Nu geen gekke dingen doen en dan heb ik weer 3 punten in de zakquote:De teams gingen met een 2-0 stand de rust in. De Bulls had met 60 procent balbezit een veldoverwicht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
Prachtige manier om te degraderen wat mij betreft; dan pak ik nog een topscorers prijs mee ook!quote:0 - 1 Ksenofont Talkowski 7'
1 - 1 Renzo Alippi 16'
1 - 2 Jo Thys 20'
1 - 3 Stephan de Vocht 23'
1 - 4 Gabriel Zein 65'
2 - 4 Amador Daly 73'
3 - 4 Matthäus Baumann 76'
4 - 4 Amador Daly 80'
5 - 4 René Rateau 81'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Knutsel maar wat leuks![]()
Trouwens, Cornelis Oude Aling is nog 5 weken geblesseerd, dus die opstellen gaat niet lukken![]()
WOEI!quote:De aanval van Tvoje was de verdedigers in de 64e minuut duidelijk te slim af. De ingestudeerde vrije-trapcombinatie verplaatste de actie snel naar de zijlijn, waarna de bal weer werd teruggespeeld richting doelmond. Morgan MacIlwraith dook precies op het juiste moment op bij de paal, en passeerde de keeper, die geen schijn van kans had. 3-1.
Ik ben ook genaaidquote:Op zondag 15 februari 2009 22:23 schreef RealBizkit666 het volgende:
De ME had er vandaag zin in. In mijn divisie 2 wedstrijden die een uitslag hadden die tegen de verhoudingen in gaat...
We vermoeden mei 2013.quote:
Zoals ik het heb bekeken bestaat je huidige selectie uit het volgende:quote:Op zondag 15 februari 2009 21:59 schreef Puala het volgende:
-knip-
quote:Op maandag 16 februari 2009 00:31 schreef Anno20 het volgende:
Hmm, vandaag in m'n wedstrijd zwak hoog middenveld... terwijl HO! er eentje voorspelde van redelijk laag...
Dat is me wel een beetje te gortig qua afwijking! Nog nooit zo'n last van gehad tot dit seizoen. Weegt het invoeren van wissels heel erg mee hierin ofzo? Ik heb namelijk niet gepict, nog gewoon bedaard gemiddelde teamgeest... ik snap er niks van! Iemand een idee?
quote:Fanôf de ôftraap wie it dúdlik dat Annooo útgong fan in maklike oerwinning.
ik las het ook vlak nadat ik het gevraagd had... dat gaat dus ten koste van je midquote:
Heeft S_S ook tieten dan? Daar heb ik een paar weken terug een zelfde analyse voor gemaakt... En mocht je vragen hebbenquote:Op maandag 16 februari 2009 09:13 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik wou dat ik tieten had toen ik begon
niet te serieusquote:Op maandag 16 februari 2009 09:15 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Heeft S_S ook tieten dan? Daar heb ik een paar weken terug een zelfde analyse voor gemaakt... En mocht je vragen hebben
Gewoon als OCD in gaan zettenquote:Op maandag 16 februari 2009 01:23 schreef rompompom het volgende:
M'n held heeft z'n ervaringspop gehad.! Het moment van afscheid is daar (of zal ik wachten tot-ie daadwerkelijk 1000 dagen bij m'n club heeft gezeten? Nah, dan kan ik 'm net zo goed nog een niveau in passen optrainen; hij zit nu al op +2. Ik wil 'm niet kwijt eigenlijk....
). Iemand geïnteresseerd? Hij gaat voor het luttele bedrag van 5.5 mln op de lijst.
[ afbeelding ]
Begonnen met redelijk PM, redelijk Def, slecht Passen en 400 TSI. Lange termijn training is tof..
Hmm.. Jij gaat liever ten onder aan je eigen - vul maar in - ? Nah, don't worry, be happyquote:Op maandag 16 februari 2009 09:17 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
niet te serieus
En voor mij valt er niet veel meer te redden hoor
Dit gaat toch ook wel richting koei-nominatie hoorquote:Op maandag 16 februari 2009 09:34 schreef elby1988 het volgende:
Lol Dit is zuur,
Ik helemaal blij dat ik had gewonnen, bleek dat ik geMOTS't heb.. Dat terwijl ik eigenlijk in de veronderstelling was dat ik normaal deed.. Nu is mijn teamgeest naar de klote.. Gelukkig dan gisteren wel met 3-1 gewonnen tegen mijn beoogde nummer 2... Al ben ik zelf niet eens klaar voor de VII.. Het is allemaal wat!
nee ik ben gewoon niet serieus genoeg met het spelletje bezig om echt te knallen. Misschien komt dat wel weer een keertje, maar ik kan me nu weer aardig handhaven in V alleen kan ik niet doorstomen, dat probleem had ik al in VI waar ik echt erg lang heb gehangen.quote:Op maandag 16 februari 2009 09:26 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Hmm.. Jij gaat liever ten onder aan je eigen - vul maar in - ? Nah, don't worry, be happy
eenschquote:Op maandag 16 februari 2009 09:35 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dit gaat toch ook wel richting koei-nominatie hoor![]()
Per ongeluk MOTS-en heb ik in ieder geval nog niet meegemaakt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |