ik dacht dat het iets van 60/24/14/2 was ofzo.. maar zeker weten doe ik het niet..quote:Op vrijdag 19 december 2008 18:21 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Welke verhoudingen moet ik dan nemen?
Daar heb ik wat aan!quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:02 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
ik dacht dat het iets van 60/24/14/2 was ofzo.. maar zeker weten doe ik het niet..
That'll do.quote:Op vrijdag 19 december 2008 18:01 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hmm, ik heb er alleen één met uitstekend passen..
Die heb ik althans gebruikt.quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:02 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
ik dacht dat het iets van 60/24/14/2 was ofzo.. maar zeker weten doe ik het niet..
Pop gehad vandaag, best wel leuk spelertje nuquote:Danilo D'Angelantonio (A) (194968332) [1 maal een kaart gekregen] [Staat op de transferlijst]
Italia 19 jaar en 87 dagen, volgende verjaardag: 14-01-2009
goed in vorm, conditie goed
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een waardeloos leider.
Eigenaar: FC-binnenkantpaal
Total Skill Index (TSI): 10 050
Loon: 1 380 ¤/week inclusief een 20% bonus
Huidige vaardigheden
Keepen: 1/20 rampzalig
Verdedigen: 4/20 zwak
Positiespel: 3/20 slecht
Vleugelspel: 4/20 zwak
Passen: 8/20 uitstekend
Scoren: 10/20 uitmuntend
Spelhervatting: 3/20 slecht
Traint hij ook SH dan? Ik dacht dat hij verdedigen traint?quote:Op zaterdag 20 december 2008 01:31 schreef Tuinboon het volgende:
[..]
Pop gehad vandaag, best wel leuk spelertje nuStaat op de TL btw..
Trouwens TheVulture, bereik je nou echt wat met dat SH trainen? Ik bedoel zegmaar merk je echt dat je meer wedstrijden wint of heeft het allemaal niet zoveel invloed op je sterkte?
Staat nog niet te koop; moet nog een niveautje stijgen.quote:
Waarom zouden ze daar mee wachten? Die schorsing is na je volgende officiële (competitie, play-off dan wel beker) wedstrijd gewoon weer weg, of 'ie nu geblesseerd is of niet..quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:40 schreef Outpost76 het volgende:
Heeft iemand een idee hoe t precies zit als je speler geblesseerd is en een schorsing heeft? Is die schorsing dan volgende week gewoon weer weg (zoals normaal) of wachten ze daar mee tot de blessure weg is?
Zoals ik al zei. Dat schema klopt niet...quote:Top 11 gemiddelde
TSI 37 637
Loon 18 200
Leeftijd 25
Vorm redelijk (heel laag)
Conditie uitstekend (heel laag)
Ervaring matig (laag
quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:16 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Waarom zouden ze daar mee wachten? Die schorsing is na je volgende officiële (competitie, play-off dan wel beker) wedstrijd gewoon weer weg, of 'ie nu geblesseerd is of niet..
Omdat ze dat irl ook doen. Je bent dan echt verplicht om 1 wedstrijd niet mee te doen. Zo een domme vraag is het dus niet en ik vind t eigenlijk wel logies ook. Zo komt ie wel makkelijk van zn straf af.quote:
Ik weet niet welke irl jij het over hebt, maar zou je me die regel in FIFA/UEFA/KNVB-reglementen aan kunnen wijzen?quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
Omdat ze dat irl ook doen. Je bent dan echt verplicht om 1 wedstrijd niet mee te doen. Zo een domme vraag is het dus niet en ik vind t eigenlijk wel logies ook. Zo komt ie wel makkelijk van zn straf af.
Hij zal het wel over korfbal hebben.quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:46 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ik weet niet welke irl jij het over hebt, maar zou je me die regel in FIFA/UEFA/KNVB-reglementen aan kunnen wijzen?
Laat maar dan. Daar ga ik zeker tegenover jou niet over in discussie. 9 van de 10 x heb je toch gelijkquote:Op zaterdag 20 december 2008 20:46 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ik weet niet welke irl jij het over hebt, maar zou je me die regel in FIFA/UEFA/KNVB-reglementen aan kunnen wijzen?
Korfbal??? Is dat die sport waar ze ook gemengd douchen? Of is dat ook een fragment uit mijn zieke geestquote:Op zaterdag 20 december 2008 20:47 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hij zal het wel over korfbal hebben.
Dat gemengd douchen is net het enige leuke aan korfbal.quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Laat maar dan. Daar ga ik zeker tegenover jou niet over in discussie. 9 van de 10 x heb je toch gelijk
Zeker mijn vage geest oid weer. Ik vind t trouwens niet meer dan normaal. Tuurlijk het is sneu dat een speler dan geblesseerd is maar waarom zo onder je straf uit komen? Die straf had ie ook gekregen als ie niet geblesseerd was.
[..]
Korfbal??? Is dat die sport waar ze ook gemengd douchen? Of is dat ook een fragment uit mijn zieke geest
Nah, ik snap je punt wel, maar de meeste voetballers zijn natuurlijk niet voor hun lol geblesseerd. En hoe zou je zo'n regeling moeten inkleden? Geldt het alleen voor directe rode kaarten, geldt het ook voor een schorsing nav 'x' maal geel, geldt het ook voor een schorsing na onderzoek van de aanklager (t.v.-beelden), etc.?quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Laat maar dan. Daar ga ik zeker tegenover jou niet over in discussie. 9 van de 10 x heb je toch gelijk
Zeker mijn vage geest oid weer. Ik vind t trouwens niet meer dan normaal. Tuurlijk het is sneu dat een speler dan geblesseerd is maar waarom zo onder je straf uit komen? Die straf had ie ook gekregen als ie niet geblesseerd was.
Kloptquote:[..]
Korfbal??? Is dat die sport waar ze ook gemengd douchen? Of is dat ook een fragment uit mijn zieke geest
Dus het is waar!quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:09 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat gemengd douchen is net het enige leuke aan korfbal.
Alleen jammer dat je de meeste meiden niet naakt wil zien...
Dan sta je inderdaad letterlijk en figuurlijk voor paal. Maar dat is dan natuurlijk ook een compliment voor die meid toch?quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dus het is waar!![]()
Nee maar ja je kan niet alles hebben he. Het lijkt me ook niets als je staat te douchen en er loopt een naakt lekker ding de douche in en je meteen een stijve krijgt. Hoe voor lul sta je dan
kan je wel lekker meteen verder met de volgende stapquote:Op zaterdag 20 december 2008 21:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dus het is waar!![]()
Nee maar ja je kan niet alles hebben he. Het lijkt me ook niets als je staat te douchen en er loopt een naakt lekker ding de douche in en je meteen een stijve krijgt. Hoe voor lul sta je dan
Ja maar, waar laat je de condooms als je naakt onder de douche staat?quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:29 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
kan je wel lekker meteen verder met de volgende stap
En ik denk dat korfbal niet met zn 2e gespeeld word. Volgens mij zijn er nog meer mensen aanwezig dan. Lijkt me nou niet echt de beste plek om haar ff aan te duwen.quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:31 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ja maar, waar laat je de condooms als je naakt onder de douche staat?
Als je nu als enige jongen tussen allemaal meiden bent is dat toch geen probleem?quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En ik denk dat korfbal niet met zn 2e gespeeld word. Volgens mij zijn er nog meer mensen aanwezig dan. Lijkt me nou niet echt de beste plek om haar ff aan te duwen.
Ja dan kom ik weer terug op je eigen post :quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:35 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als je nu als enige jongen tussen allemaal meiden bent is dat toch geen probleem?
quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:09 schreef RealBizkit666 het volgende:
Alleen jammer dat je de meeste meiden niet naakt wil zien...
Oh ja...quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja dan kom ik weer terug op je eigen post :
[..]
quote:
jahoor. T ging best lekker. Beetje laat om te vragen of we lekker bezig zijn na 1 uur en 3 kwartier. 9,9999999 van de 10 is dan allang klaar!quote:
En dat zegt de opperhomo.quote:Op zondag 21 december 2008 09:52 schreef Superiyurtjuh het volgende:
Hee homo's, beetje rustig over korfbal he
Ik heb maar iemand met matig keepen aangenomen...quote:Op zondag 21 december 2008 10:20 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
3x prut weer bij de scouts.. volgende week beter
Ik woon gelukkig samen met het allerliefste meisje van Fok!, dus dan zal ik eerst een vriend moeten zoeken.quote:Op zondag 21 december 2008 10:32 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig getrouwd met een leuke dame, dus dat kusje mag je aan je vriend geven.
Samenwonen telt niet. Je kunt nog altijd in de ontkenningsfase zitten dan...quote:Op zondag 21 december 2008 10:33 schreef Superiyurtjuh het volgende:
[..]
Ik woon gelukkig samen met het allerliefste meisje van Fok!, dus dan zal ik eerst een vriend moeten zoeken.
En ik zal moeten bekeren tot het TheVulture-dom.
Misschien wel. Maar neequote:Op zondag 21 december 2008 10:36 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Samenwonen telt niet. Je kunt nog altijd in de ontkenningsfase zitten dan...
Veel plezier, ik ga ff naar de Turkse supermarkt, ontbijt regelen voorquote:Op zondag 21 december 2008 10:41 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
En nu wandelen met de hond...
Dat zegt niets er zijn dr ook die na 25 jaar trouwen gaan scheiden omdat de man ineens uit de kast komtquote:Op zondag 21 december 2008 10:32 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig getrouwd met een leuke dame, dus dat kusje mag je aan je vriend geven.
quote:Hallo baas, goed je weer te spreken.
Om eerlijk te zijn, ik denk dat ik een toekomstige ster heb ontdekt. Hij zegt dat hij Dave van Elven heet en 17 jaar oud is.
Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen ongeveer slecht zijn. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens slecht kunnen worden.
Kan ik hem een plek in ons jeugdteam aanbieden?
quote:Hallo baas, goed je weer te spreken.
Ik heb iemand ontdekt die wel eens een écht talentje zou kunnen zijn. Hij is 16 jaar en heet Donald Gerards.
Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Vleugelspel ongeveer zwak zijn. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen redelijk in Verdedigen worden voordat hij bij het eerste komt.
Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
Ik weet anders ook wel verhalen van getrouwde mannen (met een vrouw getrouwd) dat ze later alsnog homo bleken te zijn hoor.. dus ook getrouwd zijn zegt niksquote:Op zondag 21 december 2008 10:36 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Samenwonen telt niet. Je kunt nog altijd in de ontkenningsfase zitten dan...
Geen passen jammer genoeg, maar wel een spits die ik kan gebruikenquote:Mischa Rus (128957394)
24 years and 61 days, Next birthday: 10-02-2009
In passable form, formidable stamina.
A pleasant guy who is balanced and dishonest.
Has weak experience and inadequate leadership abilities.
Owner: Ladderzatsquad (since 20-12-2008)
Total Skill Index (TSI): 101 310
Wage: 47 320 €/week
Warnings: 1
Injuries: Healthy
Current skills
Keeper: disastrous
Defending: passable
Playmaking: weak
Winger: inadequate
Passing: weak
Scoring: extra-terrestrial
Set pieces: weak