Heb je ook per mail nog even gechecked of de Fok!Cup nou volgende week begint ?quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:34 schreef Lyzio het volgende:
TVP!
Possie, nog tijd gehad om naar de mail te kijken?
De wedstrijd is zelfs al geregeldquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:58 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Heb je ook per mail nog even gechecked of de Fok!Cup nou volgende week begint ?![]()
tvp
Die heeft het te druk met Travianquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:34 schreef Lyzio het volgende:
TVP!
Nee dat doe ik niet meer aan vanwege bepaalde redenen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:16 schreef MrMoon het volgende:
[..]
heb je het topic al voor geopend verklaard?
ohw.. jammer..quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:19 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Nee dat daar doe ik niet meer aan vanwege bepaalde redenen.
ach ja.. ik wilde eigen wegblijven uit de hattrick topics, maar dat kon ik niet aan. Dus dat geluk hebben jullie nogquote:
???quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:23 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ach ja.. ik wilde eigen wegblijven uit de hattrick topics, maar dat kon ik niet aan. Dus dat geluk hebben jullie nog
Huh? Vanwaar ineens die aversie?quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:23 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ach ja.. ik wilde eigen wegblijven uit de hattrick topics, maar dat kon ik niet aan. Dus dat geluk hebben jullie nog
Niet ineens hoor.. dat is al een paar topics geleden. Het gaat ook niet om het hattrick..quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:24 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Huh? Vanwaar ineens die aversie?
Ik heb het niet meegekregen allemaalquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:25 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
wat? Je vindt het juist geen geluk dat ik er nog ben?
Nee, niemand waarschijnlijkquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:28 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik heb het niet meegekregen allemaal![]()
quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:30 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Nee, niemand waarschijnlijk
Maar laten we het maar ontopic houden..
quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:41 schreef The_Hives het volgende:
[..]
![]()
Nico
je blijft toch wel?
![]()
Wie moet ik eruit pesten/slaan
lamaquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:26 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Niet ineens hoor.. dat is al een paar topics geleden. Het gaat ook niet om het hattrick..
Niet om het spelletje hattrickquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:43 schreef The_Hives het volgende:
[..]
[..]
lama
we kunnen elkaar wel een hand geven trouwens![]()
Ik denk dat je het weer gewoon kunt gaan openen... Aangezien het toch niemand meer boeit wat er toen gebeurd is...quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:47 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Niet om het spelletje hattrick
bij mij ook nietquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:47 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Niet om het spelletje hattrick
ik ben nu toch wel nieuwsgierigquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:50 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik denk dat je het weer gewoon kunt gaan openen... Aangezien het toch niemand meer boeit wat er toen gebeurd is...
Je leest maar terug.quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:59 schreef The_Hives het volgende:
[..]
bij mij ook niet
[..]
ik ben nu toch wel nieuwsgierig
lees jij ff een paar topics terugquote:
geef de link (of topicnr) dan maar.. want ik snap ook niet waar het over gaat nu eerlijk gezegd..quote:
Hoeft ook allemaal niet.. ik ben er toch nogquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:16 schreef MrMoon het volgende:
[..]
geef de link (of topicnr) dan maar.. want ik snap ook niet waar het over gaat nu eerlijk gezegd..
kheb et ook niet kunnen vinden geloof ik..quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:21 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Hoeft ook allemaal niet.. ik ben er toch nog
Ik open alleen niets meer..
Met PIC is je middenveld een heel stuk slechter.quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:49 schreef Lyzio het volgende:
Zondag wacht weer een gewillige tegenstander. Vannacht vindt de training plaats, maar ik heb toch even de laatste wedstrijden tegenover elkaar gezet:
[ afbeelding ]
Ben er over aan het denken om te PIC-en, en volgende week tegen een tegenstander van formaat vol eroverheen te knallen met MOTS. Wat denken jullie?
Groot gelijk! Volgens mij ben ik de enige die dat nog weet. Ben hier mede om de zelfde rede ook stukken minder te vinden. (meer redenen aanwezig dus waaronder ook mn steeds meer aandacht vragende Travian)quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:21 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Hoeft ook allemaal niet.. ik ben er toch nog
Ik open alleen niets meer..
Nee man sorry. Zoals MrMoon al zegt had t even heel erg druk met Travian. Maar je speelt pas zondag toch? Tijd zat dus!quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:34 schreef Lyzio het volgende:
TVP!
en die doorstart laten we er zeker niet onder lijden..quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:30 schreef Flappekz het volgende:
Wat is er dan gebeurd dat jullie hier niet meer zoveel zijn? Gaat t om die spam-ellende ofzo?Jullie zijn net zo goed weer bezig, met de doorstart van de Fed!
Maakt niet uit kerel. Zie maar wanneer je er aan toekomtquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:24 schreef Outpost76 het volgende:
Nee man sorry. Zoals MrMoon al zegt had t even heel erg druk met Travian. Maar je speelt pas zondag toch? Tijd zat dus!En die training van vanavond\vannacht komt nu toch al te snel aangezien je al 2x gespeeld hebt deze week en zo nieuwe trainies geen training meer krijgen.
QFT.quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:51 schreef RealBizkit666 het volgende:
Wel een lekkere topic-killer op deze manier.
Daarnaast vind ik dat iedereen maar gewoon moet doen hier wat die wilt. Ondanks wat andere er van denken/dachten. Mij boeit het in ieder geval geen reet meer... Off-topic/On-topic/Spam... Als we maar gewoon met ons allen er een leuke gezellige groep van maken.
Dat klopt en ik zal mn inzet voor de fed er ook niet onder laten leiden. Maar t plezier is door dat gene wel ff een stukkie minder geworden. Zeker als ik merk dat onze fed oprichter er hierdoor t ook minder naar zn zin heeft in deze topic's. Maar goed genoeg hier over....quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:06 schreef MrMoon het volgende:
[..]
en die doorstart laten we er zeker niet onder lijden..
het is nu veel leuker met al die nieuwe hattrickers en oude nieuwe hattrickers.. hoe meer zielen hoe meer vreugde..
Dat is zeker de bedoeling.quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:51 schreef RealBizkit666 het volgende:
Wel een lekkere topic-killer op deze manier.
Daarnaast vind ik dat iedereen maar gewoon moet doen hier wat die wilt. Ondanks wat andere er van denken/dachten. Mij boeit het in ieder geval geen reet meer... Off-topic/On-topic/Spam... Als we maar gewoon met ons allen er een leuke gezellige groep van maken.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:53 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Maakt niet uit kerel. Zie maar wanneer je er aan toekomtHet heeft geen haast, ik kan me op sommige momenten ook nog wel alleen redden
QFT?????quote:QFT.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 18:34 schreef maniack28 het volgende:
QFT = bewezen
http://netforbeginners.about.com/od/forumsandlists/f/whatisQFT.htm
Niet all1 mn sponsoren zijn dolgelukkig trouwensquote:Kapitaal: 402 660 ¤ (4 909 855 ¤)
Sponsors: dolgelukkig
Volgens PsicoTSI hoog in z'n verdedigen (tegen goed aan). Er zijn er hier vast wel die dat op basis van TSI/loon kunnen zien. Oja, en hij staat te koop (voor de skilltrainers?)quote:Joachim Wildeboer (235683531)
Nederland 19 jier en 0 dagen
Yn aardich foarm, swak kondysje
In tsjinstridich spiler dy't temperamentfol en earlik is.
Hat neat wurdich űnderfining en aardich liederskipskwaliteiten.
Total Skill Index (TSI): 700
Lean: 350 ¤/wike
Doelferdigenjen: 1/20 jammerdearlik
Ferdigenjen: 6/20 aardich
Posysjespul: 4/20 swak
Wjukspul: 2/20 neat wurdich
Oerspyljen: 4/20 swak
Skoaren: 5/20 matich
Dea Spul: 4/20 swak
Gaan ze nu lopen biedenquote:Op donderdag 12 februari 2009 18:52 schreef Outpost76 het volgende:
Wel jammer dat niemand mn mid wilde hebben voor 1 mil. Terwijl de tv 1,5 of hoger aan gaf.Ik heb m er meteen weer opgezet en prompt een openings bod. Jammer dat dat nu maar 1k was.
Als die eikel nou gewoon 1 mil had betaald was ie van hem. Nu loopt ie zondag af en red ie t niet voor 1 mil
hoop ik.
Quoted For Truthquote:
Wist ik alquote:
quote:Op donderdag 12 februari 2009 18:34 schreef maniack28 het volgende:
QFT = bewezen
http://netforbeginners.ab(...)ists/f/whatisQFT.htm
Welkom Welkomquote:Op donderdag 12 februari 2009 20:05 schreef The_Verve het volgende:
Ik ben ook maar weer begonnen met Hattrick. Teamnaam: The Northern Souls.
Hey. Nog een nieuwe.quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:05 schreef The_Verve het volgende:
quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:05 schreef The_Verve het volgende:
Weer begonnen? Vertel eens over je vorige carriere?quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:05 schreef The_Verve het volgende:
AUTO'Squote:Op donderdag 12 februari 2009 21:29 schreef RealBizkit666 het volgende:
* Koekje gaat woensag weer voor een auto kijken. Een passat 2.8 V6 Synchro 142 kW deze keer.
Geen auto hebbenquote:
quote:Răzvan Cioran (234235081)
România 17 jaar en 61 dagen, volgende verjaardag: 05-04-2009
redelijk in vorm, conditie zwak
Een controversieel persoon die evenwichtig en rechtvaardig is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Eigenaar: de Mooiboys (sinds 02-02-2009)
Total Skill Index (TSI): 500
Loon: 396 ¤/week inclusief een 20% bonus
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Laden... Laden...
Huidige vaardigheden
Keepen: 1/20 rampzalig
Verdedigen: 3/20 slecht
Positiespel: 2/20 waardeloos
Vleugelspel: 4/20 zwak
Passen: 6/20 redelijk
Scoren: 6/20 redelijk
Spelhervatting: 5/20 matig
Gewoon doortrainen lijkt me? Of voor ééntje cashen, er een goede trainer voor halen en een nieuwe trainee?quote:Torgeir Halleraker (234248763)
Norge 17 jaar en 90 dagen, volgende verjaardag: 07-03-2009
goed in vorm, conditie matig
Een controversieel persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.
Eigenaar: de Mooiboys (sinds 02-02-2009)
Total Skill Index (TSI): 940
Loon: 468 ¤/week inclusief een 20% bonus
Waarschuwingen: 1
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Laden... Laden...
Huidige vaardigheden
Keepen: 1/20 rampzalig
Verdedigen: 4/20 zwak
Positiespel: 4/20 zwak
Vleugelspel: 5/20 matig
Passen: 4/20 zwak
Scoren: 7/20 goed
Spelhervatting: 3/20 slecht
In ruil voor een percentage van de toegangsopbrengsten np.quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:40 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik heb jouw stadion volgende week gekaapt.
Verder blijft de vorm in mn A-team maar dalen, met als dieptepunt mijn reusachtig mid. Heeft de hoogste stat in mijn team, maar vanwege zijn waardeloos vorm staat hij niet in de basisquote:Philipp Georgi [playerid=221419681]
18 jaar en 26 dagen, volgende verjaardag: 10-05-2009
Geboren in: Deutschland
matig in vorm, conditie goed
Een sympathiek persoon die kalm en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Eigenaar: YMFC (sinds 21-11-2008 (7/37), 12w)
Total Skill Index (TSI): 3 060
Loon: 1 092 (910 ) ¤/week inclusief een 20% bonus
Waarschuwingen: 0
Specialiteit: Technisch
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: formidabel
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
quote:Je trainer Peter van den Berk heeft het volgende vastgesteld:
Léopold Dury Het keiharde werken op de training had resultaat! Hij ging in verdedigen vooruit van waardeloos naar slecht.
Bennie Bleß Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van verdedigen van zwak naar matig.
Steven Waring Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van verdedigen van uitstekend naar formidabel.
Özkan Yaruk Zag zijn mate van verdedigen toenemen van goed naar uitstekend.
Henning Eichenseher Zag zijn mate van verdedigen toenemen van goed naar uitstekend.
Oliver Kodrup Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op verdedigen steeg hij van goed naar uitstekend.
Mooi man!quote:
Het zijn maar 4 verdedigers he. Die eerste is een aanvaller en die tweede een middenvelder.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 08:19 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Mooi man!
Maar weet je wat het nadeel is van 6 poppers als je def traint.....
Dan gebeurt er in de komende 7a8 weken weer zo weinig....
Ah, ok, dan valt het meequote:Op vrijdag 13 februari 2009 08:20 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Het zijn maar 4 verdedigers he. Die eerste is een aanvaller en die tweede een middenvelder.
Yup. Die 3 uistekende zijn nog 17.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 08:20 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ah, ok, dan valt het mee
Al met al een prima training dus!
Je moet kijken, kun je die MOTS veroorloven ten opzichte van de wedstrijden erna. Je teamgeest zakt gewoon dramatisch namelijk en dus ook je middenveld.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:06 schreef Flappekz het volgende:
Hmmz....als ik a.s. zondag "Normaal" speel, haal ik in mn uitwedstrijd een goed(hoog) middenveld. Dat is niet slecht, ware het niet, dat mijn tegenstander afgelopen woensdag thuis een uitstekend(laag) middenveld haalde ....
Nu is 1 van zijn 3 innermids geschorst, maar zijn vervanger is niet heel veel slechter, misschien 1 of 2 levels...
Zal ik het gokken op "Normaal", of zal ik MOTSen?
Dat weet ik...De twee wedstrijden hierna speel ik tegen 2 counterploegen, waarvan de eerste toch nog een redelijk(hoog) middenveld haalt. Die wedstrijd mag ik evt wel verliezen, maar dan moet ik aanstaande zondag wel winnen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:22 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je moet kijken, kun je die MOTS veroorloven ten opzichte van de wedstrijden erna. Je teamgeest zakt gewoon dramatisch namelijk en dus ook je middenveld.
Wat haalt hij op zondag? Dat vind ik ook wel interessant om te weten eigenlijk.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:06 schreef Flappekz het volgende:
Hmmz....als ik a.s. zondag "Normaal" speel, haal ik in mn uitwedstrijd een goed(hoog) middenveld. Dat is niet slecht, ware het niet, dat mijn tegenstander afgelopen woensdag thuis een uitstekend(laag) middenveld haalde ....
Nu is 1 van zijn 3 innermids geschorst, maar zijn vervanger is niet heel veel slechter, misschien 1 of 2 levels...
Zal ik het gokken op "Normaal", of zal ik MOTSen?
Sorry, vergeten erbij te melden. Hij speelt al 3 weken in exact dezelfde opstelling, zowel op zondag als op woensdag...Dus zondag moet hij normaal gesproken hetzelfde kunnen halen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:25 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Wat haalt hij op zondag? Dat vind ik ook wel interessant om te weten eigenlijk.
Als je die volgende mag verliezen, dan kun je dan PIC spelen. Maar ook met een redelijk coach haal je geen bedaard middenveld voor die wedstrijd... Die zal geďrriteerd zijn dan.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:24 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat weet ik...De twee wedstrijden hierna speel ik tegen 2 counterploegen, waarvan de eerste toch nog een redelijk(hoog) middenveld haalt. Die wedstrijd mag ik evt wel verliezen, maar dan moet ik aanstaande zondag wel winnen.
Ik heb momenteel een coach met matig leiderschap, die gaat er zondag uit voor eentje met redelijk leiderschap. Alle beetjes helpen
Mijn TS staat nu op tevreden ... naar welk niveau zakt het dan na 1 MOTS?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:28 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als je die volgende mag verliezen, dan kun je dan PIC spelen. Maar ook met een redelijk coach haal je geen bedaard middenveld voor dee wedstrijd... Die zal geďrriteerd zijn dan.
ok ok.. ja.. misschien zit hij op uitstekend (heel laag) en jij op goed (hoog). Als je op de andere posities veel beter bent, moet het misschien kunnen, maar dat kan jij zelf het beste inschatten denk ik.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:27 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Sorry, vergeten erbij te melden. Hij speelt al 3 weken in exact dezelfde opstelling, zowel op zondag als op woensdag...Dus zondag moet hij normaal gesproken hetzelfde kunnen halen.
Die zal terug zakken naar geďrriteerd dan. Maar heb je die TS zondag ook nog?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:29 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Mijn TS staat nu op tevreden ... naar welk niveau zakt het dan na 1 MOTS?
Mijn aanval komt wel over zijn verdediging heen, maar zijn aanval ook over de mijne...quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:30 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ok ok.. ja.. misschien zit hij op uitstekend (heel laag) en jij op goed (hoog). Als je op de andere posities veel beter bent, moet het misschien kunnen, maar dat kan jij zelf het beste inschatten denk ik.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:30 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Die zal terug zakken naar geďrriteerd dan. Maar heb je die TS zondag ook nog?
Hij gaat natuurlijk meer kansen krijgen met meer middenveld, dus dan moet je over zijn middenveld heen om te winnen, anders is het een kwestie van heel veel geluk, maar daar kan je niet op rekenen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:31 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Mijn aanval komt wel over zijn verdediging heen, maar zijn aanval ook over de mijne...
Hij stelde de afgelopen weken geen vleugeldefs op, en ik kan eventueel een Briljant(laag) vleugelkant halen
Dan denk ik dat je het moet doen, maar het is inderdaad de vraag of je tijd hersteld bent van de MOTS zodat je verderop in het seizoen toch niet de punten gaat verliezen.quote:[..]
Daar hoop ik stiekem wel op. Afgelopen dinsdagmiddag (dus bij de tweede update op dinsdag) zakte mn TS naar tevreden.
Mocht ik a.s. zondag normaal spelen, maak ik volgende week wel kans op een overwinning, al schat ik die kans kleiner in dan a.s. zondag bij een MOTS.....
Als ik die sheet goed interpreteer, zou ik a.s. zondag nog net tevreden moeten zijn...quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:36 schreef RealBizkit666 het volgende:
Voor de TS vast houden:
http://www.mpn.de.tl/TS_D(...)43207e583aef158d82a0
Ik moet mijn wedstrijden er uit pikken....zolang ik niet degradeer, is het goed. Ik heb van 2 directe concurrenten al gewonnen, en als ik aanstaande zondag win, sta ik er goed voor.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:38 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Hij gaat natuurlijk meer kansen krijgen met meer middenveld, dus dan moet je over zijn middenveld heen om te winnen, anders is het een kwestie van heel veel geluk, maar daar kan je niet op rekenen.
[..]
Dan denk ik dat je het moet doen, maar het is inderdaad de vraag of je tijd hersteld bent van de MOTS zodat je verderop in het seizoen toch niet de punten gaat verliezen.
ok ok.. nou ja.. Wij kunnen niet beslissen, maar het klinkt weloverwogen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:47 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik moet mijn wedstrijden er uit pikken....zolang ik niet degradeer, is het goed. Ik heb van 2 directe concurrenten al gewonnen, en als ik aanstaande zondag win, sta ik er goed voor.
Volgende week hoef ik niet per se te winnen.
Over 2 weken speel ik tegen een counterploeg met een slecht middenveld, die moet ik normaal gesproken kunnen pakken, want zijn verdediging is nou ook weer niet zo denderen.
In week 6, de dubbele ontmoetingen in 7 en 8, en dan weer in week 9, speel ik tegen normaal gesproken betere teams, waar ik mooi tegen kan PICcen om zo aan het einde van het seizoen weer te kunnen knallen.
Vanaf dinsdagmiddag nog 4 updates tot zondag, dus dan zou je inderdaad nog tevreden (heel laag) TS moeten overhouden met matig leiderschap-coachquote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:40 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Als ik die sheet goed interpreteer, zou ik a.s. zondag nog net tevreden moeten zijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |