dan kan Tonnie wel even gaan pimpen, heeft toch altijd geld nodig....quote:Op dinsdag 25 januari 2005 20:37 schreef Wup het volgende:
[..]
een hoerenkast met Kyra beginnen zou wel een leuke lijntje voor haar zijn..........
jaaaaaaaaaaaaa!! zou ze vast fantastische doen!!quote:Op dinsdag 25 januari 2005 20:43 schreef Wup het volgende:
Bettina zou het prima doen als hoerenmadame....
wie??quote:die knul van Sanne heet op de aftiteling 'naamloze jongen'
goed plan... zoiets als dat virus in 2002, maar dan iets fataler...quote:misschien gaan ze gewoon de co-assistentjes nu snel uitroeien met een massaal aids-lijntje:)
1. Het forum is kutlangzaamquote:Op dinsdag 25 januari 2005 20:27 schreef soapie het volgende:
Het is ineens verdacht stil aan het Wiv-front!!!!!!![]()
Sanne had in de Galaxy een onenightstandquote:Op dinsdag 25 januari 2005 20:50 schreef babette21 het volgende:
wie??
de grap heeft lang genoeg geduurd: ze mag nu wel eens terugkomen!!quote:6 oktober 2004, Verdwaald
Tamara Brinkman
blijft toch gewoon Jannes, in welke rol ik 'm ook zie...quote:13 oktober 2004, Zwijnen
Tim Zweije
toch jammer dat ze zo'n waardeloze rol had in onm, ze is helemaal niet zo slechtquote:20 oktober 2004, Snacken
Isis Cabolet
zie Tamara Brinkmanquote:3 november 2004, Nieuwe Schoenen
Kim Pieters
quote:10 november 2004, Bijlmer Odysee
Karina Smulders
lekker goedkoop... nah ja moet kunnen...quote:Op dinsdag 25 januari 2005 20:57 schreef Wup het volgende:
Sanne had in de Galaxy een onenightstandopgepikt.
het was niet zo geslaagd want hij ging er erg snel weervandoor, hij zei niet eens gedag
maar altijd goed voor een enge ziekte zoiets:)
Zouden ze erover nagedacht hebben... 'ontdooien' en 'microwave' in één scène?quote:Op dinsdag 25 januari 2005 20:25 schreef haagse_elfje het volgende:
Zelfs ONM word nu veramerikaniseert met het woord microwave wat is er mis met de oude magnetron?
ze is juist heel leuk, ze speelt natuurlijk & heeft een leuke uitstralingquote:Op dinsdag 25 januari 2005 21:02 schreef babette21 het volgende:
toch jammer dat ze zo'n waardeloze rol had in onm, ze is helemaal niet zo slecht
tsja ik zal je maar besparen wat ik van Lotje vond:)quote:jammer dat ze 't natuurlijk kwijtgeraakt is door die opleiding, komt nu allemaal zo geschoold over echt een theater-actrice, tv doet haar weinig goeds....
tja wat kan ik zeggen: al 't goeie komt uit Den Haag....quote:Op dinsdag 25 januari 2005 21:12 schreef Wup het volgende:
ze is juist heel leuk, ze speelt natuurlijk & heeft een leuke uitstraling
ik had laatst al geroepen dat ze wel terug mag als leukere versie van Floor.
dat weet ik al lieverd... maar ik zal je er niet op afrekenen hoor...quote:tsja ik zal je maar besparen wat ik van Lotje vond:)
ik kan me nog herinneren dat ze lelijke knieen heeft.....quote:ik kan me nog herinneren dat ik toendertijd dacht: sjee eindelijk eens een soaper die goed kan huilen... maar ja toen hadden we de Niels-jammer-show nog niet gezien...
Ik zag vorige week nog een leuke verhaallijn voor ons 'serieslachtoffer' in een aflevering van ER die hier nog uitgezonden moet worden.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 20:58 schreef haagse_elfje het volgende:
heb iets teveel ER zitten kijken![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 januari 2005 21:22 schreef Iwan1976 het volgende:Gyman, Mike en ???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hihiquote:Op dinsdag 25 januari 2005 21:20 schreef babette21 het volgende:
ik kan me nog herinneren dat ze lelijke knieen heeft.....
haha, was vast tijdens zo'n vage nachtelijke fok!-sessie...
we zijn het weer helemaal eens...quote:maar zonder gekheid: toen ze dat kind net verloren had lag ze idd een potje mooi te huilen!
Niels huilt trouwens niet.... hij jammert....
... en een naamloze jongen, want de namen zijn op bij Endemol.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 21:30 schreef babette21 het volgende:
Gyman, Mike en ???
Ik was even bang dat we het zoveelste verkrachtings/aanrandingsverhaallijntje voorgeschoteld kregen, maar dat is ons gelukkig bespaard gebleven.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 20:57 schreef Wup het volgende:
Sanne had in de Galaxy een onenightstandopgepikt.
het was niet zo geslaagd want hij ging er erg snel weervandoor, hij zei niet eens gedag
maar altijd goed voor een enge ziekte zoiets:)
ja nu je het zegt... het valt nu wel weer mee maar een maandje terug liep Joyce er echt bij alsof ze alvast opgebaard was......quote:Op dinsdag 25 januari 2005 21:43 schreef Iwan1976 het volgende:
Marnix stipte het make-up gebruik nog even aan.![]()
agg... pimmetje ook nog met jong koppie... in HGH viel ie tegen zeg:(quote:Op dinsdag 25 januari 2005 21:28 schreef babette21 het volgende:
Vandaag in de serie "Mooi was die tijd" :
Pimmetje in een heel fout jasje - 1996
ja da's hier uiteraard ook uitgebreid bekritiseerd....quote:Op dinsdag 25 januari 2005 22:00 schreef Wup het volgende:
ja nu je het zegt... het valt nu wel weer mee maar een maandje terug liep Joyce er echt bij alsof ze alvast opgebaard was......
quote:Op dinsdag 25 januari 2005 21:22 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik zag vorige week nog een leuke verhaallijn voor ons 'serieslachtoffer' in een aflevering van ER die hier nog uitgezonden moet worden.
Ik heb de naam van het ER-karakter vervangen door ons acteertalent om het spoilergehalte te minimaliseren:Dat verkrachten ze helemaal in ONM zo een verhaallijn dat is echt alleen voor ER weg gelegd wel jammer, als ze nou een btje meer ER gaan kijken kunnen ze er wel iets van leren ook over ziekenhuis regels.... soms worden ze daar ook niet helemaal goed uitgevoerd maar zo treurig als ONM het doetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
don't give me that fucking bullshit
de Irissen en Kyra's kunnen nog veel leren van Babette!quote:Op dinsdag 25 januari 2005 21:49 schreef babette21 het volgende:
Ach doe 's gek, we doen er nog eentje:
[afbeelding]
oktober 2000
de visasgisten van ONM maken wel vaak Make-Up blunders, zoals met teveel lipp gloss of echt een hele foute kleur lippenstift net als bij Joyce. Dat moeten ze toch kunnen zien, zou je denken....quote:Op dinsdag 25 januari 2005 22:00 schreef Wup het volgende:
[..]
ja nu je het zegt... het valt nu wel weer mee maar een maandje terug liep Joyce er echt bij alsof ze alvast opgebaard was......
[afbeelding]
[afbeelding]
in HGH was hij toch alleen maar figurant met tekst?!quote:Op dinsdag 25 januari 2005 22:03 schreef Wup het volgende:
agg... pimmetje ook nog met jong koppie... in HGH viel ie tegen zeg:(
owww dat is een echt Claire klassieker, alleen dit gedeelte heb ik al van het filmpje geknipt..quote:Op dinsdag 25 januari 2005 22:12 schreef babette21 het volgende:
[afbeelding]
ssssst.... zomaar...... [onm februari 2004]
Gelukkig werd ze gered door Santiago.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 22:20 schreef babette21 het volgende:
Joyce was een beetje kwijt.... [onm feb. 2003]
Victor op stoer...quote:Op dinsdag 25 januari 2005 22:20 schreef babette21 het volgende:
Joyce was een beetje kwijt.... [onm feb. 2003]
eerlijk gezegd heb ik geen flauw idee welke scene hierbij hoort...quote:Op dinsdag 25 januari 2005 22:17 schreef Wup het volgende:
owww dat is een echt Claire klassieker, alleen dit gedeelte heb ik al van het filmpje geknipt..
yep, maar veel meer weet ik er ook niet van... zat ik Down Underquote:Op dinsdag 25 januari 2005 22:23 schreef Wup het volgende:
Victor op stoer...
kwam Babette toen niet over voor de soort van begrafenis ofzo?
Iedereen was van slag door haar terugkomst... zelfs de jongens van de aftiteling... Babette heette opeens Babette Reitsema.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 22:31 schreef babette21 het volgende:
[afbeelding]
Babette: heel even terug van weggeweest [onm februari 2003]
echt waar?!?!? maar goed dat ik dat gemist heb, was vast gaan steigeren!!quote:Op dinsdag 25 januari 2005 22:34 schreef Iwan1976 het volgende:
Iedereen was van slag door haar terugkomst... zelfs de jongens van de aftiteling... Babette heette opeens Babette Reitsema.
niet door mij iig.... ga m'n bedje opzoeken....quote:Op dinsdag 25 januari 2005 22:37 schreef haagse_elfje het volgende:
word er al een nieuwe topic gemaakt?
quote:Onder het mom van verandering van spijs doet eten heeft Frist een geheel eigen opmaak aan zijn recept gegeven. Lekker klinkt het in ieder geval en wij hier op de redactie zeggen: Smullen maar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |