Heb je ook per mail nog even gechecked of de Fok!Cup nou volgende week begint ?quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:34 schreef Lyzio het volgende:
TVP!
Possie, nog tijd gehad om naar de mail te kijken?
De wedstrijd is zelfs al geregeldquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:58 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Heb je ook per mail nog even gechecked of de Fok!Cup nou volgende week begint ?![]()
tvp
Die heeft het te druk met Travianquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:34 schreef Lyzio het volgende:
TVP!
Nee dat doe ik niet meer aan vanwege bepaalde redenen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:16 schreef MrMoon het volgende:
[..]
heb je het topic al voor geopend verklaard?
ohw.. jammer..quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:19 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Nee dat daar doe ik niet meer aan vanwege bepaalde redenen.
ach ja.. ik wilde eigen wegblijven uit de hattrick topics, maar dat kon ik niet aan. Dus dat geluk hebben jullie nogquote:
???quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:23 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ach ja.. ik wilde eigen wegblijven uit de hattrick topics, maar dat kon ik niet aan. Dus dat geluk hebben jullie nog
Huh? Vanwaar ineens die aversie?quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:23 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ach ja.. ik wilde eigen wegblijven uit de hattrick topics, maar dat kon ik niet aan. Dus dat geluk hebben jullie nog
Niet ineens hoor.. dat is al een paar topics geleden. Het gaat ook niet om het hattrick..quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:24 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Huh? Vanwaar ineens die aversie?
Ik heb het niet meegekregen allemaalquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:25 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
wat? Je vindt het juist geen geluk dat ik er nog ben?
Nee, niemand waarschijnlijkquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:28 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik heb het niet meegekregen allemaal![]()
quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:30 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Nee, niemand waarschijnlijk
Maar laten we het maar ontopic houden..
quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:41 schreef The_Hives het volgende:
[..]
![]()
Nico
je blijft toch wel?
![]()
Wie moet ik eruit pesten/slaan
lamaquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:26 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Niet ineens hoor.. dat is al een paar topics geleden. Het gaat ook niet om het hattrick..
Niet om het spelletje hattrickquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:43 schreef The_Hives het volgende:
[..]
[..]
lama
we kunnen elkaar wel een hand geven trouwens![]()
Ik denk dat je het weer gewoon kunt gaan openen... Aangezien het toch niemand meer boeit wat er toen gebeurd is...quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:47 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Niet om het spelletje hattrick
bij mij ook nietquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:47 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Niet om het spelletje hattrick
ik ben nu toch wel nieuwsgierigquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:50 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik denk dat je het weer gewoon kunt gaan openen... Aangezien het toch niemand meer boeit wat er toen gebeurd is...
Je leest maar terug.quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:59 schreef The_Hives het volgende:
[..]
bij mij ook niet
[..]
ik ben nu toch wel nieuwsgierig
lees jij ff een paar topics terugquote:
geef de link (of topicnr) dan maar.. want ik snap ook niet waar het over gaat nu eerlijk gezegd..quote:
Hoeft ook allemaal niet.. ik ben er toch nogquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:16 schreef MrMoon het volgende:
[..]
geef de link (of topicnr) dan maar.. want ik snap ook niet waar het over gaat nu eerlijk gezegd..
kheb et ook niet kunnen vinden geloof ik..quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:21 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Hoeft ook allemaal niet.. ik ben er toch nog
Ik open alleen niets meer..
Met PIC is je middenveld een heel stuk slechter.quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:49 schreef Lyzio het volgende:
Zondag wacht weer een gewillige tegenstander. Vannacht vindt de training plaats, maar ik heb toch even de laatste wedstrijden tegenover elkaar gezet:
[ afbeelding ]
Ben er over aan het denken om te PIC-en, en volgende week tegen een tegenstander van formaat vol eroverheen te knallen met MOTS. Wat denken jullie?
Groot gelijk! Volgens mij ben ik de enige die dat nog weet. Ben hier mede om de zelfde rede ook stukken minder te vinden. (meer redenen aanwezig dus waaronder ook mn steeds meer aandacht vragende Travian)quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:21 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Hoeft ook allemaal niet.. ik ben er toch nog
Ik open alleen niets meer..
Nee man sorry. Zoals MrMoon al zegt had t even heel erg druk met Travian. Maar je speelt pas zondag toch? Tijd zat dus!quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:34 schreef Lyzio het volgende:
TVP!
en die doorstart laten we er zeker niet onder lijden..quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:30 schreef Flappekz het volgende:
Wat is er dan gebeurd dat jullie hier niet meer zoveel zijn? Gaat t om die spam-ellende ofzo?Jullie zijn net zo goed weer bezig, met de doorstart van de Fed!
Maakt niet uit kerel. Zie maar wanneer je er aan toekomtquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:24 schreef Outpost76 het volgende:
Nee man sorry. Zoals MrMoon al zegt had t even heel erg druk met Travian. Maar je speelt pas zondag toch? Tijd zat dus!En die training van vanavond\vannacht komt nu toch al te snel aangezien je al 2x gespeeld hebt deze week en zo nieuwe trainies geen training meer krijgen.
QFT.quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:51 schreef RealBizkit666 het volgende:
Wel een lekkere topic-killer op deze manier.
Daarnaast vind ik dat iedereen maar gewoon moet doen hier wat die wilt. Ondanks wat andere er van denken/dachten. Mij boeit het in ieder geval geen reet meer... Off-topic/On-topic/Spam... Als we maar gewoon met ons allen er een leuke gezellige groep van maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |