Ik moest ook meteen aan Pietje Bell denken toen ik dit plaatje tegenkwam.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 02:14 schreef haagse_elfje het volgende:
inspiratie opgedaan uit Pietje Bell met de "hand" ?
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 02:19 schreef weet_ik_veel het volgende:
Zielige simpele openingspost.
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 02:37 schreef Iwan1976 het volgende:
het is maar van je van houdquote:Op zaterdag 22 januari 2005 12:35 schreef pberends het volgende:
Behhhhhhh
Oompie Koerier - Hassan heeft een nieuwe jas aan
quote:
Vooral die Stijn-schaapquote:Op zaterdag 22 januari 2005 18:46 schreef Nano het volgende:
De op is geweldig Iwan!
haha zou leuk geweest zijn! Maar nee.....quote:Op zaterdag 22 januari 2005 19:07 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Wat staat er nou op dat shirtje? Iwan?
Ah jammerquote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:07 schreef babette21 het volgende:
[..]
haha zou leuk geweest zijn! Maar nee.....
[afbeelding]
ja he.... "vals" kwam ook nog even in me op...quote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:39 schreef Wup het volgende:
zozo... rancuneus Klompje
doet me denken aan die scene waarin Tara een vlabak naar Carlo gooide nav zijn trouwplannen met Kimquote:'Sophisticated' Tara, ONM 15 april 2004
Carloquote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:55 schreef weet_ik_veel het volgende:
Welke analfabeet heeft dat artikel geschreven?
dankjewelquote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:41 schreef babette21 het volgende:
voor haagse_elfje
mag foto hier niet plaatsen, vandaar ff zo...
quote:Op zondag 23 januari 2005 00:07 schreef haagse_elfje het volgende:
ze heeft in een ding wel gelijk, de rol Tara is wel erg verandert de Tara van nu straalt inderdaad geen bitchyness uit, ik ben geen grote fan van het karakter maar Anouck deed het wel beter.
Simone en lief?quote:Op zondag 23 januari 2005 10:06 schreef Woelli het volgende:
Simone ziet er te lief uit, en ze hadden beter de rol van Tara niet laten recasten.
ze hadden gewoon haar eruit moeten schrijven..quote:Op zondag 23 januari 2005 10:06 schreef Woelli het volgende:
Simone ziet er te lief uit, en ze hadden beter de rol van Tara niet laten recasten.
"De Schaker"quote:Op zondag 23 januari 2005 10:23 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ze hadden gewoon haar eruit moeten schrijven..
En dat ze dan doodgeschoten werd door Brian de KoningTroelalala
ach ja zo lang blijft ze er denk ik toch niet in.quote:Op zondag 23 januari 2005 10:23 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ze hadden gewoon haar eruit moeten schrijven..
En dat ze dan doodgeschoten werd door Brian de KoningTroelalala
Helemaal niet, ze denkt alleen nog dat ze Tara is.quote:
lief? een botsauto-hoofd vond ik een betere omschrijvingquote:Op zondag 23 januari 2005 10:06 schreef Woelli het volgende:
quote:Op zondag 23 januari 2005 13:28 schreef babette21 het volgende:
[..]
lief? een botsauto-hoofd vond ik een betere omschrijving
valt me trouwens ook op dat nieuwe Tara vrijwel nooit tekst krijgt,
op wat snauwerig "kappuh nou" en "hou je kop" na...
eigenlijk gewoon een lelijke figurant dus...
ik wel. Hij is echt verjoost.quote:Op zondag 23 januari 2005 14:09 schreef babette21 het volgende:
ik heb Chris trouwens nog steeds niet opgegeven...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |