Kappen met het gekibbel dus.quote:Op maandag 28 maart 2005 13:39 schreef haagse_elfje het volgende:
ontopic alsjeblieft weer.........
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:14 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik kan hem probleemloos afspelen in Media Player Classic.
Waarom vermoordt Stephan Sanne, i.p.v. Joyce? Waren we die ouwe taart ook eens kwijt.quote:Op maandag 28 maart 2005 13:39 schreef haagse_elfje het volgende:
ontopic alsjeblieft weer.........
quote:Op maandag 28 maart 2005 19:29 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Waarom vermoordt Stephan Sanne, i.p.v. Joyce? Waren we die ouwe taart ook eens kwijt.
Nee Sanne is een aanwinst voor de serie.....quote:Op maandag 28 maart 2005 19:29 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Waarom vermoordt Stephan Sanne, i.p.v. Joyce? Waren we die ouwe taart ook eens kwijt.
als nou zijn achternaam Reitsema was, dan was het dubbel feestquote:
absoluut niet dus, hij mocht Iris er ook naast ontvoerenquote:Op maandag 28 maart 2005 19:46 schreef soapie het volgende:
[..]
Nee Sanne is een aanwinst voor de serie.....![]()
Vreemd.quote:Op maandag 28 maart 2005 17:58 schreef soapie het volgende:
![]()
![]()
Ik heb de hele bende geupdate en nog doen ze het niet.
Dus? Sanne moet alles maar met een korreltje zout nemen?quote:Op maandag 28 maart 2005 20:00 schreef haagse_elfje het volgende:
Op Sanne haar infuuszak stond NatriumChloride......dat is geen slaapmiddel maar gewoon water met opgelost zout, wordt meestal gebruikt als neusdruppels, of als extra zak voor zuivering naast de andere infuuszakken...
Ga jij dan met haar mee? Blijft allen van mijn Iris af!quote:Op maandag 28 maart 2005 19:48 schreef haagse_elfje het volgende:
absoluut niet dus, hij mocht Iris er ook naast ontvoeren
En we moeten ONM zeker met een zak zout nemen!!!! Wat een drama weer vandaag.....quote:Op maandag 28 maart 2005 20:03 schreef weet_ik_veel het volgende:
Dus? Sanne moet alles maar met een korreltje zout nemen?
Misschien is Costa iets voor jou?quote:Op maandag 28 maart 2005 20:10 schreef soapie het volgende:
En we moeten ONM zeker met een zak zout nemen!!!! Wat een drama weer vandaag.....
Ja vast!!!quote:Op maandag 28 maart 2005 20:11 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Misschien is Costa iets voor jou?
Hij heet Frank Wilders.quote:Op maandag 28 maart 2005 19:47 schreef haagse_elfje het volgende:
als nou zijn achternaam Reitsema was, dan was het dubbel feest
Alsof die onzin wat voorstelt!quote:Op maandag 28 maart 2005 20:21 schreef Orginial het volgende:
Tip: Als jullie ONM niet meer leuk vinden (heb hetzelfde) ga dan GTST volgen.![]()
Ik ben na het eerste seizoen van GTST al afgehaakt. Zo kut was 't.quote:Op maandag 28 maart 2005 20:26 schreef soapie het volgende:
Ik blijf hoop houden!!!!
Ja, maar dan moet ik nog ff sparen voor een paar kilo cassettes of een dvd-recorder.quote:Op maandag 28 maart 2005 20:40 schreef soapie het volgende:
Ze kunnen beter eens beginnen met ONM te herhalen vanaf het begin!!!!!
Op DVD uitbrengen mag ook, scheelt een hoop moeite!!!!quote:Op maandag 28 maart 2005 20:45 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet ik nog ff sparen voor een paar kilo cassettes of een dvd-recorder.
Ehhh ... een dvd-recorder is toch iets goedkoper, geloof ik. 6 Seizoenen kopen lijkt me erg prijzig.....quote:Op maandag 28 maart 2005 20:47 schreef soapie het volgende:
Op DVD uitbrengen mag ook, scheelt een hoop moeite!!!!![]()
Ik ook!quote:Op maandag 28 maart 2005 20:52 schreef soapie het volgende:
6 seizoenen maar??? Ik wil ze allemaal!!!![]()
![]()
waarom ga jij niet gauw hier weg met je gezeikquote:Op maandag 28 maart 2005 20:21 schreef Orginial het volgende:
Tip: Als jullie ONM niet meer leuk vinden (heb hetzelfde) ga dan GTST volgen.![]()
als ze zoop op dvd kunnen uitbrengen kunnen ze het met onm ook wel doen....quote:Op maandag 28 maart 2005 20:47 schreef soapie het volgende:
[..]
Op DVD uitbrengen mag ook, scheelt een hoop moeite!!!!![]()
Dat is tegen uitdroging. Stephan heeft verleden week al een slaapinjectie in d'r boksbal gezet.quote:Op maandag 28 maart 2005 20:00 schreef haagse_elfje het volgende:
Op Sanne haar infuuszak stond NatriumChloride......dat is geen slaapmiddel maar gewoon water met opgelost zout, wordt meestal gebruikt als neusdruppels, of als extra zak voor zuivering naast de andere infuuszakken...
Wat een grove taal voor zo'n mooie meid als jij!quote:Op maandag 28 maart 2005 21:13 schreef haagse_elfje het volgende:
waarom ga jij niet gauw hier weg met je gezeik![]()
![]()
kijk dat heb ik idd gemist en NHCL 5% wordt idd gebruikt tegen uitdroging...quote:Op maandag 28 maart 2005 21:39 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Dat is tegen uitdroging. Stephan heeft verleden week al een slaapinjectie in d'r boksbal gezet.
Zie je? Je kunt het dus wel?quote:Op maandag 28 maart 2005 21:44 schreef Iwan1976 het volgende:
In de herkansing:Claire & Ellen (s11) (XVID/AVI) Joyce & Dokter Walibi (s11) (XVID/AVI) Joost sloopt tv #1 (s12) (XVID/AVI) Joost sloopt tv #2 (s12) (XVID/AVI)
Ik vinDT????? Foei!quote:Op maandag 28 maart 2005 21:47 schreef haagse_elfje het volgende:
kijk dat heb ik idd gemist en NHCL 5% wordt idd gebruikt tegen uitdroging...
Ik vindt dat het wel tijd is dat Tanja Jess haar biezen pakt en verdwijnt want ik begin mezelf nu steeds meer te ergeren aan haar..... was vroeger nooit
Misschien heeft Renée nog wat aan dat zakmes van Gyman als ze er achter komt dat Marjolein met Niels heeft liggen krikken. Als ze slim is wacht ze nog even met prikken totdat Gyman verlof heeft. Dan kan ze hem voor de moord op laten draaien.quote:Op maandag 28 maart 2005 21:47 schreef haagse_elfje het volgende:
Ik vindt dat het wel tijd is dat Tanja Jess haar biezen pakt en verdwijnt want ik begin mezelf nu steeds meer te ergeren aan haar..... was vroeger nooit
dan kan ze bij Niels ook een operatie doen zodat hij een echte Ghita wordtquote:Op maandag 28 maart 2005 22:08 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Misschien heeft Renée nog wat aan dat zakmes van Gyman als ze er achter komt dat Marjolein met Niels heeft liggen krikken. Als ze slim is wacht ze nog even met prikken totdat Gyman verlof heeft. Dan kan ze hem voor de moord op laten draaien.
En als verjaardagscadeautje mag Stephan assisteren.quote:Op maandag 28 maart 2005 22:10 schreef haagse_elfje het volgende:
dan kan ze bij Niels ook een operatie doen zodat hij een echte Ghita wordt
Hebben we die Ghieter of hoe ze dan ook heet al gezien? Mis ik iets?quote:Op maandag 28 maart 2005 22:10 schreef haagse_elfje het volgende:
dan kan ze bij Niels ook een operatie doen zodat hij een echte Ghita wordt
Die gaat Sanne een lul aannaaien. Blijkt ie toch gay te zijn....quote:Op maandag 28 maart 2005 22:20 schreef Iwan1976 het volgende:
En als verjaardagscadeautje mag Stephan assisteren.
zo cool.... toch nog de beschonken Ellen die Claire's kookkunsten "tof" vindt....quote:Op maandag 28 maart 2005 21:44 schreef Iwan1976 het volgende:
In de herkansing:Claire & Ellen (s11) (XVID/AVI)
Morgen 17.00 uur Yorin.quote:Op maandag 28 maart 2005 22:41 schreef babette21 het volgende:
Was 't nog wat vandaag?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |