Kan er iemand het openingsbod van 2 mln doen?quote:Keeper: disastrous
Defending: wretched
Playmaking: brilliant
Winger: poor
Passing: passable
Scoring: poor
Set pieces: wretched
Oh mijn god lekker bij de handquote:Op woensdag 17 december 2008 06:54 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan moet je even naar de taal kijken. Alle instellingen zijn gereset namelijk.
Zal ik dan toch een slimme keuze hebben gemaakt aan t begin van t seizoen? Al dacht ik dat afstands schoten er aan t begin van dit seizoen al bij zat.quote:Op woensdag 17 december 2008 10:14 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Misschien kunnen de spelhervatting trainers hier mee eindelijk toch een beetje voordeel halen... Outpost
aha op die manier.. nou ja ik test het wel even komende zondag in mn jeugd.. dan zie ik wel even of het werkt.. iig bedankt voor de uitleg..quote:Op woensdag 17 december 2008 12:05 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Het lukt niet goed in Flash, maar in HTML kun je die vleugelspeler (uit de standaard 4-4-2) als extra spits instellen.. Dat zorgt in principe dus voor een 4-3-3 (met 2 IM). Vervolgens laat je 1 van de 2 gewone spitsen als extra CV spelen, dus 5-3-2.
Wanneer je gerepositioneerde vleugelspeler (dan spits) vervangen wordt door een nieuwe speler die de oorspronkelijke positie weer inneemt (dus niet individuele order als extra spits), dan staat 'ie dus weer als vleugelspeler en speel je 5-4-1..
Beetje omslachtig, maar zo zou het moeten kunnen...
Dat zou ook geloof ik... maar hattrick en dingen op schema uitvoeren...quote:Op woensdag 17 december 2008 12:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
Zal ik dan toch een slimme keuze hebben gemaakt aan t begin van t seizoen? Al dacht ik dat afstands schoten er aan t begin van dit seizoen al bij zat.
Lijkt me niet geheel onverstandig iddquote:Op woensdag 17 december 2008 12:27 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
aha op die manier.. nou ja ik test het wel even komende zondag in mn jeugd.. dan zie ik wel even of het werkt.. iig bedankt voor de uitleg..
Updates volgen nog wel. Er zit nu een compleet nieuw dev-team achter (onder aanvoering van Mod-Pav, een Pool), en ze moesten alles aanpassen op de nieuwe lay-out. Is gewoon op basis van prioriteiten gedaan. Met 1-2 weken zullen de meeste oude features hersteld zijn en er komen ongetwijfeld de nodige extra's nog bij..quote:Foxtrick is wel gigantisch uitgekleed zeg..
Misschien leuk voor erbijquote:Op woensdag 17 december 2008 12:42 schreef Grumpey het volgende:
binnenkort misschien een IIIe divisie ploeg in de aanbieding, iemand interesse?
ik ben ook wel een verstandige jongenquote:Op woensdag 17 december 2008 12:40 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Lijkt me niet geheel onverstandig idd
ja ik had het al gelezen op het HT-forum..quote:Updates volgen nog wel. Er zit nu een compleet nieuw dev-team achter (onder aanvoering van Mod-Pav, een Pool), en ze moesten alles aanpassen op de nieuwe lay-out. Is gewoon op basis van prioriteiten gedaan. Met 1-2 weken zullen de meeste oude features hersteld zijn en er komen ongetwijfeld de nodige extra's nog bij..
quote:Op woensdag 17 december 2008 12:42 schreef Grumpey het volgende:
binnenkort misschien een IIIe divisie ploeg in de aanbieding, iemand interesse?
quote:Op woensdag 17 december 2008 13:16 schreef nicomart het volgende:
Bij deze verklaar ik dit topic voor geopend..
Hij deed het prima als opvulling in de jeugd, maar iemand van de def-trainers/traders die een idee heeft of 'ie nog wat hoog in verdedigen zit en dus verkoopwaardig (voor 1-2k) is? Of zal ik 'm maar gewoon ontslaan?quote:19. Wijnand Mevius (228290384)
Nederland 19 jaar en 0 dagen, volgende verjaardag: 08-04-2009
redelijk in vorm, conditie zwak
Een controversieel persoon die rustig en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een matig leider.
Total Skill Index (TSI): 420
Loon: 290 ¤/week
Keepen: 1/20 rampzalig
Verdedigen: 5/20 matig
Positiespel: 4/20 zwak
Vleugelspel: 4/20 zwak
Passen: 3/20 slecht
Scoren: 4/20 zwak
Spelhervatting: 3/20 slecht
Gewoon ontslaan imoquote:Op woensdag 17 december 2008 13:22 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Zojuist de laatst overgebleven speler uit m'n basisteam jeugd gepromoveerd:
[..]
Hij deed het prima als opvulling in de jeugd, maar iemand van de def-trainers/traders die een idee heeft of 'ie nog wat hoog in verdedigen zit en dus verkoopwaardig (voor 1-2k) is? Of zal ik 'm maar gewoon ontslaan?
Of hij nou hoog zit of niet een 19 jarige met matig of met redelijk wordt imo niet gekocht om verder te trainen. (er van uit gaande dat je daar op doelde) En hij is niet hoog genoeg om gewoon gekocht te worden. Ik zou m gewoon als B team speler gebruiken.quote:Op woensdag 17 december 2008 13:22 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Hij deed het prima als opvulling in de jeugd, maar iemand van de def-trainers/traders die een idee heeft of 'ie nog wat hoog in verdedigen zit en dus verkoopwaardig (voor 1-2k) is? Of zal ik 'm maar gewoon ontslaan?
quote:
quote:
quote:
Het typen van die post was al te veel moeite voor deze waailap, wat mij betreft.quote:Op woensdag 17 december 2008 13:22 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
had dat even 1 week eerder gezegd ofzo.quote:Op woensdag 17 december 2008 13:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Je moet eerst de Fok!Cup voor de 3e keer winnen. Dan mag je pas stoppen Grumps
quote:Op woensdag 17 december 2008 14:11 schreef Grumpey het volgende:
[..]
had dat even 1 week eerder gezegd ofzo.
Dat zou betekenen dat ik cultheld Elroy Schoppert of Otto de Slager, dan wel Abe Lenstra, Trond Sollied of mezelf zou moeten ontslaan.. Overige spelers zijn bankzitters op zondag en/of traineesquote:Op woensdag 17 december 2008 13:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Of hij nou hoog zit of niet een 19 jarige met matig of met redelijk wordt imo niet gekocht om verder te trainen. (er van uit gaande dat je daar op doelde) En hij is niet hoog genoeg om gewoon gekocht te worden. Ik zou m gewoon als B team speler gebruiken.
[..]
Daar ben ik het stiekem ook helemaal mee eens.. Hij heeft echter bijna 4 hele seizoenen in m'n JA gespeeld, dus er is een soort van 'band' met 'm ontstaanquote:Op woensdag 17 december 2008 14:07 schreef rompompom het volgende:
[..]
Het typen van die post was al te veel moeite voor deze waailap, wat mij betreft..
Hoi!quote:
Hij zal toch niet zo op de begroting drukken dat je hem niet gewoon als 'voor erbij' kunt houden, desnoods als reserve van je b-team of zo, of je neemt hem op in je eregalerij!quote:Op woensdag 17 december 2008 14:27 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat ik cultheld Elroy Schoppert of Otto de Slager, dan wel Abe Lenstra, Trond Sollied of mezelf zou moeten ontslaan.. Overige spelers zijn bankzitters op zondag en/of trainees
[..]
Daar ben ik het stiekem ook helemaal mee eens.. Hij heeft echter bijna 4 hele seizoenen in m'n JA gespeeld, dus er is een soort van 'band' met 'm ontstaan![]()
Dus eigenlijk wil ik 'm helemaal niet ontslaan
Waarom ontslaan? Een cult held kan ook in de hall of fame. Deze 19 jarige is iig stukken goedkoper in salaris denk ik zo.quote:Op woensdag 17 december 2008 14:27 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat ik cultheld Elroy Schoppert of Otto de Slager, dan wel Abe Lenstra, Trond Sollied of mezelf zou moeten ontslaan.. Overige spelers zijn bankzitters op zondag en/of trainees
Dan gooi je hem in je Hall of fame ook al zou ik dat met zo een jonge en goedkope spelert niet doen.quote:Daar ben ik het stiekem ook helemaal mee eens.. Hij heeft echter bijna 4 hele seizoenen in m'n JA gespeeld, dus er is een soort van 'band' met 'm ontstaan![]()
Dus eigenlijk wil ik 'm helemaal niet ontslaan
quote:
quote:Op woensdag 17 december 2008 15:24 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Hall of Fame kan pas na 3 seizoenen in de senioren, dus nog geen optie voor Mevius.. Die (nu) ¤290 per week overleef ik ook wel.. 't is alleen dat ik verder niks met 'm kan en op 1 of andere manier vind ik dat nu zinloos (waar ik tijden met een 30< selectie heb gespeeld..)
En mbt de anderen, zodra ze in de Eregalerij zitten kan ik er nooit meer wat mee.. Nu is het nog leuk om Schoppert, de Slager en mezelf op te (kunnen) stellen in de oefenpotjes. En wie weet gaat Abe Lenstra (7x niet-bestaande skill, rampzalig conditie, maar wel slecht ervaring) nog een keer een invalbeurt meemaken
)
Sentimentele ouwe lul die ik me hier nu uit loop te hangen...
't Is gewoon keiharde business dit spel.. Weg met dat sentiment, zaken zijn zaken. Gewoon op straat schoppen die prutser![]()
Nah, ik heb nog t/m zaterdag voor de economische update, dan moet ik er wel uit kunnen zijn
ach boeie.. ik heb dat ook wel dat ik het zonde vind om spelers te verkopen en soms krijg ik er ook achteraf spijt van als ik em dan wel verkocht heb.. dan maar een softie..quote:Op woensdag 17 december 2008 15:24 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Hall of Fame kan pas na 3 seizoenen in de senioren, dus nog geen optie voor Mevius.. Die (nu) ¤290 per week overleef ik ook wel.. 't is alleen dat ik verder niks met 'm kan en op 1 of andere manier vind ik dat nu zinloos (waar ik tijden met een 30< selectie heb gespeeld..)
En mbt de anderen, zodra ze in de Eregalerij zitten kan ik er nooit meer wat mee.. Nu is het nog leuk om Schoppert, de Slager en mezelf op te (kunnen) stellen in de oefenpotjes. En wie weet gaat Abe Lenstra (7x niet-bestaande skill, rampzalig conditie, maar wel slecht ervaring) nog een keer een invalbeurt meemaken
)
Sentimentele ouwe lul die ik me hier nu uit loop te hangen...
't Is gewoon keiharde business dit spel.. Weg met dat sentiment, zaken zijn zaken. Gewoon op straat schoppen die prutser![]()
Nah, ik heb nog t/m zaterdag voor de economische update, dan moet ik er wel uit kunnen zijn
Sorry man ik sta dik 4 ton in de min.quote:Op woensdag 17 december 2008 17:15 schreef ScudRaket het volgende:
Kan er iemand een bod uitbrengen op mijn IM-trainee? Ik wil nog voor zondag een zeer goede spits kopen, maar heb het geld nog nodig!
Ik kan er nog 400.000 bij doen, dan staan we al op 700k.. Wie biedt de resterende 1,3 mln?quote:Op woensdag 17 december 2008 17:52 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik kan ook maar 300.000 bieden dus dat schiet ook niet op...
Te lui om tvp te typen?quote:
je kunt je stadion ook gaan veranderenquote:Op woensdag 17 december 2008 22:51 schreef nicomart het volgende:
Ik heb zin om met wat ander als de layout te stoeien![]()
Pas gedaanquote:Op woensdag 17 december 2008 22:52 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
je kunt je stadion ook gaan veranderen
Nee.. Die blijft authentiek.. Valt ook niet meer te verbeteren vind ikquote:Op woensdag 17 december 2008 23:03 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
stoeien met een nieuw logo?
dan weet ik het ook niet meerquote:Op woensdag 17 december 2008 23:12 schreef nicomart het volgende:
[..]
Nee.. Die blijft authentiek.. Valt ook niet meer te verbeteren vind ik
Stoeien met de fok opties?quote:Op woensdag 17 december 2008 23:38 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
dan weet ik het ook niet meer
de meeste exotische vlaggetjes zijn al weg als ik ga kijken, maar gelukkig zaten er nog een paar tussen die ik nog niet had.. ik ga volgende week naar Slowakije... ik dacht dat ik die al had, maar nee dus..quote:Op donderdag 18 december 2008 09:03 schreef Superiyurtjuh het volgende:
Gisteren een ploeg uit Iran op bezoek gehad. Nu nog ff proberen te regelen dat ik ook een keertje naar hem toe ga
www.russianbrides.comquote:Op woensdag 17 december 2008 22:51 schreef nicomart het volgende:
Ik heb zin om met wat ander als de layout te stoeien![]()
Ik wil wel maar dat duurt nog 4 dagen.quote:Op donderdag 18 december 2008 09:20 schreef nicomart het volgende:
Nog iemand een jeugdfriendly? De Nootjes (36151)
quote:Op donderdag 18 december 2008 12:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik wil wel maar dat duurt nog 4 dagen.
same here..quote:Op donderdag 18 december 2008 12:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik wil wel maar dat duurt nog 4 dagen.
Nee volgens mij niet. (Je kan helaas met je jeugd maar 1x per 4 weken een oefenpot spelen.)quote:Op donderdag 18 december 2008 14:05 schreef FrituurVetPet het volgende:
Ik heb nog nooit een jeugdfriendly geregeld, werkt dat niet via oefenpot principe dan?
Nee. Die moet je altijd zelf regelen.quote:Op donderdag 18 december 2008 14:05 schreef FrituurVetPet het volgende:
Ik heb nog nooit een jeugdfriendly geregeld, werkt dat niet via oefenpot principe dan?
1x per 3 wekenquote:Op donderdag 18 december 2008 14:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee volgens mij niet. (Je kan helaas met je jeugd maar 1x per 4 weken een oefenpot spelen.)
regel het ff dan met mijn team of geen je jeugid.. doe ik hetquote:Op donderdag 18 december 2008 14:05 schreef FrituurVetPet het volgende:
quote:Op donderdag 18 december 2008 14:52 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
1x per 3 wekenOf je moet vijanden in Zweden hebben, dat jij 1x per 4 weken mag
quote:Op donderdag 18 december 2008 15:42 schreef nicomart het volgende:
[..]
regel het ff dan met mijn team of geenf je jeugdid.. dan doe ik het
hij heeft altijd pas na 4 weken door dat ie weer een oefenpotje mag regelenquote:Op donderdag 18 december 2008 14:52 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
1x per 3 wekenOf je moet vijanden in Zweden hebben, dat jij 1x per 4 weken mag
Prima en creatieve oplossing om het aantal daytrades aan te pakken. Met de geplande invoering van wissels zullen er volgend seizoen nog steeds 28 (2x 11 spelers + 2x 3 wissels) kunnen spelen en op de transferlijst worden gezet. Dat zijn er echter nog steeds flink minder dan de vele tientallen en soms honderden die sommige traders momenteel wekelijks voorbij zien komen..quote:18-12-2008 Transfermarkt aan banden
De HFA en de Spelersunie hebben een contractclausule opgesteld waarin bepaald wordt hoe vaak een speler op de transferlijst gezet kan worden. Vanaf volgend seizoen kun je een speler niet vaker op de lijst zetten dan dat hij wedstrijden voor je team heeft gespeeld. Dit houdt in dat een speler op zijn minst één wedstrijd voor je team gespeeld moet hebben om op de transferlijst gezet te kunnen worden. Als hij dan niet verkocht wordt en je wilt het nogmaals proberen, dan moet hij dus ten minste 2 wedstrijden gespeeld hebben, etc. Eigen kweek, zoals gepromoveerde jeugdspelers, kan echter te allen tijde op de lijst gezet worden.
- We moeten onthouden dat het voetbal is dat we spelen, en dat het mensen zijn met wie we te maken hebben, zeggen de HFA en de Spelersunie in een gezamenlijke verklaring. Natuurlijk moet elke manager geld kunnen verdienen aan een transfer, maar we kunnen niet langer accepteren dat spelers, in de zoektocht naar snel geld, als goederen worden verhandeld.
Ik vind t ook een prima regel! Ik heb al zo vaak gezien dat managers een speler kopen en dan meteen weer op de TL zetten voor 2 ton meer. All1 maar op de hoop winst te maken op zo een speler. Ik vind t nergens op slaan want als er een team was die die speler nodig had maar overboden werd door de koper kan hij m nu waarschijnlijk niet eens kopen. Echt te matig voor worden en zo wordt dat enig sinds voorkomen.quote:Op donderdag 18 december 2008 17:04 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Wat vinden we trouwens hiervan?
[..]
Prima en creatieve oplossing om het aantal daytrades aan te pakken. Met de geplande invoering van wissels zullen er volgend seizoen nog steeds 28 (2x 11 spelers + 2x 3 wissels) kunnen spelen en op de transferlijst worden gezet. Dat zijn er echter nog steeds flink minder dan de vele tientallen en soms honderden die sommige traders momenteel wekelijks voorbij zien komen..
ervaring mee?quote:Op donderdag 18 december 2008 17:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik vind t ook een prima regel! Ik heb al zo vaak gezien dat managers een speler kopen en dan meteen weer op de TL zetten voor 2 ton meer. All1 maar op de hoop winst te maken op zo een speler. Ik vind t nergens op slaan want als er een team was die die speler nodig had maar overboden werd door de koper kan hij m nu waarschijnlijk niet eens kopen. Echt te matig voor worden en zo wordt dat enig sinds voorkomen.
Ooit idd wel gehad ja. Nu is er gisteren een speler van een div genoot verkocht en die staat er nu ook al weer op voor 2 ton xtra.quote:
mja.. het kan natuurlijk wel lastig zijn, maar het is wel realistischer als dit aan banden gelegd kan worden.. dit gebeurd natuurlijk in het echt ook nietquote:Op donderdag 18 december 2008 17:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ooit idd wel gehad ja. Nu is er gisteren een speler van een div genoot verkocht en die staat er nu ook al weer op voor 2 ton xtra.
hahahah lijkt me een beetje onlogies als dat wel zou kunnenquote:Op donderdag 18 december 2008 18:29 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
mja.. het kan natuurlijk wel lastig zijn, maar het is wel realistischer als dit aan banden gelegd kan worden.. dit gebeurd natuurlijk in het echt ook niet
quote:We moeten onthouden dat het voetbal is dat we spelen, en dat het mensen zijn met wie we te maken hebben, zeggen de HFA en de Spelersunie in een gezamenlijke verklaring.
Ik kan pas de 22ste een friendly regelenquote:Op donderdag 18 december 2008 15:42 schreef nicomart het volgende:
[..]
regel het ff dan met mijn team of geen je jeugid.. doe ik het
taalpuristquote:Op donderdag 18 december 2008 16:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
stelletje etters daar in Zweden!
[..]
quote:Op donderdag 18 december 2008 18:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
hahahah lijkt me een beetje onlogies onlogisch als dat wel zou kunnen
Daarom vind Ik dit een maf stukje:
[..]
quote:
ach.. daarom vond ik het juist leuk om te reageren inderdaadquote:Op donderdag 18 december 2008 19:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik wist t. Als iemand met lesdyctie moet je ook niet anderen gaan verbeteren
Ik kon het helaas niet laten.
Ik heb een spellingscontrole in Firefox en zo type ik vaak woorden wel goed maar soms reageer ik te snel en dan gaat t wel eens mis he. Ook kan dat niet controleren of je zins opbouw ed goed is. Maar goed bijna iedereen hier weet wel dat ik lesdycties ben.quote:Op donderdag 18 december 2008 22:44 schreef nicomart het volgende:
[..]
ach.. daarom vond ik het juist leuk om te reageren inderdaad
Ik moest stiekem wel lachen om jouw post
Leuk om te zien dat mn beste (op 1 na) beter zijn geworden en mn nieuwe ook! Echt een top training dus!quote:Je trainer Tamariz Roger heeft het volgende vastgesteld:
Dinis Inácio Zijn beoordeling op het gebied van spelhervattingen steeg van goed naar uitstekend.
Alexandre Gouraud Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van spelhervattingen van zwak naar matig. (Mn nieuwe mid.)
Ogün Otluğ Zijn beoordeling op het gebied van spelhervattingen steeg van rampzalig naar waardeloos.
(Mn nieuwe keepLogies dat ie zo laag zit
)
Nils-Ove Forsbo Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op spelhervattingen steeg hij van formidabel naar uitmuntend.
Yip Nieuwenhuis Zag zijn mate van spelhervattingen toenemen van uitstekend naar formidabel.
Lauge Rath-Friis Zag zijn mate van spelhervattingen toenemen van uitstekend naar formidabel.
Fredy Borter Zijn beoordeling op het gebied van spelhervattingen steeg van uitmuntend naar briljant.
Gideon van Olphen Het keiharde werken op de training had resultaat! Hij ging in spelhervattingen vooruit van uitstekend naar formidabel.
Or Magen Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van spelhervattingen van zwak naar matig.(mn nieuwe trainie.)
quote:Ard Cleveringa: Wanneer ik hem zo aan de gang zie op het trainingsveld, dan kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat hij liever Keepen traint.
quote:Terzake. De kandidaat van deze week is 15 jaar en heet Ard Cleveringa.
Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen ongeveer zwak zijn. Train dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' redelijk op het gebied van Verdedigen wordt!
Je moet op dat schoentje rechtsboven klikken.quote:Op vrijdag 19 december 2008 09:21 schreef nicomart het volgende:
kan je trouwens niet meer uitdagen via de clubpagina van een team?? Nu moet ik eerst gaan kijken naar het teamid, die kopieren en dan terug naar mijn eigen clubpagina en daar bij uitdagingen dat teamid kopieren.
Of zie ik ik enorm over het hoofd?
Als je zodra hij 17 is een redelijk keeper hebt met redelijk verdedigen, gaat-ie er voor de hoofdprijs uit volgens mij.quote:Op vrijdag 19 december 2008 09:49 schreef Ender_Wiggin het volgende:
een jeugdspeler van me kreeg deze week deze opmerking:
[..]
bij het scouten 4 weken terug kreeg ik dit te horen:
[..]
Moet ik hem nu een keer als keeper uit proberen of gewoon stug blijven doorgaan met verdedigen?
verder heb ik nog weinig groeibriljantjes ertussen
Hij is nu 15 jaar en 61 dagen
Hij haalt nu 5 sterren met verdedigen, kan ik hem nu dus beter overzetten naar de goal of moet ik hem eerst nog even doortrainen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:05 schreef rompompom het volgende:
Als je zodra hij 17 is een redelijk keeper hebt met redelijk verdedigen, gaat-ie er voor de hoofdprijs uit volgens mij.
Vorm: +1/-2quote:Op vrijdag 19 december 2008 09:50 schreef ArcturusMengsk het volgende:
Vorm: +4/-5
Conditie: +5
Positiespel: +1 (precies de speler waarvan ik hoopte dat ie zou stijgen.. nu kan ik mooi beginnen met verdedigen trainen)
Al met al een geslaagde training..
quote:Radboud van Driessen Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van verdedigen van uitmuntend naar briljant.
6 sterren ongeveer voor redelijk.quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:14 schreef Ender_Wiggin het volgende:
[..]
Hij haalt nu 5 sterren met verdedigen, kan ik hem nu dus beter overzetten naar de goal of moet ik hem eerst nog even doortrainen.
Ik weet namelijk niet precies hoeveel sterren je moet hebben om bijv. redelijk te halen bij een pull....
En:quote:13. Otto Pędzisz (CV) (225043589)
Polska 17 jaar en 83 dagen, volgende verjaardag: 17-01-2009
zwak in vorm, conditie redelijk
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Eigenaar: YMFC
(sinds 26-11-2008)
Total Skill Index (TSI): 1 010
Loon: 564 ¤/week inclusief een 20% bonus
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: uitstekend
Scoren: waardeloos Spelhervatting: matig
Nog een paar weekjes verdedigen trainen, dan weer paar weekjes passenquote:15. Taner Doğrul (CV) (217340838)
Türkiye 18 jaar en 30 dagen, volgende verjaardag: 11-03-2009
goed in vorm, conditie redelijk
Een populair persoon die kalm en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: YMFC
(sinds 23-09-2008)
Total Skill Index (TSI): 2 250
Loon: 588 ¤/week inclusief een 20% bonus
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Specialiteit: Snel
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: uitstekend
Scoren: zwak Spelhervatting: rampzalig
Die zullen er wel zijn, maar ik weet niet waar.quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:21 schreef Ender_Wiggin het volgende:
ok dank en zijn er ook al dingen bekend over trainings snelheden?
Hij haalt die 5 sterren nameljik al sinds zijn 1ste wedstrijd voor mij 4 weken terug en ik heb verdedigen al hoofdtraining al die tijd.
Moet toch wel één, anderhalf miljoen op kunnen leveren. Daarnaast twijfel ik over onderstaande, ook vandaag gestegen.quote:Gérard Bleecke (IM)
21 years and 22 days, TSI = 8 530
In inadequate form, excellent stamina.
Keeper: wretched
Defending: passable
Playmaking: excellent
Passing: formidable
Scoring: poor
Set pieces: weak
Drieëneenhalve week terug gekocht voor 700k, zou nu tot 1.2 mln waard zijn. Ik ga 'm er gewoon voor dat bedrag opknallen, want dat is een te grote winst om te laten lopen.quote:Keeper: disastrous
Defending: inadequate
Playmaking: poor
Passing: inadequate
Scoring: excellent
er is niets veranderd??quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:23 schreef BaDaZz het volgende:
Ik heb nog steeds geen trainingsrapport gekregen? Kan dat?
Als er geen stijgers zijn in skill, dan krijg je geen rapport te zien.quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:23 schreef BaDaZz het volgende:
Ik heb nog steeds geen trainingsrapport gekregen? Kan dat?
15%quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:30 schreef BaDaZz het volgende:
Hoe hoog hebben juliie conditietraining staan?
17%. Ik speel 352, mijn middenveld is dus belangrijk en dan is een goede conditie erg belangrijk.quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:30 schreef BaDaZz het volgende:
Een "goede" conditie haal je ook met 15% procent.quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:40 schreef rompompom het volgende:
[..]
17%. Ik speel 352, mijn middenveld is dus belangrijk en dan is een goede conditie erg belangrijk..
Ik train verdedigen en speel counter maar ik heb t op 18% staan. Het heeft meer te maken met je gemiddelde leeftijd dan wat je speelt lijkt mij. En mocht ik ooit een mid willen verkopen krijg ik er nooit iets voor als zn conditie gezakt is.quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:40 schreef rompompom het volgende:
[..]
17%. Ik speel 352, mijn middenveld is dus belangrijk en dan is een goede conditie erg belangrijk..
quote:De conditie-tabel
_19______15________ _9____ _31______30________ _18___
_20______16________ _9____ _32______32________ _19___
_21______17________ _10____33______34________ _20___
_22______18________ _11____34______36________ _21___
_23______19________ _11____35______38________ _22___
_24______20________ _12____36______40________ _23___
_25______21________ _13____37______43________ _25___
_26______23________ _13____38______45________ _26___
_27______24________ _14____39______48________ _28___
_28______25________ _15____40______51________ _29___
42.quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:59 schreef nicomart het volgende:
geef verdomme eens antwoord op mijn vraag!!!
volgens mij heeft rompompom dat al gedaanquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:59 schreef nicomart het volgende:
geef verdomme eens antwoord op mijn vraag!!!
zeg dat dan eerder!quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:01 schreef Superiyurtjuh het volgende:
[..]
volgens mij heeft rompompom dat al gedaan
aaaaaah.. schoentje. Natuuuuuurlijk!!quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:05 schreef rompompom het volgende:
[..]
Je moet op dat schoentje rechtsboven klikken..
Ik bedoelde "goede" nu niet als skill niveau. Om geen bbz verlies te hebben moet 't op uitstekend of formidabel zitten.quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:53 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Een "goede" conditie haal je ook met 15% procent.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:03 schreef rompompom het volgende:
Inderdaad, lees verdomme het topic eens..
Mijn A-team heeft dan ook "uitstekend" met 15%...quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:04 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik bedoelde "goede" nu niet als skill niveau. Om geen bbz verlies te hebben moet 't op uitstekend of formidabel zitten.
Die tabel klopt voor geen meter...quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik train verdedigen en speel counter maar ik heb t op 18% staan. Het heeft meer te maken met je gemiddelde leeftijd dan wat je speelt lijkt mij. En mocht ik ooit een mid willen verkopen krijg ik er nooit iets voor als zn conditie gezakt is.
Het schematje :
[..]
18%..quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:30 schreef BaDaZz het volgende:
kan je niet zo snel lezen dan of zo?quote:
Dat schema geeft de gemiddelde leeftijd van je team weer. Niet iedere individuele speler. Zo kan het dus varieërenquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:25 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Die tabel klopt voor geen meter...
Met 15% heb ik alleen 26-jarige die op goed zitten. 25 jaar en jonger gewoon uitstekend (trainees even buiten beschouwing gelaten)
quote:17-12-2008 Je hebt een speler verkocht en 3 730 650 ¤ ontvangen.
precies want ik heb met 18% 24 jarige middenvelders op goed conditie staan.. en 25 jarige verdedigers op uitstekend..quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat schema geeft de gemiddelde leeftijd van je team weer. Niet iedere individuele speler. Zo kan het dus varieëren
neuhquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:25 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
18%..
[..]
kan je niet zo snel lezen dan of zo?
mja ik denk dat 40 a 42k wel kan.. mijn fanclub is iets minder groot en ik heb ook een stadion van 42k..quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:06 schreef DeHovenier het volgende:
Naar hoeveel plaatsen zal ik upgraden? Heb nu 26k. 42k ofzo?
Ik zou naar 35 gaan. Mocht dat nou heel gauw volzitten, breidt je weer uit. Die 10k vaste kosten voor het verbouwen haal je d'r (gedeeltelijk) wel uit doordat je minder hoge lasten hebt.quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:06 schreef DeHovenier het volgende:
Naar hoeveel plaatsen zal ik upgraden? Heb nu 26k. 42k ofzo?
Ik heb een fanclub van 1663 had een stadion van 40k. Over 2 dagen is die 45k. Ik zat vorige week zondag bijna vol met dik 39k. Ik sta wel 2e en moest tegen de nr 3.quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:29 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik zou naar 35 gaan. Mocht dat nou heel gauw volzitten, breidt je weer uit. Die 10k vaste kosten voor het verbouwen haal je d'r (gedeeltelijk) wel uit doordat je minder hoge lasten hebt.
Ik zit op 37k met een fanclub van 2300, sta 6e in de V en het zit nooit vol (1x dit seizoen, geloof ik).
quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:22 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
ik zal voortaan dan speciaal voor jou mijn posts langzaam typen..
Na twee weken heb je die vaste bouwkosten van 10k er dus al uit. Ik zou lekker naar 35k gaan als ik jou was.quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:42 schreef DeHovenier het volgende:
Naar 42k:
Resultaten:
Bouwkosten: 1 362 000 Euro ¤
Wekelijkse extra kosten: 27 300 Euro ¤ (+10 400 Euro ¤)
Maximale inkomsten: 303 450 Euro ¤ (+115 600 Euro ¤)
Naar 35k:
Resultaten:
Bouwkosten: 770 500 Euro ¤
Wekelijkse extra kosten: 22 750 Euro ¤ (+5 850 Euro ¤)
Maximale inkomsten: 252 875 Euro ¤ (+65 025 Euro ¤)
Deze site btw:
http://www.htdaytrading.com/indexa.php
Dat zie je vanzelf wel. Zoals ik zei, als je twee weken wacht en dan weer met 7k uitbreid, is het net zo duur als dat je nu in ene naar 42k gaat. Maar goed, je moet 't zelf weten natuurlijk, 't is jouw stadion.quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:51 schreef DeHovenier het volgende:
Dat is maar 9k meer, niet echt veel?
zondagquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:14 schreef DeHovenier het volgende:
Dang, wanneer wordt de economie geupdated? Ik wil bouwen
Het kost me maar iets meer dan een half miljoen, valt mee.
quote:Kars Groenendijk (143998060)
24 years and 21 days
In solid form, excellent stamina.
A pleasant guy who is balanced and upright.
Has weak experience and weak leadership abilities.
Owner: SOS Polsum 06 (since 16-12-2006)
Total Skill Index (TSI): 53 660
Wage: 20 748 €/week including 20% Bonus
Keeper: disastrous
Defending: weak
Playmaking: wretched
Winger: wretched
Passing: excellent
Scoring: supernatural
Set pieces: wretched
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Lullo scrotum ejaculatio est.
Hattrick: Ladderzatsquad (208243)
Yup, trainingsintensiteit op 95% of 100% (ikzelf heb 100%, anderen adviseren weer 95%). Conditiepercentage is een onderdeel van de totale training, ergens tussen de 15-20% is wel voldoende, ook als je begint. Beetje bij beetje trekt het vanzelf wel bij en als je net begint is de skill-training het belangrijkste..quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:12 schreef BaDaZz het volgende:
mijn conditietraining staat nog op 90 vanaf dat ik mijn team kreeg, maar als ik jullie goed begrijp kan dit dus veel lager?
Ik zou wel andere verhoudingen nemen. Die 10% voor overdekt is veel te weinig tegenwoordig.quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:42 schreef DeHovenier het volgende:
Naar 42k:
Resultaten:
Bouwkosten: 1 362 000 Euro ¤
Wekelijkse extra kosten: 27 300 Euro ¤ (+10 400 Euro ¤)
Maximale inkomsten: 303 450 Euro ¤ (+115 600 Euro ¤)
Naar 35k:
Resultaten:
Bouwkosten: 770 500 Euro ¤
Wekelijkse extra kosten: 22 750 Euro ¤ (+5 850 Euro ¤)
Maximale inkomsten: 252 875 Euro ¤ (+65 025 Euro ¤)
Deze site btw:
http://www.htdaytrading.com/indexa.php
Het is idd jammer van de specialty, maar ik vrees dat ik dan meer dan 5 mln kwijt benquote:Op vrijdag 19 december 2008 17:09 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Voor die 3,75 zul je 'm wel niet krijgen.. Jammer dat 'ie geen vleugelspel, spelhervatting en/of specialiteit heeft, dat maakt 'm nog iets mooier. Ach, van dit soort spelers kan ik tot dusver alleen nog maar dromenEn dan ga ik waarschijnlijk nog naar VI promoveren ook
![]()
Hey, zorg je zondag trouwens even voor een jeugd-WO'tje? Dan kunnen mijn youngsters zonder dat er iemand wegens kaarten of blessures mist volgende week in eigen stadion het winnen van het Fok! Youth Premier League-kampoenschap vierenquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb een fanclub van 1663 had een stadion van 40k. Over 2 dagen is die 45k. Ik zat vorige week zondag bijna vol met dik 39k. Ik sta wel 2e en moest tegen de nr 3.
Edit: Oja ik speel in de VII
Dat zijn goeie berichten. Ik heb een SN van 23j57d met redelijk passen. En dat train ik door; over vier weken zit-ie op goed.quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:21 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Het is idd jammer van de specialty, maar ik vrees dat ik dan meer dan 5 mln kwijt ben
wil eigenlijk een titanic hebben met minimaal goed passenquote:Op vrijdag 19 december 2008 17:29 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat zijn goeie berichten. Ik heb een SN van 23j57d met redelijk passen. En dat train ik door; over vier weken zit-ie op goed..
Ik heb zoals je weet 1 van je seminars over de JO gevolgd en ben van plan te gaan winnen!quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:26 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Hey, zorg je zondag trouwens even voor een jeugd-WO'tje? Dan kunnen mijn youngsters zonder dat er iemand wegens kaarten of blessures mist volgende week in eigen stadion het winnen van het Fok! Youth Premier League-kampoenschap vieren
Hmm, ik heb er alleen één met uitstekend passen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:39 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
wil eigenlijk een titanic hebben met minimaal goed passen
Welke verhoudingen moet ik dan nemen?quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:19 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik zou wel andere verhoudingen nemen. Die 10% voor overdekt is veel te weinig tegenwoordig.
ik dacht dat het iets van 60/24/14/2 was ofzo.. maar zeker weten doe ik het niet..quote:Op vrijdag 19 december 2008 18:21 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Welke verhoudingen moet ik dan nemen?
Daar heb ik wat aan!quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:02 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
ik dacht dat het iets van 60/24/14/2 was ofzo.. maar zeker weten doe ik het niet..
That'll do.quote:Op vrijdag 19 december 2008 18:01 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hmm, ik heb er alleen één met uitstekend passen..
Die heb ik althans gebruikt.quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:02 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
ik dacht dat het iets van 60/24/14/2 was ofzo.. maar zeker weten doe ik het niet..
Pop gehad vandaag, best wel leuk spelertje nuquote:Danilo D'Angelantonio (A) (194968332) [1 maal een kaart gekregen] [Staat op de transferlijst]
Italia 19 jaar en 87 dagen, volgende verjaardag: 14-01-2009
goed in vorm, conditie goed
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een waardeloos leider.
Eigenaar: FC-binnenkantpaal
Total Skill Index (TSI): 10 050
Loon: 1 380 ¤/week inclusief een 20% bonus
Huidige vaardigheden
Keepen: 1/20 rampzalig
Verdedigen: 4/20 zwak
Positiespel: 3/20 slecht
Vleugelspel: 4/20 zwak
Passen: 8/20 uitstekend
Scoren: 10/20 uitmuntend
Spelhervatting: 3/20 slecht
Traint hij ook SH dan? Ik dacht dat hij verdedigen traint?quote:Op zaterdag 20 december 2008 01:31 schreef Tuinboon het volgende:
[..]
Pop gehad vandaag, best wel leuk spelertje nuStaat op de TL btw..
Trouwens TheVulture, bereik je nou echt wat met dat SH trainen? Ik bedoel zegmaar merk je echt dat je meer wedstrijden wint of heeft het allemaal niet zoveel invloed op je sterkte?
Staat nog niet te koop; moet nog een niveautje stijgen.quote:
Waarom zouden ze daar mee wachten? Die schorsing is na je volgende officiële (competitie, play-off dan wel beker) wedstrijd gewoon weer weg, of 'ie nu geblesseerd is of niet..quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:40 schreef Outpost76 het volgende:
Heeft iemand een idee hoe t precies zit als je speler geblesseerd is en een schorsing heeft? Is die schorsing dan volgende week gewoon weer weg (zoals normaal) of wachten ze daar mee tot de blessure weg is?
Zoals ik al zei. Dat schema klopt niet...quote:Top 11 gemiddelde
TSI 37 637
Loon 18 200
Leeftijd 25
Vorm redelijk (heel laag)
Conditie uitstekend (heel laag)
Ervaring matig (laag
quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:16 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Waarom zouden ze daar mee wachten? Die schorsing is na je volgende officiële (competitie, play-off dan wel beker) wedstrijd gewoon weer weg, of 'ie nu geblesseerd is of niet..
Omdat ze dat irl ook doen. Je bent dan echt verplicht om 1 wedstrijd niet mee te doen. Zo een domme vraag is het dus niet en ik vind t eigenlijk wel logies ook. Zo komt ie wel makkelijk van zn straf af.quote:
Ik weet niet welke irl jij het over hebt, maar zou je me die regel in FIFA/UEFA/KNVB-reglementen aan kunnen wijzen?quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
Omdat ze dat irl ook doen. Je bent dan echt verplicht om 1 wedstrijd niet mee te doen. Zo een domme vraag is het dus niet en ik vind t eigenlijk wel logies ook. Zo komt ie wel makkelijk van zn straf af.
Hij zal het wel over korfbal hebben.quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:46 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ik weet niet welke irl jij het over hebt, maar zou je me die regel in FIFA/UEFA/KNVB-reglementen aan kunnen wijzen?
Laat maar dan. Daar ga ik zeker tegenover jou niet over in discussie. 9 van de 10 x heb je toch gelijkquote:Op zaterdag 20 december 2008 20:46 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ik weet niet welke irl jij het over hebt, maar zou je me die regel in FIFA/UEFA/KNVB-reglementen aan kunnen wijzen?
Korfbal??? Is dat die sport waar ze ook gemengd douchen? Of is dat ook een fragment uit mijn zieke geestquote:Op zaterdag 20 december 2008 20:47 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hij zal het wel over korfbal hebben.
Dat gemengd douchen is net het enige leuke aan korfbal.quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Laat maar dan. Daar ga ik zeker tegenover jou niet over in discussie. 9 van de 10 x heb je toch gelijk
Zeker mijn vage geest oid weer. Ik vind t trouwens niet meer dan normaal. Tuurlijk het is sneu dat een speler dan geblesseerd is maar waarom zo onder je straf uit komen? Die straf had ie ook gekregen als ie niet geblesseerd was.
[..]
Korfbal??? Is dat die sport waar ze ook gemengd douchen? Of is dat ook een fragment uit mijn zieke geest
Nah, ik snap je punt wel, maar de meeste voetballers zijn natuurlijk niet voor hun lol geblesseerd. En hoe zou je zo'n regeling moeten inkleden? Geldt het alleen voor directe rode kaarten, geldt het ook voor een schorsing nav 'x' maal geel, geldt het ook voor een schorsing na onderzoek van de aanklager (t.v.-beelden), etc.?quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Laat maar dan. Daar ga ik zeker tegenover jou niet over in discussie. 9 van de 10 x heb je toch gelijk
Zeker mijn vage geest oid weer. Ik vind t trouwens niet meer dan normaal. Tuurlijk het is sneu dat een speler dan geblesseerd is maar waarom zo onder je straf uit komen? Die straf had ie ook gekregen als ie niet geblesseerd was.
Kloptquote:[..]
Korfbal??? Is dat die sport waar ze ook gemengd douchen? Of is dat ook een fragment uit mijn zieke geest
Dus het is waar!quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:09 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat gemengd douchen is net het enige leuke aan korfbal.
Alleen jammer dat je de meeste meiden niet naakt wil zien...
Dan sta je inderdaad letterlijk en figuurlijk voor paal. Maar dat is dan natuurlijk ook een compliment voor die meid toch?quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dus het is waar!![]()
Nee maar ja je kan niet alles hebben he. Het lijkt me ook niets als je staat te douchen en er loopt een naakt lekker ding de douche in en je meteen een stijve krijgt. Hoe voor lul sta je dan
kan je wel lekker meteen verder met de volgende stapquote:Op zaterdag 20 december 2008 21:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dus het is waar!![]()
Nee maar ja je kan niet alles hebben he. Het lijkt me ook niets als je staat te douchen en er loopt een naakt lekker ding de douche in en je meteen een stijve krijgt. Hoe voor lul sta je dan
Ja maar, waar laat je de condooms als je naakt onder de douche staat?quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:29 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
kan je wel lekker meteen verder met de volgende stap
En ik denk dat korfbal niet met zn 2e gespeeld word. Volgens mij zijn er nog meer mensen aanwezig dan. Lijkt me nou niet echt de beste plek om haar ff aan te duwen.quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:31 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ja maar, waar laat je de condooms als je naakt onder de douche staat?
Als je nu als enige jongen tussen allemaal meiden bent is dat toch geen probleem?quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En ik denk dat korfbal niet met zn 2e gespeeld word. Volgens mij zijn er nog meer mensen aanwezig dan. Lijkt me nou niet echt de beste plek om haar ff aan te duwen.
Ja dan kom ik weer terug op je eigen post :quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:35 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als je nu als enige jongen tussen allemaal meiden bent is dat toch geen probleem?
quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:09 schreef RealBizkit666 het volgende:
Alleen jammer dat je de meeste meiden niet naakt wil zien...
Oh ja...quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja dan kom ik weer terug op je eigen post :
[..]
quote:
jahoor. T ging best lekker. Beetje laat om te vragen of we lekker bezig zijn na 1 uur en 3 kwartier. 9,9999999 van de 10 is dan allang klaar!quote:
En dat zegt de opperhomo.quote:Op zondag 21 december 2008 09:52 schreef Superiyurtjuh het volgende:
Hee homo's, beetje rustig over korfbal he
Ik heb maar iemand met matig keepen aangenomen...quote:Op zondag 21 december 2008 10:20 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
3x prut weer bij de scouts.. volgende week beter
Ik woon gelukkig samen met het allerliefste meisje van Fok!, dus dan zal ik eerst een vriend moeten zoeken.quote:Op zondag 21 december 2008 10:32 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig getrouwd met een leuke dame, dus dat kusje mag je aan je vriend geven.
Samenwonen telt niet. Je kunt nog altijd in de ontkenningsfase zitten dan...quote:Op zondag 21 december 2008 10:33 schreef Superiyurtjuh het volgende:
[..]
Ik woon gelukkig samen met het allerliefste meisje van Fok!, dus dan zal ik eerst een vriend moeten zoeken.
En ik zal moeten bekeren tot het TheVulture-dom.
Misschien wel. Maar neequote:Op zondag 21 december 2008 10:36 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Samenwonen telt niet. Je kunt nog altijd in de ontkenningsfase zitten dan...
Veel plezier, ik ga ff naar de Turkse supermarkt, ontbijt regelen voorquote:Op zondag 21 december 2008 10:41 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
En nu wandelen met de hond...
Dat zegt niets er zijn dr ook die na 25 jaar trouwen gaan scheiden omdat de man ineens uit de kast komtquote:Op zondag 21 december 2008 10:32 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig getrouwd met een leuke dame, dus dat kusje mag je aan je vriend geven.
quote:Hallo baas, goed je weer te spreken.
Om eerlijk te zijn, ik denk dat ik een toekomstige ster heb ontdekt. Hij zegt dat hij Dave van Elven heet en 17 jaar oud is.
Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen ongeveer slecht zijn. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens slecht kunnen worden.
Kan ik hem een plek in ons jeugdteam aanbieden?
quote:Hallo baas, goed je weer te spreken.
Ik heb iemand ontdekt die wel eens een écht talentje zou kunnen zijn. Hij is 16 jaar en heet Donald Gerards.
Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Vleugelspel ongeveer zwak zijn. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen redelijk in Verdedigen worden voordat hij bij het eerste komt.
Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
Ik weet anders ook wel verhalen van getrouwde mannen (met een vrouw getrouwd) dat ze later alsnog homo bleken te zijn hoor.. dus ook getrouwd zijn zegt niksquote:Op zondag 21 december 2008 10:36 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Samenwonen telt niet. Je kunt nog altijd in de ontkenningsfase zitten dan...
Geen passen jammer genoeg, maar wel een spits die ik kan gebruikenquote:Mischa Rus (128957394)
24 years and 61 days, Next birthday: 10-02-2009
In passable form, formidable stamina.
A pleasant guy who is balanced and dishonest.
Has weak experience and inadequate leadership abilities.
Owner: Ladderzatsquad (since 20-12-2008)
Total Skill Index (TSI): 101 310
Wage: 47 320 €/week
Warnings: 1
Injuries: Healthy
Current skills
Keeper: disastrous
Defending: passable
Playmaking: weak
Winger: inadequate
Passing: weak
Scoring: extra-terrestrial
quote:Op zondag 21 december 2008 16:54 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Formidabel conditie? Kan dat ook al tegenwoordig?
* Proud2beDiepfries verbaasd is..
quote:Jacob-Jan van der Smissen heeft volgens mij potentieel. Hij is 15 jaar en lijkt iets extra's te hebben.
Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Vleugelspel ongeveer matig zijn. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Scoren te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens redelijk kunnen worden.
Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
Koop je een buitenaardse spits gaan ze over zijn conditie discussiërenquote:Op zondag 21 december 2008 17:23 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Joh, wanneer heb ik m'n conditiepercentage dusdanig hoog gehad dat er iemand op formidabel conditie eindigt? Zal best dat dat vroeger in het tussenseizoen veel gebeurde, echter met het nieuwe systeem ook? In ieder geval de eerste keer dat ik het zie..
* Proud2beDiepfries 'newskool' is..
Openingsbod is 3 miljoenquote:10. Elmar Bundscherer (A) (171966756)
Deutschland 21 jaar en 101 dagen, volgende verjaardag: 01-01-2009
redelijk in vorm, conditie uitstekend
Een controversieel persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider.
Huidige vaardigheden
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: rampzalig Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: waardeloos
Scoren: wereldklasse Spelhervatting: zwak
Yup... Salaris is voor mij toch (nog) onbetaalbaar en z'n skills heb ik (nog) niet bepaald nodigquote:Op zondag 21 december 2008 18:32 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Koop je een buitenaardse spits gaan ze over zijn conditie discussiëren
Ik deed het bod in verwachting dat het overboden zou worden, maar dat bleek niet het gevalquote:Op zondag 21 december 2008 18:52 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Yup... Salaris is voor mij toch (nog) onbetaalbaar en z'n skills heb ik (nog) niet bepaald nodig
Maarreh, transfersom 3,25 miljoen, dat valt me opzich best nog mee. Vergeleken bij wat ik zelf zou moeten betalen voor wonderbaarlijk, wereldklasse of bovennatuurlijk. Vraag is meer dus of je het wekelijkse salaris kunt behappen dan wat je er voor betaalt..
* Proud2beDiepfries banksaldo en salarispost checkt...
ach dat ie geen passen heeft zou ik op de koop toe nemen idd met zo'n spitsjequote:Op zondag 21 december 2008 15:44 schreef ScudRaket het volgende:
Nieuwe spelert...
[..]
Geen passen jammer genoeg, maar wel een spits die ik kan gebruiken
Mijn Reusachtig mid koste me ook slechts 3 mil. Hij heeft all1 een salaris van 35k. Mn WK keep 20k dus ja waar stop je als je het betalen kan.quote:Op zondag 21 december 2008 18:52 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Yup... Salaris is voor mij toch (nog) onbetaalbaar en z'n skills heb ik (nog) niet bepaald nodig
Maarreh, transfersom 3,25 miljoen, dat valt me opzich best nog mee. Vergeleken bij wat ik zelf zou moeten betalen voor wonderbaarlijk, wereldklasse of bovennatuurlijk. Vraag is meer dus of je het wekelijkse salaris kunt behappen dan wat je er voor betaalt..
* Proud2beDiepfries banksaldo en salarispost checkt...
Ik zou het wel erg jammer vinden. Passen is voor mij een must bij mn spelers.quote:Op zondag 21 december 2008 20:39 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
ach dat ie geen passen heeft zou ik op de koop toe nemen idd met zo'n spitsje
hehe ach ja ik ben nog even wat aan het uitproberen wat ik kan betalen. ik heb nu een bovennatuurlijke middenvelder (met redelijk passen) en een reusachtige middenvelder (met zwak passen).. is me ook wel een flinke kostenpost qua salaris..quote:Op zondag 21 december 2008 20:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mijn Reusachtig mid koste me ook slechts 3 mil. Hij heeft all1 een salaris van 35k. Mn WK keep 20k dus ja waar stop je als je het betalen kan.
ach.. voor mij niet echt.. zolang het maar minimaal zwak passen is vind ik het prima.. alhoewel ik zo'n speler er niet voor zou laten schieten..quote:Ik zou het wel erg jammer vinden. Passen is voor mij een must bij mn spelers.
Dat kan ik me voor stellen. Hoe veel woordvoerders heb je? Je zou namelijk rond een ton moeten krijgen van je sponsers. Dat samen met je thuis wedstrijd eens per 2 weken zou je het moeten kunnen betalen lijkt me.quote:Op zondag 21 december 2008 20:47 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
hehe ach ja ik ben nog even wat aan het uitproberen wat ik kan betalen. ik heb nu een bovennatuurlijke middenvelder (met redelijk passen) en een reusachtige middenvelder (met zwak passen).. is me ook wel een flinke kostenpost qua salaris..
Het is idd een leuke speler.quote:ach.. voor mij niet echt.. zolang het maar minimaal zwak passen is vind ik het prima.. alhoewel ik zo'n speler er niet voor zou laten schieten..
Godverse idiote gasten moeten met beide benen op de grond blijven staan en niet naast hun voetbal schoenen gaan lopen.quote:Doordat de spelers van RKDEO de tegenstander onderschatten, speelden ze ver beneden hun kunnen.
ik krijg 95k met 5 woordvoerders..quote:Op zondag 21 december 2008 21:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat kan ik me voor stellen. Hoe veel woordvoerders heb je? Je zou namelijk rond een ton moeten krijgen van je sponsers. Dat samen met je thuis wedstrijd eens per 2 weken zou je het moeten kunnen betalen lijkt me.
Die ukkies mischien maar die grotere gasten staan 0-0 tegen de nr 1 na laatst. Daar mag ik best over klagen.quote:Op zondag 21 december 2008 21:16 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Niet klagen OP, die ukkies van je staan 2-0 voor tegen mijn youngsters.. Gelukkig staat Jong Wurdsje ook 2-0 achter tegen Kleintje Pils, daarmee is JV diepFries alsnog kampioen
edit: op moment van schrijven maakt JV diepFries 2-1 en Kleintje Pils 3-0![]()
Toen ik in de VI speelde had ik dik 110k met 9 woordvoerders. Nu 91k in de VII met 9 woordvoerders. Misschien is het verstandig dat je er nog 4 aan neemt.quote:Op zondag 21 december 2008 21:16 schreef ArcturusMengsk het volgende:
ik krijg 95k met 5 woordvoerders..
IRC
ohw was de jeugdwedstrijd zo belangrijk??quote:Op zondag 21 december 2008 21:16 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Niet klagen OP, die ukkies van je staan 2-0 voor tegen mijn youngsters.. Gelukkig staat Jong Wurdsje ook 2-0 achter tegen Kleintje Pils, daarmee is JV diepFries alsnog kampioen
edit: op moment van schrijven maakt JV diepFries 2-1 en Kleintje Pils 3-0![]()
zonde.. geen -3 deze week..quote:Op zondag 21 december 2008 21:24 schreef Ruudt het volgende:
3-0 voor na 23 minuten en een gele kaart.
quote:Op zondag 21 december 2008 21:24 schreef Ruudt het volgende:
3-0 voor na 23 minuten en een gele kaart.
Joh, met 4 wedstrijden te gaan 12 punten voorsprong en een verschil van +23 in doelsaldo.. 't Is maar wat je belangrijk noemt...quote:Op zondag 21 december 2008 21:35 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
ohw was de jeugdwedstrijd zo belangrijk??en dan ga ik dingen zitten uitproberen
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is wel jammer ja wanneer je voor Vinnie Jones gaat en het nog even spannend wilt houden tot de laatste speelronde..quote:[..]
zonde.. geen -3 deze week..Spuit11, 't gaat over Ruudt
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
quote:Op zondag 21 december 2008 21:40 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Joh, met 4 wedstrijden te gaan 12 punten voorsprong en een verschil van +23 in doelsaldo.. 't Is maar wat je belangrijk noemt...opscheppert..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ja en?quote:Dat is wel jammer ja wanneer je voor Vinnie Jones gaat en het nog even spannend wilt houden tot de laatste speelronde..Spuit11, 't gaat over Ruudt
![]()
quote:Ladderzatsquad
Midfield outstanding (very low)
Right Defence formidable (very high)
Central Defence excellent (low)
Left Defence excellent (very low)
Right Attack passable (low)
Central Attack excellent (high)
Left Attack formidable (high)
Indirect set pieces
Defence inadequate (very high)
Attack passable (low)
1-3 dus........quote:Milsbeek
Midfield outstanding (very low)
Right Defence passable (high)
Central Defence solid (very high)
Left Defence passable (low)
Right Attack poor (low)
Central Attack passable (very low)
Left Attack excellent (very low)
Indirect set pieces
Defence inadequate (low)
Attack inadequate (low)
quote:
Mijn eerste opmerking sloeg nergens op omdat ik niet door had dat jouw reactie over Ruudt ging.. Dus vandaar..quote:[..]
ja en?
Ik hou echt van die gast.quote:Een mooi genomen vrije trap van Jędrek Sobowiec zorgde in de 49e minuut voor een 3-0 voorsprong voor RKDEO.
trouw ermee zou ik zeggenquote:Op zondag 21 december 2008 22:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik hou echt van die gast.Hij scored zo vaak met zn goddelijke SH.
hahahaha dat zal lastig worden met een virtueel persoon. Wel een uniek iets. Al denk ik dat ze op het gemeente kantoor t niet toe zullen laten.quote:
De tering jij moet echt nodig uit die kast komen. Mensen die het zo vaak roepen over anderen zijn vaak homofoob en zijn het vaak zelf. All1 onderdrukken ze t omdat ze zo homofoob zijn. Een ever lasting loop dus. Er is nl niks mis mee om homo te zijn! Geef er aan toe Real en je wordt veel gelukkiger!quote:
quote:RKDEO-speler Jędrek Sobowiec kreeg in de 55e minuut een geweldige kans toen hij een voorzet in één keer op zijn slof nam, maar hij raakte de bal totaal verkeerd.
Momenteel sabel ik veel liever aan een paar tieten. Dus dat homo zijn laat ik nog gewoon even in de kast.quote:Op zondag 21 december 2008 22:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
hahahaha dat zal lastig worden met een virtueel persoon. Wel een uniek iets. Al denk ik dat ze op het gemeente kantoor t niet toe zullen laten.![]()
[..]
De tering jij moet echt nodig uit die kast komen. Mensen die het zo vaak roepen over anderen zijn vaak homofoob en zijn het vaak zelf. All1 onderdrukken ze t omdat ze zo homofoob zijn. Een ever lasting loop dus. Er is nl niks mis mee om homo te zijn! Geef er aan toe Real en je wordt veel gelukkiger!![]()
* Outpost76 is hetero RealBizkit666
Neem er dan zo 1 dan heb je t allebij.quote:Op zondag 21 december 2008 22:28 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Momenteel sabel ik veel liever aan een paar tieten. Dus dat homo zijn laat ik nog gewoon even in de kast.
En weer een redelijk vleugel spelert weg gegooit omdat ie nooit speelde en dus ook nooit training kreeg.quote:Janick Bommel (228658645)
17 jaar en 44 dagen, volgende verjaardag: 27-02-2009
redelijk in vorm, conditie zwak
Een aangenaam persoon die opvliegend en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: FC RKDEO
Total Skill Index (TSI): 110
Loon: 270 ¤/week
Specialiteit: Koppen
Huidige vaardigheden
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: zwak
Vleugelspel: matig Verdedigen: waardeloos
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
Heb je er ervaring mee?quote:Op zondag 21 december 2008 22:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Neem er dan zo 1 dan heb je t allebij.
Geil manquote:Op zondag 21 december 2008 22:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Neem er dan zo 1 dan heb je t allebij.
wat vind de persoon van wie die tieten waren dan dat je ze eraf sabelde?quote:Op zondag 21 december 2008 22:28 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Momenteel sabel ik veel liever aan een paar tieten. Dus dat homo zijn laat ik nog gewoon even in de kast.
Momenteel vind ze het nog niet erg. En ze zijn er ook nog steeds niet kleiner op geworden sinds ik er 8 jaar geleden mee begon...quote:Op zondag 21 december 2008 22:56 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
wat vind de persoon van wie die tieten waren dan dat je ze eraf sabelde?
quote:
Ik dacht t al maar ja ik ben lesdycties en ik twijfel snel als ik een woord zie staan of t goed is geschreven of niet. Thxquote:Op zondag 21 december 2008 22:56 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
wat vind de persoon van wie die tieten waren dan dat je ze eraf sabelde?
Gefeliciteerdquote:Op zondag 21 december 2008 23:01 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
2-4 gewonnen op bezoek bij de nr3. Om een kort verhaal lang te maken. Ik ben nu vrijwel op zeker via een 2e plek gepromoveerd naar VI
Kampioenschap zit er waarschijnlijk niet meer in, tenzij nr3 en nr4 beiden de nr1 weten te verrassen...
Owja, en JV diepFries is vanavond officieel kampioen geworden in de Fok Youth Premier League dankzij een verdienstelijk gelijkspel bij FC RKDEO A1
Hmmm.... Puur hypothetisch gezien zou ik het wel weten als vrouw zijnde wanneer m'n lief me de keuze liet tussen sabelen en sabbelen...quote:Op zondag 21 december 2008 23:07 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Momenteel vind ze het nog niet erg. En ze zijn er ook nog steeds niet kleiner op geworden sinds ik er 8 jaar geleden mee begon...
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 21 december 2008 23:01 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
2-4 gewonnen op bezoek bij de nr3. Om een kort verhaal lang te maken. Ik ben nu vrijwel op zeker via een 2e plek gepromoveerd naar VI
Kampioenschap zit er waarschijnlijk niet meer in, tenzij nr3 en nr4 beiden de nr1 weten te verrassen...
Owja, en JV diepFries is vanavond officieel kampioen geworden in de Fok Youth Premier League dankzij een verdienstelijk gelijkspel bij FC RKDEO A1
mja wie niet.. ik vond het al zo verbazingwekkend dat ze het toestaat..quote:Op zondag 21 december 2008 23:12 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Hmmm.... Puur hypothetisch gezien zou ik het wel weten als vrouw zijnde wanneer m'n lief me de keuze liet tussen sabelen en sabbelen...
Dat echter geheel en al off-topic...
quote:Op zondag 21 december 2008 23:18 schreef Outpost76 het volgende:
Iemand trouwens nog een J friendly? Daag me dan ff uit mn team id staat onder mn posts.
quote:De volgende trainingswedstrijd kan niet eerder geboekt worden dan 22-12-2008
Als je over een 36 minuten nog niemand hebt, kan ik je uitdagen!quote:Op zondag 21 december 2008 23:18 schreef Outpost76 het volgende:
Iemand trouwens nog een J friendly? Daag me dan ff uit mn team id staat onder mn posts.
quote:Op zondag 21 december 2008 23:23 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
[..]
als je nog ff 3 kwartier kan wachten..![]()
quote:Op zondag 21 december 2008 23:23 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Als je over een 36 minuten nog niemand hebt, kan ik je uitdagen!
Nou ja, als de volgende liefhebber voor een JFriendly mij dan uitdaagt (id: 113739), dan is iedereen uiteindelijk vast blij!quote:Op zondag 21 december 2008 23:33 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
![]()
Zijn er nog andere mensen die een jeugdfriendly zoeken?
quote:Op zondag 21 december 2008 23:23 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
[..]
als je nog ff 3 kwartier kan wachten..![]()
iene miene mutte 10 pond grutte....quote:Op zondag 21 december 2008 23:23 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Als je over een 36 minuten nog niemand hebt, kan ik je uitdagen!
quote:Op zondag 21 december 2008 23:57 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Nou ja, als de volgende liefhebber voor een JFriendly mij dan uitdaagt (id: 113739), dan is iedereen uiteindelijk vast blij!
Dat is goed kut. Hier spookt het ook. Met name tegen concurrenten verlies ik met harde cijfers. Alles onterecht natuurlijk. 2 weken geleden met 35 hatstats verschil van de nummer 1 en vandaag met 50 hatstats verschil van de huidige nummer 2, Milsbeek. (293-243) Als lid van de 100 beste teams in V sta ik 4e in de tussenstandquote:Op zondag 21 december 2008 23:51 schreef rompompom het volgende:
Ingecalculeerd 0-3 verloren met PIC. Echter, door een krankzinnige speelronde sta ik opeens onderaan en heb ik een spook in huis. Het degradatiespook inderdaad..
quote:Op maandag 22 december 2008 00:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Het gaat wel lekker hiero. Zeker zondag avond
neuh spelen jullie maar tegen elkaar.. wij hebben al zo vaak tegen elkaar gespeeld.. ik wacht dan wel op de volgende..quote:Op zondag 21 december 2008 23:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
iene miene mutte 10 pond grutte....
Als jullie nou tegen elkaar gaan spelen dan wacht ik wel op de volgende ok?
idd 1 en al tolerantie hieroquote:Op maandag 22 december 2008 00:01 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
![]()
haha, ja wat een gedoe voor een jeugd friendly regelen! Wel fijn dat iedereen het elkaar gunt![]()
Als we zo beginnen jij reageerde t snelst.quote:Op maandag 22 december 2008 00:04 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
neuh spelen jullie maar tegen elkaar.. wij hebben al zo vaak tegen elkaar gespeeld.. ik wacht dan wel op de volgende..
jij vroeg ook het eerst dus dan vind ik het prima als jullie tegen elkaar spelen.
Ik ben over 1,5 week weer beschikbaarquote:Op maandag 22 december 2008 00:06 schreef Gijs_ het volgende:
Ik durf al niemand meer uit te dagen op deze manier
maar wij hebben al zo vaak tegen elkaar gespeeld met de jeugd.. vandaar dat ik het Gijs gun..quote:Op maandag 22 december 2008 00:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als we zo beginnen jij reageerde t snelst.
ok ik heb Gijs uit gedaagd. Daag jij Nico uit dan? Hij heeft nog geen JF.quote:Op maandag 22 december 2008 00:10 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
maar wij hebben al zo vaak tegen elkaar gespeeld met de jeugd.. vandaar dat ik het Gijs gun..
quote:FC RKDEO A1
Speelterrein : FC RKDEO'S TOEKOMST
Aftrap : 25-12-2008 11:00
Regels : Normaal
Thnx voor de tipquote:Op maandag 22 december 2008 00:13 schreef Outpost76 het volgende:
Ik herriner me ineens dat Nico Mart een paar dagen geleden om een JF vroeg. Iemand interesse om hem uit te dagen?
hahahaquote:
Graag gedaan.quote:Op maandag 22 december 2008 00:15 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
Thnx voor de tipKheb em meteen uitgedaagd voor een jeugdfriendly.. dan kunnen jullie (jij en Gijs) elkaar ook uitdagen
quote:Op maandag 22 december 2008 00:19 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
klopt, maar ik heb mn tieten er inmiddels af laten sabelen..
misschien dan toch maar iemand anders uitdagenquote:Op maandag 22 december 2008 00:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
hahaha
Tis erg maar iig geregeld zo.![]()
[..]
Graag gedaan.Kijk je wel uit dat je geen spelers van hem blesseert hij heeft onze fijne fed op gericht he hij kickt je er zo weer uit
quote:Op maandag 22 december 2008 00:19 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
klopt, maar ik heb mn tieten er inmiddels af laten sabelen..
misschien wel zo veilig jaquote:Op maandag 22 december 2008 00:22 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
misschien dan toch maar iemand anders uitdagen
Da's kut, maar met een vierde plek is er weinig aan de zeis natuurlijk. En mocht je 5e worden, dan hoef je je ook niet echt zorgen te maken, die P/D is een eitje als 5e.quote:Op maandag 22 december 2008 00:00 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Dat is goed kut. Hier spookt het ook. Met name tegen concurrenten verlies ik met harde cijfers. Alles onterecht natuurlijk. 2 weken geleden met 35 hatstats verschil van de nummer 1 en vandaag met 50 hatstats verschil van de huidige nummer 2, Milsbeek. (293-243) Als lid van de 100 beste teams in V sta ik 4e in de tussenstand_!
Heb je uitgedaagd voor woensdagquote:Op maandag 22 december 2008 00:22 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
misschien dan toch maar iemand anders uitdagen
als ie zn sabel goed geslepen heeft, valt dat ruwe vast wel mee..quote:Op maandag 22 december 2008 00:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
damn als ik tieten zou hebben hadden ze nu rood en ruw geweest omdat ik er zelf niet af kan blijven. En nee niet door Real zn sabel dat ze zo rood en ruw zouden zijn.
iemand anders dan nog een jeugdfriendly?quote:misschien wel zo veilig ja
Ik wil t niet wetenquote:Op maandag 22 december 2008 00:26 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
als ie zn sabel goed geslepen heeft, valt dat ruwe vast wel mee..
quote:iemand anders dan nog een jeugdfriendly?
Met ca. 300 hatstats in V wil je meer dan voor lijfsbehoud spelen natuurlijk. Maar misschien is zo'n P/D wedstrijd zo slecht nog niet. 400k inkomsten kan ik goed gebruiken.quote:Op maandag 22 december 2008 00:24 schreef rompompom het volgende:
[..]
Da's kut, maar met een vierde plek is er weinig aan de zeis natuurlijk. En mocht je 5e worden, dan hoef je je ook niet echt zorgen te maken, die P/D is een eitje als 5e.
ik weet nu wel een mooie TT voor een nieuw topicquote:
quote:Op maandag 22 december 2008 00:31 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
ik weet nu wel een mooie TT voor een nieuw topic
Hattrick #284: Waar RealBizkit van tieten sabelen houdt..
dat is aan ons wel besteed toch?quote:Op maandag 22 december 2008 00:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan moeten we deze ff vol spammen.
Ja, dat begrijp ik wel. Die inkomsten worden geloof ik 50-50 gesplit trouwens.quote:Op maandag 22 december 2008 00:29 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Met ca. 300 hatstats in V wil je meer dan voor lijfsbehoud spelen natuurlijk. Maar misschien is zo'n P/D wedstrijd zo slecht nog niet. 400k inkomsten kan ik goed gebruiken.
geaccepteerd overigens..quote:Op maandag 22 december 2008 00:26 schreef rompompom het volgende:
[..]
Heb je uitgedaagd voor woensdag.
Zou je denken?quote:Op maandag 22 december 2008 00:38 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
dat is aan ons wel besteed toch?
Heb ik ook meteen gedaan ik heb nog al een zeef in mn hoofd en t zal dan ook niet de 1e keer zijn als ik dat vergeetquote:Op maandag 22 december 2008 00:45 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik zag het. Meteen effe opstelling erin gesmeten voor ik het vergeet..
nee sorry hoe kon ik dat nou denken zeg..quote:
mja hier nog een..quote:Heb ik ook meteen gedaan ik heb nog al een zeef in mn hoofd en t zal dan ook niet de 1e keer zijn als ik dat vergeet
quote:Op maandag 22 december 2008 00:52 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
nee sorry hoe kon ik dat nou denken zeg..
Blij dat we wederom niet all1 zijn met zulke slimme actiesquote:mja hier nog een..
Tja ik heb alle punten van het seizoen gepakt, en een doelsaldo van 48 voor en 2 tegen geloof ikquote:Op maandag 22 december 2008 01:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
GEFELICITEERD!!
![]()
JE BENT DE 1E DIT SEIZOEN OP FOK DENK IK!!
quote:Op maandag 22 december 2008 01:35 schreef Game_Error het volgende:
[..]
Tja ik heb alle punten van het seizoen gepakt, en een doelsaldo van 48 voor en 2 tegen geloof ik
70%quote:Op maandag 22 december 2008 02:04 schreef Game_Error het volgende:
Ja dat snap ik dus niet, het zelfvertrouwen van mijn team is blijven hangen op sterk. Overigens speelde ik vandaag echt een rukpot, tegen een of ander heel matig b-team kreeg ik mijn tweede tegendoelpunt, en het eindigde slechts in 2-1 voor mij.... Wel 70 procent balbezit, dat dan weer wel
Hoe irri vind ik dat. Grrrrrquote:Doordat de spelers van RKDEO de tegenstander onderschatten, speelden ze ver beneden hun kunnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |