Heb je ook per mail nog even gechecked of de Fok!Cup nou volgende week begint ?quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:34 schreef Lyzio het volgende:
TVP!
Possie, nog tijd gehad om naar de mail te kijken?
De wedstrijd is zelfs al geregeldquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:58 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Heb je ook per mail nog even gechecked of de Fok!Cup nou volgende week begint ?![]()
tvp
Die heeft het te druk met Travianquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:34 schreef Lyzio het volgende:
TVP!
Nee dat doe ik niet meer aan vanwege bepaalde redenen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:16 schreef MrMoon het volgende:
[..]
heb je het topic al voor geopend verklaard?
ohw.. jammer..quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:19 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Nee dat daar doe ik niet meer aan vanwege bepaalde redenen.
ach ja.. ik wilde eigen wegblijven uit de hattrick topics, maar dat kon ik niet aan. Dus dat geluk hebben jullie nogquote:
???quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:23 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ach ja.. ik wilde eigen wegblijven uit de hattrick topics, maar dat kon ik niet aan. Dus dat geluk hebben jullie nog
Huh? Vanwaar ineens die aversie?quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:23 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ach ja.. ik wilde eigen wegblijven uit de hattrick topics, maar dat kon ik niet aan. Dus dat geluk hebben jullie nog
Niet ineens hoor.. dat is al een paar topics geleden. Het gaat ook niet om het hattrick..quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:24 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Huh? Vanwaar ineens die aversie?
Ik heb het niet meegekregen allemaalquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:25 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
wat? Je vindt het juist geen geluk dat ik er nog ben?
Nee, niemand waarschijnlijkquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:28 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik heb het niet meegekregen allemaal![]()
quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:30 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Nee, niemand waarschijnlijk
Maar laten we het maar ontopic houden..
quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:41 schreef The_Hives het volgende:
[..]
![]()
Nico
je blijft toch wel?
![]()
Wie moet ik eruit pesten/slaan
lamaquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:26 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Niet ineens hoor.. dat is al een paar topics geleden. Het gaat ook niet om het hattrick..
Niet om het spelletje hattrickquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:43 schreef The_Hives het volgende:
[..]
[..]
lama
we kunnen elkaar wel een hand geven trouwens![]()
Ik denk dat je het weer gewoon kunt gaan openen... Aangezien het toch niemand meer boeit wat er toen gebeurd is...quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:47 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Niet om het spelletje hattrick
bij mij ook nietquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:47 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Niet om het spelletje hattrick
ik ben nu toch wel nieuwsgierigquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:50 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik denk dat je het weer gewoon kunt gaan openen... Aangezien het toch niemand meer boeit wat er toen gebeurd is...
Je leest maar terug.quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:59 schreef The_Hives het volgende:
[..]
bij mij ook niet
[..]
ik ben nu toch wel nieuwsgierig
lees jij ff een paar topics terugquote:
geef de link (of topicnr) dan maar.. want ik snap ook niet waar het over gaat nu eerlijk gezegd..quote:
Hoeft ook allemaal niet.. ik ben er toch nogquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:16 schreef MrMoon het volgende:
[..]
geef de link (of topicnr) dan maar.. want ik snap ook niet waar het over gaat nu eerlijk gezegd..
kheb et ook niet kunnen vinden geloof ik..quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:21 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Hoeft ook allemaal niet.. ik ben er toch nog
Ik open alleen niets meer..
Met PIC is je middenveld een heel stuk slechter.quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:49 schreef Lyzio het volgende:
Zondag wacht weer een gewillige tegenstander. Vannacht vindt de training plaats, maar ik heb toch even de laatste wedstrijden tegenover elkaar gezet:
[ afbeelding ]
Ben er over aan het denken om te PIC-en, en volgende week tegen een tegenstander van formaat vol eroverheen te knallen met MOTS. Wat denken jullie?
Groot gelijk! Volgens mij ben ik de enige die dat nog weet. Ben hier mede om de zelfde rede ook stukken minder te vinden. (meer redenen aanwezig dus waaronder ook mn steeds meer aandacht vragende Travian)quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:21 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Hoeft ook allemaal niet.. ik ben er toch nog
Ik open alleen niets meer..
Nee man sorry. Zoals MrMoon al zegt had t even heel erg druk met Travian. Maar je speelt pas zondag toch? Tijd zat dus!quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:34 schreef Lyzio het volgende:
TVP!
en die doorstart laten we er zeker niet onder lijden..quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:30 schreef Flappekz het volgende:
Wat is er dan gebeurd dat jullie hier niet meer zoveel zijn? Gaat t om die spam-ellende ofzo?Jullie zijn net zo goed weer bezig, met de doorstart van de Fed!
Maakt niet uit kerel. Zie maar wanneer je er aan toekomtquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:24 schreef Outpost76 het volgende:
Nee man sorry. Zoals MrMoon al zegt had t even heel erg druk met Travian. Maar je speelt pas zondag toch? Tijd zat dus!En die training van vanavond\vannacht komt nu toch al te snel aangezien je al 2x gespeeld hebt deze week en zo nieuwe trainies geen training meer krijgen.
QFT.quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:51 schreef RealBizkit666 het volgende:
Wel een lekkere topic-killer op deze manier.
Daarnaast vind ik dat iedereen maar gewoon moet doen hier wat die wilt. Ondanks wat andere er van denken/dachten. Mij boeit het in ieder geval geen reet meer... Off-topic/On-topic/Spam... Als we maar gewoon met ons allen er een leuke gezellige groep van maken.
Dat klopt en ik zal mn inzet voor de fed er ook niet onder laten leiden. Maar t plezier is door dat gene wel ff een stukkie minder geworden. Zeker als ik merk dat onze fed oprichter er hierdoor t ook minder naar zn zin heeft in deze topic's. Maar goed genoeg hier over....quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:06 schreef MrMoon het volgende:
[..]
en die doorstart laten we er zeker niet onder lijden..
het is nu veel leuker met al die nieuwe hattrickers en oude nieuwe hattrickers.. hoe meer zielen hoe meer vreugde..
Dat is zeker de bedoeling.quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:51 schreef RealBizkit666 het volgende:
Wel een lekkere topic-killer op deze manier.
Daarnaast vind ik dat iedereen maar gewoon moet doen hier wat die wilt. Ondanks wat andere er van denken/dachten. Mij boeit het in ieder geval geen reet meer... Off-topic/On-topic/Spam... Als we maar gewoon met ons allen er een leuke gezellige groep van maken.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:53 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Maakt niet uit kerel. Zie maar wanneer je er aan toekomtHet heeft geen haast, ik kan me op sommige momenten ook nog wel alleen redden
QFT?????quote:QFT.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 18:34 schreef maniack28 het volgende:
QFT = bewezen
http://netforbeginners.about.com/od/forumsandlists/f/whatisQFT.htm
Niet all1 mn sponsoren zijn dolgelukkig trouwensquote:Kapitaal: 402 660 ¤ (4 909 855 ¤)
Sponsors: dolgelukkig
Volgens PsicoTSI hoog in z'n verdedigen (tegen goed aan). Er zijn er hier vast wel die dat op basis van TSI/loon kunnen zien. Oja, en hij staat te koop (voor de skilltrainers?)quote:Joachim Wildeboer (235683531)
Nederland 19 jier en 0 dagen
Yn aardich foarm, swak kondysje
In tsjinstridich spiler dy't temperamentfol en earlik is.
Hat neat wurdich ûnderfining en aardich liederskipskwaliteiten.
Total Skill Index (TSI): 700
Lean: 350 ¤/wike
Doelferdigenjen: 1/20 jammerdearlik
Ferdigenjen: 6/20 aardich
Posysjespul: 4/20 swak
Wjukspul: 2/20 neat wurdich
Oerspyljen: 4/20 swak
Skoaren: 5/20 matich
Dea Spul: 4/20 swak
Gaan ze nu lopen biedenquote:Op donderdag 12 februari 2009 18:52 schreef Outpost76 het volgende:
Wel jammer dat niemand mn mid wilde hebben voor 1 mil. Terwijl de tv 1,5 of hoger aan gaf.Ik heb m er meteen weer opgezet en prompt een openings bod. Jammer dat dat nu maar 1k was.
Als die eikel nou gewoon 1 mil had betaald was ie van hem. Nu loopt ie zondag af en red ie t niet voor 1 mil
hoop ik.
Quoted For Truthquote:
Wist ik alquote:
quote:Op donderdag 12 februari 2009 18:34 schreef maniack28 het volgende:
QFT = bewezen
http://netforbeginners.ab(...)ists/f/whatisQFT.htm
Welkom Welkomquote:Op donderdag 12 februari 2009 20:05 schreef The_Verve het volgende:
Ik ben ook maar weer begonnen met Hattrick. Teamnaam: The Northern Souls.
Hey. Nog een nieuwe.quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:05 schreef The_Verve het volgende:
quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:05 schreef The_Verve het volgende:
Weer begonnen? Vertel eens over je vorige carriere?quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:05 schreef The_Verve het volgende:
AUTO'Squote:Op donderdag 12 februari 2009 21:29 schreef RealBizkit666 het volgende:
* Koekje gaat woensag weer voor een auto kijken. Een passat 2.8 V6 Synchro 142 kW deze keer.
Geen auto hebbenquote:
quote:Răzvan Cioran (234235081)
România 17 jaar en 61 dagen, volgende verjaardag: 05-04-2009
redelijk in vorm, conditie zwak
Een controversieel persoon die evenwichtig en rechtvaardig is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Eigenaar: de Mooiboys (sinds 02-02-2009)
Total Skill Index (TSI): 500
Loon: 396 ¤/week inclusief een 20% bonus
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Laden... Laden...
Huidige vaardigheden
Keepen: 1/20 rampzalig
Verdedigen: 3/20 slecht
Positiespel: 2/20 waardeloos
Vleugelspel: 4/20 zwak
Passen: 6/20 redelijk
Scoren: 6/20 redelijk
Spelhervatting: 5/20 matig
Gewoon doortrainen lijkt me? Of voor ééntje cashen, er een goede trainer voor halen en een nieuwe trainee?quote:Torgeir Halleraker (234248763)
Norge 17 jaar en 90 dagen, volgende verjaardag: 07-03-2009
goed in vorm, conditie matig
Een controversieel persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.
Eigenaar: de Mooiboys (sinds 02-02-2009)
Total Skill Index (TSI): 940
Loon: 468 ¤/week inclusief een 20% bonus
Waarschuwingen: 1
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Laden... Laden...
Huidige vaardigheden
Verdedigen: 4/20 zwak
Positiespel: 4/20 zwak
Vleugelspel: 5/20 matig
Passen: 4/20 zwak
Scoren: 7/20 goed
Spelhervatting: 3/20 slecht
In ruil voor een percentage van de toegangsopbrengsten np.quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:40 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik heb jouw stadion volgende week gekaapt.
Verder blijft de vorm in mn A-team maar dalen, met als dieptepunt mijn reusachtig mid. Heeft de hoogste stat in mijn team, maar vanwege zijn waardeloos vorm staat hij niet in de basisquote:Philipp Georgi [playerid=221419681]
18 jaar en 26 dagen, volgende verjaardag: 10-05-2009
Geboren in: Deutschland
matig in vorm, conditie goed
Een sympathiek persoon die kalm en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Eigenaar: YMFC (sinds 21-11-2008 (7/37), 12w)
Total Skill Index (TSI): 3 060
Loon: 1 092 (910 ) ¤/week inclusief een 20% bonus
Specialiteit: Technisch
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: formidabel
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
quote:Je trainer Peter van den Berk heeft het volgende vastgesteld:
Léopold Dury Het keiharde werken op de training had resultaat! Hij ging in verdedigen vooruit van waardeloos naar slecht.
Bennie Bleß Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van verdedigen van zwak naar matig.
Steven Waring Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van verdedigen van uitstekend naar formidabel.
Özkan Yaruk Zag zijn mate van verdedigen toenemen van goed naar uitstekend.
Henning Eichenseher Zag zijn mate van verdedigen toenemen van goed naar uitstekend.
Oliver Kodrup Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op verdedigen steeg hij van goed naar uitstekend.
Mooi man!quote:
Het zijn maar 4 verdedigers he. Die eerste is een aanvaller en die tweede een middenvelder.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 08:19 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Mooi man!
Maar weet je wat het nadeel is van 6 poppers als je def traint.....
Dan gebeurt er in de komende 7a8 weken weer zo weinig....
Ah, ok, dan valt het meequote:Op vrijdag 13 februari 2009 08:20 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Het zijn maar 4 verdedigers he. Die eerste is een aanvaller en die tweede een middenvelder.
Yup. Die 3 uistekende zijn nog 17.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 08:20 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ah, ok, dan valt het mee
Al met al een prima training dus!
Je moet kijken, kun je die MOTS veroorloven ten opzichte van de wedstrijden erna. Je teamgeest zakt gewoon dramatisch namelijk en dus ook je middenveld.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:06 schreef Flappekz het volgende:
Hmmz....als ik a.s. zondag "Normaal" speel, haal ik in mn uitwedstrijd een goed(hoog) middenveld. Dat is niet slecht, ware het niet, dat mijn tegenstander afgelopen woensdag thuis een uitstekend(laag) middenveld haalde ....
Nu is 1 van zijn 3 innermids geschorst, maar zijn vervanger is niet heel veel slechter, misschien 1 of 2 levels...
Zal ik het gokken op "Normaal", of zal ik MOTSen?
Dat weet ik...De twee wedstrijden hierna speel ik tegen 2 counterploegen, waarvan de eerste toch nog een redelijk(hoog) middenveld haalt. Die wedstrijd mag ik evt wel verliezen, maar dan moet ik aanstaande zondag wel winnen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:22 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je moet kijken, kun je die MOTS veroorloven ten opzichte van de wedstrijden erna. Je teamgeest zakt gewoon dramatisch namelijk en dus ook je middenveld.
Wat haalt hij op zondag? Dat vind ik ook wel interessant om te weten eigenlijk.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:06 schreef Flappekz het volgende:
Hmmz....als ik a.s. zondag "Normaal" speel, haal ik in mn uitwedstrijd een goed(hoog) middenveld. Dat is niet slecht, ware het niet, dat mijn tegenstander afgelopen woensdag thuis een uitstekend(laag) middenveld haalde ....
Nu is 1 van zijn 3 innermids geschorst, maar zijn vervanger is niet heel veel slechter, misschien 1 of 2 levels...
Zal ik het gokken op "Normaal", of zal ik MOTSen?
Sorry, vergeten erbij te melden. Hij speelt al 3 weken in exact dezelfde opstelling, zowel op zondag als op woensdag...Dus zondag moet hij normaal gesproken hetzelfde kunnen halen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:25 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Wat haalt hij op zondag? Dat vind ik ook wel interessant om te weten eigenlijk.
Als je die volgende mag verliezen, dan kun je dan PIC spelen. Maar ook met een redelijk coach haal je geen bedaard middenveld voor die wedstrijd... Die zal geïrriteerd zijn dan.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:24 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat weet ik...De twee wedstrijden hierna speel ik tegen 2 counterploegen, waarvan de eerste toch nog een redelijk(hoog) middenveld haalt. Die wedstrijd mag ik evt wel verliezen, maar dan moet ik aanstaande zondag wel winnen.
Ik heb momenteel een coach met matig leiderschap, die gaat er zondag uit voor eentje met redelijk leiderschap. Alle beetjes helpen
Mijn TS staat nu op tevreden ... naar welk niveau zakt het dan na 1 MOTS?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:28 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als je die volgende mag verliezen, dan kun je dan PIC spelen. Maar ook met een redelijk coach haal je geen bedaard middenveld voor dee wedstrijd... Die zal geïrriteerd zijn dan.
ok ok.. ja.. misschien zit hij op uitstekend (heel laag) en jij op goed (hoog). Als je op de andere posities veel beter bent, moet het misschien kunnen, maar dat kan jij zelf het beste inschatten denk ik.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:27 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Sorry, vergeten erbij te melden. Hij speelt al 3 weken in exact dezelfde opstelling, zowel op zondag als op woensdag...Dus zondag moet hij normaal gesproken hetzelfde kunnen halen.
Die zal terug zakken naar geïrriteerd dan. Maar heb je die TS zondag ook nog?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:29 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Mijn TS staat nu op tevreden ... naar welk niveau zakt het dan na 1 MOTS?
Mijn aanval komt wel over zijn verdediging heen, maar zijn aanval ook over de mijne...quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:30 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ok ok.. ja.. misschien zit hij op uitstekend (heel laag) en jij op goed (hoog). Als je op de andere posities veel beter bent, moet het misschien kunnen, maar dat kan jij zelf het beste inschatten denk ik.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:30 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Die zal terug zakken naar geïrriteerd dan. Maar heb je die TS zondag ook nog?
Hij gaat natuurlijk meer kansen krijgen met meer middenveld, dus dan moet je over zijn middenveld heen om te winnen, anders is het een kwestie van heel veel geluk, maar daar kan je niet op rekenen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:31 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Mijn aanval komt wel over zijn verdediging heen, maar zijn aanval ook over de mijne...
Hij stelde de afgelopen weken geen vleugeldefs op, en ik kan eventueel een Briljant(laag) vleugelkant halen
Dan denk ik dat je het moet doen, maar het is inderdaad de vraag of je tijd hersteld bent van de MOTS zodat je verderop in het seizoen toch niet de punten gaat verliezen.quote:[..]
Daar hoop ik stiekem wel op. Afgelopen dinsdagmiddag (dus bij de tweede update op dinsdag) zakte mn TS naar tevreden.
Mocht ik a.s. zondag normaal spelen, maak ik volgende week wel kans op een overwinning, al schat ik die kans kleiner in dan a.s. zondag bij een MOTS.....
Als ik die sheet goed interpreteer, zou ik a.s. zondag nog net tevreden moeten zijn...quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:36 schreef RealBizkit666 het volgende:
Voor de TS vast houden:
http://www.mpn.de.tl/TS_D(...)43207e583aef158d82a0
Ik moet mijn wedstrijden er uit pikken....zolang ik niet degradeer, is het goed. Ik heb van 2 directe concurrenten al gewonnen, en als ik aanstaande zondag win, sta ik er goed voor.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:38 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Hij gaat natuurlijk meer kansen krijgen met meer middenveld, dus dan moet je over zijn middenveld heen om te winnen, anders is het een kwestie van heel veel geluk, maar daar kan je niet op rekenen.
[..]
Dan denk ik dat je het moet doen, maar het is inderdaad de vraag of je tijd hersteld bent van de MOTS zodat je verderop in het seizoen toch niet de punten gaat verliezen.
ok ok.. nou ja.. Wij kunnen niet beslissen, maar het klinkt weloverwogen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:47 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik moet mijn wedstrijden er uit pikken....zolang ik niet degradeer, is het goed. Ik heb van 2 directe concurrenten al gewonnen, en als ik aanstaande zondag win, sta ik er goed voor.
Volgende week hoef ik niet per se te winnen.
Over 2 weken speel ik tegen een counterploeg met een slecht middenveld, die moet ik normaal gesproken kunnen pakken, want zijn verdediging is nou ook weer niet zo denderen.
In week 6, de dubbele ontmoetingen in 7 en 8, en dan weer in week 9, speel ik tegen normaal gesproken betere teams, waar ik mooi tegen kan PICcen om zo aan het einde van het seizoen weer te kunnen knallen.
Vanaf dinsdagmiddag nog 4 updates tot zondag, dus dan zou je inderdaad nog tevreden (heel laag) TS moeten overhouden met matig leiderschap-coachquote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:40 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Als ik die sheet goed interpreteer, zou ik a.s. zondag nog net tevreden moeten zijn...
Mijn FC (1 van mn basis mids) is gezakt naar waardeloos vormquote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:50 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
TSI +6190/-3330
Positiespel +5/-0
Conditie +1/-1
Vorm +11/-5
Positiespel (wederom) 2 keepers en Abe Lenstra (dus die zullen maandag weer dalen). Daarnaast Cordang naar Briljant PM/Uitstekend Passen en een (halve) vleugeltrainee Caticovas naar goed PM. Vorm +6/-0 in m'n A-team. Daarentegen reservekeeper en reservespits inmiddels naar Slecht Vorm
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:25 schreef One_conundrum het volgende:
ondanks uitstekend coach 0 stijgers
4,3 mil met slecht leiderschap, maar beetje dom want had wel goedkoper gekund door niet mijn 32jarig buitenaards spits met briljant ervaring en matig leiderschap op de lijst te zetten.quote:
Vooral dat slecht leiderschap gaat je opbreken.. Met een seizoen of 4 heb je weer een goed coach zonder leiderschap.. Had je beter een prutser met veel ervaring en goed leiderschap op de kop kunnen tikken, dat verdient zich uiteindelijk wel terug tov wat je nu hebt gedaanquote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:34 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
4,3 mil met slecht leiderschap, maar beetje dom want had wel goedkoper gekund door niet mijn 32jarig buitenaards spits met briljant ervaring en matig leiderschap op de lijst te zetten.
Mijn experiment is leuk, maar had ik beter iets slimmer over na kunnen denken ipv impulsief alles op de lijst te zetten en daarna nadenken over wat ik ging doen...
Heb nu ook nog een mid erbij. Nu nog een aanvaller en dan komt het wel weer even goed...quote:Middenveld slecht (laag)
Rechterverdediging goed (heel laag)
Centrale verdediging briljant (heel laag)
Linkerverdediging goed (zeer hoog)
Rechteraanval waardeloos (heel laag)
Centrale aanval slecht (heel laag)
Linkeraanval zwak (hoog) u
Indirecte vrije trappen
Verdediging matig (laag)
Aanval zwak (zeer hoog)
Teammotivatie Normaal (Verborgen)
Tactiek counter normaal
Tactiekvaardigheid bovennatuurlijk
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:44 schreef One_conundrum het volgende:
ach, ik wil toch niet promoveren voorlopig... Ga lekker optrainen tot ik internationals heb. en dan heb ik zo'n goeie verdediging dat ik alles met gemak gelijk speel
zijn eerste training hihiquote:Boris Khmylov Training hard and no fooling around with his team-mates helped improve his playmaking skill from inadequate to passable.
tot zover mn eerste trainingquote:Joost van Boshuizen Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op passen steeg hij van slecht naar zwak.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:18 schreef Grumpey het volgende:
heej, heb ik daar nu een speler van 17 jaar en 16 dagen in mijn team die al +4 in excellent defending zit met de juiste bijskills? Wat grappig
hoe weet je dat die +4 is als hij pas 16 dagen in het spel zit...quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:18 schreef Grumpey het volgende:
heej, heb ik daar nu een speler van 17 jaar en 16 dagen in mijn team die al +4 in excellent defending zit met de juiste bijskills? Wat grappig
damn das zonde ja. Maar goed met briljant ervaring kost het ook nog 3 tot 3,3 miljoen om hem coach te maken. Ik heb zo een FC maar ik ga er geen 3 a 3,3 mil aan besteden om die uitstekend coach te maken. Goed coach kost me slechts iets van 4 a 5 ton. Lijkt me wat redelijkerquote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:34 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
4,3 mil met slecht leiderschap, maar beetje dom want had wel goedkoper gekund door niet mijn 32jarig buitenaards spits met briljant ervaring en matig leiderschap op de lijst te zetten.
Mijn experiment is leuk, maar had ik beter iets slimmer over na kunnen denken ipv impulsief alles op de lijst te zetten en daarna nadenken over wat ik ging doen...
ik wil gewoon snel resultaat, ik wil het wat interessant maken. dus wil internationals en u20'squote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
damn das zonde ja. Maar goed met briljant ervaring kost het ook nog 3 tot 3,3 miljoen om hem coach te maken. Ik heb zo een FC maar ik ga er geen 3 a 3,3 mil aan besteden om die uitstekend coach te maken. Goed coach kost me slechts iets van 4 a 5 ton. Lijkt me wat redelijker
Een goed/goed? Wat kost dat normaal gesproken dan? En hoe duur/welke stats was jouw fc?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
damn das zonde ja. Maar goed met briljant ervaring kost het ook nog 3 tot 3,3 miljoen om hem coach te maken. Ik heb zo een FC maar ik ga er geen 3 a 3,3 mil aan besteden om die uitstekend coach te maken. Goed coach kost me slechts iets van 4 a 5 ton. Lijkt me wat redelijker
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:09 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Een goed/goed? Wat kost dat normaal gesproken dan? En hoe duur/welke stats was jouw fc?
Zit er over te denken mijn volgende verdediger aankoop nog langer uit te stellen. Een uitstekend def met red vleugel en ms wat passen en dan met goed leiderschap en matig/redelijk ervaring hoop ik. Maar moet nog uitzoeken hoe haalbaar dat is.
speciaal voor jou bij mij op de lijstquote:Keepen: rampzalig
Verdedigen: goed
Positiespel: waardeloos
Vleugelspel: uitstekend
Passen: redelijk
Scoren: waardeloos
Spelhervatting: waardeloos
Zeer interessantquote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:10 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
[..]
speciaal voor jou bij mij op de lijst
226904727
Behalve als er iemand over de 101 dagen heen leest denk ik het ook niet. Of er moet iemand anders zijn met dezelfde voorkennisquote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:13 schreef One_conundrum het volgende:
weet ik. verkoop em nu wrs niet, maar zit binnen 3 weken op uitstekend.
Toch Grumps?
Wonderbaarlijk ervaring is lekkerder maar kost nog steeds tussen de ¤ 2 806 800 en ¤ 3 057 300quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:08 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
ik wil gewoon snel resultaat, ik wil het wat interessant maken. dus wil internationals en u20's
edit: zocht em nog even op. Wonderbaarlijk ervaring ondertussen...
Mijn FC :quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:09 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Een goed/goed? Wat kost dat normaal gesproken dan? En hoe duur/welke stats was jouw fc?
Zit er over te denken mijn volgende verdediger aankoop nog langer uit te stellen. Een uitstekend def met red vleugel en ms wat passen en dan met goed leiderschap en matig/redelijk ervaring hoop ik. Maar moet nog uitzoeken hoe haalbaar dat is.
Koste ± 1 miljoen en had uitmuntend ervaring toen ik m kocht. Speelde tot voor kort elke wedstrijd mee in mn A team. All1 is zn vorm nu te drama.quote:Dinis Inácio (37484707)
32 jaar en 62 dagen, volgende verjaardag: 04-04-2009
Portugal
waardeloos in vorm, conditie redelijk![]()
![]()
Een controversieel persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft briljant ervaring en is een goed leider.
Eigenaar: RKDEO
(sinds 24-09-2008 (15/36), 1s 4w 2d)
Total Skill Index (TSI): 3 290
Loon: 3 564 ¤ (2 970 ¤) /week inclusief een 20% bonus
Huidige vaardigheden
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: briljant Passen: matig
Vleugelspel: goed Verdedigen: waardeloos
Scoren: redelijk Spelhervatting: uitstekend
Dom dus.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wonderbaarlijk ervaring is lekkerder maar kost nog steeds tussen de ¤ 2 806 800 en ¤ 3 057 300
[..]
Hmm, moet me wel lukken dat goedkoper te krijgen, voor mijn benodigde stats dan. En dan wat jonger zodat ik hem lang kan laten spelen. Uitstekend/redelijk def/vleugel kan wel een tijdje mee bij mij, desnoods nog rekken als slechtste basisverdediger tot hij op een gewenst niveau ervaring zit.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wonderbaarlijk ervaring is lekkerder maar kost nog steeds tussen de ¤ 2 806 800 en ¤ 3 057 300
[..]
Mijn FC :
[..]
Koste ± 1 miljoen en had uitmuntend ervaring toen ik m kocht. Speelde tot voor kort elke wedstrijd mee in mn A team. All1 is zn vorm nu te drama.
kostenplaatje voor FC's :
http://www.hagonline.org/?id=3&c=60
Herkenbaar:quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mijn FC (1 van mn basis mids) is gezakt naar waardeloos vorm![]()
quote:Robbert-Jan Gadella [playerid=68025389]
30 jaar en 28 dagen, volgende verjaardag: 08-05-2009
Geboren in: Nederland
waardeloos in vorm, conditie redelijk
Een aangenaam persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft uitstekend ervaring en is een goed leider.
Eigenaar: YMFC (sinds 26-01-2009 (1/38), 2w 4d)
Total Skill Index (TSI): 22 440
Loon: 25 730 ¤/week
Conditie: redelijk Keepen: waardeloos
Positiespel: reusachtig Passen: goed
Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk
Scoren: slecht Spelhervatting: rampzalig
Snel resultaat krijg je niet per definitie met uitstekend vs. goed coach.. Als ik me niet vergis is ooit eens onderzocht dat het je uiteindelijk maar een paar (2-3) weken van goed -> goddelijk scheelt. Wel traint het dus iets sneller dan een goed coach en derhalve ziet men graag dat U-20/NT-toppers met een uitstekend coach worden getraind. En het staat natuurlijk ook wel leukquote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:08 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
ik wil gewoon snel resultaat, ik wil het wat interessant maken. dus wil internationals en u20's
edit: zocht em nog even op. Wonderbaarlijk ervaring ondertussen...
kan je dus een hand gevenquote:
Die van mij speelt inmiddels in het B-team...ondanks dat reusachtig de hoogste stat in mn team isquote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
kan je dus een hand geven
Hopen dat ie snel weer gaat stijgen anders speelt ie straks met zo een berg ervaring in mn B team en das toch wel erg zonde
Ja lekker met een FC van 32 die al gezakt is naar redelijk conditie.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:44 schreef One_conundrum het volgende:
heb conditiie nu ook op 5%
dat schijnt ook ook te helpen
Als ik voor zondag nog een leuke mid op de kop kan tikken die van mij vanaf vandaag ook!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:46 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Die van mij speelt inmiddels in het B-team...ondanks dat reusachtig de hoogste stat in mn team is
Als ik teveel zuip dit weekend ga ik ook iemand op de kop tikken denk ik..quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als ik voor zondag nog een leuke mid op de kop kan tikken die van mij vanaf vandaag ook!
Eerst ff een spits aantrekken.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:49 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Als ik teveel zuip dit weekend ga ik ook iemand op de kop tikken denk ik..
In salaris scheelt het wel aanzienlijk trouwensquote:Spelersloon 313 726 ¤
Spelersloon 101 810 ¤
2,5, had geen zin om verder te zoeken.quote:Alewijn Hese
31 jaar en 7 dagen, TSI = 38 310
matig in vorm, conditie uitstekend
Keepen: rampzalig
Verdedigen: slecht
Vleugelspel: slecht
Passen: goed
Scoren: reusachtig
Spelhervatting: zwak
Dat is dus echt vrij nutteloos.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:42 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Snel resultaat krijg je niet per definitie met uitstekend vs. goed coach.. Als ik me niet vergis is ooit eens onderzocht dat het je uiteindelijk maar een paar (2-3) weken van goed -> goddelijk scheelt. Wel traint het dus iets sneller dan een goed coach en derhalve ziet men graag dat U-20/NT-toppers met een uitstekend coach worden getraind. En het staat natuurlijk ook wel leuk
Er is een (kleine) meerwaarde, het is echter pas interessant wanneer je echt geld teveel hebt en je puur wilt richten op het trainen van toptalenten. Als je een (jong) team hebt en toch vooral gewoon leuk wilt presteren (in sportief opzicht), dan heb je niet zoveel aan een uitstekend coach.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:17 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Dat is dus echt vrij nutteloos.
maak ik zelf wel uitquote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Wel een goed idee om ff alle frustraties van Hattrick ed kwijt te raken maar volgens mij kan je dan beter op boksen oid gaan
Ging over cheatrapportjes.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:08 schreef One_conundrum het volgende:
jah, maar nu leer ik der toch niets van
Deze mag Gijs_ op de site zetten bij de "te herinneren gebeurtenissen".quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:34 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
quote:
Had je maar naar irc moeten komenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:08 schreef One_conundrum het volgende:
jah, maar nu leer ik der toch niets van
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:19 schreef ScudRaket het volgende:
Ga je def trainen met 17/18 jarigen, zijn de eerste 2 stijgers klaverjassers
geen stijgers?? das zondequote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:41 schreef Outpost76 het volgende:
Ik had helemaal geen stijgertsEn dat terwijl ik hoop dat er 1 zsm stijgt zodat ik m (ook) kan verkopen
Gekocht met uitstekend ervaring, voor 1,3 miljoen. Hij is een van mn beste mids en speelt nog altijd elke wedstrijd (beker en competitiequote:Gonzalo Prada Fernández 39157224
34 jaar en 49 dagen
goed in vorm, conditie matig
Een controversieel persoon die temperamentvol en oprecht is.
Hij heeft formidabel ervaring en is een goed leider.
Eigenaar: Raging Bulls United (sinds 11-10-2008 (1/37), 1s 1w 6d)
Total Skill Index (TSI): 7 370
Loon: 13 332 ¤ (11 110 ¤) /week inclusief een 20% bonus
Conditie: matig Keepen: niet-bestaand
Positiespel: reusachtig Passen: redelijk
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: waardeloos
Scoren: rampzalig Spelhervatting: zwak
Goed zoquote:
Daar zit niemand of in ieder geval niet actiefquote:[..]
Had je maar naar irc moeten komen![]()
![]()
haha, impulsieve dingen zijn bij HT nooit goed.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:37 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Deze mag Gijs_ op de site zetten bij de "te herinneren gebeurtenissen".
Deze ging tijdens die actie ook op de lijst voor nop. 24 jarig Bovennatuurlijk verdedigen met uitstekend passen, maar daar wilde ik natuurlijk wel wat voor vangen, en was niet online tijdens de deadlinesquote:04-02-2009 K.F.C. Minnertsga K.F.C. Minnertsga 4 280 000 ¤ 58 290
hahahahaha ja op JOU advies nog verdedigen getraind lullo! In de hoop dat ie zou stijgen zodat ik m kan verkopen.quote:
Nee nu niet maar toen Goten dat vroeg waarschijnlijk welquote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:57 schreef Psychonikeo het volgende:
Daar zit niemand of in ieder geval niet actief
quote:AW|Koekje 8Ball, zijn er idioten aanwezig?
16:03 AH|Koekje|AFK 8-Ball says: "Yes definitely."
quote:16:06 AW|Koekje brengt wat lol in de chat
16:06 Mafkees ja, is natuurlijk wel nodig als ik er niet ben
16:06 AW|Koekje 8Ball, is psycho de grappigste hier?
16:06 AH|Koekje|AFK 8-Ball says: "Yes."
16:06 AW|Koekje klopt ook nog
16:07 Mafkees dat bedoel ik
16:07 AW|Koekje whehe
16:07 Mafkees 8ball, is er iemand grappiger dan ik?
16:07 AH|Koekje|AFK 8-Ball says: "Not really."
haha ja jij wilt em verkopen als ie gestegen is in verdedigen... dan moet je het wel trainen natuurlijk..quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
hahahahaha ja op JOU advies nog verdedigen getraind lullo! In de hoop dat ie zou stijgen zodat ik m kan verkopen.
![]()
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:57 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
haha, impulsieve dingen zijn bij HT nooit goed.
[..]
Deze ging tijdens die actie ook op de lijst voor nop. 24 jarig Bovennatuurlijk verdedigen met uitstekend passen, maar daar wilde ik natuurlijk wel wat voor vangen, en was niet online tijdens de deadlines
ik vind het meer iets voor een koei eerlijk gezegd.. Fortis award is toch als je een heel seizoen verpest?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Nog zo een geniale actie
Ik ken er ook 1 die vergeet steeds van training te veranderen. Zo was ie vorige week net op tijd om van training te veranderen (naar verdedigen) maar deze week te laat om te veranderen naar SH.![]()
Gelukkig heeft ie gisteren (op mijn advies) na de training zn trainings vorm maar meteen veranderd naar SH
Ik voelde anders een Fortis award nominatie voor m aankomen.
Helaas beloofd zn naam niet te vermelden op fok! dus dat zal ik dan ook maar niet doen.
Tja maar t seizoen is net begonnen en ik ben er niet altijd om m te steunen \ helpen met zn team enzo. Ik ben bang dat ie dit soort fouten nog wel vaker gaat maken.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:15 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik vind het meer iets voor een koei eerlijk gezegd.. Fortis award is toch als je een heel seizoen verpest?
Totdat Botojnic over 3 weken reusachtig isquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:15 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik vind het meer iets voor een koei eerlijk gezegd.. Fortis award is toch als je een heel seizoen verpest?
Toch wel jammer voor je dat die 8ball er geen reet van snapt. Die zegt nl ook dat ik de Uefa Fok!Cup niet win dit seizoen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:16 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Niet meer over te discussiëren dus vanaf nu
er zijn nog andere mensen om em te helpen binnen deze federatie natuurlijk..quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tja maar t seizoen is net begonnen en ik ben er niet altijd om m te steunen \ helpen met zn team enzo. Ik ben bang dat ie dit soort fouten nog wel vaker gaat maken.
Ja maar dat snap t hij niet blijkbaar.....quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:19 schreef MrMoon het volgende:
[..]
er zijn nog andere mensen om em te helpen binnen deze federatie natuurlijk..
gaat al niet meer over jou One_conundrum.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:17 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Totdat Botojnic over 3 weken reusachtig is
dat komt vast dan nog wel..quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja maar dat snap t hij niet blijkbaar.....
nou ja hij moet het zelf weten..quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik hoop t voor m hij is namelijk niet bijster slim.
ransaapje!!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
Bier en tieten lalalalala
De tieten op Fok! Hattrick???
kom op paula je kan t.
ik ben geen bierdrinkerquote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Kon t niet laten sorry.
En net alsof jij problemen hebt met bier en tieten.....
Met bier wel. Met tieten niet.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Kon t niet laten sorry.
En net alsof jij problemen hebt met bier en tieten.....
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
owja en dat wist ik verdomme ook nog![]()
quote:14. Oliver Kodrup (R) (228293537)
17 jaar en 101 dagen, volgende verjaardag: 24-02-2009
redelijk in vorm, conditie redelijk
Een aangenaam persoon die kalm en oneerlijk is.
Eigenaar: TeamKoekje (sinds 20-12-2008)
Total Skill Index (TSI): 1 040
Loon: 468 ¤/week inclusief een 20% bonus
Laden...
STAAT OP DE TRANSFERLIJST
Deadline: 16-02-2009 17:47
Vraagprijs: 300 000 ¤
alleen cijfers
Plaats een bod op deze speler ¤
Huidige vaardigheden
Verdedigen: uitstekend
Positiespel: slecht
Vleugelspel: zwak
Passen: waardeloos
Scoren: slecht
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | Oliver Kodrup 1 040 17 redelijk Eerdere transfers met vergelijkbare spelers: ID Datum TSI Prijs Leeftijd Vorm 224730074 12-02-2009 1 200 602 000 ¤ 17 zwak 235408975 12-02-2009 950 619 000 ¤ 17 redelijk 235411536 12-02-2009 1 060 638 000 ¤ 17 redelijk 224051934 12-02-2009 1 230 407 000 ¤ 17 redelijk 232198673 12-02-2009 1 110 550 000 ¤ 17 redelijk 227425511 12-02-2009 1 020 527 022 ¤ 17 slecht 228608113 11-02-2009 920 541 000 ¤ 17 redelijk 235330430 11-02-2009 1 200 1 050 000 ¤ 17 redelijk 222612899 11-02-2009 1 090 459 000 ¤ 17 redelijk 232983243 11-02-2009 1 150 462 000 ¤ 17 matig |
Inderdaadquote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
owja en dat wist ik verdomme ook nog![]()
quote:13-02-2009 10:15
Wedstrijd Pieter-Paul van Wely: Hij is een ambitieuze jonge vent en ik ben blij dat dit in zijn vooruitgang is terug te vinden. Zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen zijn door de trainingssessies verbeterd.
06-02-2009 12:00
Wedstrijd Pieter-Paul van Wely: Hij is vermoedelijk matig in Verdedigen op dit moment.
Dat is dus niet zeker, kijk maar:quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:05 schreef RealBizkit666 het volgende:
Deze jeugdspeler gaat lekker. Hij zit nu op redelijk:
[..]
en toen ik hem aannam:quote:07-02-2009 21:30
Match Sytze Drop is probably inadequate at Playmaking at this moment in his development.
06-02-2009 15:45
Match Good news, Sytze Drop is improving his Playmaking. Give him few weeks more of primary training on it and he'll be ready to fly.
kutspelquote:Anyway, Sytze Drop is 15 years old and from what I have seen of him I must say I am impressed.
Without any further training, this player will remain with inadequate Playmaking. If he develops well, I would say this chap can emerge with passable Defending before joining the senior squad.
You can often see this guy doing beautiful moves in training - it is one of his defining traits.
Do we sign him, boss?
Zoals je zelf zei. Hij is zich aan het beteren. Maar is nog geen skill-level omhoog gegaan.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:28 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Dat is dus niet zeker, kijk maar:
[..]
en toen ik hem aannam:
[..]
kutspel
idd, ik heb mezelf al gecorrigeerd. Weet nu alleen dat hij over +- een maand redelijk is.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:47 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Zoals je zelf zei. Hij is zich aan het beteren. Maar is nog geen skill-level omhoog gegaan.
stats? ik zoek ook nog 3 trainees..quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:59 schreef RealBizkit666 het volgende:
Mijn nieuwe trainees zijn binnen.
Alleen zal ik mijn nieuwe coach nu pas over 2 weken kunnen aanstellen waarschijnlijk...
quote:12. Ervin Hänig (R)
17 jaar en 25 dagen, TSI = 650
matig in vorm, conditie matig
Positiespel: zwak
Vleugelspel: waardeloos
Passen: zwak
Scoren: matig
quote:14. Julian Wolber (R)
17 jaar en 11 dagen, TSI = 590
redelijk in vorm, conditie matig
Vleugelspel: zwak
Passen: slecht
Scoren: slecht
Spelhervatting: rampzalig
train je alleen verdedigen of ook passen?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:05 schreef RealBizkit666 het volgende:
Datum Speler Van/Aan Prijs TSI toen
13-02-2009 Julian Wolber Die Hobbygärtner 218 000 ¤ 580
13-02-2009 Ervin Hänig HSV Hattstedt 198 001 ¤ 670
[..]
[..]
Alleen verdedigen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:34 schreef MrMoon het volgende:
[..]
train je alleen verdedigen of ook passen?
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:01 schreef FrituurVetPet het volgende:ben bij mn ouders thuis, 3 weken niet op laptop ingelogd. HO hier:
form +3/-16
hebben ze dan niet wat te weinig passen?quote:
Als trainees zijn. Nee hoor. Daarnaast vind ik passen voor verdedigers alleen nodig voor de countertaktiek en aangezien ik die niet speel...quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:33 schreef MrMoon het volgende:
[..]
das wel zuur...
[..]
hebben ze dan niet wat te weinig passen?
ja dat is waar.. maar goed ik counter dus ik heb ze wel met passen nodig..quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:39 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als trainees zijn. Nee hoor. Daarnaast vind ik passen voor verdedigers alleen nodig voor de countertaktiek en aangezien ik die niet speel...
Buiten dat. Je betaalt meer voor voor trainees met passen. En die meer prijs wordt niet groter als je hem na training op de hoodskill verkoopt. Als voorbeeld. Ik heb nu de trainees voor 200k gekocht. Neem ik er redelijk passen bij, dan zou ik 500k of zo betalen. Als ik ze daarna zou verkopen, dan leverd de eerste 500k op en de tweede 800k. Je hebt er dus niets aan. Onder de streep ben je zelfs meer kwijt aangezien je bij die 2e meer moet afdragen aan kosten.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:01 schreef FrituurVetPet het volgende:
ben bij mn ouders thuis, 3 weken niet op laptop ingelogd. HO hier:
form +3/-16
ja maar dan nog.. wat een vormdalingen over 3 weken gezien..quote:Op zaterdag 14 februari 2009 05:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]gelukkig is dat een TU over 3 weken.
inderdaad, hoeveel pech kan je hebben gewoonquote:Op zaterdag 14 februari 2009 08:36 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ja maar dan nog.. wat een vormdalingen over 3 weken gezien..
De reden dat ik maar 110 en 115 hatstats heb gehaald afgelopen wekenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:11 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
inderdaad, hoeveel pech kan je hebben gewoon
Vraag ik me ook afquote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:38 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hoe kom je er op om dat als naam te gebruiken...
hij heet niet voor niets Dynamo Groningen.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:38 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
quote:Gert Koeman (171353024)
23 jaar en 28 dagen, volgende verjaardag: 09-05-2009
Nederland
matig in vorm, conditie uitstekend
Een aangenaam persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft slecht ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: RKDEO
(sinds 14-02-2009 (3/38), )
Total Skill Index (TSI): 23 460
Loon: 8 250 ¤/week
Waarschuwingen: 1
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Huidige vaardigheden
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: uitstekend
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: slecht
Scoren: wonderbaarlijk Spelhervatting: zwak
4 miljoen?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
hij heet niet voor niets Dynamo Groningen.
Fan van t eind jaren 90 Dynamo kief zeker.
Owja ik heb een nieuwe spits :
[..]
Ja ik heb iets teveel geboden misschien vannacht met mn zatte harses maar nu heb ik m iig wel. Zn tv gaf aan tussen de 3,2 en 3,8. De prijzen van spitsen gaan nergens meer over. Je moet echt diep in de buidel tasten wil je een leuke speler aan kunnen trekken.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:25 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
4 miljoen?![]()
Nouja, ik zal ergens dit seizoen ook nog wel 1 of 2 zulke investeringen moeten gaan doen, wil ik een iets stabielere VI'er worden. Tot dusver zijn de ratings/prestaties nog niet bepaald indrukwekkend, hoewel ik me dapper verschuil achter de leeftijd van m'n team en de blessurelast
Ik heb 4,2 miljoen betaald voor deze (toen ie 23 was), ook iets te veelquote:
quote:9. Diogo Salvador (A)
24 jaar en 23 dagen, TSI = 30 270
redelijk in vorm, conditie uitstekend
[Snel]
Verdedigen: slecht
Vleugelspel: slecht
Passen: uitstekend
Scoren: wereldklasse
Spelhervatting: slecht
Hmm.., na die oorwassing bedoel je? Als het goed is beweegt zelfvertrouwen net als teamgeest richting het midden. Dus ook zonder psychologen zal het iets moeten stijgen. Beste remedie is uiteraard gewoon je volgende wedstrijd winnend afsluiten (en veel doelpunten maken), dat zul je echter ook wel van plan zijn neem ik aanquote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:25 schreef foetre het volgende:
Gaat je zelfvertrouwen tijdens de zaterdag/zondag update nog omhoog of moet ik dan nog meer psychologen aantrekken?
Ik heb me zelfvertrouwen morgen al nodigquote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:32 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Hmm.., na die oorwassing bedoel je? Als het goed is beweegt zelfvertrouwen net als teamgeest richting het midden. Dus ook zonder psychologen zal het iets moeten stijgen. Beste remedie is uiteraard gewoon je volgende wedstrijd winnend afsluiten (en veel doelpunten maken), dat zul je echter ook wel van plan zijn neem ik aan
quote:Sportpsychologen werken tijdens de economische update (zondagnacht) en na elke officiële wedstrijd.
die is tenminste wereldklasse.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:28 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
Ik heb 4,2 miljoen betaald voor deze (toen ie 23 was), ook iets te veel.
[..]
Had jij ook wel kunnen halen, aangezien de TC rond de 3,9m ligt.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
die is tenminste wereldklasse.
Klopt all1 had ik dan dik meer salaris moeten betalen.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:21 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
Had jij ook wel kunnen halen, aangezien de TC rond de 3,9m ligt.
ja matig hequote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:35 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik heb mijn wereldklasse met uitmuntend vleugelspel en zwak passen voor 3,7m binnengehaald. Mijn wonderbaarlijk met goed vleugelspel en redelijk passen voor 3,1m. En mijn briljant met goed vleugelspel en matig passen (en matig positiespel, matig verdedigen, redelijk spelhervatting en waardeloos keepen) voor 2,3m. Naar de vleugel haalt de eerste 6* en die andere 5,5*. Voor 1,4m krijg je er maar een half sterretje en 5 hatstats bij...
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
hij heet niet voor niets Dynamo Groningen.
Fan van t eind jaren 90 Dynamo kief zeker.
[..]
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:38 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:35 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Gij, meneer, heeft geld te veel
ik zal dan ook maar even pimpen met mijn 2 nieuwste aanwinsten..quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
enquote:Lester Piket (CM)
25 jaar en 10 dagen, TSI = 65 850
Verdedigen: zwak
Positiespel: reusachtig
Vleugelspel: matig
Passen: redelijk
Scoren: waardeloos
Spelhervatting: zwak
beide 3,5 miljoen..quote:Aliaksandar Krasouski (A)
21 jaar en 44 dagen, TSI = 16 070
Verdedigen: matig
Vleugelspel: waardeloos
Passen: matig
Scoren: wonderbaarlijk
Spelhervatting: slecht
Is die laatste niet nog wat hoog in prijs door zijn leeftijd?quote:Op zondag 15 februari 2009 01:23 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik zal dan ook maar even pimpen met mijn 2 nieuwste aanwinsten..
[..]
en
[..]
beide 3,5 miljoen..
ja, maar ja vanavond spelen met 1 spits was ook niet echt een optie..quote:Op zondag 15 februari 2009 01:42 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Is die laatste niet nog wat hoog in prijs door zijn leeftijd?
Vanavond, hekel aan morgen vandaag noemen terwijl er nog niet geslapen isquote:Op zondag 15 februari 2009 01:47 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ja, maar ja vanavond spelen met 1 spits was ook niet echt een optie..
feit is, dat het vanavond zondagavond is..quote:Op zondag 15 februari 2009 01:50 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Vanavond, hekel aan morgen vandaag noemen terwijl er nog niet geslapen is![]()
Bier zit er weer in, maar zondag is lekker gewoon morgen pas
quote:Op zondag 15 februari 2009 01:50 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Vanavond, hekel aan morgen vandaag noemen terwijl er nog niet geslapen is![]()
Bier zit er weer in, maar zondag is lekker gewoon morgen pas
Wat train jij ook alweer? Misschien wel een idee om 'm een niveau in passen op te krikken, dan verkoop je 'm nog wel met winst.quote:Op zondag 15 februari 2009 01:47 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ja, maar ja vanavond spelen met 1 spits was ook niet echt een optie..
Niete sjlekte.quote:I think I have spotted a future star here, to be honest. He told me his name is Yaseen Kudri and is 15 years old.
This player has weak Winger at this point in his career. With his inadequate overall skills, this might be the player for us. Coach this player right and he will reach his potential of passable Winger before you know it!
This player has got stature on the pitch - he will develop into a nice head specialist.
waar kan je die stats zienquote:Op zondag 15 februari 2009 10:44 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Scout1: 15j, Calvin Bonnink, matig Overall, potentie matig Passen, huidig zwak Verdedigen..
Scout2: 15j, Vincent Ekhart, huidig matig Vleugelspel, potentie slecht Passen, [Krachtig]..
Scout3: 16j, Wubbo Severijns, huidig zwak Positiespel, potentie matig Scoren..
Nouja, in die volgorde ook dus, 16j56d.. Het houdt dus (weer) niet overNu maar gaan testen of Wubbo niet stiekem uitstekend Verdedigen of Vleugelspel als 'verborgen' skill/potentie heeft
Oja, vanavond hopelijk de eerste overwinning in VI dit seizoen
Joh, dat zegt 'ie zelf in het scoutingsrapportquote:
Wel OK, jammer dat 'ie 16jr52dgn is....quote:Volgens mij heb ik een talentje voor je ontdekt! Zijn naam is Gisbert van Leeuwen en hij is 16 jaar.
Zonder verdere training denk ik dat hij matig zal blijven in Passen. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens redelijk kunnen worden.
Tja, wat kan ik zeggen? Je blijft raden bij hem - deze speler is onvoorspelbaar. Als je weet hoe je hem moet gebruiken, kan hij interessant voor je zijn.
Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
Die MOET je gewoon aannemen. Veel beter krijg je ze niet.quote:Op zondag 15 februari 2009 11:15 schreef Silver_Shark het volgende:
Hoor eens, Timotheus Ensink is 17 jaar oud en ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben.
Zonder verdere training denk ik dat hij waardeloos zal blijven in Positiespel. Train dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' slecht op het gebied van Passen wordt!
Het is lastig deze speler te evalueren zonder te vermelden dat hij technisch is, hij lijkt een aangeboren balgevoel te hebben.
Geven we hem een contract, baas?
hijs 17jaar
waardeloos positiespel?
slecht op passen
hij is wel technisch
zo iets
quote:Hoor eens, Janno Boll is 15 jaar oud en ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben.
Deze speler is zwak in Positiespel op dit moment in zijn loopbaan. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen goed in Verdedigen worden voordat hij bij het eerste komt.
Kan ik hem een plek in ons jeugdteam aanbieden?
hij was iedergeval beter dan die andere 2quote:Op zondag 15 februari 2009 11:19 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Die MOET je gewoon aannemen. Veel beter krijg je ze niet.![]()
al een bodquote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:10 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
[..]
speciaal voor jou bij mij op de lijst
226904727
Je hebt nu een goed/redelijk-trainer? Zo ja, dan zou ik die niet meteen volgend seizoen vervangen door een goed/goed-trainer. Is echt zonde van je geld, qua leiderschap/TS maakt dat namelijk niet zo'n groot verschil... Zie: http://www.mpn.de.tl/TS_Drop.htmquote:Op zondag 15 februari 2009 11:02 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Wel OK, jammer dat 'ie 16jr52dgn is....
Tevens mijn trainer vervangen door eentje met redelijk leiderschap. Nog een seizoen wachten, en dan kan ik mijn eerste trainer met goed LS aannemen
quote:Louwe Wynia heeft volgens mij potentieel. Hij is 16 jaar en lijkt iets extra's te hebben.
Zijn vaardigheden overall zijn volgens mij matig. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Scoren te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens matig kunnen worden. Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Positiespel ongeveer matig zijn.
Deze speler is krachtig voor zijn leeftijd. Als het er op aankomt, weet ik zeker dat hij met zijn imposante bouw in het voordeel is ten opzichte van zijn tegenstanders
Yupquote:Op zondag 15 februari 2009 11:15 schreef Silver_Shark het volgende:
Hoor eens, Timotheus Ensink is 17 jaar oud en ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben.
Zonder verdere training denk ik dat hij waardeloos zal blijven in Positiespel. Train dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' slecht op het gebied van Passen wordt!
Het is lastig deze speler te evalueren zonder te vermelden dat hij technisch is, hij lijkt een aangeboren balgevoel te hebben.
hijs 17jaar
huidig niveau waardeloos positiespel?
potentieel niveau slecht op passen
hij is wel technisch
zo iets
Dat is mooi waardeloos dan.. Nouja, dat soort dagen heb je er af en toe tussen zittenquote:Op zondag 15 februari 2009 11:20 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
hij was iedergeval beter dan die andere 2
Die site klopt trouwens niet helemaal kom ik nu achter. Volgens die lijst zou ik nu op tevreden moeten zitten, maar ik zit nog op dolgelukkig.quote:Op zondag 15 februari 2009 11:29 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Je hebt nu een goed/redelijk-trainer? Zo ja, dan zou ik die niet meteen volgend seizoen vervangen door een goed/goed-trainer. Is echt zonde van je geld, qua leiderschap/TS maakt dat namelijk niet zo'n groot verschil... Zie: http://www.mpn.de.tl/TS_Drop.htm
Gewoon wachten tot 'ie naar matig/zwak leiderschap is gedaald. Tegen die tijd heeft je nieuwe FC ook weer meer ervaring en derhalve goedkoper geworden, lijkt me een win/win-situatie.
Heb je tot nog toe alles gePICced vanaf de eerste bekerwedstrijd en geen TS-hits gehad?quote:Op zondag 15 februari 2009 11:32 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Die site klopt trouwens niet helemaal kom ik nu achter. Volgens die lijst zou ik nu op tevreden moeten zitten, maar ik zit nog op dolgelukkig.
Afgelopen woensdag: PoA. Donderdag: In de Wolken, Vrijdag, zaterdag en zondag: Dolgelukkig.
Volgende de sites zou ik op de zondag update naar tevreden gezakt moeten zijn.
Yup.quote:Op zondag 15 februari 2009 11:34 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Heb je tot nog toe alles gePICced vanaf de eerste bekerwedstrijd en geen TS-hits gehad?
Klopt toch wel dan? Met 5x PIC..quote:Op zondag 15 februari 2009 11:35 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Yup.
Straks de eerste wedstrijd die ik niet met PIC ga spelen.
Mijn coach heeft slecht leiderschap.quote:Op zondag 15 februari 2009 11:43 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Klopt toch wel dan? Met 5x PIC..
Bekerwedstrijd 1: 4,50 -> 6,00
Competitiewedstrijd 1: 5,88 -> 7,84
Bekerwedstrijd 2: 7,41 -> 9,88
Competitiewedstrijd 2: 8,68 -> 10,00
Bekerwedstrijd 3: 9,00 -> 10,00
Competitiewedstrijd 3: 8,80 (= dolgelukkig)
edit: tussen competitie en beker 3 updates, tussen beker en competitie 4 updates
Ik vermoed dat je geen centrumaanval gaat spelenquote:Op zondag 15 februari 2009 11:44 schreef RealBizkit666 het volgende:
Dit zouden de verschillen van komende wedstrijd moeten zijn. Gebasseerd op zijn gemiddelde van de afgelopen 10 wedstrijden. In de beker speelt hij met dezelfde opstelling. Zijn hoogste middenveld ooit is Uitstekend (laag).
[ afbeelding ]
details..quote:Op zondag 15 februari 2009 11:45 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Mijn coach heeft slecht leiderschap.
Het zou natuurlijk wel een koei-award-actie zijn...quote:Op zondag 15 februari 2009 11:46 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ik vermoed dat je geen centrumaanval gaat spelen
Volgens de site zou ik op 7,50 moeten zitten. Maar ik zit nog ergens in de 8 nu.quote:Op zondag 15 februari 2009 11:46 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
details..
(ik zal het nog eens narekenen dan..)
Ja, ik heb het narekenen er maar even bij laten zitten, gezien hij in 4 updates al van 10 naar 7,50 meent te gaan..quote:Op zondag 15 februari 2009 11:48 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Volgens de site zou ik op 7,50 moeten zitten. Maar ik zit nog ergens in de 8 nu.
Hij is vandaag precies twee maanden geleden gezakt:quote:Op zondag 15 februari 2009 11:54 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ja, ik heb het narekenen er maar even bij laten zitten, gezien hij in 4 updates al van 10 naar 7,50 meent te gaan..
The tables are valuable for leadership abilities (LS) without any sub-level, and with a neutral team leader (the only player in the team with the highest LS) and neutral confidence.
E.g.: With a coach, whose LS only has dropped on inadequate and a high confidence you can still reach the values (numbers) of the table "LS ability passable / solid".
Is 't leiderschap recentelijk gedaald? En kennelijk heeft high confidence er ook nog iets mee te maken? (hoewel ik dat op geen enkele wijze kan rijmen..). Nouja, het is in beginsel een prima richtlijn. Tenminste, voor mijn goed leiderschap is het tot dusver altijd correct geweest..
Edit: Daarnaast is het inderdaad een goede indicatie. Je weet wat het uiterste is, en dan kan het natuurlijk alleen maar meevallen als de TS hoger blijkt te zijn uiteindelijk.quote:15-12-2008 26 / 11 Zijn prestaties op het gebied van leiderschap zijn niet meer wat ze geweest zijn. Ze daalden van zwak naar slecht.
quote:Coach: Josu Rodríguez
A solid trainer who is neither attack nor defence-minded
A nasty fellow who is calm and honest.
Has disastrous experience and poor leadership abilities.
Next birthday: 03-06-2009 (3/39)
Nationality: España
Team Spirit: calm
Confidence: wonderful
woehoequote:Current skills
Keeper: 1/20 disastrous
Defending: 2/20 wretched
Playmaking: 4/20 weak
Winger: 3/20 poor
Passing: 8/20 excellent
Scoring: 2/20 wretched
Set pieces: 4/20 weak
en een nieuwe jeugdster, gescout op middenvelder met het volgende rapport:quote:Financiën
Kapitaal: -190 973 ¤ (-248 860 ¤)
Sponsors: dolgelukkig
quote:Commentaar van de scout
Hoor eens, Hilbert van Dijk is 15 jaar (en 5 dagen) oud en ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben.
Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Positiespel ongeveer zwak zijn. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen redelijk in Verdedigen worden voordat hij bij het eerste komt.
49 dagenquote:Hallo baas, goed je weer te spreken.
Terzake. De kandidaat van deze week is 15 jaar en heet Daniel Olijslager.
Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Vleugelspel ongeveer slecht zijn. Ik zou zeggen dat het een zwak allrounder is. Train dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' redelijk op het gebied van Scoren wordt!
Deze speler is technisch, dat zie je al van een afstand. Hou daar rekening mee bij de opbouw van het team.
Deze is wel interessant voor de allround-theoriequote:
quote:Wilco Balentina
17 jaar en 32 dagen, TSI = 360
Verdedigen: 5/20 matig
Positiespel: 5/20 matig
Vleugelspel: 3/20 slecht
Passen: 5/20 matig
Scoren: 3/20 slecht
Spelhervatting: 4/20 zwak
Daar ben ik het helemaal mee eensquote:Op zondag 15 februari 2009 11:29 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Je hebt nu een goed/redelijk-trainer? Zo ja, dan zou ik die niet meteen volgend seizoen vervangen door een goed/goed-trainer. Is echt zonde van je geld, qua leiderschap/TS maakt dat namelijk niet zo'n groot verschil... Zie: http://www.mpn.de.tl/TS_Drop.htm
Gewoon wachten tot 'ie naar matig/zwak leiderschap is gedaald. Tegen die tijd heeft je nieuwe FC ook weer meer ervaring en derhalve goedkoper geworden, lijkt me een win/win-situatie.
quote:Erick van Heuven [playerid=235972164]
17 jaar en 2 dagen, volgende verjaardag: 05-06-2009
Born in: Nederland
Een aangenaam persoon die evenwichtig en berucht is.
Eigenaar: Annooo (sinds 15-02-2009 (3/38), )
Total Skill Index (TSI): 470
Loon: 330 ¤/week
Stamina: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: waardeloos
Scoren: redelijk Spelhervatting: slecht
Als ik een trainee nodig had, had ik hem misschien nog overwogen ookquote:Op zondag 15 februari 2009 15:22 schreef GeneraalUli het volgende:
Multi-skill!
[..]
-edit: Staat op de TL hoor, dus snel bieden mensen!-
Ik kijk vst ergens overheen, maar kan iemand mij die tabel met een simpel voorbeeldje uitleggen? Ik heb een goed/slecht coach en mn TS is nu calmquote:Op zondag 15 februari 2009 15:26 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Daar ben ik het helemaal mee eens
lang leve de multiskilquote:Op zondag 15 februari 2009 15:22 schreef GeneraalUli het volgende:
Multi-skill!
[..]
-edit: Staat op de TL hoor, dus snel bieden mensen!-
Je hebt een goed coach met slecht leiderschap, derhalve kijk je in de rechter kolom (LS ability poor). Je TS begint ieder seizoen op 4,50 bedaard. Wanneer je PIC speelt, stijgt deze met 1/3. Wanneer je MOTS speelt, wordt je TS gehalveerd. TS beweegt per dagelijkse update (7 per week, waarvan 2 op dinsdag en geen op woensdag) altijd naar het midden (bedaard 4,50) toe. Daarnaast kun je bij aan- en verkopen TS-hits krijgen.quote:Op zondag 15 februari 2009 15:30 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik kijk vst ergens overheen, maar kan iemand mij die tabel met een simpel voorbeeldje uitleggen? Ik heb een goed/slecht coach en mn TS is nu calm
mmmm twijfel twijfel twijfel.quote:Ja? Oh, hallo Outpost76!
Jert Wijnstra heeft volgens mij potentieel. Hij is 16 jaar en lijkt iets extra's te hebben.
Zonder verdere training denk ik dat hij zwak zal blijven in Verdedigen. Train dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' matig op het gebied van Scoren wordt!
Vergeet wanneer je deze speler bekijkt niet dat hij wispelturig is - hij is onvoorspelbaar: deels gek, deels geniaal...
Als dit je eerste scout is zou ik 'm niet nemen.. Is al 16 en vraag is maar wat z'n potentie in Verdedigen is..quote:
quote:Op zondag 15 februari 2009 16:52 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Je hebt een goed coach met slecht leiderschap, derhalve kijk je in de rechter kolom (LS ability poor). Je TS begint ieder seizoen op 4,50 bedaard. Wanneer je PIC speelt, stijgt deze met 1/3. Wanneer je MOTS speelt, wordt je TS gehalveerd. TS beweegt per dagelijkse update (7 per week, waarvan 2 op dinsdag en geen op woensdag) altijd naar het midden (bedaard 4,50) toe. Daarnaast kun je bij aan- en verkopen TS-hits krijgen.
Simpel voorbeeld aan de hand van jouw goed/slecht coach en een team wat geen beker speelt. Aan het begin van het seizoen is je TS 4,50 (bedaard gemiddeld). Als je geen TS-hits door aan-/verkopen krijgt en en je de eerste competitiewedstrijd vervolgens PIC speelt, dan is deze na de wedstrijd op zondagavond 4,50*1 1/3 = 6 (content). Er zijn vervolgens 3 updates (namelijk maandagochtend, dinsdagochtend, dinsdagmiddag) voor de wedstrijd op woensdag, betekent dat je TS 3 updates daalt van 6,00 naar 5,77 (kalm hoog). Vervolgens nog 4 updates (donderdagochtend, vrijdagochtend, zaterdagochtend, zondagochtend) en heb je nog een TS van 5,46 (kalm gemiddeld) voor aanvang van je 2e competitiewedstrijd.
quote:Op zondag 15 februari 2009 17:40 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Als dit je eerste scout is zou ik 'm niet nemen.. Is al 16 en vraag is maar wat z'n potentie in Verdedigen is..
Deze genomen.quote:Bel Sebastian Bouwmans
| Ja? Oh, hallo Outpost76!
Calvin Oving heeft volgens mij potentieel. Hij is 15 jaar en lijkt iets extra's te hebben.
Zijn vaardigheden overall zijn volgens mij matig. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen matig in Passen worden voordat hij bij het eerste komt. Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Vleugelspel ongeveer matig zijn.
Heb je hoogstwaarschijnlijk meer aan iddquote:
Dat ligt natuurlijk helemaal aan de stats van je tegenstander. Als die soweiso een hoger mid heeft, dan zou ik gewoon zo spelen. Anders ga je risico nemen dat je je eigen kansen niet kunt afronden.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:28 schreef Flappekz het volgende:
Mijn plan voor straks:
[ afbeelding ]
EDIT:
1 def op aanvallend zetten levert een uitstekend (hoog) mid op (verschil slechts 0.06)
1 aanvaller op verdedigend zetten levert een uitstekend (zeer hoog) mid op ( verschil 0.28)
Alleen bij beide opties lever ik of relatief veel def, of relatief veel aanval in....twijfel twijfel...
Mja, ik laat m wel zo staan....let's prayquote:Op zondag 15 februari 2009 19:43 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat ligt natuurlijk helemaal aan de stats van je tegenstander. Als die soweiso een hoger mid heeft, dan zou ik gewoon zo spelen. Anders ga je risico nemen dat je je eigen kansen niet kunt afronden.
Mocht je daarmee wel een hoger middenveld halen, dan moet je nog meer kijken naar de aanval en verdiging van je tegenstander.
Maar als ik moest kiezen, dan zou ik gewoon zo spelen zoals je dat nu doet.
idd jaquote:Op zondag 15 februari 2009 18:02 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Heb je hoogstwaarschijnlijk meer aan idd
voor 833k weggegaanquote:
quote:15-02-2009 Je hebt een speler verkocht en 791 350 ¤ ontvangen.
Als hagbot gelijk heeft max matigquote:Op zondag 15 februari 2009 19:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
idd ja
Nu maar hopen dat ie wat heeft qua verdedigen maar hij is gescout als verdediger dus dat denk ik wel.
quote:Op zondag 15 februari 2009 20:07 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Als hagbot gelijk heeft max matig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |