Ik moest ook meteen aan Pietje Bell denken toen ik dit plaatje tegenkwam.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 02:14 schreef haagse_elfje het volgende:
inspiratie opgedaan uit Pietje Bell met de "hand" ?
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 02:19 schreef weet_ik_veel het volgende:
Zielige simpele openingspost.
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 02:37 schreef Iwan1976 het volgende:
het is maar van je van houdquote:Op zaterdag 22 januari 2005 12:35 schreef pberends het volgende:
Behhhhhhh
Oompie Koerier - Hassan heeft een nieuwe jas aan
quote:
Vooral die Stijn-schaapquote:Op zaterdag 22 januari 2005 18:46 schreef Nano het volgende:
De op is geweldig Iwan!
haha zou leuk geweest zijn! Maar nee.....quote:Op zaterdag 22 januari 2005 19:07 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Wat staat er nou op dat shirtje? Iwan?
Ah jammerquote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:07 schreef babette21 het volgende:
[..]
haha zou leuk geweest zijn! Maar nee.....
[afbeelding]
ja he.... "vals" kwam ook nog even in me op...quote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:39 schreef Wup het volgende:
zozo... rancuneus Klompje
doet me denken aan die scene waarin Tara een vlabak naar Carlo gooide nav zijn trouwplannen met Kimquote:'Sophisticated' Tara, ONM 15 april 2004
Carloquote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:55 schreef weet_ik_veel het volgende:
Welke analfabeet heeft dat artikel geschreven?
dankjewelquote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:41 schreef babette21 het volgende:
voor haagse_elfje
mag foto hier niet plaatsen, vandaar ff zo...
quote:Op zondag 23 januari 2005 00:07 schreef haagse_elfje het volgende:
ze heeft in een ding wel gelijk, de rol Tara is wel erg verandert de Tara van nu straalt inderdaad geen bitchyness uit, ik ben geen grote fan van het karakter maar Anouck deed het wel beter.
Simone en lief?quote:Op zondag 23 januari 2005 10:06 schreef Woelli het volgende:
Simone ziet er te lief uit, en ze hadden beter de rol van Tara niet laten recasten.
ze hadden gewoon haar eruit moeten schrijven..quote:Op zondag 23 januari 2005 10:06 schreef Woelli het volgende:
Simone ziet er te lief uit, en ze hadden beter de rol van Tara niet laten recasten.
"De Schaker"quote:Op zondag 23 januari 2005 10:23 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ze hadden gewoon haar eruit moeten schrijven..
En dat ze dan doodgeschoten werd door Brian de KoningTroelalala
ach ja zo lang blijft ze er denk ik toch niet in.quote:Op zondag 23 januari 2005 10:23 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ze hadden gewoon haar eruit moeten schrijven..
En dat ze dan doodgeschoten werd door Brian de KoningTroelalala
Helemaal niet, ze denkt alleen nog dat ze Tara is.quote:
lief? een botsauto-hoofd vond ik een betere omschrijvingquote:Op zondag 23 januari 2005 10:06 schreef Woelli het volgende:
quote:Op zondag 23 januari 2005 13:28 schreef babette21 het volgende:
[..]
lief? een botsauto-hoofd vond ik een betere omschrijving
valt me trouwens ook op dat nieuwe Tara vrijwel nooit tekst krijgt,
op wat snauwerig "kappuh nou" en "hou je kop" na...
eigenlijk gewoon een lelijke figurant dus...
ik wel. Hij is echt verjoost.quote:Op zondag 23 januari 2005 14:09 schreef babette21 het volgende:
ik heb Chris trouwens nog steeds niet opgegeven...
ik overdreef ook weer eens een beetje hoor.quote:Op zondag 23 januari 2005 14:24 schreef babette21 het volgende:
Voor mij zit hij in de gevarenzone; zolang hij geen lijntjes krijgt is hij veilig
maar ook hij is inderdaad een typetje geworden en dan gaat de lol er snel af...
hey hey, mag ie het plekkie van Babette zomaar inpikken?quote:Jannes leek een tikje teveel op z'n vader, jammer...
desondanks mag hij van mij terugkomen, kan ie 'n praktijkje met Joyce beginnen ofzo...
Daan Starrenburg !!quote:Op zondag 23 januari 2005 13:46 schreef Wup het volgende:
als de casting een voltreffer was geweest
was Tara nu waarschijnlijk het leukste personage in ONM.
hoewel...
de schrijvers kunnen ook altijd roet in het eten gooien, zie Chris
recasts zijn zelden geslaagd in ONM
Joyce & Lizzy waren wel oke
maar wat ze ondanks goede actrice met Lizzy gedaan hebben blijft eeuwig zonde
Ziet er goed uitquote:Op zondag 23 januari 2005 14:44 schreef babette21 het volgende:
Babette presenteert: Het ONM Relatieschema
weet ik toch...quote:Op zondag 23 januari 2005 14:39 schreef Wup het volgende:
ik overdreef ook weer eens een beetje hoor.
over Joost zullen we 't maar niet meer hebben [en dat terwijl ik 'm in 't begin echt leuk vond]quote:als Joost in beeld komt krijg ik echt de neiging te gaan zappen, bij Chris is het alleen maar heel jammer dat hij steeds weer in hetzelfde patroon geduwd wordt zonder enige verdieping.
dat is idd. het lot van de verhaalloze karikaturen [ JP, Bettina]
en ik moet ook zeggen dat Aram van de Rest er niet zo goed meer mee weet om te gaan.
Ik begin een beetje genoeg te krijgen van zijn gebekkentrek: hij heeft er te weinig in zijn arsenaal
nee uiteraard niet; ik dacht aan een maatschap voor hun drietjes [Jannes uiteraard als #3]quote:hey hey, mag ie het plekkie van Babette zomaar inpikken?
Alsjeblieft, bespaar me......quote:Op zondag 23 januari 2005 14:45 schreef Woelli het volgende:
Daan Starrenburg !!
Hij was teminste beter dan die Niels Megens.quote:Op zondag 23 januari 2005 14:51 schreef babette21 het volgende:
[..]
Alsjeblieft, bespaar me......
* Babette heeft godganselijke bloedhekel aan Sander F.
OMGquote:Op zondag 23 januari 2005 14:44 schreef babette21 het volgende:
quote:Op zondag 23 januari 2005 14:55 schreef Woelli het volgende:
Hij was teminste beter dan die Niels Megens.
eigenlijk niet eens zo lang, was verbazingwekkend hoe alles in elkaar pastequote:Op zondag 23 januari 2005 15:05 schreef Iwan1976 het volgende:
Hoe lang ben je hier wel niet mee bezig geweest?![]()
Erik Krijnen, die gast die haar uit de kelder had geredquote:Op zondag 23 januari 2005 16:52 schreef soapie het volgende:
Leuk dat schema!!!!![]()
Maarre wie is die Erik waar Renee een relatie mee had?????
Die naam zegt me niks, dat van die kelder weet ik nog wel, maar verder....quote:Op zondag 23 januari 2005 17:08 schreef babette21 het volgende:
[..]
Erik Krijnen, die gast die haar uit de kelder had gered
later ruilde ze hem in voor Irene
nope... hij heeft wel in gtst gespeeld, een paar jaar terug. Als Philip van Alphenquote:Op zondag 23 januari 2005 18:20 schreef soapie het volgende:
Hij speelde toch ook een andere rol in ONM?
Ja das waar, ben er niet helemaal bij vandaag.....quote:Op zondag 23 januari 2005 18:58 schreef babette21 het volgende:
[..]
nope... hij heeft wel in gtst gespeeld, een paar jaar terug. Als Philip van Alphen
ik wist hem ook niet meer uit ONM.. wel uit Combat & idd. later in GTSTquote:Op zondag 23 januari 2005 18:58 schreef babette21 het volgende:
nope... hij heeft wel in gtst gespeeld, een paar jaar terug. Als Philip van Alphen
hij blijft geweldig! hoewel wat zonde van de whiskey... [in een wijnglas.... tres chique hihi]quote:Op zondag 23 januari 2005 19:21 schreef Wup het volgende:
27 april 2004, La Claire boos stoeiend met whiskeyfles
quote:Op zondag 23 januari 2005 14:44 schreef babette21 het volgende:
ja kan moeilijk alle niet-noemenswaardige exjes [van voordat personage in de serie kwam] benoemenquote:Op zondag 23 januari 2005 19:36 schreef pberends het volgende:
Je vergeet Stijn die een relatie had gehad met Adriënne.
Je weet wel, die slet die Stijn kwam opzoeken terwijl hij al met Sanne had omdat zij dacht dat ze nog een relatie hadden. Maar je hebt gelijkquote:Op zondag 23 januari 2005 19:39 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja kan moeilijk alle niet-noemenswaardige exjes [van voordat personage in de serie kwam] benoemen
en die Adrienne heb ik uberhaupt nooit gezien...
maar bedankt voor de tip:)
sorry voor het te snel weghalen, staat weer onlinequote:Op zondag 23 januari 2005 19:35 schreef soapie het volgende:
Ik krijg deze: 'Sophisticated' Tara, ONM 15 april 200'4´ niet open... Heb je hem er afgehaald, of ligt het aan mij???? Juist als ik het niet kan openen ben ik erg nieuwsgierig!!! Dus als ik een verzoekje mag indienen??
Wup heb jij misschien nog die caps van Yolanthe?quote:Op zondag 23 januari 2005 19:50 schreef Wup het volgende:
[..]
sorry voor het te snel weghalen, staat weer online
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Mirthe Klieverik als Adrienne Witteman, ONM 1 december 2004
[afbeelding]
Bedankt voor de illustratie... Harry Klooster is tegenwoordig Harry Schaapskooi ofzo?!?quote:Op zondag 23 januari 2005 19:50 schreef Wup het volgende:
Mirthe Klieverik als Adrienne Witteman, ONM 1 december 2004
[afbeelding]
Nou dat ziet er inderdaad ook niet uit, maar past wel goed bij Stijn!!!!!!quote:Op zondag 23 januari 2005 19:55 schreef babette21 het volgende:
[..]
Bedankt voor de illustratie... Harry Klooster is tegenwoordig Harry Schaapskooi ofzo?!?
haha heeft ze ze verwijderd?!?! way to go, Wuppie!!!quote:Op zondag 23 januari 2005 19:51 schreef Woelli het volgende:
Wup heb jij misschien nog die caps van Yolanthe?
die tijd was zeker mooi.quote:Op zondag 23 januari 2005 21:14 schreef babette21 het volgende:
mooi was die tijd...
[afbeelding]
je ziet d'r denken: hoe kan ik nou 'n serieus gesprek voeren met iemand in zo'n pak?! [onm 2004]
klopt, helemaal vergeten.... die Renee heeft ook zo lopen sletten, 't past allemaal niet haha...quote:Op zondag 23 januari 2005 22:10 schreef haagse_elfje het volgende:
@ Babette maybe kijk ik niet goed ik mis een relatie bij Renée. Ik mis Kate de eerste manager van het Seepaert, die was eerst toen verliefd op Ellen en kreeg toen iets met Renée uiteindelijk. En die is toen weg gegaan omdat ze geknoeit had met de boekhouding
geen idee, zie ik dan wel weer...quote:Op zondag 23 januari 2005 22:29 schreef Woelli het volgende:
ga jij trouwens naar ''Flirt!'' ??
quote:Op zondag 23 januari 2005 22:34 schreef babette21 het volgende:
[..]
klopt, helemaal vergeten.... die Renee heeft ook zo lopen sletten, 't past allemaal niet haha...
nou ja, so be it... mocht ik 'm - volgend jaar ofzo - nog 's updaten dan zal ik erop letten!!
niet gezien, alleen 't laatste stukje over gtst.. met Linda Dekker enzo:)quote:Op zondag 23 januari 2005 22:04 schreef haagse_elfje het volgende:
net zag je bij de 25 mooiste tv momenten op sbs6 een stukje over Medisch Centrum West met een hele jonge Annemieke als zuster Ingrid
jaquote:Op zondag 23 januari 2005 22:54 schreef weet_ik_veel het volgende:
Klopt het dat Annemieke Verdoorn opzout?
quote:Op zondag 23 januari 2005 23:00 schreef weet_ik_veel het volgende:
ZE HOEPELT OP!!!!!!!!!!!!!!!!! HET WERD ME DAN OOK EEN PARTIJ TIJD, ZEG!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, in de wandelgangen hoor ik veel.quote:Op zondag 23 januari 2005 23:11 schreef babette21 het volgende:
joh ik lul maar wat, heb geen idee of Annemieke eruit gaat?!
Wiv, nav wat kwam je vraag? geruchten gehoord?
nee das waar...quote:Op zondag 23 januari 2005 23:11 schreef babette21 het volgende:
Renee hadden we overigens uberhaupt al niet nodig....
maar dit terzijde...
Wat heb JIJ tegen sletjes? Er is niks lekkerders op de wereld!quote:Op zondag 23 januari 2005 23:14 schreef haagse_elfje het volgende:
want het niveau begint wel te dalen naar een Costa gehalte.
hij heeft het van mij...quote:Op zondag 23 januari 2005 23:11 schreef babette21 het volgende:
joh ik lul maar wat, heb geen idee of Annemieke eruit gaat?!
Wiv, nav wat kwam je vraag? geruchten gehoord?
vanwaar toch al die vooroordelen jegens Yolanthe/Julia...?!quote:Op zondag 23 januari 2005 23:14 schreef haagse_elfje het volgende:
ik zie liever dan een Renee dan een stel rond huppelende breezer sletjes
want het niveau begint wel te dalen naar een Costa gehalte.
ik heb tegen wil in Snowfever moeten kijken...quote:Op zondag 23 januari 2005 23:16 schreef babette21 het volgende:
[..]
vanwaar toch al die vooroordelen jegens Yolanthe/Julia...?!
we hebben haar pas 1 sec. gezien en weten nog niks van haar rol
misschien is 't idd ruk, maar dat kunnen we nu toch nog niet beoordelen?!?
Toen Annemieke op dinsdag 28 december 2004 te gast was bij Lijn 4 zei ze dat ze niet ambitieus is en dat ze alleen maar dingen doet die ze leuk vindt. ONM vindt ze nog steeds leuk om te doen en ze heeft geen behoefte naar iets anders leuks te gaan. Wel wil ze nog eens een rol in een film spelen.quote:Op zondag 23 januari 2005 22:54 schreef weet_ik_veel het volgende:
Klopt het dat Annemieke Verdoorn opzout?
quote:Op zondag 23 januari 2005 23:21 schreef babette21 het volgende:
:
oh 't is een lekker wijf, ze zal wel niet kunnen spelen....
* meldt...quote:ik kan niet geloven dat je tegenwoordig zowel de looks als het goeie talent heb....
Roger Happel speelde in aflevering 7.174/7.176/7.178/7.181/7.183/7.186 (april/mei 2000) de rol van bandlid. Ik geloof dat ik daar nog wel caps van heb...quote:Op zondag 23 januari 2005 23:24 schreef babette21 het volgende:
ik kreeg vandaag 'n mail van iemand die vroeg naar Roger nogwat [naam ff kwijt],
hij speelde 1 van die bandleden van Bento, in 1999... heb jij toevallig iets van die jongen?!
hoeft niet nu hoor...... ik ga tukken....
Yolanthe met haar Kaasbergen!quote:
Ik hoef dat adres niet. Ik zie Petra regelmatig face to face. In februari komt er een interview van mij met haar in Veronica Magazine.quote:Op maandag 24 januari 2005 04:07 schreef Svensational het volgende:
wiv, heb jij dit al gezien: http://www.clubs.nl/community/default.asp?clubid=287276
quote:Op zondag 23 januari 2005 23:06 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
![]()
![]()
als Annemieke weg gaat blijft er wel heel weinig over wat nog talent heeft....
Ik denk dat als Annemieke weg gaat dat Bettina Berger het bijltje er ook bij neer gooit en Robert de la Hay ook....
dan is het echtONM
quote:Op maandag 24 januari 2005 11:34 schreef pberends het volgende:
Die donkere doos (Van dat "Leuk truitje" leenreclame) kan trouwens echt niet acteren
Nog erger dan Cobben.
thanx!!! die bandnaam wist ik nog wel.... ik heb 't singletjequote:Op zondag 23 januari 2005 23:32 schreef Iwan1976 het volgende:
Roger Happel speelde in aflevering 7.174/7.176/7.178/7.181/7.183/7.186 (april/mei 2000) de rol van bandlid. Ik geloof dat ik daar nog wel caps van heb...
EDIT: En hij was ook te zien in aflevering 8.8/8.9/8.12/8.15/8.16/8.2 (september 2000).
BTW: De band van Bento heette Midnight Express.
Ik hoorde het vandaag ook, dus wordt het dag Annemieke?!quote:Op maandag 24 januari 2005 16:21 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Mensen, ik kreeg zowat een hartaanval, Annemieke moet en zal blijven!!!!!
bron?!quote:Op maandag 24 januari 2005 17:47 schreef Orginial het volgende:
Ik hoorde het vandaag ook, dus wordt het dag Annemieke?!![]()
JP ook.... Familie?!quote:Op maandag 24 januari 2005 18:47 schreef Woelli het volgende:
Julia is achternaamloos
Is nog niet eens zo'n gekke gedachte... Yolanthe heeft een Spaanse vader... en wiens ouders woonden ook al weer in Spanje? ... De ouders van JP.quote:Op maandag 24 januari 2005 18:56 schreef babette21 het volgende:
JP ook.... Familie?!
Nee he, niet weer familie van JP. Is tot nu toe nou niet echt een succes.....quote:Op maandag 24 januari 2005 19:15 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Is nog niet eens zo'n gekke gedachte... Yolanthe heeft een Spaanse vader... en wiens ouders woonden ook al weer in Spanje? ... De ouders van JP.
Sorry dat ik het zo zeg, maar dat slaat als een tang op een varken.quote:Op maandag 24 januari 2005 19:18 schreef Woelli het volgende:
[..]
Tara heeft in de leader volgens mij geen achternaam omdat Joost naar haar komt.
In de lul van Marnix.quote:Op maandag 24 januari 2005 19:59 schreef Airelle het volgende:
Wie stak die spuit nu? Ik miste een heel klein stukje.... het ging heel snel.....
Cabar doet co-schapen, geen co-schappen.quote:Op maandag 24 januari 2005 20:00 schreef Airelle het volgende:
Iris heeft al wel heeeeeeeeeeeel veel te voorduren gekregen tijden haar co-schappen.
Iris is serieslachtoffer nummer 1.... 't moet er toch een keer fataal worden....quote:Op maandag 24 januari 2005 20:00 schreef Airelle het volgende:
Iris heeft al wel heeeeeeeeeeeel veel te voorduren gekregen tijden haar co-schappen.
yep, Jut en Jul...quote:Op maandag 24 januari 2005 20:00 schreef bar_rel het volgende:
Loopt er in Dok ook een blonde tweeling?![]()
de gifmengsters.....ONM 22 september 2004quote:Op maandag 24 januari 2005 20:00 schreef bar_rel het volgende:
Loopt er in Dok ook een blonde tweeling?![]()
Brrrrrrrrrr, doe mij JP maarquote:Op maandag 24 januari 2005 20:08 schreef Wup het volgende:
[..]
de gifmengsters.....ONM 22 september 2004
[afbeelding]
Ik vind het allemaal ook een beetje ongeloofwaardig.quote:Op maandag 24 januari 2005 20:05 schreef babette21 het volgende:
[..]
Iris is serieslachtoffer nummer 1.... 't moet er toch een keer fataal worden....
ze hadden die naald idd net zo goed in de arm van Ilyas kunnen borren...quote:Op maandag 24 januari 2005 20:11 schreef Airelle het volgende:
Ik vind het allemaal ook een beetje ongeloofwaardig.
En saai!
Ik dacht meer aan de arm van Marnix..... Dan heeft hij eindelijk eens echt wat te zeiken!!!!!quote:Op maandag 24 januari 2005 20:18 schreef babette21 het volgende:
[..]
ze hadden die naald idd net zo goed in de arm van Ilyas kunnen borren...
kon hij ook 's een tijdje in de rats zitten....
Zag er toch niet uit.....quote:Op maandag 24 januari 2005 20:23 schreef haagse_elfje het volgende:
Niels is naar de kapper geweest met zijn kuifje
Heb laatst ook bloed laten prikken en kreeg alleen een watje met een stukje leukoplast!!!!!quote:Ze mogen ook zich beter gaan verdiepen in simpele ziekenhuis handelingen want als er net bloed bij je is afgenomen , krijg je echt niet alleen een pleister, dat word met heel veel gaasjes strak verbonden.....
[/quote]quote:Op maandag 24 januari 2005 20:29 schreef soapie het volgende:
[..]
Zag er toch niet uit.....
[..]
Heb laatst ook bloed laten prikken en kreeg alleen een watje met een stukje leukoplast!!!!!
Bloed prikken krijg je als allereerste in je studie. Daarbij komt nog dat over het algemeen bloed geprikt word door de laboranten zelf, tenminste zo gebeurt in de ziekenhuizen hier.quote:Op maandag 24 januari 2005 20:35 schreef babette21 het volgende:
't slaat al nergens op dat co-assistenten in dit stadium van hun studie nog moeten leren bloedprikken
haha en Lizzy dan:)quote:Op maandag 24 januari 2005 20:02 schreef babette21 het volgende:
Niels weer aan de Lizzy Award
nu je het zegt: moesten alle 3 voor 1 enkel scene'tje opdraven.....quote:Op maandag 24 januari 2005 20:41 schreef Wup het volgende:
haha en Lizzy dan:)
[ en Bettina ook dong ook al mee]
Dan moet je eens wat beter op het cd-hoesje kijken, want het nummer heet "Everybody's Got To Learn Sometime" van The Korgis.quote:Op maandag 24 januari 2005 20:23 schreef haagse_elfje het volgende:
Dat nummer dat ze bij Renee in kantoor draaide dat was echt freaky want ik had het nummer net ook aan staan...Change of Heart geweldig nummer!Maar wat een ongelofelijke saaie scene....
da's op zich niet zo erg maar geef ons dan wat te lachen...quote:Op maandag 24 januari 2005 20:39 schreef soapie het volgende:
De hele aflevering sloeg nergens op vandaag
schopt iemand Ik wist ook niet hoe dat nummer heette, ik had the music in the background aan staan.....Zo boeiend was die scene ook niet, het nummer is beter!quote:Op maandag 24 januari 2005 20:48 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Dan moet je eens wat beter op het cd-hoesje kijken, want het nummer heet "Everybody's Got To Learn Sometime" van The Korgis.
hij had toch een wenkbrauw piercing?quote:Op maandag 24 januari 2005 20:50 schreef Wup het volgende:
[..]
da's op zich niet zo erg maar geef ons dan wat te lachen...
btw: wat heeft die Mike in een close-up een raar hoofd .....
[afbeelding]
Verekt... ze lijken ook nog op me Leraresquote:Op maandag 24 januari 2005 20:08 schreef Wup het volgende:
[..]
de gifmengsters.....ONM 22 september 2004
[afbeelding]
ikke....nee hoor...quote:Op maandag 24 januari 2005 20:52 schreef weet_ik_veel het volgende:
Boos, Elfje?
van ver af ookquote:Op maandag 24 januari 2005 20:50 schreef Wup het volgende:
btw: wat heeft die Mike in een close-up een raar hoofd .....
[afbeelding]
dat meisje die ook toen bij dat vuurwerk incident was, ook een van Gyman zijn "mooie" vrienden, heeft helemaal een raar hoofd....quote:
ik geloof bij die mes-scene... maar ik zie het niet zo heel duidelijkquote:Op maandag 24 januari 2005 20:52 schreef haagse_elfje het volgende:
hij had toch een wenkbrauw piercing?
tuurlijk......ik heb een nieuwe zak snoepjes gekregen vandaag dus ik ben erg makjes.......quote:Op maandag 24 januari 2005 20:46 schreef babette21 het volgende:
denk je dat wij een nieuw Tournamentje aankunnen? Of is dat vragen om ellende!?
Wat heeft hij in een paar dagen een dikke kop gekregen!!!quote:Op maandag 24 januari 2005 21:07 schreef Wup het volgende:
ik geloof bij die mes-scene... maar ik zie het niet zo heel duidelijk
hihi da's een hele geruststelling... anders had ik 'm niet durven starten...quote:Op maandag 24 januari 2005 21:07 schreef Wup het volgende:
tuurlijk......ik heb een nieuwe zak snoepjes gekregen vandaag dus ik ben erg makjes.......
Ik vind dat die Danny een stel gemene ogen heeft.quote:Op maandag 24 januari 2005 21:20 schreef soapie het volgende:
Wat heeft hij in een paar dagen een dikke kop gekregen!!!![]()
Zal wel even stemmenquote:Op maandag 24 januari 2005 21:46 schreef babette21 het volgende:
ONM Tournament - Editie 2005
voor wie zich verveeld...
dood vogeltje voor Iwanquote:Maandag 24 januari
Bettina belt Yvonne maar krijgt een onbekende man aan de telefoon.
Marjolein is furieus over de conclusies die Joyce trekt wat betreft wie de schuld heeft van de steekpartij.
Oh... ik zat er al op te wachten... deze reactie kon niet uitblijven natuurlijkquote:Op maandag 24 januari 2005 22:33 schreef babette21 het volgende:
er is er maar 1 die furieus kan zijn.... Marjolein kwam daar niet eens bij in de buurt
quote:Op maandag 24 januari 2005 22:27 schreef Wup het volgende:
uit de verhaaltjes
[..]
dood vogeltje voor Iwan
& ... furieus??
Deze lijkt er wel op:quote:Op maandag 24 januari 2005 22:46 schreef babette21 het volgende:
ik heb laatst trouwens wat zitten surfen naar dat Jim Morrisson schilderij, maar niks gevonden
daarom maar 'n mailtje naar ONM gestuurd... waar ze dat kreng vandaan hebben?!
Nee, maar ze schudt wel lekker met haar joekels.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 05:27 schreef Svensational het volgende:
Hoe doet Yolanthe het? Kan ze acteren of niet?
quote:THE GALLERY DONKERSLOOT startte eind 2003 een schilderactie ten behoeve van de BorstkankerVereniging Nederland.
Deze stichting zet zich in voor het welzijn van de kankerpatiente. Mede in navolging van Mariska Hulscher heeft THE GALLERY in december 2003 het startsein gegeven. Sanne de Regt, MISS NEDERLAND 2003, werd als eerste vrouw geschilderd.
Inmiddels hebben geposeerd: Mariska Hulscher, Annemiek Verdoorn, Miryanne van Reeden en Irene van de Laar als "schildersmodel" geposeerd voor de kunstenaars van THE GALLERY.
Geportretteerd worden nog:
Bridget Maasland, Tanja Jess, Connie Breukhoven, Dyanne Beekman, Estelle Gullit, Ilse de Lange, Fabienne de Vries, Leontien Borsato, Mylene de la Haye, Miryanne van Reeden, Monique Sluyter.
De feestelijke presentatie van deze schilderijen, die voor dit goede doel zullen worden geveild, zal bij aanvang van de zomer plaatsvinden. Nadere informatie volgt.
ik weet wel dat er posters van zijn, die kon je bij de expo halen want mijn ma heeft hier een roze/paarse hangen.....die kan je daar dan ook in laten lijsten.quote:Op maandag 24 januari 2005 22:46 schreef babette21 het volgende:
ik heb laatst trouwens wat zitten surfen naar dat Jim Morrisson schilderij, maar niks gevonden
daarom maar 'n mailtje naar ONM gestuurd... waar ze dat kreng vandaan hebben?!
BRON: Yorin ONM-forumquote:ikke heb mail gestuurd naar de redactie van onm met die vraag...zij zeiden dat ze 8 februari komen om 21:00 uur...
ik vind 't niet echt agenda-waardig maar mocht ik 't tegen die tijd nog nietquote:Op dinsdag 25 januari 2005 12:16 schreef Iwan1976 het volgende:
ONM-ers in '10 Voor Taal'
[..]
BRON: Yorin ONM-forum
om heel eerlijk te zijn... ik moet er niet aan denken Jop Joris in hints.........quote:Op dinsdag 25 januari 2005 12:42 schreef babette21 het volgende:
ik vind 't niet echt agenda-waardig maar mocht ik 't tegen die tijd nog niet
vergeten zijn dan wil ik wel 'n poging wagen om Jop Joris te zien spellen...
Geen nieuwe namen, maar wel een nieuwe onderverdeling. HGH had deze indeling vanaf aflevering 1, op 25 oktober 2004 volgde GTST... en sinds gisteren ook ONM... weer wat extra typewerk.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 13:15 schreef Wup het volgende:
ONM 24 januari 2005
[afbeelding]
ik weet niet of Carlo zich verveelde of dat er echt iets aangepast is
maar het gedeelte schrijversteam was gisteren ineens onderverdeeld op de aftiteling.
ik geloof niet dat er een nieuwe naam bij staat?
[ misschien ziet Iwan iets?]
ik heb me dat wel afgevraagd, hoe zoiets nou in zijn werk gaat binnen zo een schrijversteam...quote:Op dinsdag 25 januari 2005 14:13 schreef babette21 het volgende:
waar jullie al niet op letten....
[Wupje, hoe smaken ze?!]
gevlucht voor gevaarlijke Joyce.........quote:het is gewoon te toevallig:
zit hier een jongen in de wachtruimte,
lijkt als 2 druppels water op onze vriend Mike......
ik moet daar ergens een artikeltje over hebben...quote:Op dinsdag 25 januari 2005 14:38 schreef Wup het volgende:
ik heb me dat wel afgevraagd, hoe zoiets nou in zijn werk gaat binnen zo een schrijversteam...
of ze om beurten verhaaltjes verzinnen, of iedereen meeschrijft aan de dialogen, nieuwe personages verzinnen ...nou ja dat soort dingetjes dus.
maar hier word ik ook nog niet echt veel wijzer van... ik bedoel wat is een hoofdschrijver?
rechtstreeks naar de jeugdreclassering... goeie zet!quote:gevlucht voor gevaarlijke Joyce.........
Volgens mij is het team van de grote lijnen al een hele tijd niet meer gesignaleerd in Aalsmeer.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 14:45 schreef babette21 het volgende:
iig plannen ze de grote lijnen al maanden vooruit, eigenlijk voor het hele seizoen
details en sublijntjes komen later pas...
ow graag, lijkt me interessant.......quote:Op dinsdag 25 januari 2005 14:45 schreef babette21 het volgende:
anyway, zal artikeltje eens opspeuren....
hahaquote:Op dinsdag 25 januari 2005 15:03 schreef Iwan1976 het volgende:
Volgens mij is het team van de grote lijnen al een hele tijd niet meer gesignaleerd in Aalsmeer.
mja alles wat enigszins potentie heeft weten ze steeds weer van de ene op de andere dag om zeep te helpen...quote:Op dinsdag 25 januari 2005 15:03 schreef Iwan1976 het volgende:
Volgens mij is het team van de grote lijnen al een hele tijd niet meer gesignaleerd in Aalsmeer.
ben allang blij dat ik hier op werk een achterdeurtje naar Fok! heb gevondenquote:ps: tis weer FMP...
dat was zeker geen prettig uitzicht.....quote:Op dinsdag 25 januari 2005 14:13 schreef babette21 het volgende:
waar jullie al niet op letten....
[Wupje, hoe smaken ze?!]
het is gewoon te toevallig:
zit hier een jongen in de wachtruimte,
lijkt als 2 druppels water op onze vriend Mike......
Joost zegt in het nederlands tegen haarquote:Op dinsdag 25 januari 2005 16:15 schreef Orginial het volgende:
Ik ga zometeen de herhaling kijken omdat ik het niet gezien had. Is Yolanthe wat?![]()
Bedankt voor de tip!quote:Op dinsdag 25 januari 2005 18:02 schreef babette21 het volgende:
enigszins off-topic, maar misschien leuk voor Iwan en/of Wup: Het script van Goudkust
quote:Op dinsdag 25 januari 2005 18:14 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Mensen, ik heb navraag gedaan naar de roddel dat Annemieke weggaat uit onm en deze roddel is NIET ik herhaal NIET waar!!!
Dus, jammer WIV maar het gaat niet door![]()
we hebben altijd Pamela nogquote:Op dinsdag 25 januari 2005 18:30 schreef soapie het volgende:
[..]
Gelukkig.... blijft er tenminste nog iemand die enig niveau heeft!!!!!![]()
de rotsen in de branding van ONM.....quote:Op dinsdag 25 januari 2005 18:48 schreef soapie het volgende:
[..]
Ja, en Robert niet te vergeten!!!!!
En Lizzie en Reneequote:Op dinsdag 25 januari 2005 18:51 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
de rotsen in de branding van ONM.....
bijna goed, hij speelde Clint... de broer van Jasper!!quote:Op dinsdag 25 januari 2005 19:11 schreef soapie het volgende:
[afbeelding]
Hij speelde toch een vriendje van Babette???? Jasper ofzo?
Babette dank je wel,lijkt me idd. wel interessant ....quote:Op dinsdag 25 januari 2005 18:02 schreef babette21 het volgende:
enigszins off-topic, maar misschien leuk voor Iwan en/of Wup: Het script van Goudkust
Jij bent echt oplettend, ik had haar niet eens gemist...... Heeft ze Romeo gelijk meegenomen?????quote:Op dinsdag 25 januari 2005 19:19 schreef Wup het volgende:
btw: is Shirina stiekem uit de serie geschreven?
leuk! ga ik vanavond eens op m'n gemak [terug-]kijken!!!quote:Op dinsdag 25 januari 2005 19:18 schreef Wup het volgende:
[..]
Babette dank je wel,lijkt me idd. wel interessant ....
dat linkje herinnert me nog ergens aan....
stond ook van voor de kerst te wachten voor upload
een paar korte stukjes film van het project OneNightStand [sept-nov 2004] met ex-ONMers
project krijgt in 2005 een vervolg......
Ze hebben je gehoordquote:Op dinsdag 25 januari 2005 19:19 schreef Wup het volgende:
btw: is Shirina stiekem uit de serie geschreven?
Vind ik idd ook niks, maar toch heeeel wat beter als Anneliekequote:Op dinsdag 25 januari 2005 19:32 schreef Wup het volgende:
ooo, meisje Kagchelland toch weer:(
aha, da's mooi...quote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2005 19:21 schreef soapie het volgende:
Jij bent echt oplettend, ik had haar niet eens gemist...... Heeft ze Romeo gelijk meegenomen?????
Kan iemand even met z'n handen door Niels' haar woelen, dit lijkt nergens naar!!!!!!!quote:Op dinsdag 25 januari 2005 19:40 schreef Wup het volgende:
[..]
aha, da's mooi...
nu Niels kappen met dat domme geklets.. liever geen Niels dan dit gezeur steeds....
Je hebt niks gemist!!!! het was om tequote:Op dinsdag 25 januari 2005 19:47 schreef babette21 het volgende:
word zo aan tafel verwacht...
als de tweede helft net zo geweldig is als de eerste hoef ik iig niets te missen...
en dat nog zonder Braziliequote:
noem jij eens iets leuks dan, verhaal-technisch..quote:Op dinsdag 25 januari 2005 20:13 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wup: ga dan wat anders doen. Hoeven we dat gezeik niet meer te lezen.
Het is ineens verdacht stil aan het Wiv-front!!!!!!quote:Op dinsdag 25 januari 2005 20:20 schreef babette21 het volgende:
[..]
noem jij eens iets leuks dan, verhaal-technisch..
ach die heeft zelf maar oog, verhaal technisch dan voor twee dingen, en dan kijkt hij niet eens naar het verhaal maar alleen naar de verpakking.....quote:Op dinsdag 25 januari 2005 20:27 schreef soapie het volgende:
[..]
Het is ineens verdacht stil aan het Wiv-front!!!!!!![]()
een hoerenkast met Kyra beginnen zou wel een leuke lijntje voor haar zijn..........quote:Op dinsdag 25 januari 2005 20:25 schreef haagse_elfje het volgende:
Hoe laag kan die Sanne zinken en ja eigen schuld dikke bult had ze maar assertiever moeten zijn en NEE zeggen, zou hij ook betaald hebbenkan ze een nieuwe carriëre maken....
dan kan Tonnie wel even gaan pimpen, heeft toch altijd geld nodig....quote:Op dinsdag 25 januari 2005 20:37 schreef Wup het volgende:
[..]
een hoerenkast met Kyra beginnen zou wel een leuke lijntje voor haar zijn..........
jaaaaaaaaaaaaa!! zou ze vast fantastische doen!!quote:Op dinsdag 25 januari 2005 20:43 schreef Wup het volgende:
Bettina zou het prima doen als hoerenmadame....
wie??quote:die knul van Sanne heet op de aftiteling 'naamloze jongen'
goed plan... zoiets als dat virus in 2002, maar dan iets fataler...quote:misschien gaan ze gewoon de co-assistentjes nu snel uitroeien met een massaal aids-lijntje:)
1. Het forum is kutlangzaamquote:Op dinsdag 25 januari 2005 20:27 schreef soapie het volgende:
Het is ineens verdacht stil aan het Wiv-front!!!!!!![]()
Sanne had in de Galaxy een onenightstandquote:Op dinsdag 25 januari 2005 20:50 schreef babette21 het volgende:
wie??
de grap heeft lang genoeg geduurd: ze mag nu wel eens terugkomen!!quote:6 oktober 2004, Verdwaald
Tamara Brinkman
blijft toch gewoon Jannes, in welke rol ik 'm ook zie...quote:13 oktober 2004, Zwijnen
Tim Zweije
toch jammer dat ze zo'n waardeloze rol had in onm, ze is helemaal niet zo slechtquote:20 oktober 2004, Snacken
Isis Cabolet
zie Tamara Brinkmanquote:3 november 2004, Nieuwe Schoenen
Kim Pieters
quote:10 november 2004, Bijlmer Odysee
Karina Smulders
lekker goedkoop... nah ja moet kunnen...quote:Op dinsdag 25 januari 2005 20:57 schreef Wup het volgende:
Sanne had in de Galaxy een onenightstandopgepikt.
het was niet zo geslaagd want hij ging er erg snel weervandoor, hij zei niet eens gedag
maar altijd goed voor een enge ziekte zoiets:)
Zouden ze erover nagedacht hebben... 'ontdooien' en 'microwave' in één scène?quote:Op dinsdag 25 januari 2005 20:25 schreef haagse_elfje het volgende:
Zelfs ONM word nu veramerikaniseert met het woord microwave wat is er mis met de oude magnetron?
ze is juist heel leuk, ze speelt natuurlijk & heeft een leuke uitstralingquote:Op dinsdag 25 januari 2005 21:02 schreef babette21 het volgende:
toch jammer dat ze zo'n waardeloze rol had in onm, ze is helemaal niet zo slecht
tsja ik zal je maar besparen wat ik van Lotje vond:)quote:jammer dat ze 't natuurlijk kwijtgeraakt is door die opleiding, komt nu allemaal zo geschoold over echt een theater-actrice, tv doet haar weinig goeds....
tja wat kan ik zeggen: al 't goeie komt uit Den Haag....quote:Op dinsdag 25 januari 2005 21:12 schreef Wup het volgende:
ze is juist heel leuk, ze speelt natuurlijk & heeft een leuke uitstraling
ik had laatst al geroepen dat ze wel terug mag als leukere versie van Floor.
dat weet ik al lieverd... maar ik zal je er niet op afrekenen hoor...quote:tsja ik zal je maar besparen wat ik van Lotje vond:)
ik kan me nog herinneren dat ze lelijke knieen heeft.....quote:ik kan me nog herinneren dat ik toendertijd dacht: sjee eindelijk eens een soaper die goed kan huilen... maar ja toen hadden we de Niels-jammer-show nog niet gezien...
Ik zag vorige week nog een leuke verhaallijn voor ons 'serieslachtoffer' in een aflevering van ER die hier nog uitgezonden moet worden.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 20:58 schreef haagse_elfje het volgende:
heb iets teveel ER zitten kijken![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 januari 2005 21:22 schreef Iwan1976 het volgende:Gyman, Mike en ???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hihiquote:Op dinsdag 25 januari 2005 21:20 schreef babette21 het volgende:
ik kan me nog herinneren dat ze lelijke knieen heeft.....
haha, was vast tijdens zo'n vage nachtelijke fok!-sessie...
we zijn het weer helemaal eens...quote:maar zonder gekheid: toen ze dat kind net verloren had lag ze idd een potje mooi te huilen!
Niels huilt trouwens niet.... hij jammert....
... en een naamloze jongen, want de namen zijn op bij Endemol.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 21:30 schreef babette21 het volgende:
Gyman, Mike en ???
Ik was even bang dat we het zoveelste verkrachtings/aanrandingsverhaallijntje voorgeschoteld kregen, maar dat is ons gelukkig bespaard gebleven.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 20:57 schreef Wup het volgende:
Sanne had in de Galaxy een onenightstandopgepikt.
het was niet zo geslaagd want hij ging er erg snel weervandoor, hij zei niet eens gedag
maar altijd goed voor een enge ziekte zoiets:)
ja nu je het zegt... het valt nu wel weer mee maar een maandje terug liep Joyce er echt bij alsof ze alvast opgebaard was......quote:Op dinsdag 25 januari 2005 21:43 schreef Iwan1976 het volgende:
Marnix stipte het make-up gebruik nog even aan.![]()
agg... pimmetje ook nog met jong koppie... in HGH viel ie tegen zeg:(quote:Op dinsdag 25 januari 2005 21:28 schreef babette21 het volgende:
Vandaag in de serie "Mooi was die tijd" :
Pimmetje in een heel fout jasje - 1996
ja da's hier uiteraard ook uitgebreid bekritiseerd....quote:Op dinsdag 25 januari 2005 22:00 schreef Wup het volgende:
ja nu je het zegt... het valt nu wel weer mee maar een maandje terug liep Joyce er echt bij alsof ze alvast opgebaard was......
quote:Op dinsdag 25 januari 2005 21:22 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik zag vorige week nog een leuke verhaallijn voor ons 'serieslachtoffer' in een aflevering van ER die hier nog uitgezonden moet worden.
Ik heb de naam van het ER-karakter vervangen door ons acteertalent om het spoilergehalte te minimaliseren:Dat verkrachten ze helemaal in ONM zo een verhaallijn dat is echt alleen voor ER weg gelegd wel jammer, als ze nou een btje meer ER gaan kijken kunnen ze er wel iets van leren ook over ziekenhuis regels.... soms worden ze daar ook niet helemaal goed uitgevoerd maar zo treurig als ONM het doetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
don't give me that fucking bullshit
de Irissen en Kyra's kunnen nog veel leren van Babette!quote:Op dinsdag 25 januari 2005 21:49 schreef babette21 het volgende:
Ach doe 's gek, we doen er nog eentje:
[afbeelding]
oktober 2000
de visasgisten van ONM maken wel vaak Make-Up blunders, zoals met teveel lipp gloss of echt een hele foute kleur lippenstift net als bij Joyce. Dat moeten ze toch kunnen zien, zou je denken....quote:Op dinsdag 25 januari 2005 22:00 schreef Wup het volgende:
[..]
ja nu je het zegt... het valt nu wel weer mee maar een maandje terug liep Joyce er echt bij alsof ze alvast opgebaard was......
[afbeelding]
[afbeelding]
in HGH was hij toch alleen maar figurant met tekst?!quote:Op dinsdag 25 januari 2005 22:03 schreef Wup het volgende:
agg... pimmetje ook nog met jong koppie... in HGH viel ie tegen zeg:(
owww dat is een echt Claire klassieker, alleen dit gedeelte heb ik al van het filmpje geknipt..quote:Op dinsdag 25 januari 2005 22:12 schreef babette21 het volgende:
[afbeelding]
ssssst.... zomaar...... [onm februari 2004]
Gelukkig werd ze gered door Santiago.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 22:20 schreef babette21 het volgende:
Joyce was een beetje kwijt.... [onm feb. 2003]
Victor op stoer...quote:Op dinsdag 25 januari 2005 22:20 schreef babette21 het volgende:
Joyce was een beetje kwijt.... [onm feb. 2003]
eerlijk gezegd heb ik geen flauw idee welke scene hierbij hoort...quote:Op dinsdag 25 januari 2005 22:17 schreef Wup het volgende:
owww dat is een echt Claire klassieker, alleen dit gedeelte heb ik al van het filmpje geknipt..
yep, maar veel meer weet ik er ook niet van... zat ik Down Underquote:Op dinsdag 25 januari 2005 22:23 schreef Wup het volgende:
Victor op stoer...
kwam Babette toen niet over voor de soort van begrafenis ofzo?
Iedereen was van slag door haar terugkomst... zelfs de jongens van de aftiteling... Babette heette opeens Babette Reitsema.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 22:31 schreef babette21 het volgende:
[afbeelding]
Babette: heel even terug van weggeweest [onm februari 2003]
echt waar?!?!? maar goed dat ik dat gemist heb, was vast gaan steigeren!!quote:Op dinsdag 25 januari 2005 22:34 schreef Iwan1976 het volgende:
Iedereen was van slag door haar terugkomst... zelfs de jongens van de aftiteling... Babette heette opeens Babette Reitsema.
niet door mij iig.... ga m'n bedje opzoeken....quote:Op dinsdag 25 januari 2005 22:37 schreef haagse_elfje het volgende:
word er al een nieuwe topic gemaakt?
quote:Onder het mom van verandering van spijs doet eten heeft Frist een geheel eigen opmaak aan zijn recept gegeven. Lekker klinkt het in ieder geval en wij hier op de redactie zeggen: Smullen maar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |