Ik denk het wel, passen is voor iedere positie van toegevoegde waarde volgens mijquote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:06 schreef GeneraalUli het volgende:
Heb nu twee spelers op de transferlijst en wil een wonderbaarlijke vleugelspeler terugkopen. Levert passen (redelijk/goed) nog wat op qua aanvalsratings?
Nog maar een keer.
Het zal zeker een beetje helpen, maar hoeveel weet ik niet.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:06 schreef GeneraalUli het volgende:
Heb nu twee spelers op de transferlijst en wil een wonderbaarlijke vleugelspeler terugkopen. Levert passen (redelijk/goed) nog wat op qua aanvalsratings?
Nog maar een keer.
Dat van die virtuele spelers in HO moet ik maar eens uitdokteren, wist niet dat het konquote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:08 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Het zal zeker een beetje helpen, maar hoeveel weet ik niet.
Probeer het anders in HO! uit. Verzin gewoon virtuele spelers met de stats die je in gedachten hebt, en kijk wat het resultaat is.
Ik wist ook niet dat dat konquote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:08 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Het zal zeker een beetje helpen, maar hoeveel weet ik niet.
Probeer het anders in HO! uit. Verzin gewoon virtuele spelers met de stats die je in gedachten hebt, en kijk wat het resultaat is.
Ik zit er nog in. Mijn tegenstander haalde in zn laatste bekerwedstrijd 270 hatstats, en wedstrijden daarvoor 220. In de competitie haalt hij 300+ hatstats. Dus wordt een zware dobber, maar das niet gek als 6de klasser tegen een 2de klasser.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:30 schreef jampot het volgende:
Morgen weer een bekerronde. Nog fokkers die erin zitten?
Ik heb vrij weinig kans, ga denk ik mn trades een kans geven :p
Wat is jouw team dan?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:30 schreef jampot het volgende:
Morgen weer een bekerronde. Nog fokkers die erin zitten?
Ik heb vrij weinig kans, ga denk ik mn trades een kans geven :p
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:09 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat van die virtuele spelers in HO moet ik maar eens uitdokteren, wist niet dat het kon![]()
Ik heb echt véél pech op de TL vandaag
Gewoon via de transferscout. En dan op "voeg speler toe" klikken (het onderste knopje). Nadat je de stats heb ingevuld natuurlijk.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:22 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
Ik wist ook niet dat dat kon. Zal het eens proberen.
Ik heb het gevondenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:41 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
[..]
Gewoon via de transferscout. En dan op "voeg speler toe" klikken (het onderste knopje). Nadat je de stats heb ingevuld natuurlijk.
Kijk wat er gebeurd als je een nieuwe keeper koopt of zo. Daar was je over bezig. Bekijk spelers op de TL en zet die in je team om te kijken wat er gebeurd.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:47 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik heb het gevonden
Hoe zal ik nu eens gaan versterken....hmmmz....tips?
Check, PM is ontvangen. Ik probeer 'm voor het eind van de week te beantwoorden, maar ben op het moment nogal druk..quote:Op maandag 2 maart 2009 10:09 schreef Gijs_ het volgende:
Is diepFries hier ook aanwezig en heeft ie al even gekeken naar het feit dat ie Team van de Maand is ?
Welkom en succes morgenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:45 schreef jampot het volgende:
Underdogs United.
Speel in de V, speel tegen een ander V team.
Maar helaas heb je daar niets aan...quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:15 schreef Psychonikeo het volgende:
bijna 1 miljoen gulden op mijn bankrekening
nou enquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:22 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Maar helaas heb je daar niets aan...
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:25 schreef GotC het volgende:
Effe een stomme vraag (en wat lui om t op te gaan zoeken in de handleiding etc): Wat is TSI precies?
Dankquote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:29 schreef rompompom het volgende:
[..]!
Total Skill Index. Elke skill heeft een bepaalde waarde en die waardes bij elkaar opgeteld geven de TSI. "Vroegâh" telden Conditie (Stamina) en Spelhervatten (Set Pieces) niet mee, tegenwoordig tellen ze alle acht mee.
Heeft-ie gelijk in. Omdat het is opgebouwd uit alle skills, is het heel moeilijk om aan de hand van de TSI van een speler een inschatting te maken hoe goed hij in z'n beste skill is. Daarvoor kun je beter naar het salaris kijken, dat is voornamelijk gebaseerd op de beste skill van een speler. Zeker bij jonge spelers die nog niet hele hoge skills hebben kun je dan een goede inschatting maken van hoe 'hoog' hij zit.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:41 schreef GotC het volgende:
[..]
DankWist wel dat t de total skill index was, maar mocht er niet naar kijken van vriendlief, omdat t voor mij nog niet belangrijk was
Mja preciesquote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:52 schreef rompompom het volgende:
[..]
Heeft-ie gelijk in. Omdat het is opgebouwd uit alle skills, is het heel moeilijk om aan de hand van de TSI van een speler een inschatting te maken hoe goed hij in z'n beste skill is. Daarvoor kun je beter naar het salaris kijken, dat is voornamelijk gebaseerd op de beste skill van een speler. Zeker bij jonge spelers die nog niet hele hoge skills hebben kun je dan een goede inschatting maken van hoe 'hoog' hij zit.
Hoop dat je ballen lekker zijn!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:58 schreef GotC het volgende:
[..]
Mja precies. 1e wat ik zo ongeveer van hem leerde: Middenveld versterken, spelers kopen = zo jong mogelijk, zo hoog mogelijk salaris. Mocht niet onder de 330eu zitten
Morgen tegen Nico
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Lullo scrotum ejaculatio est.
Hattrick: Ladderzatsquad (208243)
quote:Op woensdag 4 maart 2009 00:27 schreef ScudRaket het volgende:
De 1 miljoenste user is bij mijn weten al een keer langsgekomen, was een Belg volgens mij.Dat was de 1 miljoenste ooit, TT slaat op 1 mln actieve gebruikers op hetzelfde momentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:49 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Hoop dat je ballen lekker zijn!
bitterballen ja![]()
oeh ja gemixte borrelhapjesquote:Op woensdag 4 maart 2009 10:15 schreef The_Hives het volgende:
bamiballen en nasischijven. Dat moet gewoon in grote bergen op je bord en niet verstopt in een krokant laagje.
Bitterballenof eigenlijk gemixte borrelhapjes
![]()
![]()
Nee, dat was de 500.000ste volgens mij. Joopieterquote:Op woensdag 4 maart 2009 01:19 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Dat was de 1 miljoenste ooit, TT slaat op 1 mln actieve gebruikers op hetzelfde moment
Vind ik ook goed.. Is er ook bekend wie de miljoenste ooit is/was?quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:20 schreef jampot het volgende:
[..]
Nee, dat was de 500.000ste volgens mij. Joopieter
quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:32 schreef The_Hives het volgende:
Zo, zojuist me even een kwartiertje vermaakt met een stel Jehova's. Ik stond er gezellig bij met een bakkie koffie, ondertussen nog mn beker hervuld en hun lekker voor de deur laten wachten. Die gast keek echt van 'huh, loopt hij nou zomaar weg' ze bleven staan (ik deed mn deur wel dicht anders komen ze binnen
) en ik kwam met een volle bak terug. Hij ging precies verder waar hij gebleven was
![]()
Maar toen ik het koud kreeg heb ik ze toch 'vriendelijk' verzocht om verder te lopen
ja echt. Dat die gasten zo hardleers zijn. Maar wel vermakelijkquote:Op woensdag 4 maart 2009 13:51 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
![]()
Ook gewoon wachten en daarna weer verder lullen, heerlijk![]()
Dat is raar, ik had vandaag ook voor het eerst in 7 jaar zo'n iemand aan de deur. Zouden ze aan een offensief begonnen zijn?quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:04 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ja echt. Dat die gasten zo hardleers zijn. Maar wel vermakelijk. Ik was al lang blij dat het geen zondagochtend was
Voor het eerst trouwens in de 4 jaar dat ik hier woon dat ze langs komen
Dat kan niet, want die is geschorstquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:44 schreef rompompom het volgende:
[TRU]
Ik denk dat Arie Boomsma er achter zit!
[/TRU]
hadden ze em met een laken om zn middel aan een kruis genageld en dat op foto gezet?quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:49 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Dat kan niet, want die is geschorst![]()
Vanwege wat semi-naakte fotos in de Linda
Het is een invasiequote:Op woensdag 4 maart 2009 14:32 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Dat is raar, ik had vandaag ook voor het eerst in 7 jaar zo'n iemand aan de deur. Zouden ze aan een offensief begonnen zijn?
quote:Actieve gebruikers: 989 876
Een beetje mijn TT in twijfel trekkenquote:Op woensdag 4 maart 2009 15:31 schreef The_Hives het volgende:
kut lama, er staat bijna 1 miljoen. Dat klopt dan wel
dudequote:04-03-2009tip
08:33 Van: Chanram
Tip.... ff sparen voor een betere trainer. Dan gaan je spelers ook met sprongen omhoog. Groet Chanram (Thai-Chang-Boys)
excusé moi monsieur, je ne vu pas trés bienquote:Op woensdag 4 maart 2009 15:32 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Een beetje mijn TT in twijfel trekken![]()
quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:37 schreef The_Hives het volgende:
[..]
excusé moi monsieur, je ne n'ai vu pas trés bien
Nog geen bod.quote:Lucas MacInnis. Nog geen bod
Deadline: 04-03-2009 16:09 (6/38) (7m)
quote:Lucas MacInnis.
(geschiedenis van biedingen)
1 000 000 ¤ - hoglo club
Hij gaat nog wel iets stijgen, maar het zal niet heel veel meer worden. Heb wel een tweede bieder nu:quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:06 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik zei toch maximaal 1,2... Maar dat was nog te hoog zelfs...
Ze wachten telkens tot op de seconde voordat de periode afloopt.quote:1 020 000 ¤ - SpVgg Piraten/Cyclisten Dornbach
Dus -> 04-03-2009quote:Hoogste bod: 1 084 000 ¤ door hoglo club
quote:
quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:32 schreef The_Hives het volgende:
Zo, zojuist me even een kwartiertje vermaakt met een stel Jehova's. Ik stond er gezellig bij met een bakkie koffie, ondertussen nog mn beker hervuld en hun lekker voor de deur laten wachten. Die gast keek echt van 'huh, loopt hij nou zomaar weg' ze bleven staan (ik deed mn deur wel dicht anders komen ze binnen
) en ik kwam met een volle bak terug. Hij ging precies verder waar hij gebleven was
![]()
Maar toen ik het koud kreeg heb ik ze toch 'vriendelijk' verzocht om verder te lopen
Dat heb jij weerquote:Op woensdag 4 maart 2009 15:34 schreef The_Hives het volgende:
ik log net in op hattrick. Kijk bij mn post. Heb ik een mailtje ontvangen van de nummer 1 van mn competitie
[..]
dude. Dat was het eerste wat ik deed met mn geld
Maar toch aardig dat hij me raad wil geven
Vraagprijs is 3,5 miljoen, de transfervergelijking is ongeveer 3,8-4 miljoen en hij krijgt nog 1 extra training vrijdag.quote:Ünal Feryüz [playerid=176609736]
22 jaar en 7 dagen, volgende verjaardag: 17-06-2009
Geboren in: Türkiye
matig in vorm, conditie uitstekend
Een controversieel persoon die opvliegend en eerlijk is.
Hij heeft slecht ervaring en is een matig leider.
Eigenaar: Raging Bulls United (sinds 11-10-2007 (13/33), 4s 8w 6d)
Total Skill Index (TSI): 26 390
Loon: 13 260 ¤ (11 050 ¤) /week inclusief een 20% bonus
Waarschuwingen: 2
Fysiek: fit
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: uitstekend Verdedigen: slecht
Scoren: wereldklasse Spelhervatting: zwak
Deadline: 07-03-2009 19:50
(2 dagen 23u 44m)
Vraagprijs: 3 500 000 ¤
quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:08 schreef MrMoon het volgende:
De standen voor de Fok!Cup zijn bijgewerkt
Er is een risico dat als je speler geblesseerd raakt, dat hij langer dan normaal geblesseerd raakt. Maar dat komt zeer zelden voor.quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:47 schreef borisz het volgende:
Hoe verstandig is het om 'pleister' voetballers op te stellen ?
Ik speel tegen een botje komende week. Dus ik denk dat ik hem aan de kant laat. Kan ook wel gezien de hatstats
sowieso een mooie nominatiequote:Op donderdag 5 maart 2009 09:41 schreef Lyzio het volgende:
En de Koei-Award kan naar mij
Ik was gisternacht een beetje de transferlijsten aan het afstruinen en ik zie daar een leuke speler staan. Hij loopt pas morgen af dus ik denk, ik ga toch een keer bieden.
Nou, ik ging zonet even kijken op Hattrick. Blijkt het een speler te zijn die ik zelf op de TL heb gezet![]()
![]()
In een PM aan gijs sturen voor op de site te zetten.quote:Op donderdag 5 maart 2009 09:41 schreef Lyzio het volgende:
Ik was gisternacht een beetje de transferlijsten aan het afstruinen en ik zie daar een leuke speler staan. Hij loopt pas morgen af dus ik denk, ik ga toch een keer bieden.
Nou, ik ging zonet even kijken op Hattrick. Blijkt het een speler te zijn die ik zelf op de TL heb gezet![]()
![]()
Donequote:Op donderdag 5 maart 2009 09:44 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
In een PM aan gijs sturen voor op de site te zetten.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 09:41 schreef Lyzio het volgende:
![]()
Ongeloofquote:Op donderdag 5 maart 2009 10:11 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
![]()
Staat er op hoor! Vraag me af wat er door je heen gaat als je zoiets doet
Dat gebeurd meestal.quote:Op donderdag 5 maart 2009 10:21 schreef Flappekz het volgende:
Ook best bijzonder dat iemand zichzelf nomineert voor de koei-award trouwens..
Wie moet dat anders doen dan?quote:Op donderdag 5 maart 2009 10:21 schreef Flappekz het volgende:
Ook best bijzonder dat iemand zichzelf nomineert voor de koei-award trouwens..
Natuurlijk!quote:Op donderdag 5 maart 2009 10:23 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Wie moet dat anders doen dan?Ga jij iedereen na of ie domme dingen doet?
The Green Knightquote:
Maar sowieso, als je iemand verkoopt... doe je dat toch niet met de intentie om een gelijkwaardig (dit keer in de meeste letterlijke zin van het woord) iemand terug te kopen?quote:Op donderdag 5 maart 2009 10:13 schreef Lyzio het volgende:
[..]
OngeloofVanmorgen dan. Gisteravond was ik moe en ik wou eigenlijk nog eens goed gaan kijken. Maar ik vond er eentje, verder heel even naar z'n stats gekeken en geboden
Vanmorgen voelde ik me echter een beetje dom.
lijkt mij niet nee..quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:35 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Maar sowieso, als je iemand verkoopt... doe je dat toch niet met de intentie om een gelijkwaardig (dit keer in de meeste letterlijke zin van het woord) iemand terug te kopen?
quote:Op donderdag 5 maart 2009 09:41 schreef Lyzio het volgende:
![]()
De enige manier is volgens mij je mids in de verdediging opstellen, en dan verdedigen trainen?quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:27 schreef FrituurVetPet het volgende:
In de jeugd heb ik een paar midjes die klaar zijn met passen trainen en die wat verdedigerstraining kunnen gebruiken. Met welke opstelling en op welke manier kan ik PM en Defender training goed combineren?
Hmm, dan moet ik dus wachten tot de PM training volledig zijn ding heeft gedaan. Of de passing training en dan de mids die verd nodig hebben in de verdediging opstellen en passen training omwisselen voor def training.quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:51 schreef Flappekz het volgende:
[..]
De enige manier is volgens mij je mids in de verdediging opstellen, en dan verdedigen trainen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |