In de lul van Marnix.quote:Op maandag 24 januari 2005 19:59 schreef Airelle het volgende:
Wie stak die spuit nu? Ik miste een heel klein stukje.... het ging heel snel.....
Cabar doet co-schapen, geen co-schappen.quote:Op maandag 24 januari 2005 20:00 schreef Airelle het volgende:
Iris heeft al wel heeeeeeeeeeeel veel te voorduren gekregen tijden haar co-schappen.
Iris is serieslachtoffer nummer 1.... 't moet er toch een keer fataal worden....quote:Op maandag 24 januari 2005 20:00 schreef Airelle het volgende:
Iris heeft al wel heeeeeeeeeeeel veel te voorduren gekregen tijden haar co-schappen.
yep, Jut en Jul...quote:Op maandag 24 januari 2005 20:00 schreef bar_rel het volgende:
Loopt er in Dok ook een blonde tweeling?![]()
de gifmengsters.....ONM 22 september 2004quote:Op maandag 24 januari 2005 20:00 schreef bar_rel het volgende:
Loopt er in Dok ook een blonde tweeling?![]()
Brrrrrrrrrr, doe mij JP maarquote:Op maandag 24 januari 2005 20:08 schreef Wup het volgende:
[..]
de gifmengsters.....ONM 22 september 2004
[afbeelding]
Ik vind het allemaal ook een beetje ongeloofwaardig.quote:Op maandag 24 januari 2005 20:05 schreef babette21 het volgende:
[..]
Iris is serieslachtoffer nummer 1.... 't moet er toch een keer fataal worden....
ze hadden die naald idd net zo goed in de arm van Ilyas kunnen borren...quote:Op maandag 24 januari 2005 20:11 schreef Airelle het volgende:
Ik vind het allemaal ook een beetje ongeloofwaardig.
En saai!
Ik dacht meer aan de arm van Marnix..... Dan heeft hij eindelijk eens echt wat te zeiken!!!!!quote:Op maandag 24 januari 2005 20:18 schreef babette21 het volgende:
[..]
ze hadden die naald idd net zo goed in de arm van Ilyas kunnen borren...
kon hij ook 's een tijdje in de rats zitten....
Zag er toch niet uit.....quote:Op maandag 24 januari 2005 20:23 schreef haagse_elfje het volgende:
Niels is naar de kapper geweest met zijn kuifje
Heb laatst ook bloed laten prikken en kreeg alleen een watje met een stukje leukoplast!!!!!quote:Ze mogen ook zich beter gaan verdiepen in simpele ziekenhuis handelingen want als er net bloed bij je is afgenomen , krijg je echt niet alleen een pleister, dat word met heel veel gaasjes strak verbonden.....
[/quote]quote:Op maandag 24 januari 2005 20:29 schreef soapie het volgende:
[..]
Zag er toch niet uit.....
[..]
Heb laatst ook bloed laten prikken en kreeg alleen een watje met een stukje leukoplast!!!!!
Bloed prikken krijg je als allereerste in je studie. Daarbij komt nog dat over het algemeen bloed geprikt word door de laboranten zelf, tenminste zo gebeurt in de ziekenhuizen hier.quote:Op maandag 24 januari 2005 20:35 schreef babette21 het volgende:
't slaat al nergens op dat co-assistenten in dit stadium van hun studie nog moeten leren bloedprikken
haha en Lizzy dan:)quote:Op maandag 24 januari 2005 20:02 schreef babette21 het volgende:
Niels weer aan de Lizzy Award
nu je het zegt: moesten alle 3 voor 1 enkel scene'tje opdraven.....quote:Op maandag 24 januari 2005 20:41 schreef Wup het volgende:
haha en Lizzy dan:)
[ en Bettina ook dong ook al mee]
Dan moet je eens wat beter op het cd-hoesje kijken, want het nummer heet "Everybody's Got To Learn Sometime" van The Korgis.quote:Op maandag 24 januari 2005 20:23 schreef haagse_elfje het volgende:
Dat nummer dat ze bij Renee in kantoor draaide dat was echt freaky want ik had het nummer net ook aan staan...Change of Heart geweldig nummer!Maar wat een ongelofelijke saaie scene....
da's op zich niet zo erg maar geef ons dan wat te lachen...quote:Op maandag 24 januari 2005 20:39 schreef soapie het volgende:
De hele aflevering sloeg nergens op vandaag
schopt iemand Ik wist ook niet hoe dat nummer heette, ik had the music in the background aan staan.....Zo boeiend was die scene ook niet, het nummer is beter!quote:Op maandag 24 januari 2005 20:48 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Dan moet je eens wat beter op het cd-hoesje kijken, want het nummer heet "Everybody's Got To Learn Sometime" van The Korgis.
hij had toch een wenkbrauw piercing?quote:Op maandag 24 januari 2005 20:50 schreef Wup het volgende:
[..]
da's op zich niet zo erg maar geef ons dan wat te lachen...
btw: wat heeft die Mike in een close-up een raar hoofd .....
[afbeelding]
Verekt... ze lijken ook nog op me Leraresquote:Op maandag 24 januari 2005 20:08 schreef Wup het volgende:
[..]
de gifmengsters.....ONM 22 september 2004
[afbeelding]
ikke....nee hoor...quote:Op maandag 24 januari 2005 20:52 schreef weet_ik_veel het volgende:
Boos, Elfje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |