quote:
Zoals ik het heb bekeken bestaat je huidige selectie uit het volgende:
Goalkeeper Aur; Raaphorst;
Defender Holdorp; Kraaijkamp; Reijerkerk; Compeer;
Inner Midfield Oost; de Kijser; Broeren; Knesl; Eijsink; Kral; Oude Aling
Winger Franck;
Forward Meyerink; de la Bretoniere; Liègeois; Márta; Faber; Van Voorn
Allereerst zou ik:
Verkopen: - Oude Aling: ook al herstelt hij van die +5, dan krijg je z'n conditie niet snel genoeg omhoog om nog van waarde te kunnen zijn. Heb je niets aan, maar levert misschien nog een 2-5k op. Bovendien heb je een aantal minstens gelijkwaardige vervangers rondlopen.
- Van Voorn; te oud als trainee, levert iets van 50k (of misschien wel meer?) op, wat je kunt gebruiken voor nieuwe trainees.
Je speelt vervolgens in de volgende opstelling:
3-4-3 zondagGK Aur; DEF Holdorp, aankoop, aankoop; IM Oost, Knesl, Kral, W Franck; FW de la Bretoniere, Márta, Faber;
Wisselspelers GK Raaphorst; DEF Compeer; IM de Kijser; W Broeren; FW Liègeois
4-3-3 woensdag GK Raaphorst; DEF Kraaijkamp, Reijerkerk, Compeer, aankoop; IM de Kijser, Broeren, Eijsink; FW Meyerink, Liègeois, aankoop;
2 verschillende opstellingen, zodat je op den duur kunt gaan variëren qua tactiek. Trainingsintensiteit 100%, conditie 15% (maar dat had je al naar ik aanneem?). Vorm en conditie trekken op den duur wel bij.
Daarvoor moet je dus nog:
Aankopen: - 1 trainee, max 17j30d, matig Scoren+redelijk Passen of redelijk Scoren+zwak/matig bijstats, max 30k?
- 2 verdedigers, 21-25j, min redelijk verdedigen+conditie+matig vorm, max 10k/stuk (even goed zoeken)
- 1 verdediger 30+, min goed verdedigen+redelijk conditie+matig vorm, max 30k (even goed zoeken)
Lukt die 30+ goed verdedigen niet, dan kun je evt. ook gaan voor een wat oudere redelijk verdediger met matig/redelijk ervaring
Belangrijk!! Zodra:Meyerink
stijgt naar goed Scoren:
verkopen de la Bretoniere
stijgt naar goed Scoren:
verkopen Beiden vervangen door een nieuwe trainee max 17j30d, matig Scoren+redelijk Passen of redelijk Scoren+zwak/matig bijstats, max 30k?
Oja, en zodra je uiteindelijk een 250-300k gespaard hebt, je redelijk/slecht trainer Franck vervangen door een goed/slecht trainer (extern 279,6k oid). Je huidig coach Franck (heb je het mee getroffen zeg!) kun je vervolgens nog mooi in blijven zetten als Winger

Suc6!
NB. Qua transferprijzen heb ik vluchtig op de transfermarkt gekeken. Kan zijn dat ik er nu en dan wat naast zit, maar probeer het als een richtlijn te zien

En misschien dat anderen hier ook nog tips/trucs hebben
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick:
SC diepFries (
1295088)