Ik zou voor het tweede kiezen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:05 schreef rompompom het volgende:
Hmm, ik zit nog heel erg te twijfelen wat te doen. Een nieuwe, frisse start en alles verkopen of komend seizoen 'lekker' meedraaien in de VI en rustig kapitaal opbouwen met wat toffe trainees.
Je hebt gelijk mijn excuus. Ik dacht echt dat je in t vorige topic zei te pomoveren met maar 154 hatstats. Mijn fout dus.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 07:59 schreef Ruudt het volgende:
Even nog wat antwoorden geven, want ik zie m'n naam regelmatig voorbij komen de afgelopen pagina's.
Ik haal gemiddeld 160.2 hatstats, maar maximaal 185. Door het PICcen in uitwedstrijden wat ik meestal doe valt zo'n gemiddelde natuurlijk wat lager uit.
Ga dus maar gewoon van 185 uit, want dat haal ik gewoon als m'n spelers fit zijn. Met deze stats heb ik wel degelijk wat in VI te zoeken, vooral als ik nog kan werken aan meer.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:32 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
oost-indisch lysdectiesch noem ik het altijd
Het 2e lijkt mij idd de beste optie. Alhoewel een bezem ook wel eens verfrissend kan helpenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:05 schreef rompompom het volgende:
Hmm, ik zit nog heel erg te twijfelen wat te doen. Een nieuwe, frisse start en alles verkopen of komend seizoen 'lekker' meedraaien in de VI en rustig kapitaal opbouwen met wat toffe trainees.
Edit: Hoewel, als ik zie waar ik nu in terecht zou komen, dan kan ik zo weer promoveren. Nou ja, ik zie wel.
Wat heb je nu lopen en wat ga je vervangen en inkopen?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:22 schreef RemCOW het volgende:
Ligt aan je team lijkt mij. Ik heb twee seizoenen geleden zo'n beetje alles verkocht, omdat de meeste spelers of te oud of te duur waren. Daar heb ik jonge spelers voor teruggekocht met goede bijstats. Beste keus ooit. Nu ga ik weer de helft van mijn team vervangen
Heb je dan iets verkeerd gedaan?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:22 schreef Superiyurtjuh het volgende:
Mijn team is niet beter geworden na een totale uitverkoop/inkoop nieuwe spelers
kredietcrisis..quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:25 schreef Superiyurtjuh het volgende:
Ja, ik heb het in de verkeerde periode gedaan. Spelers werden ineens veul duurder.
Dus ik heb ķf te vroeg verkocht, ķf weer te laat ingekocht
quote:Nieuwe supporter
Mats02 is vanaf nu een supporter van je team!
Sluiten
ik heb alleen die lelijkerd awards gezien..quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:38 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
![]()
![]()
Vergeet men de nominatie voor de awards niet!?
Ja, ik blijf de aandacht er op vestigen, anders ben ik voor niks met die avatars bezig![]()
Ja, daarom spreek ik ook over een nominatiequote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:47 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik heb alleen die lelijkerd awards gezien..
stelletje schijtlafaards johquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:57 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ja, daarom spreek ik ook over een nominatieAlleen het loopt nog niet echt storm, bijna alleen de mensen waarvan je het kan verwachten hebben hun nominatie ingezonden, vandaar...
Al een ht mailtje binnen de fed verstuurd?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:57 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ja, daarom spreek ik ook over een nominatieAlleen het loopt nog niet echt storm, bijna alleen de mensen waarvan je het kan verwachten hebben hun nominatie ingezonden, vandaar...
Dat is toch logisch, dat alleen de actievelingen plus een verdwaalde enkeling een inzending doet.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:57 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Tja als je twee keer binnen drie dagen op mn teampagina spiekt blijft je naam hangen natuurlijkquote:
die heb ik wel gehad.. jij niet gelezen dus?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Al een ht mailtje binnen de fed verstuurd?
Zo ja nog eens doen en zo nee alsnog doen
Gewoon spammen die zooi
Ongetwijfeld maar al weer vergeten dus.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:07 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
die heb ik wel gehad.. jij niet gelezen dus?
Steeds met het herladen van de pagina deze post in mn scherm. Het is maar goed dat we weten dat t over sneeuw gingquote:Op maandag 5 januari 2009 21:47 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
20 cm, holy fuck.
Zelfs met de luxe van twee woonplaatsen heb ik twee keer nul
Logisch is het ook wel, maar juist om de aandacht te pakken van de enkeling die hier maar af en toe even spiekt spam ik vaak even!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:00 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Dat is toch logisch, dat alleen de actievelingen plus een verdwaalde enkeling een inzending doet.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:00 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Tja als je twee keer binnen drie dagen op mn teampagina spiekt blijft je naam hangen natuurlijk
tuurlijk.. jij bent zo populair. Dat snap ik ook wel..quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ongetwijfeld maar al weer vergeten dus.
Ik krijg dan ook zo veel berichtjes binnen.
ik ben zo blij dat ik niet de enige benquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Steeds met het herladen van de pagina deze post in mn scherm. Het is maar goed dat we weten dat t over sneeuw ging
Gooi t dan onder je posts (in je profiel dus) Dan komt t iedere keer dat je post voorbijquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:14 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Logisch is het ook wel, maar juist om de aandacht te pakken van de enkeling die hier maar af en toe even spiekt spam ik vaak even!![]()
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:14 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
tuurlijk.. jij bent zo populair. Dat snap ik ook wel..
quote:ik ben zo blij dat ik niet de enige ben
Ik moest de eerste keer even de vorige pagina teruglezen
Ook een idee inderdaad, al moet ik zeggen dat ik dat niet altijd bij iedereen lees!!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gooi t dan onder je posts (in je profiel dus) Dan komt t iedere keer dat je post voorbij
[..]
Niet???? Er zijn er tussen die zijn geniaal!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:35 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ook een idee inderdaad, al moet ik zeggen dat ik dat niet altijd bij iedereen lees!!
valt me nu pas opquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Steeds met het herladen van de pagina deze post in mn scherm. Het is maar goed dat we weten dat t over sneeuw ging
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |