Dat zou betekenen dat ik cultheld Elroy Schoppert of Otto de Slager, dan wel Abe Lenstra, Trond Sollied of mezelf zou moeten ontslaan.. Overige spelers zijn bankzitters op zondag en/of traineesquote:Op woensdag 17 december 2008 13:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Of hij nou hoog zit of niet een 19 jarige met matig of met redelijk wordt imo niet gekocht om verder te trainen. (er van uit gaande dat je daar op doelde) En hij is niet hoog genoeg om gewoon gekocht te worden. Ik zou m gewoon als B team speler gebruiken.
[..]
Daar ben ik het stiekem ook helemaal mee eens.. Hij heeft echter bijna 4 hele seizoenen in m'n JA gespeeld, dus er is een soort van 'band' met 'm ontstaanquote:Op woensdag 17 december 2008 14:07 schreef rompompom het volgende:
[..]
Het typen van die post was al te veel moeite voor deze waailap, wat mij betreft..
Hoi!quote:
Hij zal toch niet zo op de begroting drukken dat je hem niet gewoon als 'voor erbij' kunt houden, desnoods als reserve van je b-team of zo, of je neemt hem op in je eregalerij!quote:Op woensdag 17 december 2008 14:27 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat ik cultheld Elroy Schoppert of Otto de Slager, dan wel Abe Lenstra, Trond Sollied of mezelf zou moeten ontslaan.. Overige spelers zijn bankzitters op zondag en/of trainees
[..]
Daar ben ik het stiekem ook helemaal mee eens.. Hij heeft echter bijna 4 hele seizoenen in m'n JA gespeeld, dus er is een soort van 'band' met 'm ontstaan![]()
Dus eigenlijk wil ik 'm helemaal niet ontslaan
Waarom ontslaan? Een cult held kan ook in de hall of fame. Deze 19 jarige is iig stukken goedkoper in salaris denk ik zo.quote:Op woensdag 17 december 2008 14:27 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat ik cultheld Elroy Schoppert of Otto de Slager, dan wel Abe Lenstra, Trond Sollied of mezelf zou moeten ontslaan.. Overige spelers zijn bankzitters op zondag en/of trainees
Dan gooi je hem in je Hall of fame ook al zou ik dat met zo een jonge en goedkope spelert niet doen.quote:Daar ben ik het stiekem ook helemaal mee eens.. Hij heeft echter bijna 4 hele seizoenen in m'n JA gespeeld, dus er is een soort van 'band' met 'm ontstaan![]()
Dus eigenlijk wil ik 'm helemaal niet ontslaan
quote:
quote:Op woensdag 17 december 2008 15:24 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Hall of Fame kan pas na 3 seizoenen in de senioren, dus nog geen optie voor Mevius.. Die (nu) ¤290 per week overleef ik ook wel.. 't is alleen dat ik verder niks met 'm kan en op 1 of andere manier vind ik dat nu zinloos (waar ik tijden met een 30< selectie heb gespeeld..)
En mbt de anderen, zodra ze in de Eregalerij zitten kan ik er nooit meer wat mee.. Nu is het nog leuk om Schoppert, de Slager en mezelf op te (kunnen) stellen in de oefenpotjes. En wie weet gaat Abe Lenstra (7x niet-bestaande skill, rampzalig conditie, maar wel slecht ervaring) nog een keer een invalbeurt meemaken
)
Sentimentele ouwe lul die ik me hier nu uit loop te hangen...
't Is gewoon keiharde business dit spel.. Weg met dat sentiment, zaken zijn zaken. Gewoon op straat schoppen die prutser![]()
Nah, ik heb nog t/m zaterdag voor de economische update, dan moet ik er wel uit kunnen zijn
ach boeie.. ik heb dat ook wel dat ik het zonde vind om spelers te verkopen en soms krijg ik er ook achteraf spijt van als ik em dan wel verkocht heb.. dan maar een softie..quote:Op woensdag 17 december 2008 15:24 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Hall of Fame kan pas na 3 seizoenen in de senioren, dus nog geen optie voor Mevius.. Die (nu) ¤290 per week overleef ik ook wel.. 't is alleen dat ik verder niks met 'm kan en op 1 of andere manier vind ik dat nu zinloos (waar ik tijden met een 30< selectie heb gespeeld..)
En mbt de anderen, zodra ze in de Eregalerij zitten kan ik er nooit meer wat mee.. Nu is het nog leuk om Schoppert, de Slager en mezelf op te (kunnen) stellen in de oefenpotjes. En wie weet gaat Abe Lenstra (7x niet-bestaande skill, rampzalig conditie, maar wel slecht ervaring) nog een keer een invalbeurt meemaken
)
Sentimentele ouwe lul die ik me hier nu uit loop te hangen...
't Is gewoon keiharde business dit spel.. Weg met dat sentiment, zaken zijn zaken. Gewoon op straat schoppen die prutser![]()
Nah, ik heb nog t/m zaterdag voor de economische update, dan moet ik er wel uit kunnen zijn
Sorry man ik sta dik 4 ton in de min.quote:Op woensdag 17 december 2008 17:15 schreef ScudRaket het volgende:
Kan er iemand een bod uitbrengen op mijn IM-trainee? Ik wil nog voor zondag een zeer goede spits kopen, maar heb het geld nog nodig!
Ik kan er nog 400.000 bij doen, dan staan we al op 700k.. Wie biedt de resterende 1,3 mln?quote:Op woensdag 17 december 2008 17:52 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik kan ook maar 300.000 bieden dus dat schiet ook niet op...
Te lui om tvp te typen?quote:
je kunt je stadion ook gaan veranderenquote:Op woensdag 17 december 2008 22:51 schreef nicomart het volgende:
Ik heb zin om met wat ander als de layout te stoeien![]()
Pas gedaanquote:Op woensdag 17 december 2008 22:52 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
je kunt je stadion ook gaan veranderen
Nee.. Die blijft authentiek.. Valt ook niet meer te verbeteren vind ikquote:Op woensdag 17 december 2008 23:03 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
stoeien met een nieuw logo?
dan weet ik het ook niet meerquote:Op woensdag 17 december 2008 23:12 schreef nicomart het volgende:
[..]
Nee.. Die blijft authentiek.. Valt ook niet meer te verbeteren vind ik
Stoeien met de fok opties?quote:Op woensdag 17 december 2008 23:38 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
dan weet ik het ook niet meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |