hij blijft geweldig! hoewel wat zonde van de whiskey... [in een wijnglas.... tres chique hihi]quote:Op zondag 23 januari 2005 19:21 schreef Wup het volgende:
27 april 2004, La Claire boos stoeiend met whiskeyfles
quote:Op zondag 23 januari 2005 14:44 schreef babette21 het volgende:
Babette presenteert: Het ONM Relatieschema
ja kan moeilijk alle niet-noemenswaardige exjes [van voordat personage in de serie kwam] benoemenquote:Op zondag 23 januari 2005 19:36 schreef pberends het volgende:
Je vergeet Stijn die een relatie had gehad met Adriënne.
Je weet wel, die slet die Stijn kwam opzoeken terwijl hij al met Sanne had omdat zij dacht dat ze nog een relatie hadden. Maar je hebt gelijkquote:Op zondag 23 januari 2005 19:39 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja kan moeilijk alle niet-noemenswaardige exjes [van voordat personage in de serie kwam] benoemen
en die Adrienne heb ik uberhaupt nooit gezien...
maar bedankt voor de tip:)
sorry voor het te snel weghalen, staat weer onlinequote:Op zondag 23 januari 2005 19:35 schreef soapie het volgende:
Ik krijg deze: 'Sophisticated' Tara, ONM 15 april 200'4´ niet open... Heb je hem er afgehaald, of ligt het aan mij???? Juist als ik het niet kan openen ben ik erg nieuwsgierig!!! Dus als ik een verzoekje mag indienen??
Wup heb jij misschien nog die caps van Yolanthe?quote:Op zondag 23 januari 2005 19:50 schreef Wup het volgende:
[..]
sorry voor het te snel weghalen, staat weer online
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Mirthe Klieverik als Adrienne Witteman, ONM 1 december 2004
[afbeelding]
Bedankt voor de illustratie... Harry Klooster is tegenwoordig Harry Schaapskooi ofzo?!?quote:Op zondag 23 januari 2005 19:50 schreef Wup het volgende:
Mirthe Klieverik als Adrienne Witteman, ONM 1 december 2004
[afbeelding]
Nou dat ziet er inderdaad ook niet uit, maar past wel goed bij Stijn!!!!!!quote:Op zondag 23 januari 2005 19:55 schreef babette21 het volgende:
[..]
Bedankt voor de illustratie... Harry Klooster is tegenwoordig Harry Schaapskooi ofzo?!?
haha heeft ze ze verwijderd?!?! way to go, Wuppie!!!quote:Op zondag 23 januari 2005 19:51 schreef Woelli het volgende:
Wup heb jij misschien nog die caps van Yolanthe?
die tijd was zeker mooi.quote:Op zondag 23 januari 2005 21:14 schreef babette21 het volgende:
mooi was die tijd...
[afbeelding]
je ziet d'r denken: hoe kan ik nou 'n serieus gesprek voeren met iemand in zo'n pak?! [onm 2004]
klopt, helemaal vergeten.... die Renee heeft ook zo lopen sletten, 't past allemaal niet haha...quote:Op zondag 23 januari 2005 22:10 schreef haagse_elfje het volgende:
@ Babette maybe kijk ik niet goed ik mis een relatie bij Renée. Ik mis Kate de eerste manager van het Seepaert, die was eerst toen verliefd op Ellen en kreeg toen iets met Renée uiteindelijk. En die is toen weg gegaan omdat ze geknoeit had met de boekhouding
geen idee, zie ik dan wel weer...quote:Op zondag 23 januari 2005 22:29 schreef Woelli het volgende:
ga jij trouwens naar ''Flirt!'' ??
quote:Op zondag 23 januari 2005 22:34 schreef babette21 het volgende:
[..]
klopt, helemaal vergeten.... die Renee heeft ook zo lopen sletten, 't past allemaal niet haha...
nou ja, so be it... mocht ik 'm - volgend jaar ofzo - nog 's updaten dan zal ik erop letten!!
niet gezien, alleen 't laatste stukje over gtst.. met Linda Dekker enzo:)quote:Op zondag 23 januari 2005 22:04 schreef haagse_elfje het volgende:
net zag je bij de 25 mooiste tv momenten op sbs6 een stukje over Medisch Centrum West met een hele jonge Annemieke als zuster Ingrid
jaquote:Op zondag 23 januari 2005 22:54 schreef weet_ik_veel het volgende:
Klopt het dat Annemieke Verdoorn opzout?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |