20 cm, holy fuck.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:43 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je weet dat hier 20 cm sneeuw ligt? Ik ga eerst eens bellen en misschien dat ik woensdag eens langs ga. Het helpt natuurlijk wel dat ik sinds augustus een nieuw motorblok en een nieuwe turbo erin heb laten leggen.
Ik woon dan ook in het zuiden van Limburg. Xummon kan er misschien over mee praten. Vanochtend 2 uur gereden over 50 kilometer... Rijd je dan met 20 km/h over de SNELweg...quote:Op maandag 5 januari 2009 21:47 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
20 cm, holy fuck.
Zelfs met de luxe van twee woonplaatsen heb ik twee keer nul
Ik heb daar geen weet vanquote:Op maandag 5 januari 2009 21:43 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je weet dat hier 20 cm sneeuw ligt? Ik ga eerst eens bellen en misschien dat ik woensdag eens langs ga. Het helpt natuurlijk wel dat ik sinds augustus een nieuw motorblok en een nieuwe turbo erin heb laten leggen.
Tsss mietje!quote:Op maandag 5 januari 2009 21:49 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik woon dan ook in het zuiden van Limburg. Xummon kan er misschien over mee praten. Vanochtend 2 uur gereden over 50 kilometer... Rijd je dan met 20 km/h over de SNELweg...
Als de rest voor je niet harder rijdt, dan kun je zelf niet harder rijden. Net heb ik gewoon lekker ingehaald in de sneeuw. Ik ben zo een idioot die gewoon 80+ rijd...quote:Op maandag 5 januari 2009 21:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tsss mietje!
Gas is alles!
ok ok een sneeuw ketting doet ook wonderen maar dan kan je nog niet harder
Daar ligt toch een snowworld ding. Dus als je sneeuw wilt zien dan moet je daar gewoon heen gaan.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:55 schreef Superiyurtjuh het volgende:
Ik zou wel sneeuw willen hoor, hierzo....Cursus in Zoetermeer, lekker dichtbij
hehehe zo ben ik ook altijd. Ik heb dan ook rainX op mn ramen en heb dan daardoor gewoon goed zicht. Ok het is wat gladder maar als je geen plotselingen beweging hoeft te maken is er niks aan de hand.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:58 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als de rest voor je niet harder rijdt, dan kun je zelf niet harder rijden. Net heb ik gewoon lekker ingehaald in de sneeuw. Ik ben zo een idioot die gewoon 80+ rijd...
Ik zou dat ook wel gaaf vinden. Maar helaas hier gebeurd dat niet zo veel.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:55 schreef Superiyurtjuh het volgende:
Ik zou wel sneeuw willen hoor, hierzo....Cursus in Zoetermeer, lekker dichtbij
Das nep sneeuw en niet boeiend. Buiten helemaal wit dat vind ik altijd een gaaf gezicht!quote:Op maandag 5 januari 2009 21:59 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Daar ligt toch een snowworld ding. Dus als je sneeuw wilt zien dan moet je daar gewoon heen gaan.
Waar woon je dan?quote:Op maandag 5 januari 2009 21:43 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
quote:
quote:Op maandag 5 januari 2009 21:49 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik woon dan ook in het zuiden van Limburg. Xummon kan er misschien over mee praten. Vanochtend 2 uur gereden over 50 kilometer... Rijd je dan met 20 km/h over de SNELweg...
Dat wist ik wel hoorquote:
idd het was vanmorgen idd geen pretje om naar mijn werk te rijden, en morgen wordt het al helemaal glijden, oh wacht morgen heb ik vrijquote:Op maandag 5 januari 2009 21:49 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Bocholtz.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:53 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dat wist ik wel hoor
Ik vond 10 cm al tof.
Als ik de eerste tien meter na onze oprit glij. Dan zet ik de auto weer netjes terug op de oprit en werk van thuis uit wel.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:04 schreef Xummon het volgende:
[..]
idd het was vanmorgen idd geen pretje om naar mijn werk te rijden, en morgen wordt het al helemaal glijden, oh wacht morgen heb ik vrij
quote:Op maandag 5 januari 2009 22:53 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dat wist ik wel hoor
Ik vond 10 cm al tof.
quote:Op maandag 5 januari 2009 23:04 schreef Xummon het volgende:
[..]
idd het was vanmorgen idd geen pretje om naar mijn werk te rijden, en morgen wordt het al helemaal glijden, oh wacht morgen heb ik vrij
En dan hopen dat je de 1e 10 meter nergens tegen aan rijd anders levert ie niks meer op en gaat dat netjes ook niet meer op.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:29 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als ik de eerste tien meter na onze oprit glij. Dan zet ik de auto weer netjes terug op de oprit en werk van thuis uit wel.
Ik speel nu in de 15de divisie 6, en ben gemiddeld bijna 200 hatstats blij dat ik overleef. Ik had ook pech met een zeer sterke promovendus (welke nu kampioen wordt, en misschien rechtstreeks promoveert) en teams die weer beter gingen spelen. Het is wel een vrij actieve en gezellige competitie, dus zo erg is het niet om erin te spelenquote:Op maandag 5 januari 2009 13:16 schreef Outpost76 het volgende:
Even een reminder voor de mensen die naar de VI promoveren met niet al te veel hatstats :
[ afbeelding ]
Dit is de nr 1 poule van 1024
[ afbeelding ]
200 van 1024
[ afbeelding ]
419 van 1024
[ afbeelding ]
754 van 1024
[ afbeelding ]
950 van 1024
Nou hoop ik dat de meeste er in 1 komen onder de 754 anders worden t lastige seizoenen ben ik bang. Tenzij jullie je gaan versterken.
ik las tietjesquote:Op maandag 5 januari 2009 21:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tsss mietje!
Gas is alles!
ok ok een sneeuw ketting doet ook wonderen maar dan kan je nog niet harder
Dat is all1 maar beter voor t moment dat jij kampioen wordt en promoveert want dan kan je je makkelijker handhaven in de V. Daarom wilde ik dus nog een seizoentje in de VII vertoeven.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:18 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Ik speel nu in de 15de divisie 6, en ben gemiddeld bijna 200 hatstats blij dat ik overleef. Ik had ook pech met een zeer sterke promovendus (welke nu kampioen wordt, en misschien rechtstreeks promoveert) en teams die weer beter gingen spelen. Het is wel een vrij actieve en gezellige competitie, dus zo erg is het niet om erin te spelen
quote:
Helmond, aangenaam.quote:
Lees maar eens terug naar een post van afgelopen zondag, daarin zeg ik dat het goed zit qua middenveld en ik nu de rest ga versterken.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Daar is Ruudt ook heilig van overtuigd. Ik ben all1 van mening dat je zonder een goede verdediging altijd goals tegen kan krijgen als de aanval van de tegenstander veeeel beter is. Zelfs als jou mid sterker is.
Max 185 kom je uit op ongeveer plaats 6816 van de 8192 in VI. Gemiddeld zul je nooit 185 halen, ook niet als je niet PIC speelt in de uitwedstrijden. Je thuis wedstrijden haal je dan namelijk hogere ratings, dus ik denk dat het gemiddelde van 160.2 een prima gemiddelde is, ondanks je PIC's.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 07:59 schreef Ruudt het volgende:
Even nog wat antwoorden geven, want ik zie m'n naam regelmatig voorbij komen de afgelopen pagina's.
Ik haal gemiddeld 160.2 hatstats, maar maximaal 185. Door het PICcen in uitwedstrijden wat ik meestal doe valt zo'n gemiddelde natuurlijk wat lager uit.
Ga dus maar gewoon van 185 uit, want dat haal ik gewoon als m'n spelers fit zijn. Met deze stats heb ik wel degelijk wat in VI te zoeken, vooral als ik nog kan werken aan meer.
Voor Paaskonijn: Ik woon sinds dec. 2004 in Deurne.
oost-indisch lysdectiesch noem ik het altijdquote:Op dinsdag 6 januari 2009 01:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jij leest wat je wil lezen geloof ik.
En dan ben ik lesdycties
Ik zou voor het tweede kiezen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:05 schreef rompompom het volgende:
Hmm, ik zit nog heel erg te twijfelen wat te doen. Een nieuwe, frisse start en alles verkopen of komend seizoen 'lekker' meedraaien in de VI en rustig kapitaal opbouwen met wat toffe trainees.
Je hebt gelijk mijn excuus. Ik dacht echt dat je in t vorige topic zei te pomoveren met maar 154 hatstats. Mijn fout dus.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 07:59 schreef Ruudt het volgende:
Even nog wat antwoorden geven, want ik zie m'n naam regelmatig voorbij komen de afgelopen pagina's.
Ik haal gemiddeld 160.2 hatstats, maar maximaal 185. Door het PICcen in uitwedstrijden wat ik meestal doe valt zo'n gemiddelde natuurlijk wat lager uit.
Ga dus maar gewoon van 185 uit, want dat haal ik gewoon als m'n spelers fit zijn. Met deze stats heb ik wel degelijk wat in VI te zoeken, vooral als ik nog kan werken aan meer.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:32 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
oost-indisch lysdectiesch noem ik het altijd
Het 2e lijkt mij idd de beste optie. Alhoewel een bezem ook wel eens verfrissend kan helpenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:05 schreef rompompom het volgende:
Hmm, ik zit nog heel erg te twijfelen wat te doen. Een nieuwe, frisse start en alles verkopen of komend seizoen 'lekker' meedraaien in de VI en rustig kapitaal opbouwen met wat toffe trainees.
Edit: Hoewel, als ik zie waar ik nu in terecht zou komen, dan kan ik zo weer promoveren. Nou ja, ik zie wel.
Wat heb je nu lopen en wat ga je vervangen en inkopen?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:22 schreef RemCOW het volgende:
Ligt aan je team lijkt mij. Ik heb twee seizoenen geleden zo'n beetje alles verkocht, omdat de meeste spelers of te oud of te duur waren. Daar heb ik jonge spelers voor teruggekocht met goede bijstats. Beste keus ooit. Nu ga ik weer de helft van mijn team vervangen
Heb je dan iets verkeerd gedaan?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:22 schreef Superiyurtjuh het volgende:
Mijn team is niet beter geworden na een totale uitverkoop/inkoop nieuwe spelers
kredietcrisis..quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:25 schreef Superiyurtjuh het volgende:
Ja, ik heb het in de verkeerde periode gedaan. Spelers werden ineens veul duurder.
Dus ik heb óf te vroeg verkocht, óf weer te laat ingekocht
quote:Nieuwe supporter
Mats02 is vanaf nu een supporter van je team!
Sluiten
ik heb alleen die lelijkerd awards gezien..quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:38 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
![]()
![]()
Vergeet men de nominatie voor de awards niet!?
Ja, ik blijf de aandacht er op vestigen, anders ben ik voor niks met die avatars bezig![]()
Ja, daarom spreek ik ook over een nominatiequote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:47 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik heb alleen die lelijkerd awards gezien..
stelletje schijtlafaards johquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:57 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ja, daarom spreek ik ook over een nominatieAlleen het loopt nog niet echt storm, bijna alleen de mensen waarvan je het kan verwachten hebben hun nominatie ingezonden, vandaar...
Al een ht mailtje binnen de fed verstuurd?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:57 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ja, daarom spreek ik ook over een nominatieAlleen het loopt nog niet echt storm, bijna alleen de mensen waarvan je het kan verwachten hebben hun nominatie ingezonden, vandaar...
Dat is toch logisch, dat alleen de actievelingen plus een verdwaalde enkeling een inzending doet.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:57 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Tja als je twee keer binnen drie dagen op mn teampagina spiekt blijft je naam hangen natuurlijkquote:
die heb ik wel gehad.. jij niet gelezen dus?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Al een ht mailtje binnen de fed verstuurd?
Zo ja nog eens doen en zo nee alsnog doen
Gewoon spammen die zooi
Ongetwijfeld maar al weer vergeten dus.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:07 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
die heb ik wel gehad.. jij niet gelezen dus?
Steeds met het herladen van de pagina deze post in mn scherm. Het is maar goed dat we weten dat t over sneeuw gingquote:Op maandag 5 januari 2009 21:47 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
20 cm, holy fuck.
Zelfs met de luxe van twee woonplaatsen heb ik twee keer nul
Logisch is het ook wel, maar juist om de aandacht te pakken van de enkeling die hier maar af en toe even spiekt spam ik vaak even!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:00 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Dat is toch logisch, dat alleen de actievelingen plus een verdwaalde enkeling een inzending doet.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:00 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Tja als je twee keer binnen drie dagen op mn teampagina spiekt blijft je naam hangen natuurlijk
tuurlijk.. jij bent zo populair. Dat snap ik ook wel..quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ongetwijfeld maar al weer vergeten dus.
Ik krijg dan ook zo veel berichtjes binnen.
ik ben zo blij dat ik niet de enige benquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Steeds met het herladen van de pagina deze post in mn scherm. Het is maar goed dat we weten dat t over sneeuw ging
Gooi t dan onder je posts (in je profiel dus) Dan komt t iedere keer dat je post voorbijquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:14 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Logisch is het ook wel, maar juist om de aandacht te pakken van de enkeling die hier maar af en toe even spiekt spam ik vaak even!![]()
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:14 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
tuurlijk.. jij bent zo populair. Dat snap ik ook wel..
quote:ik ben zo blij dat ik niet de enige ben
Ik moest de eerste keer even de vorige pagina teruglezen
Ook een idee inderdaad, al moet ik zeggen dat ik dat niet altijd bij iedereen lees!!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gooi t dan onder je posts (in je profiel dus) Dan komt t iedere keer dat je post voorbij
[..]
Niet???? Er zijn er tussen die zijn geniaal!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:35 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ook een idee inderdaad, al moet ik zeggen dat ik dat niet altijd bij iedereen lees!!
valt me nu pas opquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Steeds met het herladen van de pagina deze post in mn scherm. Het is maar goed dat we weten dat t over sneeuw ging
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
jij met je 2x nul
ben je een stiekem een vrouw?
Ik durf het bijna niet te vragen maar je weet wel wat buitenspel is?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:50 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik speel zoveel voetbalspelletjes dat ik het me niet meer kan veroorloven de waarheid te uiten
Heel goed zelfsquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te vragen maar je weet wel wat buitenspel is?
zo verleidelijk om op te gaan maar bereik het toch liever zelf. Ook al heb ik dan nog trainees van redelijk en goedquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:55 schreef fjehoel het volgende:
Is er iemand die een hattrick account wil hebben? Het team is Knarfs (812867) en zit in VII.80. Het A-team haalt een dikke 50 sterren totaal. 2.3 miljoen in cash en als je de drie aanvaller trainees verkoopt heb je er zo 8 miljoen bij. Het stadion is uitgebreid naar 40k plaatsen en de supportersclub heeft 1550 leden. Ik stop met hattrick omdat ik er eignelijk geen tijd meer voor heb en geen zin in heb. Als je interesse hebt kun je contact opnemen via fjehoel at gmail.com
Ik denk niet dat iemand daar in geintereseerd is omdat hier ook mee gelezen wordt. Je zou wel wat leuke boden kunnen doen op spelers van mn buurman. Die begint net en kan wel wat geld gebruiken. Als je maar niet teveel bied want dan krijgt hij er straks problemen mee.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:55 schreef fjehoel het volgende:
Is er iemand die een hattrick account wil hebben? Het team is Knarfs (812867) en zit in VII.80. Het A-team haalt een dikke 50 sterren totaal. 2.3 miljoen in cash en als je de drie aanvaller trainees verkoopt heb je er zo 8 miljoen bij. Het stadion is uitgebreid naar 40k plaatsen en de supportersclub heeft 1550 leden. Ik stop met hattrick omdat ik er eignelijk geen tijd meer voor heb en geen zin in heb. Als je interesse hebt kun je contact opnemen via fjehoel at gmail.com
Ik hoef geen team dat slechter is dan mijn eigen team...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:55 schreef fjehoel het volgende:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:42 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik hoef geen team dat slechter is dan mijn eigen team...
Je weet dat ik GM ben op hattrick?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat iemand daar in geintereseerd is omdat hier ook mee gelezen wordt. Je zou wel wat leuke boden kunnen doen op spelers van mn buurman. Die begint net en kan wel wat geld gebruiken. Als je maar niet teveel bied want dan krijgt hij er straks problemen mee.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:06 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Je weet dat ik GM ben op hattrick?
nee maar nu wel.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:06 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Je weet dat ik GM ben op hattrick?
Tvoj Maminkaquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
nee maar nu wel.![]()
damn daar laat je me ff flink schrikken
Edit :
Wat was je team ook alweer? Meteen ff een bookmarkje maken in hattrick.
Wel een goede grap trouwens
Ik zie je ondertitel nu pas, how sad.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:29 schreef The_Hives het volgende:
Hattrick is van mij. Waarom denk je dat ik hier wel post maar 'geen team' heb
oja die on uitspreekbare naam. Dat moet verdomme lastig zijn voor de verslag geversquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:29 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Tvoj Maminka
Dat wéér een teamnaam ondergaat na het seizoen.
want?quote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:29 schreef The_Hives het volgende:
Hattrick is van mij. Waarom denk je dat ik hier wel post maar 'geen team' heb
quote:Gastenboek
06-01-2009 Laatste bericht door PaasKonijn
WA MOT JE?! 8.gif
Bekijk het gastenboek
is dat niet de tweede keer in twee dagen dat je ergens goed intrapt? Jij bent ook een makkelijkequote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
nee maar nu wel.![]()
damn daar laat je me ff flink schrikken
Edit :
Wat was je team ook alweer? Meteen ff een bookmarkje maken in hattrick.
Wel een goede grap trouwens
Je kunt daar beter in trappen dan in de zooi die de meeste honden op straat achter laten...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:44 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
is dat niet de tweede keer in twee dagen dat je ergens goed intrapt? Jij bent ook een makkelijke
Wat denk je.quote:
Als ik een PI kon gebruiken was deze het:quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:41 schreef Outpost76 het volgende:
Zo die PaasKonijn is lief joh :
[..]
![]()
En dat omdat ik ff naar m zwaaide![]()
PaasKonijn
Tja soms wel ja. Soms ook niet. Ik mag dat juist wel. Ik hou andere ook graag voor t ootje. Kijk maar in nico zn klus topicquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:44 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
is dat niet de tweede keer in twee dagen dat je ergens goed intrapt? Jij bent ook een makkelijke
PI??quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:48 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Als ik een PI kon gebruiken was deze het: [ afbeelding ]
Zo ech wel! Gelukkig laten ze me niet zo vaak meer naar buiten. Ik trap daar altijd in en mag ik weer alles schoonmaken.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:45 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je kunt daar beter in trappen dan in de zooi die de meeste honden op straat achter laten...
Post Icon. Dat ding naast de linker bovenhoek...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tja soms wel ja. Soms ook niet. Ik mag dat juist wel. Ik hou andere ook graag voor t ootje. Kijk maar in nico zn klus topic
[..]
PI??![]()
En als je buitenkomt, dan zijn ze zeker vergeten de ketting vast te maken?quote:[..]
Zo ech wel! Gelukkig laten ze me niet zo vaak meer naar buiten. Ik trap daar altijd in en mag ik weer alles schoonmaken.
vereerd hoeft niet hoor. Ik verdenk jullie fed het meeste van cheaten. Vandaarquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
Wel leuk dat je dan uit alle feds kan kiezen en dan bij ons komt lullen
We zijn vereerd!
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:55 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Post Icon. Dat ding naast de linker bovenhoek...
Nee dan zijn ze me mn pillen vergeten achter te laten en moet ik snel naar de apotheek.quote:En als je buitenkomt, dan zijn ze zeker vergeten de ketting vast te maken?
geen idee, anders vraag ik het niet. Ik heb dit onderschrift namelijk al sinds ik op Fok komquote:
Ah. Verzuurd omdat je je eigen team kwijt bent geraakt zeker...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:58 schreef The_Hives het volgende:
[..]
vereerd hoeft niet hoor. Ik verdenk jullie fed het meeste van cheaten. Vandaar
Kan niet. Je hebt het minimaal 5 keer veranderd...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef The_Hives het volgende:
[..]
geen idee, anders vraag ik het niet. Ik heb dit onderschrift namelijk al sinds ik op Fok kom
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:58 schreef The_Hives het volgende:
[..]
vereerd hoeft niet hoor. Ik verdenk jullie fed het meeste van cheaten. Vandaar
droog klootquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:00 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Kan niet. Je hebt het minimaal 5 keer veranderd...
kwijt geraakt?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ah. Verzuurd omdat je je eigen team kwijt bent geraakt zeker...
touchéquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:00 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Kan niet. Je hebt het minimaal 5 keer veranderd...
Ik heb een 19 jarig met redelijk voor 7000 verkocht, dus 15000 moet je er wel voor kunnen krijgen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:01 schreef drummerdude het volgende:
Is een 17 jarige redelijk verdediger te verkopen? En zo ja, verkopen of houden? (ik train verdedigen)
17 jarig met redelijk verdedigen moet je zelf houden en lekker op trainen nu krijg je er nog geen ene klote voor straks wel.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:01 schreef drummerdude het volgende:
Is een 17 jarige redelijk verdediger te verkopen? En zo ja, verkopen of houden? (ik train verdedigen)
neequote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
dat doen wij nooit! Echt nooooit Echt niet geloof me echt niet hoor! Echt nooit. Geloof je me?
Nee joh, als je iemand quote moet je maar eens helemaal naar boven scrollen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Volgens mij werd dat ding een avatar genoemd hiero maar goed. ieder zn eigen ding
[..]
Nee dan zijn ze me mn pillen vergeten achter te laten en moet ik snel naar de apotheek.
Rechts van je avatar...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Volgens mij werd dat ding een avatar genoemd hiero maar goed. ieder zn eigen ding
[..]
Nee dan zijn ze me mn pillen vergeten achter te laten en moet ik snel naar de apotheek.
lullo! Wij spelen dan nooit vals maar je kan dan nog wel wat met je geld doen naar ons toe oid! Das gewoon verdelen. En dus niet vals.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:02 schreef The_Hives het volgende:
[..]
kwijt geraakt?Ik heb hem met meer dan 5 miljoen op de bank botje laten worden
Dan moet je ook geen warme douche nemen...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:05 schreef Ruudt het volgende:
Ik ben al 2 uur thuis en heb na een warme douche nog steeds een knalrood half bevroren rechteroor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |