacht ik..... Julia zou kunnen...
dat heb je misquote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:35 schreef Woelli het volgende:
Victor had toch ook een oogje op Kyra, of heb ik dat nou mis.
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:16 schreef babette21 het volgende:
Victor heeft 't trouwens ook met Anja en Lisette [ja heus] gedaan, dus nu kunnen ook nog op de lijst
en Margot en Daphne zijn ook nog mogelijkheden....
Iwan, laat ons niet langer in spanning!!!!!
thanx.... wist ik stiekem natuurlijk best......quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:02 schreef Iwan1976 het volgende:
[afbeelding]
Victor en... Margot (ONM, Seizoen 7)
Bettina Berger kon het ook niet erg geloofwaardig brengen.....quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:47 schreef weet_ik_veel het volgende:
Als ik die Marjolijn was had ik Mooie Rooie onder haar kloten geschopt!
Die Rooie heeft geen kloten, dus er valt niets te schoppenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:47 schreef weet_ik_veel het volgende:
Als ik die Marjolijn was had ik Mooie Rooie onder haar kloten geschopt!
Je weet het bij dat soort wijven nooit!quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:50 schreef haagse_elfje het volgende:
Die Rooie heeft geen kloten, dus er valt niets te schoppen
haha hier heb ik toen zó om gelachen... 't wat gewoon té foutquote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:19 schreef Iwan1976 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Saturday Night Fever... (ONM, Seizoen 7)
da's fijn om te horen, heb 't nl maar weer eens opgenomen.....quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:44 schreef Wup het volgende:
het is sowieso leuk vandaag...
Gaat hij dan Lizzy neuken en dumpen?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:02 schreef Wup het volgende:
en Niels is definitief verhugo'd
ai verhugoën.... dat komt verdomd dicht in de buurt bij verbrammen.....quote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:02 schreef Wup het volgende:
en Niels is definitief verhugo'd
ik heb behoorlijk gelachenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:02 schreef babette21 het volgende:
da's fijn om te horen, heb 't nl maar weer eens opgenomen.....
mja verbrammen was wel een lekkerder woordje eigenlijkquote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:04 schreef babette21 het volgende:
ai verhugoën.... dat komt verdomd dicht in de buurt bij verbrammen.....
Was ik ff blij toen die moosehead opzoutte!quote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:15 schreef Wup het volgende:
mja verbrammen was wel een lekkerder woordje eigenlijk
ik snap het ook niet, Marjolein had toch allang weg moeten zijnquote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:16 schreef weet_ik_veel het volgende:
Maar Wup, je moet het toch met me eens zijn dat het gekut tussen Marie Jolijn en en die dikke uitgewoonde rosse moet stoppen?
Hugo was ook nog aan het treuren om Claire... daarom moet hij Lizzy niet...quote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:03 schreef weet_ik_veel het volgende:
Gaat hij dan Lizzy neuken en dumpen?
Ze heet MarjolIJn, dyslecticus die je bent!quote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:18 schreef Wup het volgende:
ik snap het ook niet, Marjolein had toch allang weg moeten zijn
gaat ze nu ineens tegenspartelen omdat niemand daar treurig om is ofzo?
Claire wordt tegenwoordig weer regelmatig genoemt...quote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:25 schreef Wup het volgende:
Hugo was ook nog aan het treuren om Claire... daarom moet hij Lizzy niet...
wel wat subjectiever kijken en luisteren hoor:)
hmz om eerlijk te zijn, ik ben nog steeds reuze blij dat Kim Pieters het zinkende schip verlaten heeftquote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:38 schreef babette21 het volgende:
Claire wordt tegenwoordig weer regelmatig genoemt...
en als dat gebeurt betekent dat in de soap meestal een rentree....... [zegt Babette hoopvol]
het was idd heel verstandig van haar! ik dacht dat Robert net zo slim was maar ik had 't mis....quote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:40 schreef Wup het volgende:
hmz om eerlijk te zijn, ik ben nog steeds reuze blij dat Kim Pieters het zinkende schip verlaten heeft
maar af en toe als gastrolletje mag ze wel terugkerend zijn.. gewoon voor kleine juichmomentjes.....
ja als hij nou maar gewoon verzopen was.. het was zoooo mooi geweest........quote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:46 schreef babette21 het volgende:
het was idd heel verstandig van haar! ik dacht dat Robert net zo slim was maar ik had 't mis....
het Claire en kistgedeelte ben ik het helemaal mee eens.quote:structurele mini-comebacks, dat lijkt me prima. daar zijn genoeg mogelijkheden in:
ze kan nog 'n keer gaar rondspoken, ze kan in herinneringen opduiken, ze kan in hallucinaties verschijnen
't mag allemaal!! maar 't lijkt mij persoonlijk wel mooi als ze Arthur dan ook direct even meeneemt...
edit: btw, en dat die kist leeg was, dat wisten we natuurlijk wel he.....
correctie: het had zo mooi kunnen zijn...... mooiste nieuwjaarsduik ever, en dat zonder unoxquote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:53 schreef Wup het volgende:
ja als hij nou maar gewoon verzopen was.. het was zoooo mooi geweest........
die snap ik ff niet...quote:het Claire en kistgedeelte ben ik het helemaal mee eens.
alleen al voor nog zo een dansje moet ze gewoon nog een keertje terug.......
van mij mag Antonie Kamerling 'n loopjongen voor 'n wraakzuchtige Arthur zijnquote:maar Arthur is een ander verhaal.... van hem hebben we nog een helden-exit te goed.
hij moet dus gewoon nog voor een slotverhaaltje terugkomen, een soort Serge comeback....
* Wup kijkt de lurkers smekend aan....quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:02 schreef babette21 het volgende:
van mij mag Antonie Kamerling 'n loopjongen voor 'n wraakzuchtige Arthur zijn
die komt dan eerst even onrust stoken en de boel opwarmen en dan... komt King Arthur!!
met veel operagedreun, theatraal gedoe, geniale oneliners....... om ons van zijn Judaszoon te verlossen!!
oh en Claire zit dan als zo'n duiveltje op z'n schouder, slechte plannetjes in te fluisteren;)
ik ga nu al in de adoratiemodus....
oke dan... da's een héél goed teken!!!! * Babette gelooft heilig in eigen theoriequote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:22 schreef Wup het volgende:
btw: gisteren had Joost het er ook nog over, dat hij best begreep dat Arthur Hugo niet meer als zoon wilde ...
dus ook Arthur is nog niet helemaal vergeten.....
enjoy, Mike Reus was weer helemaal goed.....quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:25 schreef babette21 het volgende:
en nu ga ik de aflevering van vandaag kijken, wil wel 's weten hoe Stephan ommeltjes eet...![]()
Die at hij niet, maar gezien jouw analfabetisme zul je wellicht een omeletje bedoelen.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:25 schreef babette21 het volgende:
en nu ga ik de aflevering van vandaag kijken, wil wel 's weten hoe Stephan ommeltjes eet...![]()
Mike wordt altijd getypecast. Meestal speelt hij de rol van een gigantische piemel! Ook een keer bij Luifel & Luifel.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:29 schreef Wup het volgende:
enjoy, Mike Reus was weer helemaal goed.....
vandaar dat hij zich bij ONM zo uitleeft....quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:42 schreef weet_ik_veel het volgende:
Mike wordt altijd getypecast. Meestal speelt hij de rol van een gigantische piemel! Ook een keer bij Luifel & Luifel.
Dat deed Niels verleden jaar toch ook al met zijn Lou Ferrigno-imitatie. Het deurincident.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:51 schreef Wup het volgende:
ik ben allang blij dat hij een beetje leven in de brouwerij brengt.....
mja toen wel ja....quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:54 schreef weet_ik_veel het volgende:
Dat deed Niels verleden jaar toch ook al met zijn Lou Ferrigno-imitatie. Het deurincident.
Van die plukken had La Claire 'm al verlost....quote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:01 schreef Wup het volgende:
[Robin Rienstra zn kop begint zich steeds meer aan zn varkensogen aan te passen....
en nu heeft ie nog een smerig matje ook... one step away from plukjes]
LOLquote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:51 schreef Wup het volgende:
ik ben allang blij dat hij een beetje leven in de brouwerij brengt.....
is 't op een grote[re] capture ook onleesbaar?!quote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:10 schreef Wup het volgende:
Broertje Sanne?
ik kan niet lezen wat er wel staat, maar volgens mij staat er niet Jasper...
edit: volgens mij staat er Kijkduin..
[Iwan help?]
[afbeelding]
ja op een betere close las ik Kijkduin dus toen was het niet interessant meer....quote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:15 schreef babette21 het volgende:
is 't op een grote[re] capture ook onleesbaar?!
aan 't kapsel te zien zou ik suggereren dat 't een jeugdfoto van Marnix is...
die ken ik nietquote:bruggetje: over Marnix gesproken: ik wil Marnix uit GTST graag in ONM..........
hoe kun je dat nou zeggen?! da's wél interessant, da's vlakbij mij.....quote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:21 schreef Wup het volgende:
ja op een betere close las ik Kijkduin dus toen was het niet interessant meer....
ai, da's zonde...... * roept Iwanquote:die ken ik niet
neen maar het was natuurlijk ook nogal stom om te denken dat het haar broertje was, Sanne ernaast was 3...quote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:25 schreef babette21 het volgende:
hoe kun je dat nou zeggen?! da's wél interessant, da's vlakbij mij.....![]()
* Wup kan het zich niet voorstellen dat het zonde is om GTST te missenquote:ai, da's zonde...... * roept Iwan
dat is 't ook niet, daar mis je niks aan... behalve Marnix dus...quote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:29 schreef Wup het volgende:
* Wup kan het zich niet voorstellen dat het zonde is om GTST te missen
ja verrek.....!!quote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:35 schreef weet_ik_veel het volgende:
Die vent op de foto kon ook nog Duuk zijn....
ja sorry, uiteraard het Stephan lijntje mijn excuses....quote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:12 schreef babette21 het volgende:
inderdaad een leuke aflevering!! Al spreek ik liever van 't Stephan-lijntje dan 't Sanne-lijntje [teveel credits voor Bouwers]
grappig, ik vond het dus Hugo zijn schuld....quote:en Iris is 't alweer aan 't verzieken - what else is new? - met die stomme nephint van Hugo...
we hebben tenminste eens lol aan haar beleefd, daar gaat het toch omquote:Bettina Berger was - volgens mij onbedoeld - waanzinnig grappig, ze hield idd maar niet op!!
volgens mij had ze van de reservepilletjes van Wup gesnoept ofzo, ze deed zo raar...
dat Robin Rienstra voorlopig niet meer aan de baan komt is zijn eigen schuld, maar Robert de la Haye kan zijn talenten toch wel nuttiger besteden?quote:ja, Hugo heeft 'n raar matje, zit ik me al 'n paar weken aan te ergeren...
en Niels heeft zijn laatste kans op leukheid vergooid door niet de slet uit te gaan hangen... hoe jammer
Het is inderdaad 'Kijkduin, augustus 1982' (of 1983).quote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:10 schreef Wup het volgende:
Broertje Sanne?
ik kan niet lezen wat er wel staat, maar volgens mij staat er niet Jasper...
edit: volgens mij staat er Kijkduin..
[Iwan help?]
Hoe kan dat? Sanne is pas 20.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:57 schreef Iwan1976 het volgende:
Het is inderdaad 'Kijkduin, augustus 1982' (of 1983).
Foto links is Sanne, foto rechts is Marnix.
geaccepteerdquote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:52 schreef Wup het volgende:
ja sorry, uiteraard het Stephan lijntje mijn excuses....
ik vond 't niet zozeer Hugo z'n schuld, die scene in Waalberg was gewoon stom bedacht door de schrijversquote:grappig, ik vond het dus Hugo zijn schuld....
volkomen belachelijk dat hij verbaasd moest doen om te horen dat er een AZB-arts in Waalberg gesignaleerd was......
oh yeahquote:we hebben tenminste eens lol aan haar beleefd, daar gaat het toch om
klopt: Robin is afgeschreven, hoe sneu ook... en om eerlijk te zijn is het niet alleen de schuld van de schrijvers. Robert krijg van mij nog tot de zomerstop, gaat ie nog langer door met dit geklooi dan tekent ie z'n eigen artistieke doodvonnisquote:dat Robin Rienstra voorlopig niet meer aan de baan komt is zijn eigen schuld, maar Robert de la Haye kan zijn talenten toch wel nuttiger besteden?
of beter nog: een verhaallijntje opeisen....
hihi kijk 'm blij wezen [echt zo'n H.Klooster-telg]...quote:Op dinsdag 29 maart 2005 23:03 schreef Wup het volgende:
voor Babette
ONM 29 maart 2005, ober Diede [ Maarten Hordijk]
[afbeelding]
Dat sloeg werkelijk nergens op... De artsen van het AZB lopen de deur plat bij Waalberg. Ik kan me toch nog een paar wilde dates van Niels, Hugo en Marnix herinneren. Het kwam een beetje geforceerd over, vele malen erger dan het vogelpestlampje dat bij Hugo ging branden.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:52 schreef Wup het volgende:
grappig, ik vond het dus Hugo zijn schuld....
volkomen belachelijk dat hij verbaasd moest doen om te horen dat er een AZB-arts in Waalberg gesignaleerd was......
Wil jij je gebitje nog in tact houden?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 23:04 schreef babette21 het volgende:
maar 't is - zoals altijd - kindje Kagchelland die meteen op onderzoek uitgaat... zo ontzettend niet origineel
[
Moet je klappen hebben?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 23:13 schreef Iwan1976 het volgende:
En wie gaat er dan weer op onderzoek uit: (CS)Iris.
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 23:06 schreef babette21 het volgende:
Iwan, heb jij 'n plaatje van gtst-Marnix [zo voor 't slapen gaan.... eh oh nee: voor Wup;)] ??
De schrijvertjes hebben de hint begrepen:quote:Maandag 4 april 2005
Wat Niels betreft is dit de laatste keer dat hij met Marjolein naar bed gaat. Renée confronteert Marjolein met wat ze heeft ontdekt en lijkt daarmee haar eigen graf te graven. Chris wacht Kyra en Daan op en probeert Daan de deur uit te werken. Joost start een nieuw filmproject dat iedereen irriteert.
Dinsdag 5 april 2005
Marnix meent dat Bettina verantwoordelijk is voor het feit dat er een psychopatische seriemoordenaar in het AZB heeft rondgelopen. Iris en Shirina vinden motormuis Daan erg leuk, waarna Kyra vermoedt dat Shirina weleens meer voor Daan zou kunnen voelen dan dat ze wil toegeven... Renée verwijt Marjolein dat ze al die tijd alleen maar aan haar carrière gedacht heeft.
Woensdag 6 april 2005
Radeloze Yvonne start een gevaarlijk plan om haar zoontje te ‘redden’. Als ze niet goed oppast kan ze zichzelf hiermee diep de nesten in werken. Ilyas zit in een crisis. Zijn grootste wens nu: afreizen naar Elif, in Turkije. Lizzy schrijft een artikel over ‘hobbychirurg’ Stephan. Ze bezoekt de plek van de gruweldaad en weet een interview met Bettina los te peuteren.
Donderdag 7 april 2005
Yvonne boekt een nederlaag, krijgt hulp uit onverwachte hoek en wordt daardoor voor het dilemma geplaatst wat het beste is voor haar kind: afstaan of op de vlucht slaan. Marnix wil voor Joyce verzwijgen wat er met Sanne gebeurd is. Iris vertrouwt Ilyas toe dat ze gek is van verliefdheid op Marnix. JP doet iets teveel zijn best om het Jose naar haar zin te maken.
Vrijdag 8 april 2005
Marjolein vs. Renée, hoe loopt hun breuk af: leggen ze het bij of komt de zaak tot een ontploffing? Sanne hoort de bittere waarheid over Stephan, de man waarvan ze dacht dat het een te vertrouwen leuk vriendje was. Iris is in verwarring na wat ze met Marnix heeft ervaren. Tara en Joost krijgen bericht over een erfenis.
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 23:52 schreef Iwan1976 het volgende:
Ook Yorin plaatst de verhaaltjes nu een week vooruit:
als dat letterlijk is, juich ik het toequote:Maandag 4 april 2005
Renée confronteert Marjolein met wat ze heeft ontdekt en lijkt daarmee haar eigen graf te graven.
deja vu........quote:Joost start een nieuw filmproject dat iedereen irriteert.
gokje... dood vogeltje aanklacht nummer 3?quote:Dinsdag 5 april 2005
Marnix meent dat Bettina verantwoordelijk is voor het feit dat er een psychopatische seriemoordenaar in het AZB heeft rondgelopen.
speciaal voor wiv, het is wel geen Ariel, maar eindelijk ontploft er dan iemandquote:Vrijdag 8 april 2005
Marjolein vs. Renée, hoe loopt hun breuk af: leggen ze het bij of komt de zaak tot een ontploffing?
erfenis Arthur hebben we al 10 keer om gevraagd hier dus dit zal weer een dood vogeltje zijn... hoewel, als Hugo niet genoemd wordt...........quote:Tara en Joost krijgen bericht over een erfenis.
Van die aanklacht van Ella van Duin (het hechtingsslachtoffer van Marjolein) hebben we ook niks meer gehoord. Ik had gehoopt dat ze daar nog op terug zouden komen, want Carlo had de naam van haar advocaat maar half in beeld gezet.quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:06 schreef Wup het volgende:
gokje... dood vogeltje aanklacht nummer 3?
Dat Hugo (de verrader) niet genoemd wordt vind ik een beetje raar. Zou Arthur zijn testament nog voor z'n dood gewijzigd hebben? Of heeft hij het 'postuum' gedaan.quote:erfenis Arthur hebben we al 10 keer om gevraagd hier dus dit zal weer een dood vogeltje zijn... hoewel, als Hugo niet genoemd wordt...........
Zo kan hij op haar hobbyen en ook als hoer naar Istanbul verkopen.quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:18 schreef xboxps2 het volgende:
waarom heeft die ene gozer sanne een prik gegeven ? en ontvoerd ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |