Er is een risico dat als je speler geblesseerd raakt, dat hij langer dan normaal geblesseerd raakt. Maar dat komt zeer zelden voor.quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:47 schreef borisz het volgende:
Hoe verstandig is het om 'pleister' voetballers op te stellen ?
Ik speel tegen een botje komende week. Dus ik denk dat ik hem aan de kant laat. Kan ook wel gezien de hatstats
sowieso een mooie nominatiequote:Op donderdag 5 maart 2009 09:41 schreef Lyzio het volgende:
En de Koei-Award kan naar mij
Ik was gisternacht een beetje de transferlijsten aan het afstruinen en ik zie daar een leuke speler staan. Hij loopt pas morgen af dus ik denk, ik ga toch een keer bieden.
Nou, ik ging zonet even kijken op Hattrick. Blijkt het een speler te zijn die ik zelf op de TL heb gezet![]()
![]()
In een PM aan gijs sturen voor op de site te zetten.quote:Op donderdag 5 maart 2009 09:41 schreef Lyzio het volgende:
Ik was gisternacht een beetje de transferlijsten aan het afstruinen en ik zie daar een leuke speler staan. Hij loopt pas morgen af dus ik denk, ik ga toch een keer bieden.
Nou, ik ging zonet even kijken op Hattrick. Blijkt het een speler te zijn die ik zelf op de TL heb gezet![]()
![]()
Donequote:Op donderdag 5 maart 2009 09:44 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
In een PM aan gijs sturen voor op de site te zetten.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 09:41 schreef Lyzio het volgende:
![]()
Ongeloofquote:Op donderdag 5 maart 2009 10:11 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
![]()
Staat er op hoor! Vraag me af wat er door je heen gaat als je zoiets doet
Dat gebeurd meestal.quote:Op donderdag 5 maart 2009 10:21 schreef Flappekz het volgende:
Ook best bijzonder dat iemand zichzelf nomineert voor de koei-award trouwens..
Wie moet dat anders doen dan?quote:Op donderdag 5 maart 2009 10:21 schreef Flappekz het volgende:
Ook best bijzonder dat iemand zichzelf nomineert voor de koei-award trouwens..
Natuurlijk!quote:Op donderdag 5 maart 2009 10:23 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Wie moet dat anders doen dan?Ga jij iedereen na of ie domme dingen doet?
The Green Knightquote:
Maar sowieso, als je iemand verkoopt... doe je dat toch niet met de intentie om een gelijkwaardig (dit keer in de meeste letterlijke zin van het woord) iemand terug te kopen?quote:Op donderdag 5 maart 2009 10:13 schreef Lyzio het volgende:
[..]
OngeloofVanmorgen dan. Gisteravond was ik moe en ik wou eigenlijk nog eens goed gaan kijken. Maar ik vond er eentje, verder heel even naar z'n stats gekeken en geboden
Vanmorgen voelde ik me echter een beetje dom.
lijkt mij niet nee..quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:35 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Maar sowieso, als je iemand verkoopt... doe je dat toch niet met de intentie om een gelijkwaardig (dit keer in de meeste letterlijke zin van het woord) iemand terug te kopen?
quote:Op donderdag 5 maart 2009 09:41 schreef Lyzio het volgende:
![]()
De enige manier is volgens mij je mids in de verdediging opstellen, en dan verdedigen trainen?quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:27 schreef FrituurVetPet het volgende:
In de jeugd heb ik een paar midjes die klaar zijn met passen trainen en die wat verdedigerstraining kunnen gebruiken. Met welke opstelling en op welke manier kan ik PM en Defender training goed combineren?
Hmm, dan moet ik dus wachten tot de PM training volledig zijn ding heeft gedaan. Of de passing training en dan de mids die verd nodig hebben in de verdediging opstellen en passen training omwisselen voor def training.quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:51 schreef Flappekz het volgende:
[..]
De enige manier is volgens mij je mids in de verdediging opstellen, en dan verdedigen trainen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |