zeg, wat zijn 't eigenlijk voor snoepjes?quote:Op maandag 24 januari 2005 22:12 schreef Wup het volgende:
verkeerde tekstje gekopieerd?;)
mijn eigen fan!!! * Babette jubelt...quote:* met excuses aan Frank Reitsema 1 [Herman Boerman] maar Wup is nou eenmaal babette21fan
snoepjes gaan morgen pas in maar de vorigen sloegen niet aan dus ik zal hiervan waarschijnlijk echt naar een andere planeet verhuizen:)quote:Op maandag 24 januari 2005 22:22 schreef babette21 het volgende:
zeg, wat zijn 't eigenlijk voor snoepjes?
onvoorstelbaar hoe oplettend je ervan wordt...
Wupstem was eigenlijk voor Sasza Nagy maar Herman Boerman had van mij wel wat eerder mogen vertrekken dus dit is zijn straf:)quote:[sub]mijn eigen fan!!! * Babette jubelt...
maar eh wat is de link tussen Herman et moi?! Herman was wel oke toch
btw: thanks voor je anti-stem op Ticho!!!!
ow leuk dan ga ik aan de wijn!! gedeelde smart he...quote:Op maandag 24 januari 2005 22:35 schreef Wup het volgende:
snoepjes gaan morgen pas in maar de vorigen sloegen niet aan dus ik zal hiervan waarschijnlijk echt naar een andere planeet verhuizen:) vanaf morgen ga ik het dus waarschijnlijk op een lallen zetten.....
haha arme Herman... zijn rol was wel wat uitgemolken ja...quote:Wupstem was eigenlijk voor Sasza Nagy maar Herman Boerman had van mij wel wat eerder mogen vertrekken dus dit is zijn straf:)
Pfff, dat zou ik eens moeten proberen zegquote:Op maandag 24 januari 2005 21:59 schreef babette21 het volgende:
willen jullie de afvallers please doorstrepen, vet of schuin zetten?!
't klinkt zeikerig maar anders moet ik overal gaan kijken: wie is er weg?
da's niet te doen...
gaan we 'n potje puberaal liggen dwarsdoen...quote:Op dinsdag 25 januari 2005 05:06 schreef Svensational het volgende:
Groep 8
Bennie Carstens
Shirina Delic
Kyra Isarin
Ruby Moret
Jannes Reitsema 2 [Tim Zweije]
Niels Richter
Claire Simons
Ariël Visser
Tara van Walsum 2 [Simone Cobben]
Olaf Zwart
Jammer van Kyra en Ruby
Niks puberaal, ik had een schurfthekel aan dat mensquote:Op dinsdag 25 januari 2005 09:30 schreef babette21 het volgende:
[..]
gaan we 'n potje puberaal liggen dwarsdoen...
dat had ik ookquote:Op dinsdag 25 januari 2005 19:47 schreef soapie het volgende:
Duuk was op zich wel oke, de rest was gewoon beter.....
dat vraag ik mij ook bij een aantal personages af...quote:Op donderdag 27 januari 2005 02:50 schreef Svensational het volgende:
Wat was er mis met Rutger Helligers????
Ik vond m ook behoorlijk ok! Ik mis Duuk wel, een beetje een normaal iemand...quote:Op dinsdag 25 januari 2005 19:13 schreef babette21 het volgende:
alleen nooit geweten dat Duuk zo on-populair was...
beetje verbaasd, vond 'm altijd wel oke [als enige blijkbaar haha]
Eigenlijk zou je ook geen mensen weg moeten mogen stemmen die je niet kent. Ik weet ook wel dat iemand als Merel Mascini of Jur van Elst niet zal winnen, maar ik wil ze wel nog veel rondes zien! Ik heb juist van die nieuwe suffe figuren als Tonnie en Ilyas weggestemd.quote:Op donderdag 27 januari 2005 09:32 schreef babette21 het volgende:
van sommige fok!-ers weet ik dat zij de eerste jaren niet keken, omdat ze pas 4 waren ofzo.
en juist zij stemmen met name op de "vroege" personages...
omdat die het toch niet gaan redden, zeg ik maar gewoon niks.....
maar wij weten wel beter...
Duuk was weinig spraakmakend, hij liffte vrijwel altijd mee op iemand anders verhaallijntjequote:Op donderdag 27 januari 2005 18:27 schreef Lemijn het volgende:
Ik vond m ook behoorlijk ok! Ik mis Duuk wel, een beetje een normaal iemand...
... en ik weet nog steeds niet waarom!!!!!quote:Op donderdag 27 januari 2005 19:39 schreef Wup het volgende:
het spannendste wat Duuk ooit heeft uitgespookt is in de schulden raken:)
Dat is ook zo, het is allemaal voor de lol enzo. Het is gewoon een tikje frustrerend als toffe mensen van lang geleden een streepje krijgen.quote:Op donderdag 27 januari 2005 21:47 schreef babette21 het volgende:
soms stemt iemand op een personage uit de eerste jaren die ik echt tof vond,
dan denk ik wel: je zou diegene gezien moeten hebben, dan wist je wel beter!
maar aan de andere kant stemt bijv. Lemijn - om zomaar even een voorbeeld te noemen -
op Bettina.... onvoorstelbaar, maar smaken verschillen..... no hard feelings dus
soms doet 't wel een beetje pijn ja hahaquote:Op donderdag 27 januari 2005 22:35 schreef Lemijn het volgende:
Het is gewoon een tikje frustrerend als toffe mensen van lang geleden een streepje krijgen.
goed dat je er 't ff vermeld: had de stemmen al verwerkt! zal het vanavond even aanpassenquote:Bettina eruit was een foutje. Heb stiekem even geëdit. Maar ik vond dat ook een moeilijke groep om iemand te kiezen.
quote:Op maandag 24 januari 2005 21:42 schreef babette21 het volgende:
* Ronde 1 *
Groep 1
Aïsha Amal
Babette Couwenberg
Jur van Elst
JP
Sasza Nagy
Frank Reitsema 1 [Herman Boerman]
Paul de Ridder
Daphne Simons
Irene de Vries