Verder tvpquote:Op zaterdag 3 januari 2009 11:23 schreef Gijs_ het volgende:
[Hattrick] Awards Seizoen 26 - de Nominaties
Als voorproefje van de terugkerende Awards; nu alvast de nominaties!! Om het overzichtelijk te houden voor iedereen deze editie 1 award waar voor valt te nomineren! Deze award heeft alles te maken met het nieuwe uiterlijk van hattrick welke ook nieuwe gezichten voor de spelers met zich mee bracht! Na alle opmerkingen als 'ik heb trollen in m'n team' en 'ik weet wel welke spelers ik het eerst op de lijst zet', een award voor...
DE LELIJKSTE SPELER!!
Hoe de award genaamd wordt blijft nog even een 'verassing' en wordt verhuld bij de andere awards.
Nomineren is makkelijk: een ieder mag één speler van hem zelf óf een andere Fok!manager nomineren. Stuur mij een PM, via Fok! of Hattrick, met spelers id en eventuele motivatie!
Deadline voor inzendingen is zondag 11 januari 12:00 u.
Succes
Ik heb een aantal topics terug Outpost een manual gegeven in een post, succes met zoeken.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:04 schreef FrituurVetPet het volgende:
Hoe pas ik nu de OP in de wiki aan met het topicnummer 286?
Ik maak me voorlopig nergens zorgen om in de VI...quote:Hoofdpagina voor TeamKoekje
Manager: RealBizkit666
1. in VII.310 | 18. van 8192 in VII | Gem TSI: 20451 | Gem leeftijd: 23 | Bekerrang: 11192
Ruudt promoveert met ±154 hatstats en zo zijn er nog 2 met rond de 170. Ik ben bang dat die t niet gaan redden.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:18 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik maak me voorlopig nergens zorgen om in de VI...
die was geschorstquote:Op maandag 5 januari 2009 11:57 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
De volgende keer moet je dan je reserve vleugelspeler in de spits zetten met de order "naar de vleugel". Dat heeft denk ik meer doel dan je middenveld wat op te krikken.
quote:Op maandag 5 januari 2009 13:05 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik heb een aantal topics terug Outpost een manual gegeven in een post, succes met zoeken..
Edit: al gevonden! Hattrick #282: Hoera een Newb. *O*
Komt omdat ik tegenwoordig een 010 telefoonnumer heb na mijn verhuizing. Dan krijg je die problemenquote:Op maandag 5 januari 2009 13:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Das dan wel lastig jaEen geschorste en een geblesseerde daar wordt je niet vrolijk van.
quote:Op maandag 5 januari 2009 13:29 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Komt omdat ik tegenwoordig een 010 telefoonnumer heb na mijn verhuizing. Dan krijg je die problemen
Heb zelf ook al een tijd last van mijn hamstring.
Das toch niet slecht?quote:Op maandag 5 januari 2009 13:31 schreef FrituurVetPet het volgende:
Ik sta in de top 500 van de IX
feestje![]()
Ik ben mijn verdediging aan het trainen momenteel. Daarnaast blijf ik heilig geloven dat als je een sterk middenveld en sterke aanval hebt, je vrijwel alles kunt winnen.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ruudt promoveert met ±154 hatstats en zo zijn er nog 2 met rond de 170. Ik ben bang dat die t niet gaan redden.
Ik zou wel je verdediging wat opkrikken want die is denk ik niet sterk genoeg.
Ik maak me ook niet echt druk om volgend seizoen te promoveren.
194
Verdediging: 107
Middenveld: 45
Aanval: 42
Al mag mn mid en mn aanval dan nog wel wat beter. Dat is dus iets om komend seizoen aan te werken![]()
Daar is Ruudt ook heilig van overtuigd. Ik ben all1 van mening dat je zonder een goede verdediging altijd goals tegen kan krijgen als de aanval van de tegenstander veeeel beter is. Zelfs als jou mid sterker is.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:38 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik ben mijn verdediging aan het trainen momenteel. Daarnaast blijf ik heilig geloven dat als je een sterk middenveld en sterke aanval hebt, je vrijwel alles kunt winnen.
Ik weet niet of dat berekend is op hoogste waarden of gemiddelde waarden! Ik dacht op hoogste waarden, dat zou betekenen dat het opstellen van een b-team niks uitmaakt, maar dat weet ik niet zeker... anders moet je Ruudt even vragenquote:Op maandag 5 januari 2009 13:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Das toch niet slecht?
Ik : 1736. of 8192 in VII en dat in de 115 van de 1024 div VII terwijl ik zelf de 2e plek heb weg gegeven afgelopen zondag. Had wel verwacht dat ik hoger zou staan. Of helpt t mee dat ik mn B team had opgesteld zondag?
Tis een leuke erkenning na 3.5 maand spelen, maar het maakt het extra zuur dat ik in de negende moet zittenblijven.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Das toch niet slecht?
Ik : 1736. of 8192 in VII en dat in de 115 van de 1024 div VII terwijl ik zelf de 2e plek heb weg gegeven afgelopen zondag. Had wel verwacht dat ik hoger zou staan. Of helpt t mee dat ik mn B team had opgesteld zondag?
Of je nu met 7-0 of met 5-4 wint. De overwinning telt.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Daar is Ruudt ook heilig van overtuigd. Ik ben all1 van mening dat je zonder een goede verdediging altijd goals tegen kan krijgen als de aanval van de tegenstander veeeel beter is. Zelfs als jou mid sterker is.
Hoogste waarde bepaalt je plaats qua hatstats.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:42 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat berekend is op hoogste waarden of gemiddelde waarden! Ik dacht op hoogste waarden, dat zou betekenen dat het opstellen van een b-team niks uitmaakt, maar dat weet ik niet zeker... anders moet je Ruudt even vragen
Je moet wel zorgen dat je team ook echt klaar is voor de 8e.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:42 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Tis een leuke erkenning na 3.5 maand spelen, maar het maakt het extra zuur dat ik in de negende moet zittenblijven.
Ik sta in de top 100 van Nederlandquote:Op maandag 5 januari 2009 13:31 schreef FrituurVetPet het volgende:
Ik sta in de top 500 van de IX
feestje![]()
met mijn huidige ratings zit ik op de helft van de 16### op de VIII ranglijst.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:45 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je moet wel zorgen dat je team ook echt klaar is voor de 8e.
Anders zul je veel verliezen waardoor er weer supporters weglopen. En dat zorgt weer voor mindere inkomsten.
Dan vind ik het helemaal raar maar goed t maakt ook niet erg veel uit Komend seizoen kom ik wel hoger. En hopelijk mn hatstats boven de 200! Dan is er echt een feestje hiero!quote:Op maandag 5 januari 2009 13:42 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat berekend is op hoogste waarden of gemiddelde waarden! Ik dacht op hoogste waarden, dat zou betekenen dat het opstellen van een b-team niks uitmaakt, maar dat weet ik niet zeker... anders moet je Ruudt even vragen
Edit: het lijkt inderdaad op max. waarden gebaseerd te zijn, dan maakt het eenmalig opstellen van je b-team dus niks uit!![]()
Ja met 7-0 winnen vind ik toch wel wat lekkerder en die 5-4 kan net zo goed andersom zijn dan en dan baal je.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:43 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Of je nu met 7-0 of met 5-4 wint. De overwinning telt.
quote:Op maandag 5 januari 2009 13:50 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Ik sta in de top 100 van Nederland
tvp.
Je kan het ook zo zien. Nog een seizoen lekker in de IX zodat je in 2 seizoenen kan door stoten naar de VII. Je team dus sterk blijven verbeteren komend seizoen.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:51 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
met mijn huidige ratings zit ik op de helft van de 16### op de VIII ranglijst.
Dan mag ik niet in een te goede VIII komen. Bovendien moet er ook ooit nog eens een keer gerouleerd worden met trainees.quote:Op maandag 5 januari 2009 14:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Je kan het ook zo zien. Nog een seizoen lekker in de IX zodat je in 2 seizoenen kan door stoten naar de VII. Je team dus sterk blijven verbeteren komend seizoen.
Je hebt dan ook maar 194 hatstats max. Daar zit ik gemiddeld zelfs nog boven, en dat tewijl ik 1 keer met mijn b-team heb gespeeld en 8 keer PIC.quote:Op maandag 5 januari 2009 14:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan vind ik het helemaal raar maar goed t maakt ook niet erg veel uit Komend seizoen kom ik wel hoger. En hopelijk mn hatstats boven de 200! Dan is er echt een feestje hiero!
[..]
Ja met 7-0 winnen vind ik toch wel wat lekkerder en die 5-4 kan net zo goed andersom zijn dan en dan baal je.![]()
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Weet je al wat je gaat doe met je team?
[..]
Je kan het ook zo zien. Nog een seizoen lekker in de IX zodat je in 2 seizoenen kan door stoten naar de VII. Je team dus sterk blijven verbeteren komend seizoen.
Klopt daar om heb ik in mn B team verschillende sterktes trainies zodat ik er 1 uit mn A team kan verkopen zonder dat mn ratings te ver zakken.quote:Op maandag 5 januari 2009 14:02 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Dan mag ik niet in een te goede VIII komen. Bovendien moet er ook ooit nog eens een keer gerouleerd worden met trainees.
Wat een homo's. Ze hebben in t club blad De Eendracht gelezen wat de doelstellingen zijn dit seizoen en wat we komend seizoen willen bewerkstellen. En toch opzeggen he!quote:05-01-2009 De club zag helaas 3 supporter(s) opzeggen als lid van de fanclub.
Je hebt altijd baas boven baas. Het gaat mij er om dat ik in een redelijk hoge VII 2e stond en dan zo laag op de ranglijst van de VII sta. Vond ik een beetje raar. Maar goed komend seizoen wordt alles beter.quote:Op maandag 5 januari 2009 14:04 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je hebt dan ook maar 194 hatstats max. Daar zit ik gemiddeld zelfs nog boven, en dat tewijl ik 1 keer met mijn b-team heb gespeeld en 8 keer PIC.
Ook de rang van de comeptities is niet relevant. Als de top 5 allemaal 250 hatstats halen en er 3 BOT-teams in zitten is het gemiddelde lager dan een divisie waar alles met 200 hatstats zit. En toch is die eerste divisie sterker dan die tweede.quote:Op maandag 5 januari 2009 14:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Je hebt altijd baas boven baas. Het gaat mij er om dat ik in een redelijk hoge VII 2e stond en dan zo laag op de ranglijst van de VII sta. Vond ik een beetje raar. Maar goed komend seizoen wordt alles beter.
Mn div is erg afgegleden hij stond eerst in de top 10. incl 2 botjes toen ik er net in kwam. Kan je na gaan hoe pittig hij was.quote:Op maandag 5 januari 2009 14:12 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ook de rang van de comeptities is niet relevant. Als de top 5 allemaal 250 hatstats halen en er 3 BOT-teams in zitten is het gemiddelde lager dan een divisie waar alles met 200 hatstats zit. En toch is die eerste divisie sterker dan die tweede.
250*5 + 150 = 1400. 1400/8 = 175.
200*8 = 1600. 1600/8 = 200.
Dat verklaart een hoop maar dan hoef ik het nog niet leuk te vindenquote:Op maandag 5 januari 2009 14:16 schreef RealBizkit666 het volgende:
Jouw competitie: 1425/8 = 178,125.
Mijn competitie (met bot): 1195/8 = 149,375.
Mijn comeptitie (zonder bot): 1080/6 = 180.
Bij Alltid is mijn competitie 'minder' zwaar dan de jouwe. Maar om te promoveren vanuit mijn divisie moet je weer beter zijn dan in jouw competitie.
jawel! en snel een beetje!quote:Op maandag 5 januari 2009 14:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mn div is erg afgegleden hij stond eerst in de top 10. incl 2 botjes toen ik er net in kwam. Kan je na gaan hoe pittig hij was.
[..]
Dat verklaart een hoop maar dan hoef ik het nog niet leuk te vinden
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | 1 250 60 105 86 199.8 52.8 68.8 78.2 TeamKoekje VII.310 2 248 104 78 98 228.4 93.7 57.0 77.7 Zaterdag 8 V.87 3 245 83 90 80 222.9 76.6 73.3 73.1 FC-Capelle VI.95 4 223 102 72 68 209.4 86.3 64.5 58.7 YGFM VI.95 5 213 69 87 71 186.2 58.4 67.2 60.7 Allwinners/Maxi.. VI.95 6 210 80 69 69 191.2 70.3 55.6 65.3 FC BranderHorst VI.95 7 201 71 84 67 184.2 60.5 64.2 59.6 Breda Magixx S.C. VI.95 8 191 55 78 71 178.1 50.0 64.8 63.2 Racing Sport Cl.. VI.95 9 180 60 60 68 165.1 51.6 49.6 63.8 J. Kruijv VII.352 |
quote:
Ach dat moet te doen zijn qua prolongatie.quote:Op maandag 5 januari 2009 14:33 schreef RealBizkit666 het volgende:
Mijn voorlopige divisie van volgend seizoen:
[ code verwijderd ]
In die divisie zou jij moeten vechten voor klassebehoud.quote:Op maandag 5 januari 2009 14:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ach dat moet te doen zijn qua prolongatie.Als je in deze div komt.
Nee hoor klasse hebben al mn spelers al en dat raken ze niet zomaar kwijt.quote:Op maandag 5 januari 2009 14:43 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
In die divisie zou jij moeten vechten voor klassebehoud.
En als de nummer 1 zijn plicht doet, en jij moeite moet doen om te verliezen, zit er toch nog een kans voor promotie in.quote:Op maandag 5 januari 2009 14:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee hoor klasse hebben al mn spelers al en dat raken ze niet zomaar kwijt.Misschien zal ik het niet makkelijk hebben om in de div te blijven maar daarom wilde ik dus ook nog niet promoveren. Bewust mn B team opgesteld voor de wedstrijd van gisteren. En ik sta nu gelukkig 3e ipv 2e.
De nr 1 vroeg voor vorige week al aan mij of hij zn B team moest opstellen dus zn plicht zal ie nu komende zondag ook niet doen en ik stel mn B team weer op en speel pic. Winnen is dus uitgesloten voor mij. En zo promotie dus ook uitgesloten.quote:Op maandag 5 januari 2009 14:58 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
En als de nummer 1 zijn plicht doet, en jij moeite moet doen om te verliezen, zit er toch nog een kans voor promotie in.
Ja erg hequote:Op maandag 5 januari 2009 15:07 schreef Psychonikeo het volgende:
leuk als je je best moet doen om niet te promoveren
hehe.. ik hoop zelf dat ik nog de 4e plek ga halen. Heb geen zin in een P/D duelquote:Op maandag 5 januari 2009 15:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja erg heMaar ja ik vind mn team nog niet goed genoeg voor de VI en ik wil niet als 2e promoveren. Dus dan moet je wat
Oops door je blessure en schorsing ben je dus juist gezakt naar de 5e plek. Nou ben je afhankelijk van de wedstrijd tussen de nr 4 en 6. Ik verwacht nl dat je wel kan winnen van de nr 8. Ik zal voor je duimen man. Ik zie het all1 somber voor je in. Maar alles kan want de bal is rond. Ook in hattrickquote:Op maandag 5 januari 2009 15:15 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
hehe.. ik hoop zelf dat ik nog de 4e plek ga halen. Heb geen zin in een P/D duel
Dan heb je alleen kans dat als de nummer 4 van de nummer 6 verliest. Jij moet makkelijk van de nummer 8 winnen en nummer 3 wint ook makkelijk van de nummer 7.quote:Op maandag 5 januari 2009 15:15 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
hehe.. ik hoop zelf dat ik nog de 4e plek ga halen. Heb geen zin in een P/D duel
Gamma.quote:Op maandag 5 januari 2009 15:20 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan heb je alleen kans dat als de nummer 4 van de nummer 6 verliest. Jij moet makkelijk van de nummer 8 winnen en nummer 3 wint ook makkelijk van de nummer 7.
Een kleine kans dus dat je inderdaad die 4e plaats gaat halen.
juist.. daar heb ik echt bijna al mijn stuff vandaan!quote:Op maandag 5 januari 2009 15:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja daar heb jij nou wel verstand van zeker?
Waar vandaan? Karwei of de Ikea?quote:Op maandag 5 januari 2009 15:53 schreef Psychonikea het volgende:
[..]
juist.. daar heb ik echt bijna al mijn stuff vandaan!
Dat is nu echte de enige kluswinkel waar ik echt niets koop.quote:
Ikea is alleen mijn bed.. Karwei hangt mijn huis van aan elkaar ongeveer..quote:
Oh hoezo? Ik vind Karwei veel fijner als al die andere tenten..quote:Op maandag 5 januari 2009 16:03 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat is nu echte de enige kluswinkel waar ik echt niets koop.
En stuff kun je in sommige plaatsen in Nederland op elke hoek van een straat kopen...
Iets met persoonlijk. De Karwei is de enige toko die om 18.30 sluit terwijl de rest tot 21.00 open heeft (Gamma, Praxis en Hornbach).quote:Op maandag 5 januari 2009 16:05 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ikea is alleen mijn bed.. Karwei hangt mijn huis van aan elkaar ongeveer..
[..]
Oh hoezo? Ik vind Karwei veel fijner als al die andere tenten..
Het maakt mij niet veel uit. Ik kom er all1 als ik echt iets nodig heb en dan haal ik t waar t t goedkoopst is. Die ouwe van mij heeft zowat een halve doe t zelf thuis.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:05 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ikea is alleen mijn bed.. Karwei hangt mijn huis van aan elkaar ongeveer..
[..]
Oh hoezo? Ik vind Karwei veel fijner als al die andere tenten..
de karwei's hier gewoon van 9 tot 9 hoorquote:Op maandag 5 januari 2009 16:07 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Iets met persoonlijk. De Karwei is de enige toko die om 18.30 sluit terwijl de rest tot 21.00 open heeft (Gamma, Praxis en Hornbach).
quote:Op maandag 5 januari 2009 17:09 schreef Superiyurtjuh het volgende:
[..]
Oh, sorry.
Ik koop veel bij de Hornbach!
beter?
Volgens de site wel. Volgens de openingstijden die daar op de deur hangen niet...quote:Op maandag 5 januari 2009 16:15 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
de karwei's hier gewoon van 9 tot 9 hoor
Volgens de site gewoon allemaal
ah ok.. dan begrijp ik hetquote:Op maandag 5 januari 2009 17:23 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Volgens de site wel. Volgens de openingstijden die daar op de deur hangen niet...
heel goedquote:Op maandag 5 januari 2009 17:09 schreef Superiyurtjuh het volgende:
[..]
Oh, sorry.
Ik koop veel bij de Hornbach!
beter?
Ik hoop met zo'n 7 miljoen nog 2-3 versterkingen binnen te halen en dan zien we het wel. Hopen op 1 'bot' en voor het overige een flinke portie geluk/tactisch inzicht/gunstig speelschema/whatever..quote:Op maandag 5 januari 2009 13:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ruudt promoveert met ±154 hatstats en zo zijn er nog 2 met rond de 170. Ik ben bang dat die t niet gaan redden.
194
Al mag mn mid en mn aanval dan nog wel wat beter. Dat is dus iets om komend seizoen aan te werken![]()
Met 7 miljoen kom je idd wel een eind. Weet je al waar je dat in gaat steken?quote:Op maandag 5 januari 2009 17:55 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ik hoop met zo'n 7 miljoen nog 2-3 versterkingen binnen te halen en dan zien we het wel. Hopen op 1 'bot' en voor het overige een flinke portie geluk/tactisch inzicht/gunstig speelschema/whatever..
Verdediger/keeper, vleugelspeler met PM en een nieuwe spits.. Liefst een jaar of 24-25 zodat ze een aantal seizoenen mee kunnen, maar dat zien we dan wel.. Trainees moeten eerst ook nog verkocht wordenquote:Op maandag 5 januari 2009 18:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Met 7 miljoen kom je idd wel een eind. Weet je al waar je dat in gaat steken?
Met 7 mil kom je dan niet ver denk ik. Iig niet alles in 1x. Maar daar heb je dan ook een heel seizoen voor.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:36 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Verdediger/keeper, vleugelspeler met PM en een nieuwe spits.. Liefst een jaar of 24-25 zodat ze een aantal seizoenen mee kunnen, maar dat zien we dan wel.. Trainees moeten eerst ook nog verkocht worden
Ik hoop voor je dat je je handhaven kan dan.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:31 schreef Superiyurtjuh het volgende:
Ik zal moeten verkopen om te kunnen versterken. Maar mn trainees leveren nog niet genoeg op voor versterkingen, dus het zal er niet in zitten komend seizoen
154 maar? Ik heb er zelfs al 144quote:Op maandag 5 januari 2009 13:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
194
En woei! Ik ga een nieuwe def kopen + trainee.quote:[Sampgloria raises for Hrant Keskintürk
Sampgloria
offered 1 750 000 ¤ for Hrant Keskintürk and thereby took the lead in the bidding.
Deadline is 05-01-2009 14:18]
Heb je Ruudt zn verdediging wel eens gezienquote:Op maandag 5 januari 2009 18:57 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
154 maar? Ik heb er zelfs al 144
Ruudt woon je trouwens nog steeds in Helmond?
[..]
En woei! Ik ga een nieuwe def kopen + trainee.
Nee.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Heb je Ruudt zn verdediging wel eens gezien
Felie!
Ik wist niet dat dat konquote:Op maandag 5 januari 2009 19:21 schreef Xummon het volgende:
training afgelast wegens sneeuwval in het station
Okidoki.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan moet je maar eens gaan kijken bij Real Club de Culo.Dat verklaart een hoop denk ik
Persberichtenquote:Op maandag 5 januari 2009 19:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat dat konWel matig heeft dat invloed op je training van donderdag?
omfg lul!quote:Op maandag 5 januari 2009 20:04 schreef Xummon het volgende:
[..]
Persberichten
05-01-2009 Training afgelast wegens sneeuwval.
Wegens hevige sneeuwval was er vandaag geen training.
"Het hele trainingsveld was wit dus hierop trainen was onmogenlijk", aldus Xummon.
"Hierop hebben we besloten de training maar af te lassen. De spelers die al op het complex waren hebben een sneeuwballen gevecht gehouden en tevens staat het hele oefenterrein helemaal vol met sneeuwpoppen.
De spelers die nog onderweg waren hebben we opgebeld met de mededeling dat ze gerust om konden draaien.
quote:Op maandag 5 januari 2009 20:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
omfg lul!
Ik nog denken dat t serieus zo was ook.![]()
Goeie!!!
quote:Op maandag 5 januari 2009 20:24 schreef Xummon het volgende:
[..]
![]()
as zondag trouwens een makkie voor me, komende tegenstander gaat er mee kappen en heef al zijn spelers in de uitverkoop.
kan idd plekje stijgen, 3e stek is hoogst haalbare voor mequote:Op maandag 5 januari 2009 20:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
Dan kan je zowaar nog een plaatsje stijgen! Vraag meteen of hij ff lekker bied op een speler van jouAltijd mee genomen toch?
Dan zet je een waailap tekoop. Je weet nooit wat hij er voor bieden wil. Wel uit kijken dat t niet teveel word anders krijg jij een boete.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:40 schreef Xummon het volgende:
[..]
kan idd plekje stijgen, 3e stek is hoogst haalbare voor me
heb geen speler te koop staan
weet je wat het leuke is, zo heeft elke speler nog een paarquote:
quote:Op maandag 5 januari 2009 20:47 schreef Xummon het volgende:
[..]
weet je wat het leuke is, zo heeft elke speler nog een paar
Kijk maar uit dat je niet moet bij betalen om m kwijt te rakenquote:Op maandag 5 januari 2009 21:20 schreef RealBizkit666 het volgende:
Morgens een kijken wat mijn golfje nog moet opleveren qua geld...
Je weet dat hier 20 cm sneeuw ligt? Ik ga eerst eens bellen en misschien dat ik woensdag eens langs ga. Het helpt natuurlijk wel dat ik sinds augustus een nieuw motorblok en een nieuwe turbo erin heb laten leggen.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Kijk maar uit dat je niet moet bij betalen om m kwijt te raken
ff van binnen en buiten flink laten glimmen helpt veel in de waarde!
20 cm, holy fuck.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:43 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je weet dat hier 20 cm sneeuw ligt? Ik ga eerst eens bellen en misschien dat ik woensdag eens langs ga. Het helpt natuurlijk wel dat ik sinds augustus een nieuw motorblok en een nieuwe turbo erin heb laten leggen.
Ik woon dan ook in het zuiden van Limburg. Xummon kan er misschien over mee praten. Vanochtend 2 uur gereden over 50 kilometer... Rijd je dan met 20 km/h over de SNELweg...quote:Op maandag 5 januari 2009 21:47 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
20 cm, holy fuck.
Zelfs met de luxe van twee woonplaatsen heb ik twee keer nul
Ik heb daar geen weet vanquote:Op maandag 5 januari 2009 21:43 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je weet dat hier 20 cm sneeuw ligt? Ik ga eerst eens bellen en misschien dat ik woensdag eens langs ga. Het helpt natuurlijk wel dat ik sinds augustus een nieuw motorblok en een nieuwe turbo erin heb laten leggen.
Tsss mietje!quote:Op maandag 5 januari 2009 21:49 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik woon dan ook in het zuiden van Limburg. Xummon kan er misschien over mee praten. Vanochtend 2 uur gereden over 50 kilometer... Rijd je dan met 20 km/h over de SNELweg...
Als de rest voor je niet harder rijdt, dan kun je zelf niet harder rijden. Net heb ik gewoon lekker ingehaald in de sneeuw. Ik ben zo een idioot die gewoon 80+ rijd...quote:Op maandag 5 januari 2009 21:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tsss mietje!
Gas is alles!
ok ok een sneeuw ketting doet ook wonderen maar dan kan je nog niet harder
Daar ligt toch een snowworld ding. Dus als je sneeuw wilt zien dan moet je daar gewoon heen gaan.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:55 schreef Superiyurtjuh het volgende:
Ik zou wel sneeuw willen hoor, hierzo....Cursus in Zoetermeer, lekker dichtbij
hehehe zo ben ik ook altijd. Ik heb dan ook rainX op mn ramen en heb dan daardoor gewoon goed zicht. Ok het is wat gladder maar als je geen plotselingen beweging hoeft te maken is er niks aan de hand.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:58 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als de rest voor je niet harder rijdt, dan kun je zelf niet harder rijden. Net heb ik gewoon lekker ingehaald in de sneeuw. Ik ben zo een idioot die gewoon 80+ rijd...
Ik zou dat ook wel gaaf vinden. Maar helaas hier gebeurd dat niet zo veel.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:55 schreef Superiyurtjuh het volgende:
Ik zou wel sneeuw willen hoor, hierzo....Cursus in Zoetermeer, lekker dichtbij
Das nep sneeuw en niet boeiend. Buiten helemaal wit dat vind ik altijd een gaaf gezicht!quote:Op maandag 5 januari 2009 21:59 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Daar ligt toch een snowworld ding. Dus als je sneeuw wilt zien dan moet je daar gewoon heen gaan.
Waar woon je dan?quote:Op maandag 5 januari 2009 21:43 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
quote:
quote:Op maandag 5 januari 2009 21:49 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik woon dan ook in het zuiden van Limburg. Xummon kan er misschien over mee praten. Vanochtend 2 uur gereden over 50 kilometer... Rijd je dan met 20 km/h over de SNELweg...
Dat wist ik wel hoorquote:
idd het was vanmorgen idd geen pretje om naar mijn werk te rijden, en morgen wordt het al helemaal glijden, oh wacht morgen heb ik vrijquote:Op maandag 5 januari 2009 21:49 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Bocholtz.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:53 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dat wist ik wel hoor
Ik vond 10 cm al tof.
Als ik de eerste tien meter na onze oprit glij. Dan zet ik de auto weer netjes terug op de oprit en werk van thuis uit wel.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:04 schreef Xummon het volgende:
[..]
idd het was vanmorgen idd geen pretje om naar mijn werk te rijden, en morgen wordt het al helemaal glijden, oh wacht morgen heb ik vrij
quote:Op maandag 5 januari 2009 22:53 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dat wist ik wel hoor
Ik vond 10 cm al tof.
quote:Op maandag 5 januari 2009 23:04 schreef Xummon het volgende:
[..]
idd het was vanmorgen idd geen pretje om naar mijn werk te rijden, en morgen wordt het al helemaal glijden, oh wacht morgen heb ik vrij
En dan hopen dat je de 1e 10 meter nergens tegen aan rijd anders levert ie niks meer op en gaat dat netjes ook niet meer op.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:29 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als ik de eerste tien meter na onze oprit glij. Dan zet ik de auto weer netjes terug op de oprit en werk van thuis uit wel.
Ik speel nu in de 15de divisie 6, en ben gemiddeld bijna 200 hatstats blij dat ik overleef. Ik had ook pech met een zeer sterke promovendus (welke nu kampioen wordt, en misschien rechtstreeks promoveert) en teams die weer beter gingen spelen. Het is wel een vrij actieve en gezellige competitie, dus zo erg is het niet om erin te spelenquote:Op maandag 5 januari 2009 13:16 schreef Outpost76 het volgende:
Even een reminder voor de mensen die naar de VI promoveren met niet al te veel hatstats :
[ afbeelding ]
Dit is de nr 1 poule van 1024
[ afbeelding ]
200 van 1024
[ afbeelding ]
419 van 1024
[ afbeelding ]
754 van 1024
[ afbeelding ]
950 van 1024
Nou hoop ik dat de meeste er in 1 komen onder de 754 anders worden t lastige seizoenen ben ik bang. Tenzij jullie je gaan versterken.
ik las tietjesquote:Op maandag 5 januari 2009 21:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tsss mietje!
Gas is alles!
ok ok een sneeuw ketting doet ook wonderen maar dan kan je nog niet harder
Dat is all1 maar beter voor t moment dat jij kampioen wordt en promoveert want dan kan je je makkelijker handhaven in de V. Daarom wilde ik dus nog een seizoentje in de VII vertoeven.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:18 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Ik speel nu in de 15de divisie 6, en ben gemiddeld bijna 200 hatstats blij dat ik overleef. Ik had ook pech met een zeer sterke promovendus (welke nu kampioen wordt, en misschien rechtstreeks promoveert) en teams die weer beter gingen spelen. Het is wel een vrij actieve en gezellige competitie, dus zo erg is het niet om erin te spelen
quote:
Helmond, aangenaam.quote:
Lees maar eens terug naar een post van afgelopen zondag, daarin zeg ik dat het goed zit qua middenveld en ik nu de rest ga versterken.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Daar is Ruudt ook heilig van overtuigd. Ik ben all1 van mening dat je zonder een goede verdediging altijd goals tegen kan krijgen als de aanval van de tegenstander veeeel beter is. Zelfs als jou mid sterker is.
Max 185 kom je uit op ongeveer plaats 6816 van de 8192 in VI. Gemiddeld zul je nooit 185 halen, ook niet als je niet PIC speelt in de uitwedstrijden. Je thuis wedstrijden haal je dan namelijk hogere ratings, dus ik denk dat het gemiddelde van 160.2 een prima gemiddelde is, ondanks je PIC's.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 07:59 schreef Ruudt het volgende:
Even nog wat antwoorden geven, want ik zie m'n naam regelmatig voorbij komen de afgelopen pagina's.
Ik haal gemiddeld 160.2 hatstats, maar maximaal 185. Door het PICcen in uitwedstrijden wat ik meestal doe valt zo'n gemiddelde natuurlijk wat lager uit.
Ga dus maar gewoon van 185 uit, want dat haal ik gewoon als m'n spelers fit zijn. Met deze stats heb ik wel degelijk wat in VI te zoeken, vooral als ik nog kan werken aan meer.
Voor Paaskonijn: Ik woon sinds dec. 2004 in Deurne.
oost-indisch lysdectiesch noem ik het altijdquote:Op dinsdag 6 januari 2009 01:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jij leest wat je wil lezen geloof ik.
En dan ben ik lesdycties
Ik zou voor het tweede kiezen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:05 schreef rompompom het volgende:
Hmm, ik zit nog heel erg te twijfelen wat te doen. Een nieuwe, frisse start en alles verkopen of komend seizoen 'lekker' meedraaien in de VI en rustig kapitaal opbouwen met wat toffe trainees.
Je hebt gelijk mijn excuus. Ik dacht echt dat je in t vorige topic zei te pomoveren met maar 154 hatstats. Mijn fout dus.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 07:59 schreef Ruudt het volgende:
Even nog wat antwoorden geven, want ik zie m'n naam regelmatig voorbij komen de afgelopen pagina's.
Ik haal gemiddeld 160.2 hatstats, maar maximaal 185. Door het PICcen in uitwedstrijden wat ik meestal doe valt zo'n gemiddelde natuurlijk wat lager uit.
Ga dus maar gewoon van 185 uit, want dat haal ik gewoon als m'n spelers fit zijn. Met deze stats heb ik wel degelijk wat in VI te zoeken, vooral als ik nog kan werken aan meer.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:32 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
oost-indisch lysdectiesch noem ik het altijd
Het 2e lijkt mij idd de beste optie. Alhoewel een bezem ook wel eens verfrissend kan helpenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:05 schreef rompompom het volgende:
Hmm, ik zit nog heel erg te twijfelen wat te doen. Een nieuwe, frisse start en alles verkopen of komend seizoen 'lekker' meedraaien in de VI en rustig kapitaal opbouwen met wat toffe trainees.
Edit: Hoewel, als ik zie waar ik nu in terecht zou komen, dan kan ik zo weer promoveren. Nou ja, ik zie wel.
Wat heb je nu lopen en wat ga je vervangen en inkopen?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:22 schreef RemCOW het volgende:
Ligt aan je team lijkt mij. Ik heb twee seizoenen geleden zo'n beetje alles verkocht, omdat de meeste spelers of te oud of te duur waren. Daar heb ik jonge spelers voor teruggekocht met goede bijstats. Beste keus ooit. Nu ga ik weer de helft van mijn team vervangen
Heb je dan iets verkeerd gedaan?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:22 schreef Superiyurtjuh het volgende:
Mijn team is niet beter geworden na een totale uitverkoop/inkoop nieuwe spelers
kredietcrisis..quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:25 schreef Superiyurtjuh het volgende:
Ja, ik heb het in de verkeerde periode gedaan. Spelers werden ineens veul duurder.
Dus ik heb óf te vroeg verkocht, óf weer te laat ingekocht
quote:Nieuwe supporter
Mats02 is vanaf nu een supporter van je team!
Sluiten
ik heb alleen die lelijkerd awards gezien..quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:38 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
![]()
![]()
Vergeet men de nominatie voor de awards niet!?
Ja, ik blijf de aandacht er op vestigen, anders ben ik voor niks met die avatars bezig![]()
Ja, daarom spreek ik ook over een nominatiequote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:47 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik heb alleen die lelijkerd awards gezien..
stelletje schijtlafaards johquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:57 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ja, daarom spreek ik ook over een nominatieAlleen het loopt nog niet echt storm, bijna alleen de mensen waarvan je het kan verwachten hebben hun nominatie ingezonden, vandaar...
Al een ht mailtje binnen de fed verstuurd?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:57 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ja, daarom spreek ik ook over een nominatieAlleen het loopt nog niet echt storm, bijna alleen de mensen waarvan je het kan verwachten hebben hun nominatie ingezonden, vandaar...
Dat is toch logisch, dat alleen de actievelingen plus een verdwaalde enkeling een inzending doet.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:57 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Tja als je twee keer binnen drie dagen op mn teampagina spiekt blijft je naam hangen natuurlijkquote:
die heb ik wel gehad.. jij niet gelezen dus?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Al een ht mailtje binnen de fed verstuurd?
Zo ja nog eens doen en zo nee alsnog doen
Gewoon spammen die zooi
Ongetwijfeld maar al weer vergeten dus.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:07 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
die heb ik wel gehad.. jij niet gelezen dus?
Steeds met het herladen van de pagina deze post in mn scherm. Het is maar goed dat we weten dat t over sneeuw gingquote:Op maandag 5 januari 2009 21:47 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
20 cm, holy fuck.
Zelfs met de luxe van twee woonplaatsen heb ik twee keer nul
Logisch is het ook wel, maar juist om de aandacht te pakken van de enkeling die hier maar af en toe even spiekt spam ik vaak even!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:00 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Dat is toch logisch, dat alleen de actievelingen plus een verdwaalde enkeling een inzending doet.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:00 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Tja als je twee keer binnen drie dagen op mn teampagina spiekt blijft je naam hangen natuurlijk
tuurlijk.. jij bent zo populair. Dat snap ik ook wel..quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ongetwijfeld maar al weer vergeten dus.
Ik krijg dan ook zo veel berichtjes binnen.
ik ben zo blij dat ik niet de enige benquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Steeds met het herladen van de pagina deze post in mn scherm. Het is maar goed dat we weten dat t over sneeuw ging
Gooi t dan onder je posts (in je profiel dus) Dan komt t iedere keer dat je post voorbijquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:14 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Logisch is het ook wel, maar juist om de aandacht te pakken van de enkeling die hier maar af en toe even spiekt spam ik vaak even!![]()
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:14 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
tuurlijk.. jij bent zo populair. Dat snap ik ook wel..
quote:ik ben zo blij dat ik niet de enige ben
Ik moest de eerste keer even de vorige pagina teruglezen
Ook een idee inderdaad, al moet ik zeggen dat ik dat niet altijd bij iedereen lees!!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gooi t dan onder je posts (in je profiel dus) Dan komt t iedere keer dat je post voorbij
[..]
Niet???? Er zijn er tussen die zijn geniaal!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:35 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ook een idee inderdaad, al moet ik zeggen dat ik dat niet altijd bij iedereen lees!!
valt me nu pas opquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Steeds met het herladen van de pagina deze post in mn scherm. Het is maar goed dat we weten dat t over sneeuw ging
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
jij met je 2x nul
ben je een stiekem een vrouw?
Ik durf het bijna niet te vragen maar je weet wel wat buitenspel is?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:50 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik speel zoveel voetbalspelletjes dat ik het me niet meer kan veroorloven de waarheid te uiten
Heel goed zelfsquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te vragen maar je weet wel wat buitenspel is?
zo verleidelijk om op te gaan maar bereik het toch liever zelf. Ook al heb ik dan nog trainees van redelijk en goedquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:55 schreef fjehoel het volgende:
Is er iemand die een hattrick account wil hebben? Het team is Knarfs (812867) en zit in VII.80. Het A-team haalt een dikke 50 sterren totaal. 2.3 miljoen in cash en als je de drie aanvaller trainees verkoopt heb je er zo 8 miljoen bij. Het stadion is uitgebreid naar 40k plaatsen en de supportersclub heeft 1550 leden. Ik stop met hattrick omdat ik er eignelijk geen tijd meer voor heb en geen zin in heb. Als je interesse hebt kun je contact opnemen via fjehoel at gmail.com
Ik denk niet dat iemand daar in geintereseerd is omdat hier ook mee gelezen wordt. Je zou wel wat leuke boden kunnen doen op spelers van mn buurman. Die begint net en kan wel wat geld gebruiken. Als je maar niet teveel bied want dan krijgt hij er straks problemen mee.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:55 schreef fjehoel het volgende:
Is er iemand die een hattrick account wil hebben? Het team is Knarfs (812867) en zit in VII.80. Het A-team haalt een dikke 50 sterren totaal. 2.3 miljoen in cash en als je de drie aanvaller trainees verkoopt heb je er zo 8 miljoen bij. Het stadion is uitgebreid naar 40k plaatsen en de supportersclub heeft 1550 leden. Ik stop met hattrick omdat ik er eignelijk geen tijd meer voor heb en geen zin in heb. Als je interesse hebt kun je contact opnemen via fjehoel at gmail.com
Ik hoef geen team dat slechter is dan mijn eigen team...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:55 schreef fjehoel het volgende:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:42 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik hoef geen team dat slechter is dan mijn eigen team...
Je weet dat ik GM ben op hattrick?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat iemand daar in geintereseerd is omdat hier ook mee gelezen wordt. Je zou wel wat leuke boden kunnen doen op spelers van mn buurman. Die begint net en kan wel wat geld gebruiken. Als je maar niet teveel bied want dan krijgt hij er straks problemen mee.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:06 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Je weet dat ik GM ben op hattrick?
nee maar nu wel.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:06 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Je weet dat ik GM ben op hattrick?
Tvoj Maminkaquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
nee maar nu wel.![]()
damn daar laat je me ff flink schrikken
Edit :
Wat was je team ook alweer? Meteen ff een bookmarkje maken in hattrick.
Wel een goede grap trouwens
Ik zie je ondertitel nu pas, how sad.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:29 schreef The_Hives het volgende:
Hattrick is van mij. Waarom denk je dat ik hier wel post maar 'geen team' heb
oja die on uitspreekbare naam. Dat moet verdomme lastig zijn voor de verslag geversquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:29 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Tvoj Maminka
Dat wéér een teamnaam ondergaat na het seizoen.
want?quote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:29 schreef The_Hives het volgende:
Hattrick is van mij. Waarom denk je dat ik hier wel post maar 'geen team' heb
quote:Gastenboek
06-01-2009 Laatste bericht door PaasKonijn
WA MOT JE?! 8.gif
Bekijk het gastenboek
is dat niet de tweede keer in twee dagen dat je ergens goed intrapt? Jij bent ook een makkelijkequote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
nee maar nu wel.![]()
damn daar laat je me ff flink schrikken
Edit :
Wat was je team ook alweer? Meteen ff een bookmarkje maken in hattrick.
Wel een goede grap trouwens
Je kunt daar beter in trappen dan in de zooi die de meeste honden op straat achter laten...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:44 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
is dat niet de tweede keer in twee dagen dat je ergens goed intrapt? Jij bent ook een makkelijke
Wat denk je.quote:
Als ik een PI kon gebruiken was deze het:quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:41 schreef Outpost76 het volgende:
Zo die PaasKonijn is lief joh :
[..]
![]()
En dat omdat ik ff naar m zwaaide![]()
PaasKonijn
Tja soms wel ja. Soms ook niet. Ik mag dat juist wel. Ik hou andere ook graag voor t ootje. Kijk maar in nico zn klus topicquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:44 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
is dat niet de tweede keer in twee dagen dat je ergens goed intrapt? Jij bent ook een makkelijke
PI??quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:48 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Als ik een PI kon gebruiken was deze het: [ afbeelding ]
Zo ech wel! Gelukkig laten ze me niet zo vaak meer naar buiten. Ik trap daar altijd in en mag ik weer alles schoonmaken.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:45 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je kunt daar beter in trappen dan in de zooi die de meeste honden op straat achter laten...
Post Icon. Dat ding naast de linker bovenhoek...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tja soms wel ja. Soms ook niet. Ik mag dat juist wel. Ik hou andere ook graag voor t ootje. Kijk maar in nico zn klus topic
[..]
PI??![]()
En als je buitenkomt, dan zijn ze zeker vergeten de ketting vast te maken?quote:[..]
Zo ech wel! Gelukkig laten ze me niet zo vaak meer naar buiten. Ik trap daar altijd in en mag ik weer alles schoonmaken.
vereerd hoeft niet hoor. Ik verdenk jullie fed het meeste van cheaten. Vandaarquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
Wel leuk dat je dan uit alle feds kan kiezen en dan bij ons komt lullen
We zijn vereerd!
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:55 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Post Icon. Dat ding naast de linker bovenhoek...
Nee dan zijn ze me mn pillen vergeten achter te laten en moet ik snel naar de apotheek.quote:En als je buitenkomt, dan zijn ze zeker vergeten de ketting vast te maken?
geen idee, anders vraag ik het niet. Ik heb dit onderschrift namelijk al sinds ik op Fok komquote:
Ah. Verzuurd omdat je je eigen team kwijt bent geraakt zeker...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:58 schreef The_Hives het volgende:
[..]
vereerd hoeft niet hoor. Ik verdenk jullie fed het meeste van cheaten. Vandaar
Kan niet. Je hebt het minimaal 5 keer veranderd...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef The_Hives het volgende:
[..]
geen idee, anders vraag ik het niet. Ik heb dit onderschrift namelijk al sinds ik op Fok kom
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:58 schreef The_Hives het volgende:
[..]
vereerd hoeft niet hoor. Ik verdenk jullie fed het meeste van cheaten. Vandaar
droog klootquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:00 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Kan niet. Je hebt het minimaal 5 keer veranderd...
kwijt geraakt?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ah. Verzuurd omdat je je eigen team kwijt bent geraakt zeker...
touchéquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:00 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Kan niet. Je hebt het minimaal 5 keer veranderd...
Ik heb een 19 jarig met redelijk voor 7000 verkocht, dus 15000 moet je er wel voor kunnen krijgen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:01 schreef drummerdude het volgende:
Is een 17 jarige redelijk verdediger te verkopen? En zo ja, verkopen of houden? (ik train verdedigen)
17 jarig met redelijk verdedigen moet je zelf houden en lekker op trainen nu krijg je er nog geen ene klote voor straks wel.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:01 schreef drummerdude het volgende:
Is een 17 jarige redelijk verdediger te verkopen? En zo ja, verkopen of houden? (ik train verdedigen)
neequote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
dat doen wij nooit! Echt nooooit Echt niet geloof me echt niet hoor! Echt nooit. Geloof je me?
Nee joh, als je iemand quote moet je maar eens helemaal naar boven scrollen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Volgens mij werd dat ding een avatar genoemd hiero maar goed. ieder zn eigen ding
[..]
Nee dan zijn ze me mn pillen vergeten achter te laten en moet ik snel naar de apotheek.
Rechts van je avatar...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Volgens mij werd dat ding een avatar genoemd hiero maar goed. ieder zn eigen ding
[..]
Nee dan zijn ze me mn pillen vergeten achter te laten en moet ik snel naar de apotheek.
lullo! Wij spelen dan nooit vals maar je kan dan nog wel wat met je geld doen naar ons toe oid! Das gewoon verdelen. En dus niet vals.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:02 schreef The_Hives het volgende:
[..]
kwijt geraakt?Ik heb hem met meer dan 5 miljoen op de bank botje laten worden
Dan moet je ook geen warme douche nemen...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:05 schreef Ruudt het volgende:
Ik ben al 2 uur thuis en heb na een warme douche nog steeds een knalrood half bevroren rechteroor.
Als je gewoon alleen de koude douche had genomen, dan was dat nog beter geweest. Als je lichaam het aan de buitenkant wat kouder heeft dan probeert het zich van binnenuit op te warmen. Doordat je nu van de buitenkant hebt opgewarmd probeert het van binnenuit te koelen...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:06 schreef Ruudt het volgende:
Jaja, ik begon koud en bouwde langzaam op, zoveel verstand heb ik ook wel.
Had alleen geen zin om het uit te typen aangezien me dat logisch lijkt..
Om je de winter door te sponseren?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:03 schreef The_Hives het volgende:
[..]
nee, waarom denk je dat ik jouw contributie verhoogd heb
????????? Nou snap ik er helemaal geen zak meer van. Links naast de datum oid? Waar andere moderator of admin hebben of zoals 1 kutmodquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:03 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Nee joh, als je iemand quote moet je maar eens helemaal naar boven scrollen.
Daar zie je Gebruikersnaam: Outpost 76 en daaronder Posticon: en dan kan je een icoontje kiezen.
zit de text die ik nu typ.quote:
Dan had je gewoon niet moeten douchen. En de volgende keer een oorwarmer of muts opzetten.quote:
Dat is de functie van iemand die bij FOK! iets doet...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Om je de winter door te sponseren?
[..]
????????? Nou snap ik er helemaal geen zak meer van. Links naast de datum oid? Waar andere moderator of admin hebben of zoals 1 kutmod
[..]
Jezus. Tussen je avatar en tekst...quote:zit de text die ik nu typ.
ow die. Kan je daar dan ook een persoonlijke neerzetten dan? Ik mis geloof ik echt iets uit zijn post. Ik snapte er echt geen hol van.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:13 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat is de functie van iemand die bij FOK! iets doet...
[..]
Jezus. Tussen je avatar en tekst...
Rechts van je avatar en links van de linkerbovenhoek van het tekstvak.
Nah, oor doet zeer.quote:
Maar wat heb je gedaan dat je t zo koud had dan? Een uur met je oor op t ijs gelegen om te horen of je er door heen ging zakken?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:15 schreef Ruudt het volgende:
Ik moest wel douchen, werk namelijk bij een bedrijf waar groentes worden gesneden en verpakt.
Dat tekentje in je gastenboek zou eruit hebben gezien als zo'n posticon.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja dat heb ik eindelijk door maar wat bedoelde paaskonijn dan?
die kan je nl gebruiken dus ik snap er echt geen zak meer van.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:48 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Als ik een PI kon gebruiken was deze het: [ afbeelding ]
ow dat verklaart een hoop.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:19 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Dat tekentje in je gastenboek zou eruit hebben gezien als zo'n posticon.
ik los dat op door een trui met capu aan te trekken en dan de capu op te doen voor ik mn helm op doe.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:18 schreef Ruudt het volgende:
Neen het is hier buiten tussen de -8 en -11 en aangezien mijn vervoer een scooter is (omdat het maar 15 minuten rijden is) ga ik deze dagen dus redelijk kapot, hoe goed ik me ook inpak.
De tering een half topic verder en * Outpost76 snapt het eindelijk.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:20 schreef Ruudt het volgende:
Whehe hij gebruikt 'm toch, ook al zie je dan geen smiley.
Huh? Nou snap ík er heul niks meer van!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:15 schreef RealBizkit666 het volgende:
<---------- POSTICON.
Kan iemand mij nu alle posts over The_Hives zijn ondertitel uitleggen. Ik zie namelijk niet eens een ondertitel laat staan dat ik de touché begrijp...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:22 schreef Outpost76 het volgende:
De tering een half topic verder en * Outpost76 snapt het eindelijk.
Hij zet er altijd alvast in dat Ajax de titel van het lopende seizoen pakt.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:25 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Kan iemand mij nu alle posts over The_Hives zijn ondertitel uitleggen. Ik zie namelijk niet eens een ondertitel laat staan dat ik de touché begrijp...
dark. De mooiste.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:26 schreef Ruudt het volgende:
Wat heb jij voor lelijke layout.
Ja, die vind ik dus echt een hele goede naam hebben. Zéér toepasselijk.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:28 schreef Ruudt het volgende:
Ziet er niet uit, ik heb gewoon "bagger", wat een mooie naam ook.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:25 schreef rompompom het volgende:
[..]
Huh? Nou snap ík er heul niks meer van!
[ afbeelding ]
Zie je dit :quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:25 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Kan iemand mij nu alle posts over The_Hives zijn ondertitel uitleggen. Ik zie namelijk niet eens een ondertitel laat staan dat ik de touché begrijp...
bij mij onder iedere post staan?quote:Hattrick : FC RKDEO (1008648) FC RKDEO A1 (36390)
Held : Daley Blind (heerlijk om die naam weer te horen op de Nederlandse velden!)
Travian : Hollandia en Hollandia II
Gelukkig 2009 allemaal!
Daarom heeft ie m dus al 5x minimaal moeten aanpassen en kan t dus niet t zelfde zijn sinds hij hier komt.quote:AFC AJAX Kampioen 2008-2009
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2009
Oh, ik dacht dat je ondertitel direct onder je username stond.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:27 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Hij zet er altijd alvast in dat Ajax de titel van het lopende seizoen pakt.
nee das waar jij :quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:36 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je ondertitel direct onder je username stond.
hebt staan.quote:"If you think you can or can't, you are right" - Henry Ford.
Hoe heet dan waar jij:quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
nee das waar jij :
[..]
hebt staan.
Zo nou snapte ik er net geen hol van. Kan ik nog wel iets uitleggen gelukkig
hebt staan?quote:TD van FC RKDEO
Sub titel oid.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:43 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Hoe heet dan waar jij:
[..]
hebt staan?
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:46 schreef Ruudt het volgende:
Dat heet hier op Fok! een ondertitel en wat onder je post staat heet een signature.
Dus je hebt het aan het rechte eind.
Dan had ie toch gelijkquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:46 schreef Ruudt het volgende:
Dat heet hier op Fok! een ondertitel en wat onder je post staat heet een signature.
dat stond er eerst nog niet namelijkquote:Dus je hebt het aan het rechte eind.
quote:Blind (heerlijk om die naam weer te horen op de Nederlandse velden!)
Bij uitdagingen nog steeds toch?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:51 schreef DeHovenier het volgende:
Waar kan ik mijn team aanmelden voor de Oefenpot? Waar is dat linkje gebleven?
Geen idee ik zie m helemaal niet. Maar dat kan ook komen door dat ik al een oefen pot heb. Staat ie niet gewoon bij uitdagingen?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:51 schreef DeHovenier het volgende:
Waar kan ik mijn team aanmelden voor de Oefenpot? Waar is dat linkje gebleven?
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:54 schreef FrituurVetPet het volgende:
Oh en over jouw signature:
[..]
300% eens!!!
Hij heeft in een interview gezegd mr Ajax te willen worden.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Geen idee ik zie m helemaal niet. Maar dat kan ook komen door dat ik al een oefen pot heb. Staat ie niet gewoon bij uitdagingen?
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou nog hopen dat ie net zo goed wordt als of nog beter wordt dan zn papa.
Een goed streven ook!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:05 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Hij heeft in een interview gezegd mr Ajax te willen worden.
Het is uiteraard wishful thinking, maar een mooie wens is het wel!
Iddquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:55 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Bij uitdagingen nog steeds toch?
quote:Kon geen tegenstander vinden volgens jouw criteria, je bent toegevoegd aan de OefenPot.
quote:Pool result code=-2
Dan zit er een pool te kutten!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:23 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Idd
[..]
Wat is dit?
Pool result code=-2
2009 misschien?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef The_Hives het volgende:
[..]
geen idee, anders vraag ik het niet. Ik heb dit onderschrift namelijk al sinds ik op Fok kom
Er bij stil gestaan dat je op dinsdag na 18:00u GEEN internationale friendlies meer kunt regelen?quote:
aha maar thx daar was ik hier boven nog niet achter. Ik begreep all1 niet wat je bedoeldequote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:33 schreef Paaskonijn het volgende:
Oh en Outpost![]()
![]()
Met een PI kan je de toon van een post aangeven.
Ah, de layout voor mensen met oude, trage, slome windows PC's...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:25 schreef rompompom het volgende:
[..]
Huh? Nou snap ík er heul niks meer van!
[ afbeelding ]
Hij zei meneer...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
aha maar thx daar was ik hier boven nog niet achter. Ik begreep all1 niet wat je bedoelde
inm heeft meneer Ruudt me t uitgelegd samen met meneer RealBizkit666.
Ik zag het. PI's zijn de bom.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
aha maar thx daar was ik hier boven nog niet achter. Ik begreep all1 niet wat je bedoelde
inm heeft meneer Ruudt me t uitgelegd samen met meneer RealBizkit666.
hey ik heb ook een oude, trage, slome windows PC. Maar niet die layout!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:38 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ah, de layout voor mensen met oude, trage, slome windows PC's...
PI's zijn voor mensen die hun posts niet goed kunnen uitdrukken. Daarom gebruik ik ze zeer zelden.quote:
Sorry.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
hey ik heb ook een oude, trage, slome windows PC. Maar niet die layout!
Dus let op je worden apple freak!![]()
omfg daar is meneer droog kloot weerquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:41 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
PI's zijn voor mensen die hun posts niet goed kunnen uitdrukken. Daarom gebruik ik ze zeer zelden.
Ik ben er toch echt al weer 10 minuten hoor.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
omfg daar is meneer droog kloot weer
Het is je vergevenquote:
Wat?? Hoe?? en......................................quote:Moet ik wel zegen dat ik Vista via Boot Camp heb lopen aangezien ik moet kunnen programmeren met Visual Studio 2008 en Windows XP in een virtual machine zodat ik tijdens het werken met de Mac kan downloaden met uTorrent...
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:46 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik ben er toch echt al weer 10 minuten hoor.
En dat was niet mijn eerste post in die 10 minuten...
Ik moet voor mn lesdyctie al rustig en vaker wat lezen om t te begrijpen. Maar dit is voor mij chinees dus dat helpt toch niet.quote:
1 Poging.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Het is je vergeven![]()
[..]
Wat?? Hoe?? en......................................![]()
.
.
.
.
.
.
Laat maar dat uitleggen is niet aan mij besteed. Snap t nu al niet meer
Stuur de FA's maar een mail.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:50 schreef FrituurVetPet het volgende:
Het wordt tijd voor een Hattrick subforum en bijpassend SC
Daarom hebben we ook een eigen forum nodig... Dan kunnen we in de verschillende topics wel ontopic blijven en dan kunnen dus alle topics die seal of ontopic worthiness krijgen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:53 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
We zullen in ieder geval geen seal of ontopic worthiness gaan verdienen
* Koekje ziet Ruudt helemaal dubbel liggen van het lachen...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:55 schreef Ruudt het volgende:
[..]
* Ruudt ziet Outpost z'n ogen groter en groter worden.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:41 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
PI's zijn voor mensen die hun posts niet goed kunnen uitdrukken. Daarom gebruik ik ze zeer zelden.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:51 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
1 Poging.
Ik heb 2 partities op mijn HD. Op 1 Partitie staat gewoon OSX 10.5. Om op die andere partitie een windows OS te draaien (vista in mijn geval) moet ik dat via Boot Camp instaleren. Boot Camp is een programma wat bij OSX 10.5 geleverd wordt. Hierdoor kan ik opstarten in OSX 10.5 of Vista. Vista heb ik dan nodig om Visual Studio 2008 te kunnen draaien met volledig geheugen en processor capaciteit.
In OSX 10.5 heb ik een programma dat heet VMWare. Hierin heb ik een virtual machine gemaakt zodat ik 2 besturingssystemen tegelijk kan draaien (OSX 10.5 en XP in mijn geval). XP heb ik namelijk nodig om uTorrent te kunnen draaien aangezien er geen goede torrentdownloaders voor OSX 10.5 zijn. Geheugen en processor zijn dan gedeeld (75/25 bij mij).
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:55 schreef Ruudt het volgende:
[..]
* Ruudt ziet Outpost z'n ogen groter en groter worden.
* Outpost76 gaat toch maar wat andere medicijnen halen als hij leest dat een koekje ruudt ziet dubbel liggenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:56 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
* Koekje ziet Ruudt helemaal dubbel liggen van het lachen...
Mijn bijnaam is koekje... zucht.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
* Outpost76 gaat toch maar wat andere medicijnen halen als hij leest dat een koekje ruudt ziet dubbel liggen
Joh vandaar dat je team ook zo heet.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:07 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Mijn bijnaam is koekje... zucht.
En dan noemt ie mij een droog kloot...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Joh vandaar dat je team ook zo heet.
Dat snapte ik wel vent. Ik zit een beetje stom te lullen. Dat je dat nog niet door hebt.
Ja juistem! Ik mag dat soort humor wel. Vandaar.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:11 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
En dan noemt ie mij meneer droog kloot...
Je bent een hoofdletter vergeten.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
ja juistem! Ik mag dat soort humor wel. Vandaar.
Volgens mij loop je me in de zeik te nemen want hij staat er wel hoor.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:14 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je bent een hoofdletter vergeten.
Gebruik dan verdomme ook een PIquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat snapte ik wel vent. Ik zit een beetje stom te lullen. Dat je dat nog niet door hebt.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:16 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Gebruik dan verdomme ook een PI
Voel je al nattigheid dan?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Volgens mij loop je me in de zeik te nemen want hij staat er wel hoor.
Stiekem mijn posts editen als je me quote he!
NEE!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:16 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Gebruik dan verdomme ook een PI
Dan kan ik je dus ook niet in de zeik lopen te nemen, dus was ik serieus en ben jij degene die stiekum achteraf aan het wijzigen was.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee want ik zit binnen en al was ik buiten hier sneeuwt of regent t niet. Helaas
Als dat zo was stond er wel een klein tekstje onder zoals in post 253.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:23 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan kan ik je dus ook niet in de zeik lopen te nemen, dus was ik serieus en ben jij degene die stiekum achteraf aan het wijzigen was.
nog 10 jongens en we kunnen onszelf heuse dagspammers noemen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:23 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan kan ik je dus ook niet in de zeik lopen te nemen, dus was ik serieus en ben jij degene die stiekum achteraf aan het wijzigen was.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:21 schreef Ruudt het volgende:
Leuk zo'n kit-designer, ben m'n away-kit aan het verneuken.
edit: ik was vergeten een pi te gebruiken.
[ afbeelding ]
Iedereen weet dat dat binnen 5 minuten niet komt...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als dat zo was stond er wel een klein tekstje onder zoals in post 253.
Ik wist dat niet.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:28 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Iedereen weet dat dat binnen 5 minuten niet komt...
Edit: Tenzij je iets in het editveld zet...
En nog een edit dan maar...
Daar stond eerst 11...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:27 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
nog 10 jongens en we kunnen onszelf heuse dagspammers noemen.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:27 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
nog 10 jongens en we kunnen onszelf heuse dagspammers noemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |