Nu geen gekke dingen doen en dan heb ik weer 3 punten in de zakquote:De teams gingen met een 2-0 stand de rust in. De Bulls had met 60 procent balbezit een veldoverwicht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
Prachtige manier om te degraderen wat mij betreft; dan pak ik nog een topscorers prijs mee ook!quote:0 - 1 Ksenofont Talkowski 7'
1 - 1 Renzo Alippi 16'
1 - 2 Jo Thys 20'
1 - 3 Stephan de Vocht 23'
1 - 4 Gabriel Zein 65'
2 - 4 Amador Daly 73'
3 - 4 Matthäus Baumann 76'
4 - 4 Amador Daly 80'
5 - 4 René Rateau 81'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Knutsel maar wat leuks![]()
Trouwens, Cornelis Oude Aling is nog 5 weken geblesseerd, dus die opstellen gaat niet lukken![]()
WOEI!quote:De aanval van Tvoje was de verdedigers in de 64e minuut duidelijk te slim af. De ingestudeerde vrije-trapcombinatie verplaatste de actie snel naar de zijlijn, waarna de bal weer werd teruggespeeld richting doelmond. Morgan MacIlwraith dook precies op het juiste moment op bij de paal, en passeerde de keeper, die geen schijn van kans had. 3-1.
Ik ben ook genaaidquote:Op zondag 15 februari 2009 22:23 schreef RealBizkit666 het volgende:
De ME had er vandaag zin in. In mijn divisie 2 wedstrijden die een uitslag hadden die tegen de verhoudingen in gaat...
We vermoeden mei 2013.quote:
Zoals ik het heb bekeken bestaat je huidige selectie uit het volgende:quote:Op zondag 15 februari 2009 21:59 schreef Puala het volgende:
-knip-
quote:Op maandag 16 februari 2009 00:31 schreef Anno20 het volgende:
Hmm, vandaag in m'n wedstrijd zwak hoog middenveld... terwijl HO! er eentje voorspelde van redelijk laag...
Dat is me wel een beetje te gortig qua afwijking! Nog nooit zo'n last van gehad tot dit seizoen. Weegt het invoeren van wissels heel erg mee hierin ofzo? Ik heb namelijk niet gepict, nog gewoon bedaard gemiddelde teamgeest... ik snap er niks van! Iemand een idee?
quote:Fanôf de ôftraap wie it dúdlik dat Annooo útgong fan in maklike oerwinning.
ik las het ook vlak nadat ik het gevraagd had... dat gaat dus ten koste van je midquote:
Heeft S_S ook tieten dan? Daar heb ik een paar weken terug een zelfde analyse voor gemaakt... En mocht je vragen hebbenquote:Op maandag 16 februari 2009 09:13 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik wou dat ik tieten had toen ik begon
niet te serieusquote:Op maandag 16 februari 2009 09:15 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Heeft S_S ook tieten dan? Daar heb ik een paar weken terug een zelfde analyse voor gemaakt... En mocht je vragen hebben
Gewoon als OCD in gaan zettenquote:Op maandag 16 februari 2009 01:23 schreef rompompom het volgende:
M'n held heeft z'n ervaringspop gehad.! Het moment van afscheid is daar (of zal ik wachten tot-ie daadwerkelijk 1000 dagen bij m'n club heeft gezeten? Nah, dan kan ik 'm net zo goed nog een niveau in passen optrainen; hij zit nu al op +2. Ik wil 'm niet kwijt eigenlijk....
). Iemand geïnteresseerd? Hij gaat voor het luttele bedrag van 5.5 mln op de lijst.
[ afbeelding ]
Begonnen met redelijk PM, redelijk Def, slecht Passen en 400 TSI. Lange termijn training is tof..
Hmm.. Jij gaat liever ten onder aan je eigen - vul maar in - ? Nah, don't worry, be happyquote:Op maandag 16 februari 2009 09:17 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
niet te serieus
En voor mij valt er niet veel meer te redden hoor
Dit gaat toch ook wel richting koei-nominatie hoorquote:Op maandag 16 februari 2009 09:34 schreef elby1988 het volgende:
Lol Dit is zuur,
Ik helemaal blij dat ik had gewonnen, bleek dat ik geMOTS't heb.. Dat terwijl ik eigenlijk in de veronderstelling was dat ik normaal deed.. Nu is mijn teamgeest naar de klote.. Gelukkig dan gisteren wel met 3-1 gewonnen tegen mijn beoogde nummer 2... Al ben ik zelf niet eens klaar voor de VII.. Het is allemaal wat!
nee ik ben gewoon niet serieus genoeg met het spelletje bezig om echt te knallen. Misschien komt dat wel weer een keertje, maar ik kan me nu weer aardig handhaven in V alleen kan ik niet doorstomen, dat probleem had ik al in VI waar ik echt erg lang heb gehangen.quote:Op maandag 16 februari 2009 09:26 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Hmm.. Jij gaat liever ten onder aan je eigen - vul maar in - ? Nah, don't worry, be happy
eenschquote:Op maandag 16 februari 2009 09:35 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dit gaat toch ook wel richting koei-nominatie hoor![]()
Per ongeluk MOTS-en heb ik in ieder geval nog niet meegemaakt...
ik hoorde me naamquote:Op maandag 16 februari 2009 09:15 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Heeft S_S ook tieten dan? Daar heb ik een paar weken terug een zelfde analyse voor gemaakt... En mocht je vragen hebben
tegenquote:Deportivo de La Coruna
Middenveld zwak (heel laag)
Rechterverdediging zwak (heel laag)
Centrale verdediging zwak (zeer hoog)
Linkerverdediging zwak (heel laag)
Rechteraanval zwak (hoog)
Centrale aanval uitstekend (heel laag)
Linkeraanval zwak (hoog)
denk dat ik heb gewonnen omdat mijn centrumaanval uitstekend is en mijn tactiek is centrum aanval dusquote:Fc Mafijasi
waardeloos (hoog)
redelijk (hoog)
uitstekend (heel laag)
redelijk (zeer hoog)
slecht (laag)
waardeloos (heel laag)
slecht (heel laag)
Van V naar IV (en dan ook nog handhaven) is ook best een pittige stap op zich.. Wat dat betreft hoef je je niet te schamen. Ik moet eerst nog maar eens in V zien te komenquote:Op maandag 16 februari 2009 09:36 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nee ik ben gewoon niet serieus genoeg met het spelletje bezig om echt te knallen. Misschien komt dat wel weer een keertje, maar ik kan me nu weer aardig handhaven in V alleen kan ik niet doorstomen, dat probleem had ik al in VI waar ik echt erg lang heb gehangen.
quote:
Blazende Bazuinen_________________ K.F.C. Minnertsga
Middenveld redelijk (zeer hoog)________ slecht (zeer hoog)
Rechterverdediging matig (hoog)_______uitmuntend (heel laag)
Centrale verdediging goed (zeer hoog)__ wereldklasse (hoog)
Linkerverdediging matig (zeer hoog)____ briljant (heel laag)
Rechteraanval formidabel (heel laag)___ waardeloos (hoog)
Centrale aanval uitstekend (heel laag)___zwak (hoog)
Linkeraanval uitmuntend (heel laag)_____zwak (hoog)
Indirecte vrije trappen
Verdediging matig (laag)_____________ matig (zeer hoog)
Aanval redelijk (laag)________________matig (zeer hoog)
Teammotivatie (Verborgen)__________ Normaal
Tactiek normaa____________________counter
Tactiekvaardigheid (geen speciale_____bovennatuurlijk
Heh, ja, maar dan komt er weinig van het plan om zsm te degraderen.quote:Op maandag 16 februari 2009 09:20 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Gewoon als OCD in gaan zettenEn/of Verdedigen gaan trainen
Hoef je geen afscheid van hem te nemen en wordt hij/je nog beter van ook
Totdat hij over 10-15 seizoenen een fatsoenlijk salaris en Goddelijk+teveel ervaring heeft en je hem intern als uitstekend coach kunt aanstellen om Wereldtopperts te gaan trainen
Mijn fans zijn geïrriteerd, maar ja wat wil je met 4 nederlagen op rij..quote:Op maandag 16 februari 2009 11:40 schreef FrituurVetPet het volgende:
Mijn fans zijn dancing in the streets(10) en ik won gister 6-0. Sta nu 1de met 9 uit 3 en een doelsaldo van 18-0
Toch kreeg ik er maar 10 fans bij en niet 13 of 14 ofzo...
Nu wel precies 500 fans
Mijn fans denken dat ik moet vechten voor handhavingquote:Op maandag 16 februari 2009 11:49 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Mijn fans zijn geïrriteerd, maar ja wat wil je met 4 nederlagen op rij..
die van mij verwachten dat ik in de top 4 zal eindigen..quote:Op maandag 16 februari 2009 11:49 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Mijn fans denken dat ik moet vechten voor handhaving![]()
![]()
das waarquote:Op maandag 16 februari 2009 09:54 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Van V naar IV (en dan ook nog handhaven) is ook best een pittige stap op zich.. Wat dat betreft hoef je je niet te schamen. Ik moet eerst nog maar eens in V zien te komen
Gelukkig zijn die van mij al blij als ik ergens in de middenmoot eindig. Dat kan wel kloppen eigenlijk, ook al sta ik nu eerste en twee punten los van de #2quote:Op maandag 16 februari 2009 11:51 schreef MrMoon het volgende:
[..]
die van mij verwachten dat ik in de top 4 zal eindigen..
Ik zei het toch...quote:Op maandag 16 februari 2009 11:38 schreef Outpost76 het volgende:
Slechts met 9-0 gewonnen. 4x mn held,(helaas net geen 5 Gijs_) 2x mn nieuwe spits en 2x mn matig reserve jeugd spits
quote:Op maandag 16 februari 2009 12:13 schreef Lyzio het volgende:
Ik weet niet wat ik gedaan heb zondagIk snap de puntentelling niet
Maar dat wordt toch voor je gedaan door Moon, of niet?
quote:Op maandag 16 februari 2009 12:30 schreef Ruudt het volgende:
Mijn nominatie voor de koei-award staat nu al vast.![]()
[..]
Ik zat ook al te kijkenquote:Op maandag 16 februari 2009 12:30 schreef Ruudt het volgende:
[..]
ach ik heb de 2 beste teams nu gehad (die met verreweg de meeste hatstats) en ik heb 1 keer onterecht verloren.. dus ik maak me nog geen zorgen eigenlijk..quote:Op maandag 16 februari 2009 12:11 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Gelukkig zijn die van mij al blij als ik ergens in de middenmoot eindig. Dat kan wel kloppen eigenlijk, ook al sta ik nu eerste en twee punten los van de #2
Doe ik.quote:Op maandag 16 februari 2009 12:35 schreef Gijs_ het volgende:
Zou jij btw je xls tussenstand gewoon kunnen uploaden later? Van de gouden schoen heb ik liever een html, voor als Bizkit het leest...
Dan moet je oprichter worden van de fok!fedquote:Op maandag 16 februari 2009 12:34 schreef MrMoon het volgende:
[..]
![]()
![]()
altijd leuk een beetje waardering voor het werk dat je niet doet
krijg je daar minimaal 3 miljoen voor tegenwoordig? Denk dat ik maa rmoet gaan switchen van trainingquote:Op maandag 16 februari 2009 13:01 schreef TheVulture het volgende:
Iemand een smak geld over voor een bod op mijn beste verdediger Marco Racalbuto (150776010)
23 jaar, slecht ervaring
Keepen: 1/20 rampzalig
Verdedigen: 13/20 wereldklasse
Positiespel: 4/20 zwak
Vleugelspel: 3/20 slecht
Passen: 6/20 redelijk
Scoren: 2/20 waardeloos
Spelhervatting: 3/20 slecht
bod van 3.100.000,- is gewenst, dan kan ik meteen effe flink gaan shoppen
Yup ...prijzen liggen tussen de 3.300.000 en 3.800.000 EURquote:Op maandag 16 februari 2009 13:03 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
krijg je daar minimaal 3 miljoen voor tegenwoordig? Denk dat ik maa rmoet gaan switchen van training
mja vertel mij wat zeg.. wonderbaarlijke spits met matig passen voor 3,5 miljoen..quote:Op maandag 16 februari 2009 13:04 schreef Ruudt het volgende:
Prijzen slaan echt nergens op, ik durf gewoon geen spits te kopen omdat ze zo belachelijk duur zijn.
damn.. misschien moet ik echt overstappenquote:Op maandag 16 februari 2009 13:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Yup ...prijzen liggen tussen de 3.300.000 en 3.800.000 EUR
haha ja maar dat is toch anders..quote:Op maandag 16 februari 2009 13:01 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Dan moet je oprichter worden van de fok!fed
precies en dat heb ik niet..quote:Op maandag 16 februari 2009 13:24 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja en daar moet je een beetje status voor hebben
ok thanksquote:Op maandag 16 februari 2009 13:31 schreef Ruudt het volgende:
Ja.
dat wil ik niet zeggen, maar het is toch wel substantieel minder dan ikquote:
hoeveel geld heb je? ga je counteren? hoeveel trainees heb je nodig?quote:Op maandag 16 februari 2009 13:49 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dat wil ik niet zeggen, maar het is toch wel substantieel minder dan ik
Ik heb mijn trainees in de verkoop gedaan![]()
Ik ga verdedigen trainen.. ik denk iets meer als 3 miljoen te hebben als mijn trainees weg zijn, wat raden jullie aan voor trainees?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk dat counteren haast wel nodig is, maar ik heb nog wel goede middenvelders staan, daarmee haal ik een middenveld dat vergelijkbaar of net iets minder is als mijn competitiegenoten. Dus dat zou voor counter wel ok zijn natuurlijk.
Een andere competitiegenoot speelt ook counter, maar dan met een middenveld dat echt veel slechter is.
En ik heb denk ik ook echt een superspits nodig denk ik.
Ik hen nu 2 miljoen staan, er gaan nog 2 trainees uit van ongeveer 1 miljoen, dus dan zit ik op 4. Ik moet nog die 2 andere verdedigers verkopen, dus ik denk zo rond de 5/6 miljoen te zitten?
Nou zeg.quote:Op maandag 16 februari 2009 12:30 schreef Ruudt het volgende:
Mijn nieuwe mid!quote:Balthasar Dubbeldam (130284998)
24 jaar en 81 dagen, volgende verjaardag: 19-03-2009
Nederland
redelijk in vorm, conditie goed
Een aangenaam persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft matig ervaring en is een matig leider.
Eigenaar: The Strudals
(sinds 27-09-2008 (15/36), 1s 4w 2d)
Total Skill Index (TSI): 32 580
Loon: 16 332 ¤ (13 610 ¤) /week inclusief een 20% bonus
Waarschuwingen: 1
Fysiek: fit
STAAT OP DE TRANSFERLIJST Bijgewerkt 16-02-2009 14:02
Deadline: 16-02-2009 14:02 Herinneringen (0m)
Vraagprijs: 3 000 000 ¤
Hoogste bod: 3 449 000 ¤ door RKDEO
Het bieden is geëindigd!
Huidige vaardigheden
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: wereldklasse Passen: uitstekend
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak
quote:Op maandag 16 februari 2009 14:02 schreef Psychonikeo het volgende:
Dit zijn mijn huidige verdedigers. Daar is misschien alleen Sjaak van te behouden qua leeftijd.Als je die 2 andere verkoop gaan je ratings wel veel achteruit om lekker te counteren...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk dat counteren haast wel nodig is, maar ik heb nog wel goede middenvelders staan, daarmee haal ik een middenveld dat vergelijkbaar of net iets minder is als mijn competitiegenoten. Dus dat zou voor counter wel ok zijn natuurlijk.
Een andere competitiegenoot speelt ook counter, maar dan met een middenveld dat echt veel slechter is.
En ik heb denk ik ook echt een superspits nodig denk ik.
Ik hen nu 2 miljoen staan, er gaan nog 2 trainees uit van ongeveer 1 miljoen, dus dan zit ik op 4. Ik moet nog die 2 andere verdedigers verkopen, dus ik denk zo rond de 5/6 miljoen te zitten?
Al heb je niet echt veel passen. Ik zou niet alleen 17 jarige goed def's terugkopen iig"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
Ik was al zo trots op mijn middenveld, en mijn overwinning. Totdat ik ineens zag dat mijn teamgeest Woedend was :p Nu maar de komende 2 wedstrijden piccen... Met een slecht leiderschap coach zijn die dingen om te huilen, maar moet wat;)quote:Op maandag 16 februari 2009 09:35 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dit gaat toch ook wel richting koei-nominatie hoor![]()
Per ongeluk MOTS-en heb ik in ieder geval nog niet meegemaakt...
quote:Plaats: 7
Hatstats gemiddeld: 248.0
waarquote:Op maandag 16 februari 2009 14:33 schreef Lyzio het volgende:
Best leuk hoe Alltid dat gedaan heeft. De doelpunten terugkijken in 2D
Mwah. Ik ben van mening dat wanneer je het over een andere boeg gooit, dat je dat dan ook vrij rigoureus moet doen. Dus gewoon al je huidige verdedigers verkopen, Nic, wat mij betreft. 22 jaar moet je niet meer op verdedigen trainen, dat duurt veel te lang.quote:Op maandag 16 februari 2009 14:06 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Als je die 2 andere verkoop gaan je ratings wel veel achteruit om lekker te counteren...
Al heb je niet echt veel passen. Ik zou niet alleen 17 jarige goed def's terugkopen iig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |