ik hoorde me naamquote:Op maandag 16 februari 2009 09:15 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Heeft S_S ook tieten dan? Daar heb ik een paar weken terug een zelfde analyse voor gemaakt... En mocht je vragen hebben
tegenquote:Deportivo de La Coruna
Middenveld zwak (heel laag)
Rechterverdediging zwak (heel laag)
Centrale verdediging zwak (zeer hoog)
Linkerverdediging zwak (heel laag)
Rechteraanval zwak (hoog)
Centrale aanval uitstekend (heel laag)
Linkeraanval zwak (hoog)
denk dat ik heb gewonnen omdat mijn centrumaanval uitstekend is en mijn tactiek is centrum aanval dusquote:Fc Mafijasi
waardeloos (hoog)
redelijk (hoog)
uitstekend (heel laag)
redelijk (zeer hoog)
slecht (laag)
waardeloos (heel laag)
slecht (heel laag)
Van V naar IV (en dan ook nog handhaven) is ook best een pittige stap op zich.. Wat dat betreft hoef je je niet te schamen. Ik moet eerst nog maar eens in V zien te komenquote:Op maandag 16 februari 2009 09:36 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nee ik ben gewoon niet serieus genoeg met het spelletje bezig om echt te knallen. Misschien komt dat wel weer een keertje, maar ik kan me nu weer aardig handhaven in V alleen kan ik niet doorstomen, dat probleem had ik al in VI waar ik echt erg lang heb gehangen.
quote:
Blazende Bazuinen_________________ K.F.C. Minnertsga
Middenveld redelijk (zeer hoog)________ slecht (zeer hoog)
Rechterverdediging matig (hoog)_______uitmuntend (heel laag)
Centrale verdediging goed (zeer hoog)__ wereldklasse (hoog)
Linkerverdediging matig (zeer hoog)____ briljant (heel laag)
Rechteraanval formidabel (heel laag)___ waardeloos (hoog)
Centrale aanval uitstekend (heel laag)___zwak (hoog)
Linkeraanval uitmuntend (heel laag)_____zwak (hoog)
Indirecte vrije trappen
Verdediging matig (laag)_____________ matig (zeer hoog)
Aanval redelijk (laag)________________matig (zeer hoog)
Teammotivatie (Verborgen)__________ Normaal
Tactiek normaa____________________counter
Tactiekvaardigheid (geen speciale_____bovennatuurlijk
Heh, ja, maar dan komt er weinig van het plan om zsm te degraderen.quote:Op maandag 16 februari 2009 09:20 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Gewoon als OCD in gaan zettenEn/of Verdedigen gaan trainen
Hoef je geen afscheid van hem te nemen en wordt hij/je nog beter van ook
Totdat hij over 10-15 seizoenen een fatsoenlijk salaris en Goddelijk+teveel ervaring heeft en je hem intern als uitstekend coach kunt aanstellen om Wereldtopperts te gaan trainen
Mijn fans zijn geïrriteerd, maar ja wat wil je met 4 nederlagen op rij..quote:Op maandag 16 februari 2009 11:40 schreef FrituurVetPet het volgende:
Mijn fans zijn dancing in the streets(10) en ik won gister 6-0. Sta nu 1de met 9 uit 3 en een doelsaldo van 18-0
Toch kreeg ik er maar 10 fans bij en niet 13 of 14 ofzo...
Nu wel precies 500 fans
Mijn fans denken dat ik moet vechten voor handhavingquote:Op maandag 16 februari 2009 11:49 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Mijn fans zijn geïrriteerd, maar ja wat wil je met 4 nederlagen op rij..
die van mij verwachten dat ik in de top 4 zal eindigen..quote:Op maandag 16 februari 2009 11:49 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Mijn fans denken dat ik moet vechten voor handhaving![]()
![]()
das waarquote:Op maandag 16 februari 2009 09:54 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Van V naar IV (en dan ook nog handhaven) is ook best een pittige stap op zich.. Wat dat betreft hoef je je niet te schamen. Ik moet eerst nog maar eens in V zien te komen
Gelukkig zijn die van mij al blij als ik ergens in de middenmoot eindig. Dat kan wel kloppen eigenlijk, ook al sta ik nu eerste en twee punten los van de #2quote:Op maandag 16 februari 2009 11:51 schreef MrMoon het volgende:
[..]
die van mij verwachten dat ik in de top 4 zal eindigen..
Ik zei het toch...quote:Op maandag 16 februari 2009 11:38 schreef Outpost76 het volgende:
Slechts met 9-0 gewonnen. 4x mn held,(helaas net geen 5 Gijs_) 2x mn nieuwe spits en 2x mn matig reserve jeugd spits
quote:Op maandag 16 februari 2009 12:13 schreef Lyzio het volgende:
Ik weet niet wat ik gedaan heb zondagIk snap de puntentelling niet
Maar dat wordt toch voor je gedaan door Moon, of niet?
quote:Op maandag 16 februari 2009 12:30 schreef Ruudt het volgende:
Mijn nominatie voor de koei-award staat nu al vast.![]()
[..]
Ik zat ook al te kijkenquote:Op maandag 16 februari 2009 12:30 schreef Ruudt het volgende:
Mijn nominatie voor de koei-award staat nu al vast.![]()
[..]
ach ik heb de 2 beste teams nu gehad (die met verreweg de meeste hatstats) en ik heb 1 keer onterecht verloren.. dus ik maak me nog geen zorgen eigenlijk..quote:Op maandag 16 februari 2009 12:11 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Gelukkig zijn die van mij al blij als ik ergens in de middenmoot eindig. Dat kan wel kloppen eigenlijk, ook al sta ik nu eerste en twee punten los van de #2
Doe ik.quote:Op maandag 16 februari 2009 12:35 schreef Gijs_ het volgende:
Zou jij btw je xls tussenstand gewoon kunnen uploaden later? Van de gouden schoen heb ik liever een html, voor als Bizkit het leest...
Dan moet je oprichter worden van de fok!fedquote:Op maandag 16 februari 2009 12:34 schreef MrMoon het volgende:
[..]
![]()
![]()
altijd leuk een beetje waardering voor het werk dat je niet doet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |