quote:Op zondag 4 januari 2009 22:36 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Die resultaten heb ik met m'n huidige team behaald hè..
Maar met m'n eerste team, Hellmond Terror Corps(2002-2004) speelde ik in divisie V en toen was het nog ten strengste verboden om met meerdere teams onder 1 IP-adres te spelen. Zat met carnaval met een stel vrienden bij elkaar en een man of 4 speelde ook HT dus we gingen elkaars team checken.
Dagje later waren we allemaal ons team kwijt, terwijl we niet eens aan elkaar verkocht hadden.
Hehe me2, helaas is de kans ontzettend klein.quote:Op zondag 4 januari 2009 22:41 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
[..]
Ik hoop er aan het eind van elk seizoen weer op...
ja inderdaad.. maar ook al is de kans klein.. de kans is erquote:Op zondag 4 januari 2009 22:41 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Hehe me2, helaas is de kans ontzettend klein.
Ik ook helaas komt t zelde voor omdat we allemaal te laag spelen. Hoe hoger je komt hoe minder van de zelfde div's er zijn. En dus is de kans groter!quote:Op zondag 4 januari 2009 22:41 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
[..]
Ik hoop er aan het eind van elk seizoen weer op...
quote:Op zondag 4 januari 2009 22:46 schreef GeneraalUli het volgende:
5-0 gewonnen van een botje met PIC, dramatisch.
Ja, dat je precies weet dat je bovenaan staat op die pagina's of dat je dat terug gaat kijken.quote:
Het valt me gewoon op dat t vandaag zo was op pagina 4, 5 en 6. 1 was logies en de rest heb ik idd ff terug gekeken jaquote:Op zondag 4 januari 2009 22:49 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Ja, dat je precies weet dat je bovenaan staat op die pagina's of dat je dat terug gaat kijken.
quote:ArcturusMeng 22:57
bamibal 22:51
deTuinman 22:51
Gijs_T 22:51
yurtjuh 22:51
Dat had ik vorig seizoen toen waren ze in hun thuis wedstrijd zelfs in het voordeel.quote:Op zondag 4 januari 2009 22:57 schreef Game_Error het volgende:
Ik ben overigens volgende week "licht in het voordeel" tegen een botje
quote:Op zondag 4 januari 2009 23:03 schreef Ruudt het volgende:
Komt door je persbericht.
Miep Miep!
[Hattrick] Vinnie Jones / Gary Lineker award Sz. 11
quote:Op zondag 4 januari 2009 22:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Het valt me gewoon op dat t vandaag zo was op pagina 4, 5 en 6. 1 was logies en de rest heb ik idd ff terug gekeken ja1x heeft FrituurVetPet het voor me verpest
Ikke niet dan moeten we nog 28 posts plaatsen. Aangezien t nu rustiger word door dat alle wedstrijden al gespeeld zijn. Lijkt me niet haalbaar.quote:Op zondag 4 januari 2009 23:11 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ga je nog opblijven voor pagina 7?
Ik wil anders nog wel wat posts de ME wurgen.quote:Op zondag 4 januari 2009 23:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ikke niet dan moeten we nog 28 posts plaatsen. Aangezien t nu rustiger word door dat alle wedstrijden al gespeeld zijn. Lijkt me niet haalbaar.
Gezien ik het nu pas lees niet denk ik.. Hoewel ik er wel weer van wakker zou kunnen liggenquote:Op zondag 4 januari 2009 20:08 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Doelde ik niet eens op.. of ik ontneem ik je rust nu?
Laat mij er even buiten wil jequote:Op zondag 4 januari 2009 22:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat t ff niet DiepFriest betekend niet meteen dat t heet is buiten toch?
Dat voorspelt voor mij dan ook weinig goedsquote:[..]
Ik hoop dat je je kan hand haven. Ik lag er toen der tijd met ongeveer t zelfde aantal hatstats in no time weer uit.
Proficiat. En succes met je blessure. Mijn verd werd erafgeschopt met een onheilspellende blessurezin maar het is maar +1. Daarin mazzel ik nu wel voor de tweede keer op rijquote:Op zondag 4 januari 2009 23:20 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Oja, hieperdepieperdepieperdepiep, niet hoera.. Topscorer er met een +6 vanaf geschopt.. Gelukkig nog wel 3 doelpunten, waardoor hij er met 1 wedstrijd te gaan nog 4 voor staat op 3 andere spelers. Moet kunnen lijkt me. Oja, en door m'n 8-0 winst op 'bot'-team nu dus ook officieel gepromoveerd naar VI
quote:Op zondag 4 januari 2009 23:20 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Gezien ik het nu pas lees niet denk ik.. Hoewel ik er wel weer van wakker zou kunnen liggen
[..]
Laat mij er even buiten wil je![]()
Voor jou Ruudt en Yur maar goed wat mij gebeurt is betekend niet dat dat jullie gebeurt.quote:Dat voorspelt voor mij dan ook weinig goeds![]()
auch +6 ook meteenquote:Oja, hieperdepieperdepieperdepiep, niet hoera.. Topscorer er met een +6 vanaf geschopt.. Gelukkig nog wel 3 doelpunten, waardoor hij er met 1 wedstrijd te gaan nog 4 voor staat op 3 andere spelers. Moet kunnen lijkt me. Oja, en door m'n 8-0 winst op 'bot'-team nu dus ook officieel gepromoveerd naar VI
Dat mag maar dan maak je zelf ook maar de nieuwequote:Op zondag 4 januari 2009 23:20 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik wil anders nog wel wat posts de ME wurgen.
ja maar die aanval ben ik toch ontzettend de baas met mijn verdediging?quote:Op maandag 5 januari 2009 09:36 schreef RealBizkit666 het volgende:
Met die geweldige aanval mag je blij zijn dat je een doelpunt hebt gemaakt...
SE's?quote:Op maandag 5 januari 2009 09:40 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja maar die aanval ben ik toch ontzettend de baas met mijn verdediging?
quote:Op maandag 5 januari 2009 10:06 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
SE's?
Dan kun je ratings hebben die 20 keer zo sterk zijn...
quote:Na via zijn oortje te hebben overlegd met zijn assistent, kende de scheidsrechter in de 32e minuut een penalty toe aan het bezoekende team. Gábor Balogh benutte deze uitgelezen kans en bracht de stand weer in evenwicht: 1-1.
quote:In de 57e minuut kwamen de partijen weer op gelijke hoogte nadat Juan Enrique Ortiz een aanval door het midden bekroonde met een doelpunt: 2-2.
Fout. Goed. Penalty is geen SE maar een Spelhervatting. Hoekschop is een SEquote:Op maandag 5 januari 2009 10:10 schreef RealBizkit666 het volgende:
Die eerste is dus een SE.De tweede een normale kans.
Je hebt gelijk ja. Maar bij spelhervatting en SE maakt je verdedigingsratings geen ruk uit.quote:Op maandag 5 januari 2009 10:11 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Fout. Goed. Penalty is geen SE maar een Spelhervatting. Hoekschop is een SE
Gewoon eens wat aan je aanval gaan doen...quote:Op maandag 5 januari 2009 11:38 schreef Psychonikeo het volgende:
nou ok.. bedankt voor het vertrouwen.
ja mijn 2e spits was geblesseerd en daarvoor stond nu een positiespel trainee in de spits die naar achter speelde en ik had mijn andere spits richting de vleugel gezet om in ieder geval via zijn vleugel een gaatje te vinden..quote:Op maandag 5 januari 2009 11:40 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Gewoon eens wat aan je aanval gaan doen...
De volgende keer moet je dan je reserve vleugelspeler in de spits zetten met de order "naar de vleugel". Dat heeft denk ik meer doel dan je middenveld wat op te krikken.quote:Op maandag 5 januari 2009 11:55 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja mijn 2e spits was geblesseerd en daarvoor stond nu een positiespel trainee in de spits die naar achter speelde en ik had mijn andere spits richting de vleugel gezet om in ieder geval via zijn vleugel een gaatje te vinden..
3. en dealquote:Op maandag 5 januari 2009 12:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nog 4 kom op Frituur!
ps maak jij de nieuwe?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |