ik overdreef ook weer eens een beetje hoor.quote:Op zondag 23 januari 2005 14:24 schreef babette21 het volgende:
Voor mij zit hij in de gevarenzone; zolang hij geen lijntjes krijgt is hij veilig
maar ook hij is inderdaad een typetje geworden en dan gaat de lol er snel af...
hey hey, mag ie het plekkie van Babette zomaar inpikken?quote:Jannes leek een tikje teveel op z'n vader, jammer...
desondanks mag hij van mij terugkomen, kan ie 'n praktijkje met Joyce beginnen ofzo...
Daan Starrenburg !!quote:Op zondag 23 januari 2005 13:46 schreef Wup het volgende:
als de casting een voltreffer was geweest
was Tara nu waarschijnlijk het leukste personage in ONM.
hoewel...
de schrijvers kunnen ook altijd roet in het eten gooien, zie Chris
recasts zijn zelden geslaagd in ONM
Joyce & Lizzy waren wel oke
maar wat ze ondanks goede actrice met Lizzy gedaan hebben blijft eeuwig zonde
Ziet er goed uitquote:Op zondag 23 januari 2005 14:44 schreef babette21 het volgende:
Babette presenteert: Het ONM Relatieschema
weet ik toch...quote:Op zondag 23 januari 2005 14:39 schreef Wup het volgende:
ik overdreef ook weer eens een beetje hoor.
over Joost zullen we 't maar niet meer hebben [en dat terwijl ik 'm in 't begin echt leuk vond]quote:als Joost in beeld komt krijg ik echt de neiging te gaan zappen, bij Chris is het alleen maar heel jammer dat hij steeds weer in hetzelfde patroon geduwd wordt zonder enige verdieping.
dat is idd. het lot van de verhaalloze karikaturen [ JP, Bettina]
en ik moet ook zeggen dat Aram van de Rest er niet zo goed meer mee weet om te gaan.
Ik begin een beetje genoeg te krijgen van zijn gebekkentrek: hij heeft er te weinig in zijn arsenaal
nee uiteraard niet; ik dacht aan een maatschap voor hun drietjes [Jannes uiteraard als #3]quote:hey hey, mag ie het plekkie van Babette zomaar inpikken?
Alsjeblieft, bespaar me......quote:Op zondag 23 januari 2005 14:45 schreef Woelli het volgende:
Daan Starrenburg !!
Hij was teminste beter dan die Niels Megens.quote:Op zondag 23 januari 2005 14:51 schreef babette21 het volgende:
[..]
Alsjeblieft, bespaar me......
* Babette heeft godganselijke bloedhekel aan Sander F.
OMGquote:Op zondag 23 januari 2005 14:44 schreef babette21 het volgende:
Babette presenteert: Het ONM Relatieschema
quote:Op zondag 23 januari 2005 14:55 schreef Woelli het volgende:
Hij was teminste beter dan die Niels Megens.
eigenlijk niet eens zo lang, was verbazingwekkend hoe alles in elkaar pastequote:Op zondag 23 januari 2005 15:05 schreef Iwan1976 het volgende:
Hoe lang ben je hier wel niet mee bezig geweest?![]()
Erik Krijnen, die gast die haar uit de kelder had geredquote:Op zondag 23 januari 2005 16:52 schreef soapie het volgende:
Leuk dat schema!!!!![]()
Maarre wie is die Erik waar Renee een relatie mee had?????
Die naam zegt me niks, dat van die kelder weet ik nog wel, maar verder....quote:Op zondag 23 januari 2005 17:08 schreef babette21 het volgende:
[..]
Erik Krijnen, die gast die haar uit de kelder had gered
later ruilde ze hem in voor Irene
nope... hij heeft wel in gtst gespeeld, een paar jaar terug. Als Philip van Alphenquote:Op zondag 23 januari 2005 18:20 schreef soapie het volgende:
Hij speelde toch ook een andere rol in ONM?
Ja das waar, ben er niet helemaal bij vandaag.....quote:Op zondag 23 januari 2005 18:58 schreef babette21 het volgende:
[..]
nope... hij heeft wel in gtst gespeeld, een paar jaar terug. Als Philip van Alphen
ik wist hem ook niet meer uit ONM.. wel uit Combat & idd. later in GTSTquote:Op zondag 23 januari 2005 18:58 schreef babette21 het volgende:
nope... hij heeft wel in gtst gespeeld, een paar jaar terug. Als Philip van Alphen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |