quote:
Mijn eerste opmerking sloeg nergens op omdat ik niet door had dat jouw reactie over Ruudt ging.. Dus vandaar..quote:[..]
ja en?
Ik hou echt van die gast.quote:Een mooi genomen vrije trap van Jędrek Sobowiec zorgde in de 49e minuut voor een 3-0 voorsprong voor RKDEO.
trouw ermee zou ik zeggenquote:Op zondag 21 december 2008 22:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik hou echt van die gast.Hij scored zo vaak met zn goddelijke SH.
hahahaha dat zal lastig worden met een virtueel persoon. Wel een uniek iets. Al denk ik dat ze op het gemeente kantoor t niet toe zullen laten.quote:
De tering jij moet echt nodig uit die kast komen. Mensen die het zo vaak roepen over anderen zijn vaak homofoob en zijn het vaak zelf. All1 onderdrukken ze t omdat ze zo homofoob zijn. Een ever lasting loop dus. Er is nl niks mis mee om homo te zijn! Geef er aan toe Real en je wordt veel gelukkiger!quote:
quote:RKDEO-speler Jędrek Sobowiec kreeg in de 55e minuut een geweldige kans toen hij een voorzet in één keer op zijn slof nam, maar hij raakte de bal totaal verkeerd.
Momenteel sabel ik veel liever aan een paar tieten. Dus dat homo zijn laat ik nog gewoon even in de kast.quote:Op zondag 21 december 2008 22:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
hahahaha dat zal lastig worden met een virtueel persoon. Wel een uniek iets. Al denk ik dat ze op het gemeente kantoor t niet toe zullen laten.![]()
[..]
De tering jij moet echt nodig uit die kast komen. Mensen die het zo vaak roepen over anderen zijn vaak homofoob en zijn het vaak zelf. All1 onderdrukken ze t omdat ze zo homofoob zijn. Een ever lasting loop dus. Er is nl niks mis mee om homo te zijn! Geef er aan toe Real en je wordt veel gelukkiger!![]()
* Outpost76 is hetero RealBizkit666
Neem er dan zo 1 dan heb je t allebij.quote:Op zondag 21 december 2008 22:28 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Momenteel sabel ik veel liever aan een paar tieten. Dus dat homo zijn laat ik nog gewoon even in de kast.
En weer een redelijk vleugel spelert weg gegooit omdat ie nooit speelde en dus ook nooit training kreeg.quote:Janick Bommel (228658645)
17 jaar en 44 dagen, volgende verjaardag: 27-02-2009
redelijk in vorm, conditie zwak
Een aangenaam persoon die opvliegend en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: FC RKDEO
Total Skill Index (TSI): 110
Loon: 270 ¤/week
Specialiteit: Koppen
Huidige vaardigheden
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: zwak
Vleugelspel: matig Verdedigen: waardeloos
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
Heb je er ervaring mee?quote:Op zondag 21 december 2008 22:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Neem er dan zo 1 dan heb je t allebij.
Geil manquote:Op zondag 21 december 2008 22:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Neem er dan zo 1 dan heb je t allebij.
wat vind de persoon van wie die tieten waren dan dat je ze eraf sabelde?quote:Op zondag 21 december 2008 22:28 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Momenteel sabel ik veel liever aan een paar tieten. Dus dat homo zijn laat ik nog gewoon even in de kast.
Momenteel vind ze het nog niet erg. En ze zijn er ook nog steeds niet kleiner op geworden sinds ik er 8 jaar geleden mee begon...quote:Op zondag 21 december 2008 22:56 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
wat vind de persoon van wie die tieten waren dan dat je ze eraf sabelde?
quote:
Ik dacht t al maar ja ik ben lesdycties en ik twijfel snel als ik een woord zie staan of t goed is geschreven of niet. Thxquote:Op zondag 21 december 2008 22:56 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
wat vind de persoon van wie die tieten waren dan dat je ze eraf sabelde?
Gefeliciteerdquote:Op zondag 21 december 2008 23:01 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
2-4 gewonnen op bezoek bij de nr3. Om een kort verhaal lang te maken. Ik ben nu vrijwel op zeker via een 2e plek gepromoveerd naar VI
Kampioenschap zit er waarschijnlijk niet meer in, tenzij nr3 en nr4 beiden de nr1 weten te verrassen...
Owja, en JV diepFries is vanavond officieel kampioen geworden in de Fok Youth Premier League dankzij een verdienstelijk gelijkspel bij FC RKDEO A1
Hmmm.... Puur hypothetisch gezien zou ik het wel weten als vrouw zijnde wanneer m'n lief me de keuze liet tussen sabelen en sabbelen...quote:Op zondag 21 december 2008 23:07 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Momenteel vind ze het nog niet erg. En ze zijn er ook nog steeds niet kleiner op geworden sinds ik er 8 jaar geleden mee begon...
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 21 december 2008 23:01 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
2-4 gewonnen op bezoek bij de nr3. Om een kort verhaal lang te maken. Ik ben nu vrijwel op zeker via een 2e plek gepromoveerd naar VI
Kampioenschap zit er waarschijnlijk niet meer in, tenzij nr3 en nr4 beiden de nr1 weten te verrassen...
Owja, en JV diepFries is vanavond officieel kampioen geworden in de Fok Youth Premier League dankzij een verdienstelijk gelijkspel bij FC RKDEO A1
mja wie niet.. ik vond het al zo verbazingwekkend dat ze het toestaat..quote:Op zondag 21 december 2008 23:12 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Hmmm.... Puur hypothetisch gezien zou ik het wel weten als vrouw zijnde wanneer m'n lief me de keuze liet tussen sabelen en sabbelen...
Dat echter geheel en al off-topic...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |