de rotsen in de branding van ONM.....quote:Op dinsdag 25 januari 2005 18:48 schreef soapie het volgende:
[..]
Ja, en Robert niet te vergeten!!!!!
En Lizzie en Reneequote:Op dinsdag 25 januari 2005 18:51 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
de rotsen in de branding van ONM.....
bijna goed, hij speelde Clint... de broer van Jasper!!quote:Op dinsdag 25 januari 2005 19:11 schreef soapie het volgende:
[afbeelding]
Hij speelde toch een vriendje van Babette???? Jasper ofzo?
Babette dank je wel,lijkt me idd. wel interessant ....quote:Op dinsdag 25 januari 2005 18:02 schreef babette21 het volgende:
enigszins off-topic, maar misschien leuk voor Iwan en/of Wup: Het script van Goudkust
Jij bent echt oplettend, ik had haar niet eens gemist...... Heeft ze Romeo gelijk meegenomen?????quote:Op dinsdag 25 januari 2005 19:19 schreef Wup het volgende:
btw: is Shirina stiekem uit de serie geschreven?
leuk! ga ik vanavond eens op m'n gemak [terug-]kijken!!!quote:Op dinsdag 25 januari 2005 19:18 schreef Wup het volgende:
[..]
Babette dank je wel,lijkt me idd. wel interessant ....
dat linkje herinnert me nog ergens aan....
stond ook van voor de kerst te wachten voor upload
een paar korte stukjes film van het project OneNightStand [sept-nov 2004] met ex-ONMers
project krijgt in 2005 een vervolg......
Ze hebben je gehoordquote:Op dinsdag 25 januari 2005 19:19 schreef Wup het volgende:
btw: is Shirina stiekem uit de serie geschreven?
Vind ik idd ook niks, maar toch heeeel wat beter als Anneliekequote:Op dinsdag 25 januari 2005 19:32 schreef Wup het volgende:
ooo, meisje Kagchelland toch weer:(
aha, da's mooi...quote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2005 19:21 schreef soapie het volgende:
Jij bent echt oplettend, ik had haar niet eens gemist...... Heeft ze Romeo gelijk meegenomen?????
Kan iemand even met z'n handen door Niels' haar woelen, dit lijkt nergens naar!!!!!!!quote:Op dinsdag 25 januari 2005 19:40 schreef Wup het volgende:
[..]
aha, da's mooi...
nu Niels kappen met dat domme geklets.. liever geen Niels dan dit gezeur steeds....
Je hebt niks gemist!!!! het was om tequote:Op dinsdag 25 januari 2005 19:47 schreef babette21 het volgende:
word zo aan tafel verwacht...
als de tweede helft net zo geweldig is als de eerste hoef ik iig niets te missen...
en dat nog zonder Braziliequote:
noem jij eens iets leuks dan, verhaal-technisch..quote:Op dinsdag 25 januari 2005 20:13 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wup: ga dan wat anders doen. Hoeven we dat gezeik niet meer te lezen.
Het is ineens verdacht stil aan het Wiv-front!!!!!!quote:Op dinsdag 25 januari 2005 20:20 schreef babette21 het volgende:
[..]
noem jij eens iets leuks dan, verhaal-technisch..
ach die heeft zelf maar oog, verhaal technisch dan voor twee dingen, en dan kijkt hij niet eens naar het verhaal maar alleen naar de verpakking.....quote:Op dinsdag 25 januari 2005 20:27 schreef soapie het volgende:
[..]
Het is ineens verdacht stil aan het Wiv-front!!!!!!![]()
een hoerenkast met Kyra beginnen zou wel een leuke lijntje voor haar zijn..........quote:Op dinsdag 25 januari 2005 20:25 schreef haagse_elfje het volgende:
Hoe laag kan die Sanne zinken en ja eigen schuld dikke bult had ze maar assertiever moeten zijn en NEE zeggen, zou hij ook betaald hebbenkan ze een nieuwe carriėre maken....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |